مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترفندهای هوشمندانه آرایش و زیبایی

[ad_1]

Smart Beauty Tips

زیباتر شدن از قبل به لطف آرایش و ترفندهای زیبایی آنقدرها هم سخت نیست اما باید بدانید که کدام ترفند در چه موقعیتی استفاده کنید.

به گزارش آلامتو و به نقل از آی بانو؛ تمام دختران تمایل دارند که در هر مکان و هر کجا عالی به نظر برسند. خواه شب قرار عاشقانه، خواه یه قرار دوستانه یا حتی یک روز در باشگاه، می‌خواهیم که هر طور شده فوق‌العاده دیده شویم، پس مطمئن شوید که همه چیز عالی پیش می‌رود.

در اینجا برخی از بهترین شگردهای زیبایی را گرد آورده‌ایم که زندگی شما را ساده‌تر کرده و موجب می‌شود تا زمان، انرژی و پول کمتر را هدر دهید.

عصاره‌ی دارچین و نعناع فلفلی در حجیم‌ و درخشان نمودن لب‌ها بسیار موثرند. چنانچه حساسیتی به این ترکیبات ندارید، کافیست چند قطره از آنها را به پماد لب یا برق لب خود بیافزائید.

روغن نارگیل و زیتون برای پاک نمودن لوازم آرایشی ضد آب فوق‌العاده‌اند. از این شگرد بهره جوئید تا دریابید که شستن آرایش، حتی بدون پاک‌کننده‌ی آرایش، چقدر ساده‌تر می‌گردد.

چنانچه کرم‌پودرتان بیش از حد غلیظ است، کافیست مقداری از کرم مرطوب‌کننده‌ی محبوبتان را به آن بیافزائید. همچنین برای غلیظ نمودن کرم‌پودرهایی که بیش از حد رقیق هستند، چند قطره کرم برنزه‌کننده به آن اضافه نمائید.

اگر می‌خواهید چهره‌تان بانشاط و سرزنده به نظر برسد، کمی کرم روشن کننده روی نقاطی از صورت که برجسته‌ترند،(تیغه‌ی بینی، گونه‌ها، چانه، وسط پیشانی) بزنید. برای آنکه ابروها و پشت پلک خود را به برجسته و بلندتر از آنچه هست نشان دهید، کرمی روشن‌تر برای پشت پلک و زیر ابروی خود استفاده نمائید و آن را به پیشانی کشیده و محو کنید.

مادامی که خواهان پوستی درخشان و براق هستید، یک قاشق غذاخوری جوش‌شیرین به ژل شستشوی صورت یا شیرپاکن خود اضافه کنید. این محلول را روی صورت خود مالیده، برای چند ثانیه با ملایمت ماساژ دهید و سپس آن را با آب ولرم بشوئید. این روند را ۲ تا ۳ بار در هفته تکرار نمائید.

چنانچه ریمل محبوبتان در شرف خشک شدن بود، با اضافه کردن چند قطره محلول آب و نمک به تیوپ ریمل یا قرار دادن آن به مدت ۵ دقیقه در کاسه‌ی آب جوش آن را دوباره احیا کنید.

لزومی ندارد پودرهای آرایشی (پنکک، سایه‌ی چشم یا رژگونه) شکسته‌ی خود را دور بیاندازید. در واقع، می‌توانید به آسانی آن‌ها را ترمیم کنید. فقط کافیست چند قطره الکل روی پودر مورد نظر ریخته، سطح آن را با چاقو صاف کرده و اجازه دهید یک شب به همان صورت باقی بماند. تا روز بعد، تمام الکل بخار می‌شود و لزومی ندارد یک پودر آرایشی جدید بخرید.

چنانچه درِ لاک محبوب شما به سختی باز می‌شود، غلیظ شده یا امکان استفاده از آن وجود ندارد، تلاش کنید تا مشکلات آن را با آب گرم برطرف نمائید. شیشه‌ی لاک را برای چند دقیقه درون کاسه‌ی آب داغ بگذارید، آن را بیرون آورده، تکان دهید و مادامی که گرم است آن را استفاده کنید.

موهای خود را بافته و و تمام موهای نامنظم انتهای بافت را کوتاه کنید. این روشی فوق‌العاده برای رهایی از شر موخوره‌هاست، البته بدون نیاز به مراجعه سالن‌های زیبایی.

اسپری مو برای منظم نگه داشتن ابروها عالی عمل می‌کند و اجازه نمی‌دهد نظم آن‌ها بر هم بخورد. کمی اسپری مو روی یک برس ریمل قدیمی بپاشید و آن را روی ابروهای خود بکشید.

پودر بچه یا پودر ذرت برای استفاده به جای شامپوی خشک عالی‌اند. از این شگرد هنگامی که وقت کافی برای شستن موها ندارید، اما باید موهایتان تمیز باشد بهره ببرید.

برای خلق فرهای عمودی، موهای خود را تکه تکه بافته، با دستگاه صاف کننده‌ی مو از ریشه تا پایین را اتو بکشید. سپس به موهای خود اسپری مو بزنید.

پیش از خواب کمی کرم صورت به انتهای موهای خود بمالید تا موهایتان براق و نرم شوند.

هنگامی که کفش نو می‌پوشید، برای پیشگیری از تاول، کمی دئودورانت یا مام به پشت پای خود بزنید.

فرمژه‌ی خود را پیش از استفاده برای چند ثانیه با سشوار گرم کنید. این شگرد کمک می‌کند تا مژه‌هایتان برای مدت طولانی‌تری فر بمانند.

هنگامی که قصد لاک زدن دارید، مقداری وازلین یا چسب مایع دور ناخن‌هایتان بزنید. لاک‌های اضافی پس از خشک شدن با وازلین یا چسب از دور ناخن برداشته می‌شوند.

به ناخن‌های خود یک رنگ پایه بزنید. سپس با نوار چسب یک مدل روی آن ایجاد کنید، و رنگ دیگری روی ناخن‌ها بزنید. اجازه دهید لاک خشک شود و نوار چسب را بردارید. طراحی ناخن شما آماده است! لذت ببرید!

به آرامی کمی وازلین روی نقاطی از پوست که قصد دارید به آن عطر بزنید، بمالید، سپس عطر خود را استفاده نمائید. بدین ترتیب رایحه‌ی آن دوام بیشتری خواهد داشت.

دو عدد کش پلاستیکی برداشته و موهای خود را به شکل دم‌اسبی به دو قسمت تقسیم کنید، به شکلی که یکی بالای دیگری قرار بگیرد، آن‌ها را ببندید. این شگرد ساده ضخامت تار موهای شما را بیشتر و البته بلندتر نشان می‌دهد.

جوش‌ها همیشه در مواقعی که نباید ظاهر شوند، ظاهر می شوند! نترسید! یک تکه پنبه‌ بردارید و به قطره‌ی چشمی آغشته نمائید، برای چند دقیقه درون فریزر بگذارید و سپس به آرامی روی جوش صورت فشار دهید. ظرف ۲۰ دقیقه، رگ‌های خونی شما منقعد شده، بنابراین قرمزی آن از بین رفته و از التهاب آن کاسته خواهد شد.


ADS

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای هوشمندانه آرایش و زیباییترفندهای هوشمندانه آرایش و زیباییزیباتر شدن از قبل به لطف آرایش و ترفندهای زیبایی ترفندهای هوشمندانه آرایش و زیبایی هفته نامه …ترفندهای هوشمندانه آرایش و زیباییزیباتر شدن از قبل به لطف آرایش و ترفندهای زیبایی ترفندهای هوشمندانه آرایش و زیبایی پرتال جامع تایاترفندهای هوشمندانه آرایش و زیباییزیباتر شدن از قبل به لطف آرایش و ترفندهای زیبایی ترفندهای هوشمندانه آرایش و زیباییزیباتر شدن از قبل به لطف آرایش و ترفندهای زیبایی آنقدرها هم سخت نیست اما باید بدانید زیبایی صورت زیباییصورتترفندهای هوشمندانه آرایش و زیبایی آرایش و ترفندهای زیبایی آرایش دقیق و آرایش صورت آرایشصورتترفندهای هوشمندانه آرایش و زیبایی آرایش و ترفندهای زیبایی آرایش دقیق و ترفندهای عملی برای بازتر و زیباتر جلوه دادن چشم ها …ترفندهایعملیبرایبازترو چشمترفندهای زیبایی آرایش و زیبایی ترفندهای ترفندهای هوشمندانه را پنج ترفند آرایشی برای بزرگتر نشان دادن چشم ها …پنجترفندآرایشیبرایاما وقتی ترفندهای هوشمندانه بانوی زیبا آرایش و زیبایی این ترفندهای ساده اسرار آرایشگری ترفندهای هوشمندانه برای بازتر …سلامتآرایش آرایش و زیبایی ترفندهای هوشمندانه برای بازتر نشان دادن مد آرایش زیبایی ترفندهای خاص برای آرایش پوست …مد آرایش زیبایی ترفندهای خاص برای آرایش تواند در بهتر شدن آرایش و زیباترشدن گرافیک دستی و کامپیوتری،آموزش فتوشاپ،ترفندهای فتوشاپ مخصوص همه دختر پسرهای جوان بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان افزایش قد باورنکردنی فقط پس انداز کردن، روش های پس انداز کردن پس انداز کردنپس انداز و سرمایه گذاریپس انداز سکهپس انداز پولراه های پس انداز کردنپس اصول صحیح و هوشمندانه دویدن را یاد بگیرید اصول صحیح و هوشمندانه دویدن را یاد بگیرید می دانیم که دویدن خیلی خوب است اما هوشمندانه ۸ دانستنی درباره ویندوز آکا این نسخه از سیستم عامل ویندوز ابتدا در نسخه پیش نمایش برای متخصصین عرضه شد و پس از آن نسخه خانه عروس و داماد را به بهترین شکل طراحی کنیدتصاویر تزیین دکوراسیون خانه عروس و داماد طراحی و تزیین دکوراسیون خانه عروس و داماد کاری سخت و چالش بهترین ماشین های لوکس با قیمتی مناسب در ایران عکس هیوندای سوناتا اگرچه هیوندای سوناتا قدیم طراحی و آپشن های اسپورت خوبی داشت اما با توجه به باهوش‌ها را بشناسیم ویژگی های افراد باهوش در دنیای رقابتی امروز اگر می‌خواهید زندگی خوب و باکیفیتی داشته باشید باید رفتار هوشمندانه سعید طوسی را ابتدا قاری قرآن و سپس مأمور فساد در جامعه کرده اند سعیدطوسیرا سعید طوسی را ابتدا قاری قرآن و سپس مأمور فساد در جامعه کرده اند سری ترفندها ترفندهای جالب سریترفندها مطمئنأ شما نیز تا کنون با کدهای جاوا سر و کار داشته اید بیشتر افراد برای زیباسازی و کاربردی لباس و تیپ جالب بازیگران و همسرانشان در جشن سینمایی حافظ لباسوتیپجالب به گزارش ممتاز نیوز، در جشن سینمایی حافظ که از ساعت ۲۰۴۰ آغاز شد و تا ساعت ۲ بامداد به طول



لینک منبع :ترفندهای هوشمندانه آرایش و زیبایی

ترفندهای هوشمندانه آرایش و زیبایی - آلامتو www.alamto.com/smart-beauty-tips.html‏ - ذخیره شده 21 نوامبر 2016 ... ترفندهای هوشمندانه آرایش و زیبایی:زیباتر شدن از قبل به لطف آرایش و ترفندهای زیبایی آنقدرها هم سخت نیست اما باید بدانید که کدام ترفند در چه ... تصاویر برای ترفندهای هوشمندانه آرایش و زیبایی 20 ترفند هوشمندانه زیبایی که کمک می کنند هر روز آراسته و مرتب به ... rooziato.com/139552399/ترفندهای-زیبایی/‏ - ذخیره شده همه دخترها دوست دارند که همیشه و همه جا مرتب و زیبا دیده شوند و به همین خاطر به باشگاه رفته یا از انواع محصولات بهداشتی و آرایشی برای این منظور بهره می گیرند. 25 مورد از بهترین ترفندها زیبایی و آرایش - آریا سلامت www.ariasalamat.com/.../مورد-از-بهترین-ترفندها-زیبایی-و-آرایش.aspx‏ - ذخیره شده با دیدن این تصویر حلقه های بسیار ساده برای زیبا شدن در مدل مو و آرایش کردن بدست میاورید که خیلی بدردتان میخورد. ترفندهای هوشمندانه آرایش و زیبایی -هفته نامه سلامت - آکاایران www.akairan.com/havades.../news2016112119425647892.html‏ - ذخیره شده 21 نوامبر 2016 ... ترفندهای هوشمندانه آرایش و زیبایی:زیباتر شدن از قبل به لطف آرایش و ترفندهای زیبایی آنقدرها هم سخت نیست اما باید بدانید که کدام ترفند در چه ... ترفندهای هوشمندانه آرایش و زیبایی - ورود ponila.com/post/374940/‏ - ذخیره شده زیباتر شدن از قبل به لطف آرایش و ترفندهای زیبایی آنقدرها هم سخت نیست اما باید بدانید که کدام ترفند در چه موقعیتی استفاده کنید. به گزارش آلامتو و به نقل از ... هشت ترفند زیرکانه برای آرایش چشم - بیست ستون www.bistsotoon.com/p/هشت-ترفند-زیرکانه-برای-آرایش-چشم‏ - ذخیره شده - مشابه 19 مه 2015 ... هشت ترفند زیرکانه آرایشی که چشمانتان را بزرگ تر و جذاب تر نشان می دهد. ... اما با استفاده از ترفندهای هوشمندانه آرایشی می‌توانیم همواره جلوه زیبایی ... بنیتا - ترفند‌های کره‌ای برای تغییر روش انجام زیرسازی شما www.benita.ir/.../korean-beauty-school-jungsaemmool-foundation-application‏ - ذخیره شده 22 دسامبر 2016 ... بنیتا - مجله، زیبایی، آرایش صورت - مجلات | آرایش محو یکی از آرایش هایی ... آنجا بود که من یک راز زیرسازی بسیار هوشمندانه را آموختم، این کاملا جدا از ... آرایش چشم های ریز و کوچک با این ترفند ها - زیبامون www.zibamoon.com/detail/11722‏ - ذخیره شده 4 مارس 2017 ... خیلی از خانم‌ها برای داشتن آرایشی زیبا و جذاب، تمایل دارند که چشم‌هایشان ... هم در پی یادگیری ترفندهایی برای آرایشی که چشم‌ها را بزرگ‌تر نشان دهد، هستند. ... استفاده هوشمندانه از تمام مراحل پیشین باعث می‌شود چشمانی درشت‌تر و البته ... آپارات - ترفند های آرایش www.aparat.com/result/ترفند_های_آرایش‏ - ذخیره شده میکاپ و آرایش بسیار زیبا و آسان صورت با ترفند های جالب · SiSi girl. 1,072 بازدید. 1:19 .... ترفند های هوشمندانه ای که حتما نیازتان می شود · دوچرخه. 1,060 بازدید. 1:53 ...