مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم

[ad_1]

زن شجاع برای متوقف کردن سارق ماشین جانش را به خطر انداخت.

زن شجاع برای متوقف کردن سارق ماشین جانش را به خطر انداخت.

جوان؛  ویدئویی که به تازگی از یک دوربین مدار بسته در شمال شهر ملبورن استرالیا تهیه شده است عمل متهورانه یک زن شجاع را به تصویر می کشد. در این ویدئو این زن خود را روی کاپوت یک مرسدس گرانقیمت که به همراه یک نوزاد 6 ماهه داخل آن به سرقت رفته بود پرت می کند.
 پلیس استرالیا در خصوص این حادثه گفت: "سارق به همراه یک زن و یکی دیگر از همدستانشان در روبروی مدرسه پرسه می زدند. در لحظه وقوع سرقت یکی از اقوام این نوزاد خود را روی کاپوت خودرو پرت  می کند تا مانع سرقت شود اما علیرغم اقدام قهرمانانه اش حدود 400 متر پایین تر توسط سارق به پایین پرت می شود." گفتنی است خوشبختانه این خودرو ساعتی بعد به همراه این نوزاد در یک خیابان خلوت پیدا شد.
اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم
برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد ماههفیلم اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد ماههفیلم



لینک منبع :اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم

اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../اقدام-متهورانه-زن-شجاع-برای-نجات-جان-نوزاد-6-ماهه-فیلم‏ - ذخیره شده 20 نوامبر 2016 ... زن شجاع برای متوقف کردن سارق ماشین جانش را به خطر انداخت. تصاویر برای اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم | سحرنیوز www.saharnews.org/اقدام-متهورانه-زن-شجاع-برای-نجات-جان-نو/‏ 20 نوامبر 2016 ... سحرنیوز : زن شجاع برای متوقف کردن سارق ماشین جانش را به خطر انداخت. به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ... اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../اقدام-متهورانه-زن-شجاع-برای-نجات-جان-نوزاد-6-ماههفیلم/‏ - ذخیره شده 18 آوریل 2017 ... ویدئویی که به تازگی از یک دوربین مدار بسته در شمال شهر ملبورن استرالیا تهیه شده است عمل متهورانه یک زن شجاع را به تصویر می کشد. اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم - هدانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28426884‏ 20 نوامبر 2016 ... اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم. زن شجاع برای متوقف کردن سارق ماشین جانش را به خطر انداخت. ... مشاهده خبر در سایت منتشر ... فیلم اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../اقدام-متهورانه-زن-شجاع-نجات-جان-نوزاد-ماههفیلم.html‏ 20 نوامبر 2016 ... اقدام متهورانه زن شجاع شجاع, استرالیا, کاپوت ماشین, زن نجات جان نوزاد ماههفیلم زن شجاع برای متوقف کردن سارق ماشین جانش را به خطر انداخت.به نقل از ... اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم - روجانیوز news.rooja.org/fa/content/55241.html‏ 20 نوامبر 2016 ... زن شجاع برای متوقف کردن سارق ماشین جانش را به خطر انداخت. اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم tareenha.xyz/post/?...اقدام+متهورانه+زن+شجاع...نجات+جان+نوزاد+6+ماهه%2Bفیلم‏ - ذخیره شده زن شجاع برای متوقف کردن سارق ماشین جانش را به خطر انداخت. به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی از یک ... زن شجاع و سلفی یوزپلنگ+ عکس - مجله تفریحی فان سیتی f30t.ir/search/?q=زن+شجاع+و+سلفی+یوزپلنگ%2B+عکس‏ زن شجاع و سلفی یوزپلنگ+ عکس. اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+ فیلم. 4 روز پیش انفورماتیک باشگاه خبرنگاران 3. زن شجاع برای متوقف کردن سارق ... آرشیو لینک ها - رسانه خبر resanehkhabar.com/news/archive.php?page=10‏ - ذخیره شده خروج اولین بوگاتی‌های شیرون از کارخانه/ساخت هر شیرون 6 ماه زمان می‌برد +تصاویر خروج اولین ...... اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم اقدام متهورانه زن ...