مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

داستانک؛ ازدواج پسر جوان

[ad_1]
عصرایران: جوانی می خواست ازدواج کند به پیرزنی سفارش کرد تا برای او دختری پیدا کند …

پیرزن به جستجو پرداخت، دختری را پیدا کرد و به جوان معرفی کرد وگفت این دختر از هر جهت سعادت شما را در زندگی فراهم خواهد کرد.

جوان گفت: شنیده ام قد او کوتاه اســت!

پیرزن گفت:اتفاقا این صفت بسیار خوبی اســت، زیرا لباس های خانم ارزان تر تمام می شود!

جوان گفت: شنیده ام زبانش هم لکنت دارد!

پیرزن گفت: این هم دیگر نعمتی اســت زیرا می دانید که عیب بزرگ زن ها پر حرفی اســت اما این دختر چون لکنت زبان دارد پر حرفی نمی کند و سرت را به درد نمی آورد!

جوان گفت: خانم همسایه گفته اســت که چشمش هم معیوب اســت!

پیرزن گفت: درست اســت ، این هم یکی از خوشبختی هاست که کسی مزاحم آسایش شما نمی شود و به او طمع نمی برد.

جوان گفت: شنیده ام پایش هم می لنگد و این عیب بزرگی اســت!

پیرزن گفت: شما تجربه ندارید، نمی دانید که این صفت ، باعث می شود که خانمتان کمتر از خانه بیرون برود و علاوه بر سالم ماندن، هر روز هم از خیابان گردی ، خرج برایت نمی تراشد!

جوان گفت: این همه به کنار، ولی شنیده ام که عقل درستی هم ندارد!

پیرزن گفت: ای وای، شما مرد ها چقدر بهانه گیر هستید، پس یعنی می خواستی عروس به این نازنینی، این یک عیب کوچک را هم نداشته باشد!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

داستانک،داستان کوتاه جالب، داستان های کوتاه، …داستانک،داستان،داستان من و،داستانک های زیبا،داستان کوتاه،داستانک جالب،داستانک اوج پرواز آنچه که دختر و پسر در جلسه دوم …اوج پرواز آنچه که دختر و پسر در جلسه دوم خواستگاری باید در مورد آن صحبت کنند ازدواج ✕ داستانک جالب خروس و زن با حیا ایران نازحکایت جالب خروس و زن با حیا می گویند مردی ، خروسی خرید و به خانه برد وقتی وارد شد ، همسر ماجرای ازدواج پسر ساله بن لادن با زن ساله …ازدواج با زن انگلیسی برای دریافت اقامت انگلستان عمر بن لادن پسر اسامه بن لادن می باشد یک جوان مدعی شد پسر بیل کلینتون است و هیلاری …یکجوانمدعیشدپسریک جوان سیاه پوست آمریکایی پس از اینکه مدعی شد پسر بیل کلینتون است، خواستار انجام ازدواج زن جوان با مردی که به او عضو اهدا کرده بود عکسمردی که با اهدای نیمی از کبد خود زندگی یک زن را نجات داده بود عاشق یکدیگر شده و ازدواج داستان خنده دار از ملا نصرالدین ایران نازشاید بسیاری از جوانان بگویند، ملانصرالدین دیگه چیه و این قصه ها دیگه قدیمی شده ولی داستان کوتاه داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه طنز قصه های قرآنی مؤسسه جهانى سبطین عمؤسسه سبطین آیت الله موسوی اصفهانی قرآن احکام مداحی ولادت شهادت اهل بیت اخلاق اوج پرواز چند توصیه در مورد جلسه اول خواستگاری ازدواج اوج پرواز چند توصیه در مورد جلسه اول خواستگاری ازدواج موفق اگر به پرواز می ✕



لینک منبع :داستانک؛ ازدواج پسر جوان

داستانک؛ ازدواج پسر جوان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/143560/داستانک-ازدواج-پسر-جوان‏ - ذخیره شده 7 ا کتبر 2014 ... جوانی می خواست ازدواج کند به پیرزنی سفارش کرد تا برای او دختری پیدا کند … تصاویر برای داستانک؛ ازدواج پسر جوان داستان کوتاه و زیبای ازدواج پسر جوان - ایران ناز www.irannaz.com/short-story-of-the-beautiful-young-maiden.html‏ - ذخیره شده جوانی قصد کرد ازدواج کند، به پیرزنی سفارش کرد تا برای او دختری پیدا کند پیرزن به جستجو پرداخت، دختری را پیدا کرد و به جوان معرفی کرد وگفت این د. داستان ازدواج پسر جوان - آپارات www.aparat.com/v/LhjEK/داستان_ازدواج_پسر_جوان‏ 3 سپتامبر 2016 ... فرهان صوتی می باشد داستان ازدواج پسر جوان داستانک گویا , ازدواج پسر جوان , صوتی , فرهان. داستانک؛ ازدواج پسر جوان | جوانی می خواست ازدواج کند به پیرزنی ... padsha.com/داستانک؛-ازدواج-پسر-جوان‏ - ذخیره شده عصرایران: جوانی می خواست ازدواج کند به پیرزنی سفارش کرد تا برای او دختری پیدا کند … پیرزن به جستجو پرداخت، دختری را پیدا کرد و به جوان معرفی کرد وگفت ... ماجرای ازدواج موقت پسر جوان با زن 45 ساله - پرشین وی www.persianv.com/hadese/264852.php‏ - ذخیره شده - مشابه 25 ا کتبر 2014 ... مرد ۵۵ ساله که برای حل مشکل خود به دایره مشاوره و مددکاری کلانتری مشهد مراجعه کرده بود، گفت: ۳ دختر داشتم که ۲ تن از آن ها ازدواج کردند و زندگی خوبی ... صفا سیتی - ازدواج پسر جوان ۲۴ ساله با پیرزن ۸۲ ساله - صفحه نخست safacity90.mihanblog.com/extrapage/pir‏ - ذخیره شده - مشابه وبلاگ سرگرمی -دوچرخه سواری -داستان. ازدواج پسر جوان 24 ساله با پیرزن 82 ساله. این زوج عاشق در آرژانتین زندگی می‌کنند و برای ماه عسل خود به برزیل و اسپانیا سفر ... عاشقانه - داستان کوتاه ازدواج پسر جوان و زیبا با دختر خوشگل ramin-jangi.blogfa.com/post-1.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه پسر جوان و زیبارویی بود که فکر می‌کرد باید با زیباترین دختر جهان ازدواج کند. اوفکر. می‌کرد به این ترتیب بچه‌هایش زیباترین بچه‌های روی زمین می‌شوند. پسر مدتی . ماجرای ازدواج پسر جوان با زن 39 ساله! - تاپ ناز www.topnaz.com/ماجرای-ازدواج-پسر-جوان-با-زن-39-ساله/‏ - ذخیره شده - مشابه 15 ژوئن 2014 ... ازدواج با پسر جوان, ازدواج با دختر بزرگ تر از خود, آیا با زن مطلقه می شود ازدواج کرد, داستان ازدواج پسر جوان با زن مطلقه, رابطه عاشقانه با زن مطلقه. داستانهای زیبای عاشقانه www.bia2behnam.blogfa.com/‏ - ذخیره شده - مشابه 25 آوریل 2012 ... فالگیر: عاشق یک پسر جوان یک پسر قدبلند با موهای مشکی و چشمان آبی ... روزها ازپی هم گذشت و دختره واسه امتحان از پسر داستان ما یک جزوه قرض گرفت و .... نشستم روی صندلی ، صندلی ساقدوش ، اون دختره حالا داره ازدواج میکنه ، من دیدم ...