مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می‌شود؟

[ad_1]

سامسونگ با عرضه‌ی گوشی‌های جدید همیشه کلی وسایل مختلف هم برای آن‌ها عرضه می‌کند. این موضوع در گلکسی S8 هم دیده خواهد شد. براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت SamMobile سامسونگ قصد دارد برای گلکسی S8 قاب‌های Clear View، LED View Cover، S View و Keyboard Cover عرضه کند.

به گزارش صبحانه، سامسونگ با عرضه‌ی گوشی‌های جدید همیشه کلی وسایل مختلف هم برای آن‌ها عرضه می‌کند. این موضوع در گلکسی S8 هم دیده خواهد شد. براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت SamMobile سامسونگ قصد دارد برای گلکسی S8 قاب‌های Clear View، LED View Cover، S View و Keyboard Cover عرضه کند.
 
گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می‌شود؟
همچنین مشخص شده که یک کیس مخصوص باتری هم برای این گوشی ساخته شده که موجب افزایش ظرفیت باتری می‌شود. این کیس شامل یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌شود که در کنار باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی S8‌ قرار می‌گیرد. البته هنوز میزان ظرفیت باتری دقیق این گوشی مشخص نشده، اما احتمال دارد که به همان اندازه‌ی S7 باشد.

همچنین مشخص شده که کاربران می‌توانند قاب‌های این تلفن همراه هوشمند را با چرم «آلکانترا» (Alcantara) خریداری کنند.

یکی دیگر از لوازم جانبی‌های جدیدی که برای این گوشی در نظر گرفته شده، یک داک چند رسانه‌ای است که پورت‌های مختلفی دارد. این داک قبلا برای گلکسی S4 و گلکسی نوت ۲ هم عرضه شده بود. داک جدیدی که برای S8‌عرضه می‌شود به پورت USB و HDMI مجهز شده است.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S8 در نمایشگاه MWC 2017 یا کمی دیرتر معرفی می‌شود.

منبع : مجله دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

معرفی بهترین گوشی های هوشمند آندرویدیمعرفی بهترین گوشی های آندرویدی ادیشن ماه می ۲۰۱۳ اگر دنبال تعویض گوشی هوشمند خود آموزش تصویری کم کردن حجم عکس در آموزش تصویری کم کردن حجم عکس در اگر با دوربین‌هایی با لتزهای بالا، حالا چه خانگی اگر گوشی موبایل در آب افتاد چیکار کنیمجدید ترین این بخش گلکسی اس از بلندگوهای استریو برخوردار خواهد بود ساپورت گوشی گلکسی کافه مشهدی هامشهدنیازمندی های مشهداخبار مشهدکافه مشهدی هامشهدنیازمندی های مشهداخبار مشهدمشهدی ها معرفی بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی معرفی بهترین گوشی های آندرویدی ادیشن ماه می ۲۰۱۳ اگر دنبال تعویض گوشی هوشمند خود هستید، و آموزش تصویری کم کردن حجم عکس در آموزش تصویری کم کردن حجم عکس در اگر با دوربین‌هایی با لتزهای بالا، حالا چه خانگی چه اگر گوشی موبایل در آب افتاد چیکار کنیم جدید ترین این بخش گلکسی اس از بلندگوهای استریو برخوردار خواهد بود ساپورت گوشی گلکسی از کافه مشهدی هامشهدنیازمندی های مشهداخبار مشهد کافه مشهدی هامشهدنیازمندی های مشهداخبار مشهدمشهدی ها



لینک منبع :گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می‌شود؟

گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می‌شود؟ - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../گلکسی-s8-با-چه-لوازمی-راهی-بازار-می‌شود؟/‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... سامسونگ با عرضه‌ی گوشی‌های جدید همیشه کلی وسایل مختلف هم برای آن‌ها عرضه می‌کند. این موضوع در گلکسی S8 هم دیده خواهد شد و کلی قاب برای آن ... تصاویر برای گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می‌شود؟ گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می‌شود؟ | مجله دنیای مجازی https://viwo.ir/?p=22289‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... سامسونگ با عرضه‌ی گوشی‌های جدید همیشه کلی وسایل مختلف هم برای آن‌ها عرضه می‌کند. این موضوع در گلکسی S8 هم دیده خواهد شد. براساس اطلاعات قرار ... گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می‌شود؟ - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../گلکسی-S8-با-چه-لوازمی-راهی-بازار-می‌شود/‏ 22 نوامبر 2016 ... مجید نوردوست: سامسونگ با عرضه‌ی گوشی‌های جدید همیشه کلی وسایل مختلف هم برای آن‌ها عرضه می‌کند. این موضوع در گلکسی S8 هم دیده خواهد شد. براساس ... گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می‌شود؟ - آگهی کامپیوتر|بازار مجازی ... www.computerads.ir/1395/09/.../گلکسی-s8-با-چه-لوازمی-راهی-بازار-می‌شود؟/‏ سامسونگ با عرضه‌ی گوشی‌های جدید همیشه کلی وسایل مختلف هم برای آن‌ها عرضه می‌کند. این موضوع در گلکسی S8 هم دیده خواهد شد. براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت ... گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می شود؟ - مجله خبری شوش مال shooshmall.com/blog/گلکسی-s8-با-چه-لوازمی-راهی-بازار-می-شود؟/‏ مجله خبری شوش مال سامسونگ با عرضه ی گوشی های جدید همیشه کلی وسایل مختلف هم برای آن ها عرضه می کند. این موضوع در گلکسی S8 هم دیده خواهد شد. براساس اطلاعات ... گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می‌شود؟ - وب نگین | دمادم https://damadam.ir/.../گلکسی-S8-با-چه-لوازمی-راهی-بازار-می‌شود/4353837‏ - ذخیره شده سامسونگ با عرضه‌ی گوشی‌های جدید همیشه کلی وسایل مختلف هم برای آن‌ها عرضه می‌کند. این موضوع در گلکسی S8 هم دیده خواهد شد. براساس اطلاعات قرار گرفته در ... گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می‌شود؟ - صفحه 173 از 173 ... zeytoonco.ir/آموزشی?sort=p.model&order=ASC&paged...‏ - ذخیره شده [ad_1] گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می‌شود؟ سامسونگ با عرضه‌ی گوشی‌های جدید همیشه کلی وسایل مختلف هم برای آن‌ها عرضه می‌کند. این موضوع در گلکسی S8 هم دیده ... گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می‌شود؟ | مجله خبری زیفا l فناوری ... https://mag.zefa.ir/tag/گلکسی-s8-با-چه-لوازمی-راهی-بازار-می‌شود؟‏ - ذخیره شده -گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می‌شود؟ galaxy-s8 · ۳ دلیل برای این که گلکسی S8 لزوما انقلابی نخواهد بود · samsung-galaxy-note-7. احتمال عرضه گلکسی اس ۸ با ... بایگانی‌ها گلکسی S8 با چه لوازمی راهی بازار می‌شود - فروشگاه ... rasell.ir/tag/گلکسی-s8-با-چه-لوازمی-راهی-بازار-می‌شود‏ اگر شایعات به گوشی رسیده صحت داشته باشد این امکان وجود دارد که Galaxy S8 اولین مدل از این سری باشد که با S Pen به بازار می‌آید. اگرچه فعلا در مورد صحت این خبر ...