مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یکی از دامنه‌های سایت‌ تلگرام فیلتر شد

[ad_1]

یکی از دامنه‌های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه دیگر قرار گرفت.

به گزارش صبحانه، پیام‌رسان تلگرام دارای دامنه Telegram با دو پسوند دات org و me است که یکی از این دامنه‌ها از دسترس خارج و فیلتر شده است.

سایت تلگرام دات me که از منظر رنکینگ رتبه 22 را در میان سایت‌های پربازدید کشور دارد، به گفته پیام‌رسان مذکور جهت فراهم کردن قابلیت جستجوی نام‌های کاربری (Username) در باکس سرچ این نرم‌افزار ایجاد شده بود که اکنون وب سایت آن فیلتر شده است.

اگر دقت کرده باشید برخی سایت‌ها با استفاده از لینکی به شکل  telegram.me/YourUsernameHere بازدیدکنندگان خود را ملزم به بازگشایی پیام‌رسان تلگرام می‌کنند تا در محیط چت با آنها ارتباط برقرار کنند یا تبلیغات‌شان را به سمع و نظر مخاطب برسانند.

در واقع این شیوه راه ارتباطی با افراد بدون دانستن شماره تلفن آنها یا آدرسی ایمیلی از آنها است.

تلگرام فعلا این دامنه فیلتر شده را روی پسوند دات org قرار داده به نحویکه با زدن آدرس مذکور به پسوند دیگر منتقل می‌شوید.

منبع : تسنیم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

وقتی یک سایت باز نمی‌شود باید چه کار …قبل از دانشگاه کاری که قبل از سالگی باید انجام دهید خانم ها در چه رشته هایی موفق هاست ویندوز ایده پردازان نظری دامین رایگان طراحی سایت …طراحی سایت ایده پردازان نظری در زمینه طراحی سایت با بهره گیری از آخرین فن آوری روز برنامه ریزی آبیاری با پساب فاضلاب سایت …مهندس محمد جعفرپور فارغ التحصیل رشته مهندسی بهداشت محیط از دانشگاه علوم پزشکی تهران تجربیات و سوالات مصاحبه دومین استخدامی دستگاه …تجربیاتوسوالاتمصاحبهاخبار به نقل از شما اولین و مهمترین اخبار و گزارشات از حضور دوستان در مراحل مصاحبه را ناآرامی در شهرک ولیعصر ارومیه وب سایت خبری …متاسفانه در استان ارومیه با اینکه کردها شاید بیش از نیمی از اهالی را تشکیل اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز وقتی یک سایت باز نمی‌شود باید چه کار کنم؟ تمامی کالاها و خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و هاست ویندوز ایده پردازان نظری دامین رایگان طراحی سایت خبری طراحی سایت ایده پردازان نظری در زمینه طراحی سایت با بهره گیری از آخرین فن آوری روزسرعت برنامه ریزی آبیاری با پساب فاضلاب سایت بهداشت محیط ایران برنامه ریزی آبیاری با پساب فاضلاب برنامه ریزی آبیاری با پساب فاضلاب برنامه ریزی عمومی تجربیات و سوالات مصاحبه دومین استخدامی دستگاه های اجرایی سال تجربیاتوسوالات تجربیات پذیرفته شدگان دومین استخدامی دستگاه های اجرایی کپی برداری از سبک و محتوا برای سایت ناآرامی در شهرک ولیعصر ارومیه وب سایت خبری تحلیلی متاسفانه در استان ارومیه با اینکه کردها شاید بیش از نیمی از اهالی را تشکیل میدهنداماآنان اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار



لینک منبع :یکی از دامنه‌های سایت‌ تلگرام فیلتر شد

خبرگزاری تسنیم - یکی از دامنه‌های سایت‌ تلگرام فیلتر شد https://www.tasnimnews.com/.../یکی-از-دامنه-های-سایت-تلگرام-فیلتر-شد‏ - ذخیره شده 18 نوامبر 2016 ... یکی از دامنه‌های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه دیگر قرار گرفت. یکی از دامنه های سایت‌ تلگرام فیلتر شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../یکی-از-دامنه-های-سایت‌-تلگرام-فیلتر-شد‏ - ذخیره شده 18 نوامبر 2016 ... یکی از دامنه‌های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه دیگر قرار گرفت. الف - یکی از دامنه‌های سایت‌ تلگرام فیلتر شد alef.ir/vdcfmvdjew6dyea.igiw.html?416737‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... یکی از دامنه‌های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه دیگر قرار گرفت. یکی از دامنه های سایت‌ تلگرام فیلتر شد - برترین ها 94.182.146.175/fa/.../یکی-از-دامنه-های-سایت‌-تلگرام-فیلتر-شد‏ - ذخیره شده رتبه: ۵۴% - ۲٬۸۵۴ نقد 18 نوامبر 2016 ... یکی از دامنه‌های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه دیگر قرار گرفت. یکی از دامنه های سایت تلگرام فیلتر شد - روزپلاس roozplus.com/fa/news/16093/یکی-از-دامنه-های-سایت-تلگرام-فیلتر-شد‏ 22 نوامبر 2016 ... یکی از دامنه‌های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه دیگر قرار گرفت. اوشیدا - یکی از دامنه‌های سایت‌ تلگرام فیلتر شد www.oshida.ir/vdcdj90k.yt0kz6a22y.html‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... یکی از دامنه‌های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه دیگر قرار گرفت. هرلحظه، یکی از دامنه‌های سایت‌ تلگرام فیلتر شد harlahze.com/اخبار-اقتصادی/یکی-از-دامنه-های-سایت-تلگرام-فیلتر-شد‏ 18 نوامبر 2016 ... یکی از دامنه های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه دیگر قرار گرفت. یکی از دامنه های سایت تلگرام فیلتر شد - وایمکس | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28431419‏ 21 نوامبر 2016 ... یکی از دامنه های وب سایت تلگرام با پسوند دات me فیلتر و روی دامنه ... این گوشی هوشمند در هفته های گذشته توسط وب سایت دیجی کالا آغاز شده بود که ... یکی از دامنه‌های سایت‌ تلگرام فیلتر شد | پایگاه خبری تدبیر تازه tadbiretaze.ir/content/28288‏ 18 نوامبر 2016 ... پایگاه خبری تدبیر تازه – یکی از دامنه‌های وب سایت تلگرام با پسوند دات ... دات org و me است که یکی از این دامنه‌ها از دسترس خارج و فیلتر شده است. یکی از دامنه‌های سایت‌ تلگرام فیلتر شد - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../یکی-از-دامنه‌های-سایت‌-تلگرام-فیلتر-شد‏ 22 نوامبر 2016 ... پیام‌رسان تلگرام دارای دامنه Telegram با دو پسوند دات org و me است که یکی از این دامنه‌ها از دسترس خارج و فیلتر شده است.سایت تلگرام دات me که از ...