مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نمایه: روند تغییرات آیکون اپلیکیشن‌های اندروید

[ad_1]

گوگل با ارایه هر نسخه از سیستم عامل اندروید، دستی به سر و روی آیکون‌ها کشیده و تغییراتی در طراحی آنها ایجاد می‌نماید. این تغییرات در طراحی ممکن است کوچک یا بزرگ باشد. اما باعث ایجاد تحول شده و جلوی یکنواختی را می‌گیرد. در این مطلب می‌خواهیم روند تغییرات آیکون اپلیکیشن‌های اندروید از نسخه ۴ تا ۸ را با هم به تماشا بنشینیم.

infographic-6


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش جامع از اینستاگرام از نصب تا فرستادن عکس …آموزش جامع از اینستاگرام از نصب تا فرستادن عکس تصویرعلی زیراییپایگاه اطلاع آموزش جامع از اینستاگرام از نصب تا فرستادن عکس تصویر آموزش جامع از اینستاگرام از نصب تا فرستادن عکس تصویرعلی زیراییپایگاه اطلاع رسانی



لینک منبع :نمایه: روند تغییرات آیکون اپلیکیشن‌های اندروید

نمایه: روند تغییرات آیکون اپلیکیشن‌های اندروید - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../نمایه-روند-تغییرات-آیکون-اپلیکیشن‌ها/.html‏ - ذخیره شده این تغییرات در طراحی ممکن است کوچک یا بزرگ باشد. اما باعث ایجاد تحول شده و جلوی یکنواختی را می‌گیرد. در این مطلب می‌خواهیم روند تغییرات آیکون اپلیکیشن‌های ... نمایه: روند تغییرات آیکون اپلیکیشن‌های اندروید - دیجیتال سلام hi01.ir/نمایه-روند-تغییرات-آیکون-اپلیکیشن‌ها/‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... گوگل با ارایه هر نسخه از سیستم عامل اندروید، دستی به سر و روی آیکون‌ها کشیده و تغییراتی در طراحی آنها ایجاد می‌نماید. این تغییرات در طراحی ممکن ... نمایه: روند تغییرات آیکون اپلیکیشن های اندروید - آی تی رسان | خبر ... khabarfarsi.com/u/28535435‏ 22 نوامبر 2016 ... نمایه: روند تغییرات آیکون اپلیکیشن های اندروید. گوگل با ارایه هر نسخه از سیستم عامل اندروید، دستی به سر و روی آیکون ها کشیده و تغییراتی در ... | نمایه: روند تغییرات آیکون اپلیکیشن‌های اندروید www.avalinkhabar.com/?aid=12957‏ نمایه: روند تغییرات آیکون اپلیکیشن‌های اندروید. اگر تا به حال فکر می کردید پایان سوخت های فسیلی پایانی بر هایپرخودرو های فوق سریع است بهتر از تجدید نظر ... نمایه روند تغییرات آیکون اپلیکیشن‌های اندروید ionet.ir/post/134272‏ - ذخیره شده تکنولوژی تشخیص چهره در شناسایی نوعی بیماری نادر ژنی به پزشکان کمک می کند; » خبر فاش شدن برنامه های کنفرانس سونی در E3، شایعه ای بیش نیست; » روزیاتو: ... معرفی اپلیکیشن Chomp SMS: مدیریت حرفه‌ای پیامک‌ها it-news.ir/معرفی-اپلیکیشن-chomp-sms-مدیریت-حرفه‌ای-پیام/‏ با این اپلیکیشن قدرتمند و محبوب می‌توانید به صورت حرفه‌ای بر روی پیامک‌های خود مدیریت داشته باشید و با نصب ... نمایه: روند تغییرات آیکون اپلیکیشن‌های اندروید ... تم های جدید اپلیکیشن الو فاش شد | یافته ها - همه جو hamejoo.ir/all/?q=تم+های+جدید+اپلیکیشن+الو+فاش...4‏ - ذخیره شده این اپلیکیشن برای تلفنهای همراه اندروید و iOS به طور رایگان قابل استفاده است. .... نوشته نمایه: روند تغییرات آیکون اپلیکیشن‌های اندروید اولین بار در پدیدار شد. صفحه بعد www.last-news.ir/?p=27‏ استفاده از صدای جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می در اپلیکیشن Waze. استفاده از صدای ... نمایه: روند تغییرات آیکون اپلیکیشن‌های اندروید. گوگل با ارایه هر ... سؤال های متداول درباره توییتر | Twitter Help Center https://support.twitter.com/articles/20170363‏ - ذخیره شده با انتخاب یک تصویر نمایه و سرصفحه خاص، پین کردن یک توییت و افزودن نام، زندگی نامه، مکان، وب ... همیشه می توانید نظرتان را تغییر دهید و بعداً آنها را عمومی کنید. آموزش کامل و استاندارد تغییر دادن آیکون اپلیکیشن در اندروید استودیو ... www.hamyarroid.com/763‏ - ذخیره شده به نام خالق هستی. سلام خدمت دوستان عزیز همیار اندروید ؛. در این جلسه می خوام روش کامل و استاندارد تغییر دادن آیکون اپلیکیشن در اندروید استودیو رو آموزش بدم ،.