مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترکیب رنگ های دکوراسیونِ مورد علاقه طراحان

[ad_1]
وب‌سایت بدونیم: ترکیب رنگ های زیادی هست که طراحان در دکوراسیون داخلی به کار می برند. به عنوان مثال ترکیب آبی و طوسی شاید به نظر کمی کسل کننده بیاید اما طراحان می توانند با استفاده از آن ها به کلی ظاهر اتاق را تغییر دهند. در این جا چندین نمونه از ترکیب رنگ هایی که طراحان به مراتب در حرفه خود استفاده می کنند معرفی شده است. شما هم می توانید از آن ها برای دکور منزل خود استفاده کنید.

آبی + سفید + برنز (قهوه ای مایل به زرد)

 

ترکیب رنگ های دکور مورد علاقه طراحان

یکی از مطلوب ترین ترکیب رنگ ها ترکیب آبی، سفید و قهوه ای است. آبی ملایم در کنار رنگ کلاسیک سفید و قهوه ای جلوه بی نظیری پیدا می کند. با این ترکیب می توان ترکیب رنگ کلاسیک را به آسانی به روز کرد.



آبی روشن + قرمز

 

ترکیب رنگ های دکور مورد علاقه طراحان

ترکیب آبی آسمانی و قرمز حس سفری پیچیده به فرهنگ کلاسیک آمریکایی ها را می دهد.

 



فیروزه ای + سبز + خاکستری

 

ترکیب رنگ های دکور مورد علاقه طراحان

ترکیب این ۳ رنگ به فضای اتاق دلبستگی و زندگی می بخشد.

 



خاکستری + مشکی + سفید

 

ترکیب رنگ های دکور مورد علاقه طراحان

ترکیب خاکستری با مشکی و سفید یکی از ترکیب رنگ های مورد علاقه طراحان داخلی است. همانطور که می بینید رنگ ملایم و روشن دیوارها در این تصویر فضایی آرام بخش ایجاد کرده است. سعی کنید با اضافه کردن رنگ خاکستری به ترکیب سفید و مشکی اتاق جذابیت بیشتری بدهید.

 



سبز + خاکستری

 

ترکیب رنگ های دکور مورد علاقه طراحان

خاکستری رنگی است آرام و ملایم و در عین حال پیچیده. این رنگ را می توان به شکل های مختلفی به کار برد. وقتی در کنار رنگ خاکستری رنگ سبز را به عنوان رنگ حاشیه ای در قسمت هایی مثل پرده ها یا نشیمن صندلی ها به کار ببریم جزئیات اتاق بیشتر به چشم می آیند.

 



رز + کرم + شرابی

 

ترکیب رنگ های دکور مورد علاقه طراحان

ترکیب رنگ رزی با کرمی و شرابی باز هم یکی از مطلوب ترین ترکیب رنگ های طراحان است. این رنگ های گرم و آرام بخش معمولا برای اتاق خواب مناسب هستند.

 



فیروزه ای + آبی کبالت

 

ترکیب رنگ های دکور مورد علاقه طراحان

آبی یکی از رنگ هایی است که در دکور بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و دو طیف آبی که ترکیب خیلی زیبایی به فضای اتاق می دهند آبی فیروزه ای و آبی کبالت است. این ترکیب هم به اتاق جو تازه و ساحلی می دهد و هم ظاهری اشرافی و لوکس ایجاد می کند. این رنگ ها معمولا در پارچه های به کار برده در اتاق استفاده می شود.



سبز لیمویی + آبی پاستلی

 

ترکیب رنگ های دکور مورد علاقه طراحان

ترکیب آبی و سبز ترکیبی زیبا و ارگانیک و در عین حال پویا و پر انرژی است. اگر می خواهید دو رنگی که در چرخه رنگ ها به هم نزدیک هستند انتخاب کنید آبی و سبز را انتخاب کنید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی رنگ روغن ساختمان در شهریار نمونه کارهای نقاشی ساختمان نمونه کارنقاشی ساختمان همه چیز درباره سازگارترین رنگ دکواسیون ، رنگ زرد …دکوراسیون های زرد ، دکور زرد برای منزل ،رنگ زرد همه چیز درباره سازگارترین رنگ پاسخ به چند پرسش متداول شما در مورد انتخاب رنگ …از رنگ های پر رنگ با دقت استفاده کنید و بهره ببرید چرا که این گونه رنگ ها در کنار یک رنگ عروس مد ارایشعروس مد ارایش عروس مد ارایش اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول دکوراسیون یک آپارتمان شیک فرانسوی به رنگ …دکور یک آپارتمان شیک فرانسوی پرشین وی دکوراسیون شیکی که در زیر مشاهده خواهید کرد دکوراسیون منزل با رنگ سبز دکوراسیون سبز چیدمان سبز خانهاستفاده از رنگ سبز در خانهبهترین رنگ اتاق خواب کودکان مدلهای دکوراسیون داخلی خانه های لوکسدکوراسیون داخلی خانه های لوکس دکوراسیون داخلی خانه های لوکس دکوراسیون داخلی خانه دکوراسیون دکوراسیون داخلی خانه به سبک اسکاندیناوی را نمی توان در دیوار های سفید، پنجره های هنر و مهارتهای زندگی انواع دکوراسیون و چیدمان مهارت‌های زندگی فوت و فن همشهری آنلاین ندا شریف دکوراسیون برای سال جدید مسیحی، به زیباترین و مدرن ترین مدل های مبلمان راحتی دنیای مددکوراسیونعکسهای مدل دکوراسیون خانه با رنگ های شاد عکسهای مدل دکوراسیون خانه با رنگ های شاد اگر همه چیز درباره سازگارترین رنگ دکواسیون ، رنگ زرد تصاویری دکوراسیون های زرد ، دکور زرد برای منزل ،رنگ زرد همه چیز درباره سازگارترین رنگ دکواسیون نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی رنگ روغن ساختمان در شهریار نمونه کارهای نقاشی ساختمان نمونه کارنقاشی ساختمان نمونه پاسخ به چند پرسش متداول شما در مورد انتخاب رنگ مشاوره در رنگ از رنگ های پر رنگ با دقت استفاده کنید و بهره ببرید چرا که این گونه رنگ ها در کنار یک رنگ دیگر عروس مد ارایش عروس مد ارایش عروس مد ارایش اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول رنگ دکوراسیون یک آپارتمان شیک فرانسوی به رنگ سفید عکس دکوراسیون سفید رنگ چیدمان خانه به رنگ سفید رنگ آمیزی منزل به رنگ سفید دکوراسیون شیک دکوراسیون منزل با رنگ سبز دکوراسیون سبز چیدمان سبز خانهاستفاده از رنگ سبز در خانهبهترین رنگ اتاق خواب کودکان مدلهای دکوراسیون داخلی خانه های لوکس دکوراسیون داخلی خانه های لوکس دکوراسیون داخلی خانه های لوکس دکوراسیون داخلی خانه های لوکس هنر و مهارتهای زندگی انواع دکوراسیون و چیدمان هنر و مهارتهای زندگی دکوراسیون سفره عقد تزیین خنچه عقد میز نامزدی دکوپاژ چیدمان جهیزیه دکوراسیون طراحی دکوراسیون و چیدمان خانه های کوچک برای برخی از افراد دشوار است برای طراحی دکوراسیون زیباترین و مدرن ترین مدل های مبلمان راحتی … دکوراسیون زیباترین و مدرن ترین مدل های مبلمان راحتی ۲۰۱۶ در این مجموعه مجله ابرتازه ها جدیدترین و



لینک منبع :ترکیب رنگ های دکوراسیونِ مورد علاقه طراحان

تصاویر برای ترکیب رنگ های دکوراسیونِ مورد علاقه طراحان ترکیب رنگ های دکور مورد علاقه طراحان - بدونیم bedunim.ir/ترکیب-رنگ-های-دکور-مورد-علاقه-طراحان/‏ - ذخیره شده 31 ا کتبر 2016 ... ترکیب رنگ های زیادی هست که طراحان در دکوراسیون داخلی به کار می برند. به عنوان مثال ترکیب آبی و طوسی شاید به نظر کمی کسل کننده بیاید اما ... ترکیب رنگ های دکور مورد علاقه طراحان - بیتوته www.beytoote.com/mode/.../decor1-color-combinations1.html‏ - ذخیره شده ترکیب رنگ های زیادی هست که طراحان در دکوراسیون داخلی به کار می برند. به عنوان مثال ترکیب آبی و طوسی شاید به نظر کمی کسل کننده بیاید اما طراحان می توانند با ... ترکیب رنگ های مورد علاقه طراحان حرفه ای برای دکوراسیون مدرن | رکنا www.rokna.ir/.../228741-ترکیب-رنگ-های-مورد-علاقه-طراحان-حرفه-ای-برای-دکوراسیون-مدرن‏ - ذخیره شده 2 نوامبر 2016 ... رکنا:ترکیب رنگ های زیادی هست که طراحان در دکوراسیون داخلی به کار می برند. ترکیب رنگ های دکوراسیونِ مورد علاقه طراحان - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28398214‏ 20 نوامبر 2016 ... ترکیب رنگ های دکوراسیونِ مورد علاقه طراحان. وب سایت بدونیم: ترکیب رنگ های زیادی هست که طراحان در دکوراسیون داخلی به کار می برند. به عنوان ... ترکیب رنگ های دکوراسیونِ مورد علاقه طراحان - مفیدستان mofidestan.ir/ترکیب-رنگ-های-دکوراسیونِ-مورد-علاقه-طر/‏ - ذخیره شده وب‌سایت بدونیم: ترکیب رنگ های زیادی هست که طراحان در دکوراسیون داخلی به کار می برند. به عنوان مثال ترکیب آبی و طوسی شاید به نظر کمی کسل کننده بیاید اما ... ترکیب رنگ های مورد علاقه طراحان حرفه ای برای دکوراسیون مدرن+تصاویر www.persianv.com/last/358951.php‏ - ذخیره شده 31 ا کتبر 2016 ... ترکیب رنگ های موردعلاقه طراحان ترکیب رنگ های زیادی هست که طراحان در دکوراسیون داخلی به کار می برند. به عنوان مثال ترکیب آبی و طوسی شاید به ... رنگ های گرم وسرد در طراحی دکوراسیون داخلی - پانل‌های دیواری و سقفی ... padsapanel.com/رنگ-ها-در-طراحی-دکوراسیون-داخلی/‏ - ذخیره شده اشنایی با رنگ های گرم و سرد در دکوراسیون داخلی از نکات ساده اما بسیار مهم در طراحی ... دیوارهای گل بهی شما را به استراحت و خواندم رمان مورد علاقه تان تشویق می کند. ... طراحان دکوراسیون داخلی از ترکیب رنگ‌های خاص در دکوراسیون بسیار استفاده می‌کنند. ترکیب رنگ های دکوراسیونِ مورد علاقه طراحان - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/282214/‏ 20 نوامبر 2016 ... وب‌سایت بدونیم: ترکیب رنگ های زیادی هست که طراحان در دکوراسیون داخلی به کار می برند. به عنوان مثال ترکیب آبی و طوسی شاید به نظر کمی کسل ... ترکیب رنگ های دکوراسیونِ مورد علاقه طراحان - راه فردا www.rahefarda.com/lifestyle/289875‏ ترکیب رنگ های زیادی هست که طراحان در دکوراسیون داخلی به کار می برند. به عنوان مثال ترکیب آبی و طوسی شاید به نظر کمی کسل کننده بیاید اما طراحان می توانند با ...