مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حلقه آتش در آسمان آفریقاتصاویر

[ad_1]

 

حلقه آتش در آسمان آفریقا/تصاویر

تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۸

کد مطلب: 55719

 

ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش بود.

به گزارش اسپیس، این رویداد نجومی روز پنجشنبه اتفاق افتاد که در جریان آن، ماه برای دقایقی بین زمین خورشید قرار گرفت و بیشتر نور ستاره را مسدود کرد.
این رویداد سماوی به کسوف ناقص مشهور اسـت و گاهی از آن به عنوان حلقه آتش یاد می‌شود زیرا بخش‌هایی از خورشید مانند یک حلقه در اطراف سایه ماه می‌درخشند.

این گرفت ساعت شش صبح روز پنج‌شنبه به وقت گرینویچ آغاز شد و در کشورهای گابُن، جمهوری دموکراتیک کنگو، تانزانیا و موزامبیک قابل مشاهده بود، اما تانزانیا و جزیره ریونیون بهترین و طولانی‌ترین دید را در زمان کسوف کامل داشتند که حدود سه دقیقه به طول انجامیده بود.

تاریخ کسوف کلی بعدی در ماه اوت ۲۰۱۷ خواهد بود که در بخش‌هایی از آمریکا قابل مشاهده اسـت. این تنها کسوف کامل از زمان تاسیس آمریکا خواهد بود که تنها در این کشور قابل مشاهده اسـت.

 

کلمات کلیدی: آسمان ، آفریقا ، کسوف ، حلقه آتش

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 سپتامبر 2016 ... ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش بود.2 سپتامبر 2016 ... ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش بود.2 سپتامبر 2016 ... گروه علمی: ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش ...2 سپتامبر 2016 ... حلقه آتش در آسمان آفریقا تصاویر. ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی ...گروه علمی: ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش بود.2 سپتامبر 2016 ... حلقه آتش در آسمان آفریقا/تصاویر. کد مطلب : 115302. گروه علمی: ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد ...ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش بود. صراط: ساکنان کشورهای ...ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش بود. آفتابنیوز : به گزارش ...2 سپتامبر 2016 ... ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش بود. ... ۷. شباهت عجیب نیم رخ عصبی ترامپ با یک درخت تصاویر ...


کلماتی برای این موضوع

حوادث مجله اینترنتیجذاب ترین و جدیدترین اخبار روز آخرین خبرها فال روز دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ عکسهای جدید



لینک منبع :حلقه آتش در آسمان آفریقاتصاویر

تصاویر برای حلقه آتش در آسمان آفریقا/تصاویر حلقه آتش در آسمان آفریقا+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../حلقه-آتش-در-آسمان-آفریقا-تصاویر‏ - ذخیره شده 2 سپتامبر 2016 ... ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش بود. (تصاویر) حلقه آتش در آسمان آفریقا - فرارو fararu.com/fa/news/287893/تصاویر-حلقه-آتش-در-آسمان-آفریقا‏ - ذخیره شده 2 سپتامبر 2016 ... ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش بود. حلقه آتش در آسمان آفریقا (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../حلقه-آتش-در-آسمان-آفریقا-عکس‏ - ذخیره شده 2 سپتامبر 2016 ... ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش بود. حلقه آتش در آسمان آفریقا+تصاویر | دمادم damadam.ir/آفتاب-aftab/.../حلقه-آتش-در-آسمان-آفریقا-تصاویر/.../3507170‏ ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش بود. آفتاب‌‌نیوز : ... رویکرد - حلقه آتش در آسمان آفریقا+تصاویر rooykard.ir/fa/doc/news/78660/حلقه-آتش-آسمان-آفریقا-تصاویر‏ 4 سپتامبر 2016 ... ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش بود. حلقه آتش در آسمان آفریقا+تصاویر - تی نیوز tnews.ir/news/e12669741541.html‏ 2 سپتامبر 2016 ... ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش بود. بهار نیوز - حلقه آتش در آسمان آفریقا/تصاویر www.baharnews.ir/news/115302/‏ - ذخیره شده 2 سپتامبر 2016 ... گروه علمی: ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف جزئی خورشید موسوم به حلقه آتش ... پدیده حلقه آتش در آسمان آفریقا + تصاویر - ایران خبر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24626540‏ 3 سپتامبر 2016 ... پدیده حلقه آتش در آسمان آفریقا + تصاویر. ساکنان کشورهای آفریقایی این هفته توانستند یک رویداد نادر نجومی را در آسمان شاهد باشند که شامل کسوف ... حلقه آتش در آسمان آفریقا (+عکس) - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/picnews/147281868035557‏ رکورد دار سفر به دور دنیا از ایران میگوید · پیش‌فروش نقدی و اقساطی انواع محصولات پراید و تیبا · «دروغ بزرگ» عباس عبدی درباره ارتباط برجام، نامزدی روحانی و ردّ ...