مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن

[ad_1]

 

مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن

تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰

 

مردان مسن‌تر ممکن است که گاهی اوقات در رسیدن به اوج لذت جنسی دچار مشکل شوند. اگر با چنین اتفاقی مواجه شدید، نباید بیش از حد برای دستیابی به این حالت تلاش کنید.

به گزارش ستاره ها؛ مردان مسن‌تر ممکن است که گاهی اوقات در رسیدن به اوج لذت جنسی دچار مشکل شوند. اگر با چنین اتفاقی مواجه شدید، نباید بیش از حد برای دستیابی به این حالت تلاش کنید. درواقع، بهتر است که رابطه را در همان لحظه متوقف کنید و رسیدن به اوج لذت جنسی را در فرصت دیگری امتحان کنید.
مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن

آگاهی داشتن زوج‌ها درباره این موضوع خیلی اهمیت دارد که مواجه شدن مردان در رسیدن به اوج لذت جنسی، یکی از مسائل جسمانی رایج در این دوران سنی است. در این وضعیت، بسیاری از زنان نسبت به همسرشان مشکوک می‌شوند، اما واقعیت نشان می‌دهد که چنین شکی کاملا نادرست و مخرب است.

یکی از عوامل اصلی که فعالیت جنسی را در مردان مسن‌تر دچار مشکل می‌کند، کاهش سطح هورمون تستوسترون در بدن آنان است. پایین آمدن سطح هورمون تستوسترون می‌تواند بر عملکرد جنسی تاثیر منفی بگذارد،‌ اما قضیه فقط به این مساله محدود نمی‌شود. این اتفاق می‌تواند مردان را با از دست دادن میل جنسی، اختلال در نعوظ، از دست حافظه، خستگی مزمن، از دست دادن قدرت بدنی و افزایش وزن مواجه کند. بنابراین، مردان در صورت مواجه شدن با هر کدام از مشکلات ذکرشده، باید به پزشک مراجعه کنند تا مانع از تشدید آن‌ها شوند.


 

مرجع : سلامتیسم

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش روابط صحیح زناشویی همه چیز در باره روابط زناشویی آموزش رابطه زناشویی برای زوج های جوان به نقل از آکاایران متداولترین روش ها و همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسایل زناشویی …نوزاد خود را قبل از به دنیا آمدن ببینید زندگی زناشویی خود را با گذشت زمان گرم و تازه رابطه جنسی و عشق پزشکان ایرانبرخی افراد در رابطه ی جنسی خود دچار اضطراب می شوند که به دلیل تصویر ذهنی آن ها از دانستنیهای قبل از ازدواج،آموزش روابط زناشویی،روابط …تمام شدن یک رابطه عاطفی، درست مانند شروع شدن آن، پیچیده است‎ تمام شدن یک رابطه عاطفی زناشویی روابط زناشویی ،دانستنیهای …تمام شدن یک رابطه عاطفی، درست مانند شروع شدن آن، پیچیده است‎ تمام شدن یک رابطه عاطفی چگونه میتوانیم با انجام تمرینات کگل از رابطه …تمرینات کگل ، کگل و لذت جنسی ، افزایش لذت جنسی ، دستگاه اکستندر ، کگل چگونه میتوانیم آموزش مسایل زناشویی با سبکی جدیدعلت کمردرد بعد از انزال کمردرد بعد از انزال، اگرچه علت کمردرد در اغلب موارد به دلیل ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئیاختلاف سنی بالای میان زوجین در بسیاری از مسائل خانوادگی بخصوص مسائل زناشویی و روابط فواید رابطه جنسی در دوران بارداری را می دانیدرابطه جنسی ، فواید رابطه جنسی در دوران بارداری ، رابطه جنسی در دوران بارداری ، خطرناک چگونه با همسر خود عشق بازی کنیم؟آموزش تحریک زن در رابطه چگونهباهمسرخودعشقبازیآموزش زوجهای جوان در شب اول رابطه زناشویی آموزش زوجهای جوان در شب اول رابطه زناشویی آموزش روابط صحیح زناشویی همه چیز در باره روابط زناشویی، روابط آموزش رابطه زناشویی برای زوج های جوان به نقل از آکاایران متداولترین روش ها و رفتارهایی که آموزش مسایل زناشویی با سبکی جدید علت کمردرد بعد از انزال کمردرد بعد از انزال، اگرچه علت کمردرد در اغلب موارد به دلیل کشیدگی همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسایل زناشویی کلوب نوزاد خود را قبل از به دنیا آمدن ببینید زندگی زناشویی خود را با گذشت زمان گرم و تازه نگه دارید رابطه جنسی و عشق پزشکان ایران برخی افراد در رابطه ی جنسی خود دچار اضطراب می شوند که به دلیل تصویر ذهنی آن ها از خودشان دانستنیهای قبل از ازدواج،آموزش روابط زناشویی،روابط دختر و پسر تمام شدن یک رابطه عاطفی، درست مانند شروع شدن آن، پیچیده است‎ تمام شدن یک رابطه عاطفی، درست زناشویی روابط زناشویی ،دانستنیهای جنسی،دانستنیهای ازدواج تمام شدن یک رابطه عاطفی، درست مانند شروع شدن آن، پیچیده است‎ تمام شدن یک رابطه عاطفی، درست چگونه میتوانیم با انجام تمرینات کگل از رابطه جنسی خود لذت تمرینات کگل ، کگل و لذت جنسی ، افزایش لذت جنسی ، دستگاه اکستندر ، کگل چگونه میتوانیم با ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی اختلاف سنی بالای میان زوجین در بسیاری از مسائل خانوادگی بخصوص مسائل زناشویی و روابط جنسی فواید رابطه جنسی در دوران بارداری را می دانید رابطه جنسی ، فواید رابطه جنسی در دوران بارداری ، رابطه جنسی در دوران بارداری ، خطرناک بودن



لینک منبع :مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن

مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن - خانواده - سلامت ... www.salamatnews.com/.../مهمترین-نکات-درباره-رابطه-زناشویی-بعد-از-افزایش-سن-‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن ... آگاهی داشتن زوج‌ها درباره این موضوع خیلی اهمیت دارد که مواجه شدن مردان در رسیدن به اوج لذت ... مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن - سامانه جستجو و ... www.8tag.ir/.../8271061835043893371-15747374097811679318‏ - ذخیره شده 21 فوریه 2017 ... مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن مردان مسن‌تر ممکن است که گاهی اوقات در رسیدن به اوج لذت جنسی دچار مشکل شوند. اگر با چنین ... مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن - خانه matlabak.ir/entertainment.php?subject=&pid=1182‏ 27 نوامبر 2016 ... مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن مردان مسن‌تر ممکن است که گاهی اوقات در رسیدن به اوج لذت ج.ن.س.ی دچار مشکل شوند. اگر با چنین ... مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن • همراه با علم https://baelm.net/.../مهمترین-نکات-درباره-رابطه-زناشویی-بعد/‏ - ذخیره شده “مردان مسن‌” تر ممکن است که گاهی اوقات در رسیدن به اوج “لذت جنسی” دچار مشکل شوند. اگر با چنین اتفاقی مواجه شدید، نباید بیش از حد برای دستیابی به این حالت تلاش. بایگانی‌ها مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن ... zondikima.com/tag/مهمترین-نکات-درباره-رابطه-زناشویی-بعد/‏ مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن. مردان مسن‌تر ممکن است که گاهی اوقات در رسیدن به اوج لذت جنسی دچار مشکل شوند. اگر با چنین اتفاقی مواجه شدید، ... مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن donyablog.ir/news/97098‏ - ذخیره شده 1 آوریل 2017 ... مردان مسن‌تر ممکن است که گاهی اوقات در رسیدن به اوج لذت جنسی دچار مشکل شوند. اگر با چنین اتفاقی مواجه شدید، نباید بیش از حد برای دستیابی به ... نکاتی که بعد از افزایش سن باید درباره رابطه زناشویی بدانید ... www.salamatism.com/.../نکاتی-که-بعد-از-افزایش-سن-باید-درباره-رابطه-زناشویی-بدانید-تغییرات-جسمانی-در-مردان‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... فعالیت جنسی ، سلامت جنسی ، رابطه زناشویی ، رابطه جنسی ، نعوظ ، تغییرات جسمانی در مردان میانسال می‌تواند زندگی زناشویی آنها را تحت تاثیر ... مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن - انتخاب | خبر ... khabarfarsi.com/u/33891314‏ 21 فوریه 2017 ... مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مردان مسن تر ممکن است که گاهی اوقات در رسیدن ... مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن | خبر داغ - خبر پو khabarpu.com/k.php?u...2K7YqNixINiv2KfYug==‏ مهمترین نکات درباره رابطه زناشویی بعد از افزایش سن - خبر داغ | خبرپو. آمیزش جنسی در انسان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/آمیزش_جنسی_در_انسان‏ - ذخیره شده - مشابه پیشرفت بعدی کمی بعد توسط هلن کاپلان در کتابش با عنوان «سکس درمانی جدید» ... افزایش رابطه جنسی در میانسالی ممکن است انسان را باهوش‌تر کند و اثرات مخرب افزایش ... البته در فرهنگ‌های مختلف نکات مشابهی هم به چشم می‌خورد: مثلاً تمامی فرهنگ‌ها بر ..... مهمترین عاملی که عموماً به آن اشاره می‌شود افزایش سن است که انگیزه و توانایی ...