مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید

[ad_1]

به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیام فرح بخش متخصص تغذیه در خصوص مواد غذایی که می تواند مثل آنتی ویروس در بدن عمل کند ، گفت: بهترین روش برای بهبود سیستم ایمنی بدن استفاده از همه گروه های غذایی اســت.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان تاکید کرد: در این ماه افراد باید بیشتر به تغذیه خود و استفاده از همه گروه های غذایی از جمله خانواده نان و غلات، میوه ها، سبزی ها، لبنیات ، گوشت و پروتئین  توجه کنند .

 

فرح بخش ادامه داد: برخی افراد فکر می کنند که در ماه رمضان اگر مقدار بیشتری زولبیا و بامیه استفاده می کنند باید میوه یا سبزیجات را برای جذب کمتر کالری از وعده غذایی خود حذف کنند.

 

وی با بیان اینکه استفاده از مکمل های غذایی در کنار استفاده از پنج گروه غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن ضروری اســت، عنوان کرد: استفاده از انتی اکسیدان ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن از جمله برای افراد بیمار یا دچار کمبود وزن ضروری اســت .

 

این متخصص تغذیه بیان کرد: آنتی اکسیدان ها به سه گروه محلول در چربی مثل ویتامین A وE، محلول در آب مثل ویتامین C و شبه ویتامین ها مثل آنتی اکسیدان موجود در گوجه فرنگی و هندوانه تقسیم می شوند.

 

وی در پایان گفت: خوردن گوجه فرنگی ، هندوانه و خانواده توت ها مثل تمشک و توت فرنگی که شامل رنگدانه های قرمز هستند در تقویت سیستم ایمنی بدن به ویژه در ماه رمضان کمک می کند.

 

۲۰۱۳


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

راهنمای زوج های جوان سایت پزشکان بدون مرزبرخی نوزادان پس از به دنیا آمدن تا حدود ۳ تا ۵ ماهگی، گریه و بی قراری می‌کنند و این مطالب زیبا پندآموز و جالب متنوع و برچیده از …سرما نخورده‌اید، سینوزیت دارید باید گفت سینوزیت مثل سرماخوردگی است، با این تفاوت که بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت با تور اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید اطلاعات عمومیدانستنیهاآیا می دانید دانستنیهای طبیعتمقالات اطلاعات عمومی معلومات رابطه جنسی و عشق پزشکان ایرانمشکل شماره ۱ همان تکرار قدیمی و همیشگی راهکار کمی تغییر ایجاد کنید وقتی در یک رابطه ترجمه کل ریدینگ های زبان انگلیسی چهارم دبیرستانترجمه کل ریدینگ های کتاب زبان انگلیسی سال چهارم دبیرستان درس اول چرا ورزش‌ مهم‌ است‌مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …آیا نوکسیگی پدیده ای جهانی و پیوسته و کهن بوده است یا ما با نوع خاصی از آن و در مقطعی دکتر بیژن فروغ اولین کلنیک چند تخصصی درمان …برای مشاهده زمان مشاوره فیزیوتراپی روی لینک زیر کلیک کنید مشاوره رایگان تلفنی با بیماری غیر واگیر پزشکان ایراندر بسیاری از موارد نفخ معده با رعایت رژیم غذایی متعادل و سالم برطرف می شود اما اگر این ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانیمقدمه در زمانه ای که ما بسر می بریم زندگی انسان ها با انواع مختلف مواد شیمیایی بدست



لینک منبع :با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید

با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../با-این-مواد-غذایی-روی-بدنتان-آنتی-ویروس-نصب-کنید‏ - ذخیره شده 2 ژوئن 2016 ... یک متخصص تعذیه با اشاره به نزدیک شدن به ماه رمضان گفت: در این ماه باید بیشتر به تغذیه توجه کنید و از مواد تقویت کننده سیستم ایمنی بدن ... با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید - فردا www.fardanews.com/.../با-این-مواد-غذایی-روی-بدنتان-آنتی-ویروس-نصب-کنید‏ 4 ژوئن 2016 ... یک متخصص تعذیه با اشاره به نزدیک شدن به ماه رمضان گفت: در این ماه باید بیشتر به تغذیه توجه کنید و از مواد تقویت کننده سیستم ایمنی بدن ... با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید | سایت سرگرمی و ... www.javaniha.com/با-این-مواد-غذایی-روی-بدنتان-آنتی-ویروس/با-این-مواد-غذایی-روی-بدنتان-آنتی-ویرو-2/‏ - ذخیره شده خانه با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید. با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید. هرلحظه، با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید harlahze.com/اخبار.../با-این-مواد-غذایی-روی-بدنتان-آنتی-ویروس-نصب-کنید‏ 2 ژوئن 2016 ... یک متخصص تعذیه با اشاره به نزدیک شدن به ماه رمضان گفت: در این ماه باید بیشتر به تغذیه توجه کنید و از مواد تقویت کننده سیستم ایمنی بدن ... با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید - تی نیوز tnews.ir/news/504d64109217.html‏ 4 ژوئن 2016 ... یک متخصص تعذیه با اشاره به نزدیک شدن به ماه رمضان گفت: در این ماه باید بیشتر به تغذیه توجه کنید و از مواد تقویت کننده سیستم ایمنی بدن ... با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید - دولت بهار www.dolatebahar.com/.../-با-این-مواد-غذایی-روی-بدنتان-آنتی-ویروس-نصب-کنید‏ 3 ژوئن 2016 ... پیام فرح بخش متخصص تغذیه در گفت و گو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص مواد غذایی که می تواند مثل آنتی ... با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید - اخبار روز news.davary.com/1395/03/12/با-این-مواد-غذایی-روی-بدنتان-آنتی-ویرو-2/‏ 1 ژوئن 2016 ... وی با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان تاکید کرد: در این ماه افراد باید بیشتر به تغذیه خود و استفاده از همه گروه های غذایی از جمله خانواده نان و غلات، ... روزنامه آفتاب یزد - با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید aftabeyazd.ir/38655-با-این-مواد-غذایی-روی-بدنتان-آنتی-ویروس-نصب-کنید.html‏ 5 ژوئن 2016 ... پیام فرح بخش متخصص تغذیه در خصوص مواد غذایی که می‌تواند مثل آنتی ویروس در بدن عمل کند، گفت: بهترین روش برای بهبود سیستم ایمنی بدن ... با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید aghdasy.bla.ysupport.ir/post589143.html‏ وی با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان تاکید کرد: در این ماه افراد باید بیشتر به تغذیه خود و استفاده از همه گروه های غذایی از جمله خانواده نان و غلات، میوه ها، سبزی ها، ... با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید - تراز نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/19633935‏ 4 ژوئن 2016 ... با این مواد غذایی روی بدنتان آنتی ویروس نصب کنید. تراز: یک متخصص تعذیه با اشاره به نزدیک شدن به ماه رمضان گفت: در این ماه باید بیشتر به ...