مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش های تعیین جنسیت جنین به شیوه قدیم

[ad_1]

 

با شروع دوران بارداری به نظر میرسد یک خط سیاه و تیره از سمت شکم مادر باردار برآمده و به سوی مغزش ارسال شده.

 

باورهای رایج درباره تعیین جنسیت
باورهای بسیار زیادی در میان خانم ها برای تعیین جنسیت جنین درون شکم مادر وجود دارد آن ها اعتقادات زیادی در این باره دارند و تفکرات زیادی در مورد انتخاب جنسیت جنین درون شکمشان در بین آن ها وجود دارد می خواهیم به درستی یا نادرستی این باورها اشاره کنیم. ما تا کنون داستان های قدیمی زیادی را در مورد تعیین جنسیت جنین در طی دوران بارداری، از زنان کهنسال و باتجربه شنیده ایم، که در ادامه این مقاله نگاهی اجمالی به آن ها خواهیم پرداخت:

 

1.  تست حلقه و تعیین جنسیت جنین در دوران بارداری:
یک تئوری قدیمی نشان می دهد که گره زدن یک حلقه به نخ بلند و گرفتن آن بر روی معده زن حامله می تواند در تعیین جنسیت جنین موثر باشد. به این صورت که اگر حلقه در یک جهت و به صورت دایره وار بر روی شکم زن حامله بچرخد، نشانه ای از وجود یک جنین دختر در شکم مادر باردار اسـت.

 

2. زشت شدن مادر باردار نشان وجود جنین دختر:
در افسانه های قدیمی آمده اسـت که زن حامله، در هنگام حمل یک نوزاد دختر در رحم خود، تمام زیبایی های صورت و بدن خود را از دست می دهد. بنابراین، اگر شما هم به عنوان یک مادر حامله در طی دوران بارداری خود متوجه ظهور آکنه ها و لکه های زیادی بر روی پوست صورت و بدن خود شدید، که شما را زشت جلوه می دهد، بدانید که یک شاهزاده خانم کوچک را در آینده نزدیک به دنیا خواهید آورد. از سوی دیگر، به خاطر داشته باشید که خشک و سرد شدن پاهای مادران با آغاز دوران بارداری آن ها، نشانه هایی از وجود جنین پسر در رحم این مادران اسـت.

 

3. استفاده از تقویم چینی ها برای تعیین جنسیت جنین:
استفاده از تقویم چینی یکی از اساسی ترین روش های تعیین جنسیت جنین در دوران بارداری مادر به شمار می رود. بنابراین، به خاطر داشته باشید که شما می توانید با نظارت دقیق بر سن خود و ماه زایمان فرزندتان جنسیت جنینتان را تشخیص دهید. جالب اسـت بدانید که در این روش، تأکید زیادی بر سن و سال دقیق مادر حامله می شود. اگر هر دو عدد زوج و یا فرد باشد، نشان دهنده دختر بودن جنین داخل رحم مادر باردار اسـت. اما اگر یکی از این اعداد فرد و دیگری زوج باشد، نشان از وجود نوزاد پسر در داخل رحم مادرش دارد.

 

4. ایجاد شدن یک خط سیاه از سمت شکم به طرف مغز مادر:
جالب اسـت بدانید که با آغاز دوران بارداری به نظر می رسد که یک خط تیره و سیاه از سمت شکم مادر باردار برآمده و به سوی مغز ارسال شده اسـت. توجه نمودن به مسیر این خط نشان می دهد که مادر باردار، در حال حاضر یک نوزاد پسر و یا یک دختر را حامله اسـت. با توجه به اعتقاد باستانی و قدیمی مردم، اگر این خط به سمت بالای ناف کشش پیدا کرده باشد، مادر باردار در حال حمل یک نوزاد پسر اسـت. این در حالی اسـت که اگر این خط در زیر ناف مادر حامله تمام شده باشد، نشان از وجود یک دختر در داخل رحم مادر اسـت.

 

آیا می توان با انجام تست جنسیت در دوران بارداری، جنسیت جنین خود را تعیین نمود؟
اکثر پدر و مادران جوان بسیار کنجکاو هستند تا قبل از به دنیا آمدن نوزادشان، جنسیت او را بدانند تا بتوانند شروع به خرید لوازم ضروری نوزاد خود نموده و نام نیکی هم برای او انتخاب کنند. همچنین، بسیاری از پدران و مادران دوست دارند که اتاق نوزاد خود را مطابق با جنسیت او تزئین نمایند.

 

با دانستن جنسیت جنین در دوران بارداری، والدین می توانند چنین وظایفی را به راحتی انجام دهند. به خاطر چنین مسائلی اسـت که بسیاری از والدین، با آغاز دوران بارداری، تست حاملگی برای تعیین جنسیت جنین خود را انجام می دهند تا بدانند آیا نوزاد آن ها یک دختر اسـت و یا اینکه باید وسایل یک پسر کوچک را برای به دنیا آمدن او فراهم کنند.

 

به منظور انجام تست تعیین جنسیت جنین، شما می توانید کیت های تست بارداری جنسیتی را از داروخانه ها بخرید. این کیت ها شامل نوارهای تستی هستند که شما با قرار دادن آن ها در ادرار خود جنسیت جنین متولد نشده خود را تعیین خواهید کرد. هر چند ادعا می شود که دقت این کیت ها 90 درصد اسـت، اما نمی توان تنها به به دقت صد درصد آن ها برای تعیین جنسیت جنین اکتفا نمود.

 

امروزه، بسیاری از خانم ها، از این نوع کیت های آزمایشی برای تعیین جنسیت جنین داخل رحم خود استفاده می کنند، اما بهتر اسـت برای تعیین دقیق جواب این سوال، تمام آزمایش های پزشکی مانند سونوگرافی را جمع آوری نموده و بر اساس آن ها جنسیت جنین داخل رحم خود را تعیین نمایید. جالب اسـت بدانید که دولت آمریکا مراکز خصوصی معتبری را برای تعیین جنسیت جنین قبل از تولد او فراهم نموده اسـت، تا مادران بتوانند به راحتی از جنسیت نوزاد خود آگاه شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


نشانه های جنین پسر نشانه های جنین دختر,تعیین جنسیت جنین,ویار بارداری,ویار ... خشكي دست از علائم شايع بارداري است اما زنان قديمي ميگويند اين نشانه سراغ هر ...تعیین جنسیت جنین بدون اینکه به سراغ روش سونوگرافی برویم با استفاده از روش های سنتی و قدیمی! چشم مادر باردار را نگاه کنید و یا با توجه به حرکات جنین ...روش های تعیین جنسیت جنین به شیوه قدیم با شروع دوران بارداری به نظر میرسد یک خط سیاه و تیره از سمت شکم مادر باردار برآمده و به سوی مغزش ارسال.این روزها بحث تعیین جنسیت جنین به موضوع داغی تبدیل شده است. ... روشهای ثابت شده تعیین جنسیت فرزند در اکثر کشورهای جهان تولد بچه پدیده ایست .... ضمن آنکه درمانگران طب سنتی از این شیوه برای درمان برخی از عفونتها و حتی پیشگیری از ...روش های تعیین جنسیت جنین. از قدیم الایام، خانواده ها بر سر دختر یا پسر بودن فرزندان خود اختلاف هایی داشته اند. این عقیده وجود دارد که در قدیم و به دلیل احتیاج خانواده ها ...براساس باورهای قديمی، ويار زن باردار به موادغذايی ترش يا شور يكي از علائم داشتن فرزند پسر و ميل به موادغذايی شيرين نمايانگر داشتن فرزند دختر است. درمانگران با ...24 ژوئن 2014 ... بارداری و زایمان تعیین جنسیت جنین کد A241836 ... قدیمی صورت گرفته است اما چقدر تعیین جنسیت بدون سونوگرافی دقیق و ... درست است که همه اینها را ابوعلی سینا برحسب تجربه به دست آورده است اما امروز میتوان از روشهای .... فیزیوتراپی در منزل مهرپرور 13سال سابقه با مجوز از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی.سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد زوج به دست می آید. ... روشهای ثابت شده تعیین جنسیت فرزند در اکثر کشورهای جهان تولد بچه پدیده ...8 مارس 2015 ... تعیین جنسیت جنین به روش سنتی و پزشکی ... تا حد زیادی به نحوه قرارگیری جنین در حین سونوگرافی وابسته است؛ همچنین به دلایل واضح تعیین جنسیت جنین پسر معمولاً آسان تر است. ... جدای از روش های علمی، بسیاری روش های سنتی و غیرعلمی نیز در سراسر جهان برای .... گنجینه ای از نغمه های عاشورایی قدیم طهران (13) ...19 سپتامبر 2016 ... براساس بعضی باورهای قدیمی، روش هایی وجود دارد که می توان به کمک آنها پیش ... جنسیت جنین را تعیین کند بنابراین به نظر می رسد اتکا به روش های ...


کلماتی برای این موضوع

روش های تعیین جنسیت جنین درمان های ساده و عملی انگل های گوارشیبازدید روش های تعیین جنسیت جنینبازدیدبارداری جنسیت جنین چگونه تعیین می شودچنین طرز تفکری قرن های متمادی بین مردم رواج داشته و به زبان ها و شیوه های گوناگون آموزش تعیین جنسیت فرزند قبل از لقاحتعیین جنسیت فرزند قبل از لقاح پسر می‌خواهید یا دختر؟این اولین سوالی است که می تعیین جنسیت جنین از روی ضربان قلب نازوببه گزارش نازوب به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز،شیوه های مختلفی برای تشخیص جنسیت آموزش تعیین جنسیت فرزند قبل از لقاحانتخاب جنسیت تعیین جنسیت جنین در دوران بارداری تعیین جنسیت جنینتعیین جنسیت جنین قبل چگونه بفهمیم جنین دختر است یا پسر؟اگر شکم زن بارداری به سمت پایین متمایل باشد، نوزاد او پسر و در صورتی که رو به بالا باشد چگونه بفهمیم جنین دختر است یا پسر؟ پورتال …بارداریعلائم بارداریاگر شکم زن بارداری به سمت پایین متمایل باشد، نوزاد او پسر و در صورتی که رو به بالا باشد نشانه های بارداری را بشناسیدنشانه های بارداری را بشناسید در بسیاری از موارد حتی قبل از تایید قاطع به وسیله طب بــارداری و نـــابــاروری در وبـــلاگ در این روش از طب سنتی قدیم و روشهای علمی جدید استفاده می شود بر اساس طب قدیم خوردن آشنایی با بادکش درمانی درمان های ساده و عملی انگل های گوارشیبازدید روش های تعیین جنسیت جنینبازدید



لینک منبع :روش های تعیین جنسیت جنین به شیوه قدیم

روش های تعیین جنسیت جنین به شیوه قدیم - ایران ناز www.irannaz.com/روش-های-تعیین-جنسیت-جنین-شیوه-قدیم.html‏ - ذخیره شده روش های تعیین جنسیت جنین به شیوه قدیم با شروع دوران بارداری به نظر میرسد یک خط سیاه و تیره از سمت شکم مادر باردار برآمده و به سوی مغزش ارسال. تعیین جنسیت جنین به روش مادر بزرگ ها - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/.../symptoms2-boys-girls.html‏ - ذخیره شده - مشابه نشانه های جنین پسر نشانه های جنین دختر,تعیین جنسیت جنین,ویار بارداری,ویار حاملگی,نشانه های پسر دار شدن,نشانه های دختر ... زناشوییبارداری و زایمانتعیین جنسیت جنین به روش مادر بزرگ ها ... خشکی دست از علائم شایع بارداری است اما زنان قدیمی می‌گویند این نشانه سراغ هر کسی نمی‌رود. .... فیلم آموزش آرایش چشم برای مهمانی و عروسی ها. روشهای ثابت شده تعیین جنسیت فرزند بدون سونوگرافی - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/.../determine1-child-gender.html‏ - ذخیره شده - مشابه روشهای ثابت شده تعیین جنسیت فرزند در اکثر کشورهای جهان تولد بچه پدیده ایست ... از دیر باز انسان کنجکاو علاقه بسیاری به دانستن جنسیت بچه قبل از تولد داشته ... تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی - نمناک namnak.com/تعیین-جنسیت-جنین.p11295‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۲ - ۲٬۲۱۹ نقد تعیین جنسیت جنین بدون اینکه به سراغ روش سونوگرافی برویم با استفاده از روش های سنتی و قدیمی! چشم مادر باردار را نگاه کنید و یا با توجه به حرکات جنین ... تشخیص جنسیت جنین به روش ابن سینا چگونه است؟ - نی نی نما nininama.com/fa/News41543.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه 16 جولای 2015 ... د‌رست است که همه اینها را ابوعلی سینا برحسب تجربه به د‌ست آورد‌ه است اما امروز می توان از روش‌های د‌قیق‌تری برای تشخیص جنسیت بچه استفاد‌ه کرد‌. 10 روش خانگی برای تشخیص جنسیت نوزاد - نی نی بان niniban.com/fa/.../10-روش-خانگی-برای-تشخیص-جنسیت-نوزاد‏ - ذخیره شده - مشابه 20 سپتامبر 2016 ... به همین دلیل، در این مطلب به برخی از روش های تشخیص جنیست قدیمی که سینه به ... آزمون سیر: تشخیص جنسیت جنین با این روش می تواند برای شما و ... تعیین جنسیت نوزاد با روش های سنتی! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../تعیین-جنسیت-نوزاد-با-روش-های-سنتی‏ - ذخیره شده - مشابه مجله سیب سبز: این روزها بحث تعیین جنسیت جنین به موضوع داغی تبدیل شده است. ... با کمک داروهای طبیعی اسیدی یا قلیایی به زوج‌ها کمک می‌کنند تا در تعیین جنسیت ... طب سنتی از این شیوه برای درمان برخی از عفونت‌ها و حتی پیشگیری از ابتلا به ... تعیین جنسیت جنین به روش سنتی ابن سینا ابوعلی با مثال - کلوب www.cloob.com/u/zibaaa000/61957758‏ - ذخیره شده - مشابه 27 مارس 2013 ... تعیین جنسیت جنین به روش سنتی ابن سینا ابوعلی با مثال. ... این اهمیت تعیین جنسیت را در تنظیم خانواده و کاهش هزینه های مربوط به تعداد فرزندان ... عصای پیری پدر - روشهای ثابت شده تعیین جنسیت فرزند بدون ... ramineman.blogfa.com/post/66‏ - ذخیره شده - مشابه تعیین جنسیت جنین به روش های سنتی ... براساس باورهای قدیمی، ویار زن باردار به موادغذایی ترش یا شور یکی از علائم داشتن فرزند پسر و میل به مواد‌غذایی شیرین ... روش های تعیین جنسیت جنین - طب شیعه shiateb.com/pages/?current=viewdoc&langid=1&sel=1093‏ - ذخیره شده - مشابه روش های تعیین جنسیت جنین. از قدیم الایام، خانواده ها بر سر دختر یا پسر بودن فرزندان خود اختلاف هایی داشته اند. این عقیده وجود دارد که در قدیم و به دلیل احتیاج خانواده ها ...