مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟

[ad_1]

تحقیقات جدید نشان می دهد تمایل به خرید دو نوع مختلف از تلفن های هوشمند نشان دهنده شخصیت های متفاوت افراد است.

به گزارش صبحانه،سوژه داغ برتر بودن IOS یا اندروید، همبشه محل جدال دائمی کاربران این دو سیستم عامل بوده و هست. حالا محققان نیز با تحقیقات جدید خود پرده از تیپ شخصیتی این دو گروه از کاربران بر داشته اند و آتش این بحث جالب را شعله ورتر ساخته اند.

پژوهشی که به تازگی توسط تیمی از روانشناسان دانشگاه "لنکستر" انگلیس بر روی 500 کاربر تلفن همراه انجام شده است نشان می دهد بیشتر افرادی که گوشی های آیفون را بر گوشی های اندروید ترجیح می دهند احتمالا جوان، بیرونگرا  هستند. در مقابل کاربران اندروید دارای خصوصیاتی مانند سازگاری با شرایط، بی علاقه به ثروت و مقام و همچنین بسیار صادق هستند، نکته قابل توجه در این پژوهش این است که خانم ها بیش از آقایان به خرید آیفون تمایل دارند.
 
این تیم با طراحی یک برنامه کامپیوتری توانستند به این نتایج دست پیدا کنند. این برنامه آنها را قادر می ساخت تا دریابند افراد مورد مطالعه در این تحقیق دارای چه نوع تلفن همراهی هستند. گفتنی است این تحقیق بصورت کامل در مجله Cyberpsychology Behaviour and Social Networking به چاپ رسیده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اگر آیپد یا آیفون یا آیپاد شما به هیچ وجه روشن نشد …قبل از دانشگاه کاری که قبل از سالگی باید انجام دهید خانم ها در چه رشته هایی موفق ماشین بخریم یا نخریم؟ تجربیات من در …قبل از دانشگاه کاری که قبل از سالگی باید انجام دهید خانم ها در چه رشته هایی موفق به درد نخورترین وسایل سیسمونی‌ نوزاد را بشناسیدسایر مطالب زنان ، مردان ، کودکان در اولین ملاقات این نباید ها را در نظر بگیرید مردانی مراسم افتتاحیه المپیک ریو عکس و فیلممراسمافتتاحیهالمپیکریومسابقات المپیک ریو علی رغم حاشیه ها و درگیری های نزدیک به استادیوم ماراکانا آغاز شددانستنیهای طلای سفید و پلاتینخندون دات آی آر …دانستنیهاتفاوت طلای سفید با پلاتین چیست و چه خواصی دارند؟ طلا بعلت آنکه فلزی بسیار نرم و چکش قطار پرداختی‌های نجومی دولت در ایستگاه وزارت …فیش های حقوقی یک میلیونی ما رو هم مخصوصا در قسمت کسورات متعدد تا قرون آخر حساب می کنن الف طعم تلخ یک عیدی دولتی سرگردانی مردم و لزوم …سلام متاسفانه این وسط فقط مردم ضرر می کنند ، الان هیچکدوم از دارندگان این خودروها به اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی … صاحبان گربه های زیبا از سراسر جهان به همراه گربه هایشان در نمایشگاه گربه ها در آخرین قیمت محصولات مدیران خودرو جدول صبحانه …بهتره دوست عزیز اول به این صفحه های اعتراضی ای که نسبت به این خودرو ها و البته در خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریآبی ترین آسمانی زمین در تئاترشهر به روی صحنه می رود دلواپسان، تمدید تحریم ها و جناب اگر آیپد یا آیفون یا آیپاد شما به هیچ وجه روشن نشد باید چه قبل از دانشگاه کاری که قبل از سالگی باید انجام دهید خانم ها در چه رشته هایی موفق تر هستند؟ ماشین بخریم یا نخریم؟ تجربیات من در مورد خرید قبل از دانشگاه کاری که قبل از سالگی باید انجام دهید خانم ها در چه رشته هایی موفق تر هستند؟ به درد نخورترین وسایل سیسمونی‌ نوزاد را بشناسید ممکن است دوست داشته باشید خیلی از اینها را بخرید تا به اصطلاح سیسمونی تان کامل باشد؛ اما به مراسم افتتاحیه المپیک ریو عکس و فیلم افتتاحیهالمپیک مسابقات المپیک ریو علی رغم حاشیه ها و درگیری های نزدیک به استادیوم ماراکانا آغاز شد دانستنیهای طلای سفید و پلاتینخندون دات آی آر رویکردی متفاوت دانستنیها تفاوت طلای سفید با پلاتین چیست و چه خواصی دارند؟ طلا بعلت آنکه فلزی بسیار نرم و چکش خـوار می الف قطار پرداختی‌های نجومی دولت در ایستگاه وزارت بهداشت درحالی‌که وزیر بهداشت از پایین بودن تعرفه‌های پزشکی در سال ۹۵ گلایه داشت و عنوان ‌می‌کرد الف طعم تلخ یک عیدی دولتی سرگردانی مردم و لزوم پاسخگویی اوایل شهریور ۹۳ و در آستانه هفته دولت بی‌شک یکی از روزهایی ست که از حافظه خوزستانی‌ها پاک اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب صاحبان گربه های زیبا از سراسر جهان به همراه گربه هایشان در نمایشگاه گربه ها در مسکو شرکت آخرین قیمت محصولات مدیران خودرو جدول صبحانه آنلاین بهتره دوست عزیز اول به این صفحه های اعتراضی ای که نسبت به این خودرو ها و البته در اعتراض به خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری «آبی ترین آسمانی زمین» در تئاترشهر به روی صحنه می رود دلواپسان، تمدید تحریم ها و جناب سعدی



لینک منبع :خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟

تصاویر برای خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟ کاربران گوشی های آیفون و اندروید دارای چه شخصیتی هستند؟/خانم ها ... www.yjc.ir/.../کاربران-گوشی-های-آیفون-و-اندروید-دارای-چه-شخصیتی-هستندخانم-ها-بیشتر-آیفون-می-خرند-یا-آقایان‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... تحقیقات جدید نشان می دهد تمایل به خرید دو نوع مختلف از تلفن های هوشمند نشان دهنده شخصیت های متفاوت ... خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟ خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟ - خبر خودرو - اخبار خودرو ایران و ... khabarkhodro.com/detail.asp?...خانم%20ها%20بیشتر%20آیفون%20می%20خرند%20یا%20آقایان؟‏ 23 نوامبر 2016 ... خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟ سوژه داغ برتر بودن IOS یا اندروید، همبشه محل جدال دائمی کاربران این دو سیستم عامل بوده و هست. حالا محققان ... خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟ payeshonline.com/news/.../خانم-ها-بیشتر-آیفون-می-خرند-یا-آقایان؟‏ تحقیقات جدید نشان می دهد تمایل به خرید دو نوع مختلف از تلفن های هوشمند نشان دهنده شخصیت های متفاوت افراد است. پژوهشگران, آیفون, شخصیت شناسی, خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟ 50o50.ir/news/3211-خانم-ها-بیشتر-آیفون-می-خرند-یا-آقایان؟.html‏ - ذخیره شده گوگل پلاس. خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟ تحقیقات جدید نشان می دهد تمایل به خرید دو نوع مختلف از تلفن های هوشمند نشان دهنده شخصیت های متفاوت افراد است. خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟ www.24khabar.com/news/651843/‏ 23 نوامبر 2016 ... خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟ ... تحقیقات جدید نشان می دهد تمایل به خرید دو نوع مختلف از تلفن های هوشمند نشان دهنده شخصیت های متفاوت ... خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟ - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/284810/‏ 26 نوامبر 2016 ... خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟ باشگاه خبرنگاران جوان: تحقیقات جدید نشان می دهد تمایل به خرید دو نوع مختلف از تلفن های هوشمند نشان دهنده ... کاربران گوشی های آیفون و اندروید دارای چه شخصیتی هستند؟ /خانم ها ... www.irsanews.com/90653‏ 22 نوامبر 2016 ... کاربران گوشی های آیفون و اندروید دارای چه شخصیتی هستند؟ /خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان ؟ به گزارش سینماخبر،سوژه داغ برتر بودن IOS یا ... wisgoon - ویسگون - خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟ . . . نظر شما ... wisgoon.com/pin/17177790/‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟ . . . نظر شما چیست؟ http://roozame.com/detail /1531808 #آیفون#گوشی#خرید#آقایون#خانم_ها#اخبار#روزامه. چرا آقایان باید بیشتر از خانم ها به فکر پوست خودشان باشند؟ | به طور ... padsha.com/چرا-آقایان-باید-بیشتر-از-خانم-ها-به-فکر-پوست-خودشان-باشند؟‏ - ذخیره شده 13 مارس 2017 ... فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی ... به نظر شما پزشک آقایان و خانم‌ها باید از هم جدا باشند؟ , خانم ها ... خانم ها بیشتر آیفون می خرند یا آقایان؟