مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از بین بردن مورچه بدون استفاده از مواد سمی

[ad_1]

  از بین بردن مورچه:هجوم مورچه ها روی پیشخوان آشپزخانه و کف خانه واقعا بد و ناراحت کننده اســت، ولی اگر حس تنفر و چندش خود را کنار بگذارید و مورچه ها را نگاه کنید میبینید که مورچه ها راههای قابل دید واضحی برای ارتباط با یکدیگر دارند. آن ها پیام ا را از طریق شاخک هایشان با یکدیگر رد و بدل میکنند. اگر شما ارتباط بین آن ها را قطع کنید میتوانید به راحتی از شر مورچه ها خلاص شوید.راه حل این کار ساده اســت،استفاده از آب و سرکه! برای فهمیدن روش از بین بردن مورچه ها با روشی سالم و ساده با دلگرم همراه شوید:

 از بین بردن مورچه

روش از بین بردن مورچه ها به صورت موقت

غیر ممکن اســت نظر مورچه ها را راجع به بوی سرکه بپرسیم، اما اگر رفتار مورچه ها را در اطراف ناحیه ای که مخلوط آب و سرکه پاشیده شده را به نظر میرسد که مورچه ها از سرکه متنفر باشند. در یک عمل تجربی، یک خانم خانه دار که با وجود مورچه ها مشکل پیدا کرده بود دایره ای از اسپری آب و سرکه اطراف گروهی از مورچه ها کشید و دید که مورچه ها تا زمانی که سرکه خشک نشد به محدوده نزدیک نشدند و وسط دایره ماندند. خاصیتی که در سرکه وجود دارد که باعث فراری دادن مورچه ها و از بین بردن مورچه ها در خانه می شود، وجو استیک اسید اســت که توانایی انتقال پیام را از مورچه ها میگیرد.پس میتوانید اطراف غذایی که در آشپزخانه یا لب پنجره میگذارید مخلوطی از آب و سرکه را اسپری کنید تا مورچه ها با آن نزدیک نشوند.

 

 

روش از بین بردن مورچه ها به صورت دائم

با اسپری کردن آب و سرکه با این روش تقریبا می توانید به صورت دائمی از شر مورچه ها در خانه خلاص شوید.یک خانم خانه دار دیگر، 3 پیمانه سرکه سفید با یک پیمانه آب را مخلوط کرده و بر روی پیشخوان آشپزخانه، کناره های بوفه، لولاهای در و پنجره و گوشه های کنج دیوار اسپری کرده و بعد از گذشت نیم ساعت مقداری از مواد را که اسپری کرده بود را پاک کرد و باقیمانده را گذاشت تا خشک شود.

از بین بردن مورچه

بعد از آن روز مورچه ها دیگر به خانه راهی پیدا نکردند و خانم خانه دار از ورورد و حضور مورچه ها در خانه راحت شد.اگر با این روش و خشک شدن سرکه در اطراف محل هایی که مورچه وارد خانه می شود و یا تجمع میکند پاسخگو نبود، شما می توانید هر روز و یا یک روز در میان باز هم آن مکان ها در خانه را با این مخلوط اسپری کنید تا به هیچ وجه اجازه ورود مورچه ها را به خانه ندهید.

 

 ابتدا آزمایش کنید

علاوه بر خاصیت فراری دادن مورچه ها،سرکه خاصیت ضدعفونی کننده نیز دارد. اما ممکن اســت برای رنگ و جنس وسایل خانه و حتی کف خانه مشکل ایجاد کند.بنابراین بهتر اســت قبل اسپری کردن این محلول آن را بر قسمت های کوچک وسایل و یا سطوحی که قصد به کار بردن این محلول بر روی آن را دارید آزمایش کنید.آزمایش به صورت اســت که ابتدا بر روی قسمت کوچکی محلول را اسپری کنید و نیم ساعت منتظر بمانید، سپس آن را تمیز کنید و با قسمت های دیگر مقایسه کنید تا مطمئن شوید تغییری ایجاد نشده اســت.

 

 

تهیه و ترجمه:مجله اینترنتی دلگرم

+ 5
مخالفم - 3

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


8 ژوئن 2015 ... از بین بردن مورچه:هجوم مورچه ها روی پیشخوان آشپزخانه و کف خانه واقعا بد و ناراحت کننده است، ولی اگر حس تنفر و چندش خود را کنار بگذارید و مورچه ها را ...مواد دافع مورچه ها را بصورت خطی باریک در ورودی ها بریزید. نمک، گل سفید، پودر بچه و برخی ... از رایحه ها و موادی استفاده نمایید که مورچه ها خوششان نمی آید. سرکه، روغن نعناع، دارچین، ... یکی از انواع مورچه سمی ترین حشره در جهان شناخته شده است ... برخی از گونه های مورچه ها فاقد نیاز جنسی بوده و بدون وجود نرها تکثیر و تولید مثل می کنند ...مزیت استفاده از روش های طبیعی از بین بردن مورچه ها این است که اگر چه این مواد برای ... برای خلاص شدن سریع از شر مورچه ها، مواد سمی در مخلوط این مواد استفاده می شود. .... بسیار عالی برای از بین بردن مورچه ها به طور طبیعی و بدون مواد شیمیایی سمی است.راههای دفع مورچه روش های از بین بردن مورچه ها, تکنیک های از بین بردن مورچه, دفع مورچه ها از ... دانه قهوه: برخی افراد از قرار دادن دانههای استفاده شده قهوه در شکافهای نزدیک راه ورود مورچهها ... این ماده که برای انسان سمی نیست کشنده خوبی برای مورچههاست اما مراقب باشید که مرطوب نشود. ... طرز نگهداری از مواد غذایی,نکاتی برای نگهداری از موادغذایی ...مبارزه با مورچه ها از بین بردن مورچه ها , از بین برن انواع حشرات , از بین بردن حشرات موذی ... البته بعضی از مورچه ها به مواد چربی، بیشتر از مواد شیرینی تمایل دارند. ... شته ها را از این درخت به آن درخت جابه جا می کنند تا از شیره ی گل ها و درختان استفاده کنند. ... حراج ویژه جواهرات شیک تصاویر · روشی جالب برای شارژ کردن موبایل بدون برق ...از بین بردن مورچه ها,راه خلاص شدن از مورچه ها,راههای از بین بردن مورچه ها,روش از بین بردن مورچه ها,از بین بردن مورچه ها در ... البته بعضی از مورچه ها به مواد چربی، بیشتر از مواد شیرینی تمایل دارند. ... در صورتی که از بین روش های مبارزه با حشرات خانگی، استفاده از سموم را انتخاب کرده اید، مراقب بچه های کوچک باشید. ...... لباس های بدون چروک.شما می توانید با روش طبیعی و غیر سمی نیز به مبارزه با حشرات و از جمله مورچه های ... در این قسمت راهکاری برای از بین بردن مورچه ها با استفاده از مواد شیمیایی عنوان شده .... آورد پس بدون مطالعه نباید دست به تغیرات ساختار نظام طبیعی بزنیم البته منم از ...21 مه 2010 ... ... که روی ورقه های کوچک پلاستیکی، مانند کارتهای تلفن بدون مصرف یا تکه های بریده ... ۱۲- یک روش برای از بین بردن مورچه ها، استفاده از پودر یا طعمه ها ی خمیری کشنده است. ... زیرا این مواد ضمن کنترل مورچه ها و بعضی حشرات خانگی دیگر، برای انسان ..... بهترین سمی که من پیدا کردم برای مورچه ها که حتی ملکه رو هم از پا ...31 جولای 2015 ... راهکارهایی برای از بین بردن حشرات و مورچه در منزل که با استفاده از این راهکارها می توانید بدون عوارض انسانی به راحتی حشراتی نظیر مورچه را از بین ببرید. ... تان مورچه وجود دارد و مایل نیستید برای ازبین بردن مورچه ها از مواد شیمیایی ...[آرشیو] فوت وفن دور کردن مورچه در اشپزخانه بدون سم دور کردن حشرات و آفات. ... من سه تا راهکار بلدم اگه کسی مثل من از وجود مورچه در اشپزخانه رنج می بره می تونه استفاده کنه ... در اینجا ۱۲ راه برای از بین بردن مورچه ها در خانه برایتان بیان می کنیم. ... البته بعضی از مورچه ها به مواد چربی، بیشتر از مواد شیرینی تمایل دارند.


کلماتی برای این موضوع

از بین بردن موهای زائد با زرنیخ و آهک آرشیو …سلام به همه دوستان من شنیدم که با استفاده از زرنیخ و آهک میشه موهای زائد بدن رو از بین راههای از بین بردن موریانه در منزلازبینبردنموریانهانواع موریانه ها و راههای از بین بردن این آفت تمام خانواده های موجود در راسته موریانه عروس مد ارایشاموزش مدل شینیون عروس جمع بسته شیک و جدید در این مطلب از سایت مد بیست شما عزیزان را فوت وفن دور کردن مورچه در اشپزخانه بدون سم آرشیو من سه تا راهکار بلدم اگه کسی مثل من از وجود مورچه در اشپزخانه رنج می بره می تونه شگفتی های باورنکردنی از زندگی مورچه هاشگفتی های باورنکردنی از زندگی مورچه ها در دنیا هزاران نوع مورچه زندگی می کنند که همه چیز در مورد پشه ها همه چیز در مورد پشه ها جالب است بدانید که ۱پشه ها جزو خانواده حشرات دوبال به نام خانه داری پزشکان ایران توی آشپزخونه برای پوست کندن یا خرد کردن مواد اغلب از تخته گوشت استفاده می کنیمسمپاشی موریانه خدمات سمپاشی و کنترل حشرات …نقل قول از ناصر با سلام و خسته نباشید من در شهر رشت زندگی می کنم و مدتی است که از یکی از آشنائی با عوارض پوستی و سایر عوارض ناشی از نیش …کـنــه بسیاری از حشرات مانند عنکبوت های سمی، زنبور و شپش خطرناک هستند اما فقط تعداد گالری عکس افاتاز نامه یک معلم ایرانی مسلما این موضوع انشاء برای هزارمین بار تکرار شده است ، فقط



لینک منبع :از بین بردن مورچه بدون استفاده از مواد سمی

از بین بردن مورچه بدون استفاده از مواد سمی - دلگرم www.delgarm.com/housekeeping/.../135043-از-بین-بردن-مورچه‏ - ذخیره شده - مشابه 8 ژوئن 2015 ... از بین بردن مورچه:هجوم مورچه ها روی پیشخوان آشپزخانه و کف خانه واقعا بد و ناراحت کننده است، ولی اگر حس تنفر و چندش خود را کنار بگذارید و مورچه ها را ... بنیتا - از بین بردن مورچه بدون استفاده از مواد سمی www.benita.ir/.../از-بین-بردن-مورچه-بدون-استفاده-از-مواد-سمی-L91Fkn8‏ - ذخیره شده شستشو / نظافت / لکه گیری از بین بردن مورچه بدون استفاده از مواد سمی. بهاره ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ۱۰۱ ۵. سلام من بعد از تعطیلات که برگشتم میبینم تو اشپزخونه مورچه ... از بین بردن مورچه ها، دوازده راه از بین بردن مورچه ها در خانه - آکاایران www.akairan.com/khanehdari/khanedari1/201293044523.html‏ - ذخیره شده - مشابه از بین بردن مورچه ها,راه خلاص شدن از مورچه ها,راههای از بین بردن مورچه ها,روش از بین بردن مورچه ها,از بین ... البته بعضی از مورچه ها به مواد چربی، بیشتر از مواد شیرینی تمایل دارند. ... در صورتی که از بین روش های مبارزه با حشرات خانگی، استفاده از سموم را انتخاب کرده اید، مراقب بچه های کوچک باشید. ... چگونه بدون تبهکاران خانه را بتکانیم ... راه های از بین بردن مورچه ها به طور طبیعی - پیام سلامت https://www.payamesalamat.com/راه-های-از-بین-بردن-مورچه-ها/‏ - ذخیره شده 7 ا کتبر 2016 ... به هر صورت، قهوه یک راه بسیار عالی برای از بین بردن مورچه ها به طور طبیعی و بدون مواد شیمیایی سمی است. تفاله قهوه استفاده شده را در مسیر مورچه ها ... از بین بردن مورچه بدون استفاده از مواد سمی - میهن فال www.mihanfal.com/tag/از-بین-بردن-مورچه-بدون-استفاده-از-مواد-س‏ - ذخیره شده روش های ساده برای دفع مورچه ها از آشپزخانه مورچه ها از آن دست حشراتی هستند که قبل از سوز زمستان به دنبال پناهگاهی برای جست‌وجوی غذا در طول ماه‌های سرد سال می‌گردند و ... خرید،فروش سم کشنده مورچه | سم قوی برای از بین بردن مورچه ... - آریا سم www.ariasam.com/ant-ant.html‏ - ذخیره شده - مشابه مواد دافع مورچه ها را بصورت خطی باریک در ورودی ها بریزید. نمک، گل سفید، پودر بچه و برخی ... از رایحه ها و موادی استفاده نمایید که مورچه ها خوششان نمی آید. سرکه، روغن نعناع، دارچین، ... یکی از انواع مورچه سمی ترین حشره در جهان شناخته شده است ... برخی از گونه های مورچه ها فاقد نیاز جنسی بوده و بدون وجود نرها تکثیر و تولید مثل می کنند ... راه‌های طبیعی برای دفع مورچه ها از آشپزخانه - بیتوته www.beytoote.com/housekeeping/.../repel-ants1-kitchen.html‏ - ذخیره شده - مشابه راههای دفع مورچه روش های از بین بردن مورچه ها, تکنیک های از بین بردن مورچه, دفع مورچه ها ... دانه قهوه: برخی افراد از قرار دادن دانه‌های استفاده شده قهوه در شکاف‌های نزدیک راه ورود ... این ماده که برای انسان سمی نیست کشنده خوبی برای مورچه‌هاست اما مراقب باشید که مرطوب نشود. .... نکاتی برای داشتن لباس های بدون چروک,شستشوی لباس بدون چروک ... از بین بردن مورچه بدون استفاده از مواد سمی | تک برگ goltakbarg.com/tag/از-بین-بردن-مورچه-بدون-استفاده-از-مواد-س/‏ - ذخیره شده از بین بردن مورچه,از بین بردن مورچه بدون استفاده از مواد سمی از بین بردن مورچه بدون استفاده از مواد سمی در از بین بردن مورچه از بین بردن مورچه بدون استفاده از مواد سمی ... از بین بردن مورچه بدون بهره بری و استفاده از مواد سمی - ونوشه vanoshe.ir/1395/.../از-بین-بردن-مورچه-بدون-بهره-بری-و-استفاد/‏ - ذخیره شده 11 آوریل 2016 ... از بین بردن مورچه:هجوم مورچه ها روی پیشخوان آشپزخانه و همچنین کف منزل و خانه واقعا بد و همچنین ناخوش و غمگین کننده می باشد، ولی در صورتی که حس ... چگونه مورچه ها را بدون استفاده از آفت کش، بکشیم؟ www.chegoneh.com/چگونه-مورچه-ها-را-بدون-استفاده-از-افت-کش-بکشیم_6494.html‏ 16 جولای 2015 ... خبر خوب این که راه های مؤثر زیادی برای کشتن مورچه ها بدون استفاده از آفَت کُش ها وجود دارد. ... اسید بوره ای برای حشرات مفید، پرندگان، یا ماهی ها غیر سمی است. .... است، بنابراین از مواد مخصوص برای از بین بردن خط مورچه ها استفاده کنید.