مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست الاغ!

[ad_1]
راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست الاغ!

خبرگزاری آریا- اکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد.
به گزارش سرویس اخبار جذاب و مفید خبرگزاری آریا، روزنامه انگلیسی دیلی میل تأکید کرد که  یک نوع اکسیر جوانی معجزه‌آسا از ژلاتینی کشف شده است که زیر پوست الاغ‌ها قرار دارد.
به نوشته این روزنامه، استقبال از این ژلاتین باعث شده که چین از بسیاری از کشورها الاغ وارد و آن‌ها را برای استفاده از این ژلاتین سلاخی کند.
دانشمندان چینی پس از این کشف اعلام کرده‌اند که به دنبال راهی برای زاد و ولد و رشد سریع تر الاغ‌ها هستند تا بتوانند ژلاتین بیشتری را از این حیوانات دریافت کنند.
پیش از این اخبار واردات گسترده الاغ از کشورهای مختلف در رسانه ها خبرساز شده بود اما دلیل این اقدام عجیب چین فاش نشده بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری آریا راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف … راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست شد فردا راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر … در خراسان شمالی خشک شد کشف گور دسته جمعی دیگر در غرب از ترکیه در برابر پکک شدراز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر … در پوست الاغ پیدا شد راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه کشف راز واردات بی رویه الاغ در چین اکسیر معجزه …کشفرازوارداتالاغچیناکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد گسترده الاغ در چین افشا کشف راز راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر …رازوارداتگستردهالاغدرچینخبرگزاری آریا اکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد سه شنبه ۲ آذر کشف راز واردات بی رویه الاغ در چین اکسیر معجزه … در پوست الاغ پیدا شد راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد کشف اکسیر جوانی معجزه کشف راز واردات بی رویه الاغ در چین اکسیر معجزه … الاغ در چین راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد کشف اکسیر جوانی معجزه آسا از پوست راز خرید الاغ توسط چینی ها تجار چینی طی سال‌های … و فروش الاغ از الاغ در چین افشا شد کشف اکسیر جوانی معجزه آسا از پوست الاغکشف اکسیر جوانی در پوست الاغ اکسیر جوانی پوست معجزه‌آسا اکسیر جوانی پوست معجزه‌آسا در پوست الاغ الاغ در چین افشا شد کشف کشف راز واردات جام نیوز کشف راز واردات بی رویه الاغ در چیناکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد کشف راز واردات بی رویه الاغ ازبا ۱۰ راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست الاغ



لینک منبع :راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست الاغ!

تصاویر برای راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست الاغ! کشف اکسیر جوانی در پوست الاغ! - العالم fa.alalam.ir/news/1887680‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... اکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد. ... که یک نوع اکسیر جوانی معجزه‌آسا از ژلاتینی کشف شده است که زیر پوست الاغ‌ها قرار دارد. به نوشته این روزنامه، استقبال از این ژلاتین باعث شده که چین از بسیاری از کشورها الاغ وارد ... پیش از این اخبار واردات گسترده الاغ از کشورهای مختلف در رسانه ها خبرساز شده بود اما ... راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی ... - پرسیار porsyar.com/10140334‏ - ذخیره شده خبرگزاری آریا- اکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد. خبرگزاری آریا - راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر ... www.aryanews.com/.../راز-واردات-گسترده-الاغ-در-چین-افشا-شد؛-کشف-اکسیر-جوانی-معجزه‌آسا-از-پوست-الاغ‏ - ذخیره شده 21 نوامبر 2016 ... ظ. راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست الاغ. خبرگزاری آریا- اکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد. راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه آسا از ... www.ghatreh.com/.../راز-واردات-گسترده-الاغ-چین-افشا-کشف-اکسیر-جوانی-معجزه‏ 21 نوامبر 2016 ... اکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد. - ضمن پوزش فراوان؛ دسترسی به صفحه مورد نظر امکان پذیر نمیباشد. لطفا. راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی ... - دمادم https://damadam.ir/.../راز-واردات-گسترده-الاغ-در-چین-افشا-شد-کشف-اکسیر-جوانی-معجزه‌آسا-از-پوست-الاغ/4337512‏ - ذخیره شده خبرگزاری آریا- اکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد. به گزارش سرویس اخبار جذاب و مفید خبرگزاری آریا، روزنامه انگلیسی دیلی میل تأکید کرد ... کشف اکسیر جوانی در پوست الاغ! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5867416/کشف-اکسیر-جوانی-در-پوست-الاغ‏ - ذخیره شده 20 نوامبر 2016 ... اکسیر جوانی پوست معجزه‌آسا در پوست الاغ پیدا شد. ... گفتنی است؛ دانشمندان چینی پس از این کشف خود اعلام کرده‌اند آن‌ها به دنبال راهی هستند تا با ... کشف اکسیر جوانی در پوست الاغ! af.shafaqna.com/FA/0118565‏ دانشمندان چینی اکسیر معجزه آسای جوانی را در پوست الاغ پیدا کرده اند. ... یک نوع اکسیر جوانی معجزه آسا از ژلاتینی کشف شده است که زیر پوست الاغ ها قرار دارد. ... پیش از این اخبار واردات گسترده الاغ از کشورهای مختلف در رسانه ها خبرساز شده بود اما دلیل این اقدام عجیب چین فاش نشده بود. .... مکان حضور البغدادی در شمال غرب عراق افشا شد. گوناگون و زندگی نامه شاعران :: خدمات امپراطوری بوی یاس https://smbahari498.blog.ir/category/گوناگون-و-زندگی-نامه-شاعران/?page...‏ 2 ژوئن 2016 ... عسل علاوه براینکه یک غذای کامل است یک اکسیر پر انرژی نیز میباشد به طوری که ... رمز و راز این توانایی‌ها را باید در شیوه تهیه عسل جست و جو کرد. صفحه 2--3تیر 88 - روزنامه عصر مردم - BLOGFA asremardom.blogfa.com/88041.aspx‏ 28 ژوئن 2009 ... سازمان روزنامهنگاران جوان دخالت دولت برمه را در دستگیری روزنامهنگاران محکوم کرد ....  راهاندازی نخستین مرکز تحقیقات و بانک پیوند پوست کشور در شیراز ...... کشف رازهای زندگی طبقه متوسط در چهارمین فیلم فرهادی ..... در این رخداد، خودرو سواری به آهن پاره تبدیل شد اما هر چهارسرنشین آن معجزه آسا جان به در بردند.