مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مشخصات نهایی گوشی گلکسی J3 لو رفت

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: گوشی گلکسی J3 جزو محصولات ارزان قیمت سامسونگ به حساب می‌آید که طرفداران زیادی هم به دست آورده است. حالا چند وقتی است که خبرهای مختلفی از مدل ۲۰۱۷ این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده  و تا مدتی دیگر باید منتظر آن باشیم. این گوشی تا قبل از این مجوز‌های مختلفی را از سازمان‌های FCC کشور آمریکا و TENAA کشور چین دریافت کرده بود. حالا مشخصات سخت افزاری آن هم در بنچمارک GFXBench لو رفته است.

 

 مشخصات نهایی گوشی گلکسی J3 مدل ۲۰۱۷ به بیرون درز کرد

قبلا گفته شده بود که این گوشی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۳۰ و ۱٫۵ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. حتی به این موضوع اشاره شده بود که گلکسی J3 مدل ۲۰۱۷ با شماره مدل SM-J327P راهی بازار می‌شود. حالا در بنچمارک GFXBench مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش ۵ اینچی بهره می‌برد و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۲۵ روی آن قرار گرفته که پردازنده‌ای با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است.

 

این گوشی ۱٫۵ گیگابایت رم خواهد داشت. ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده که البته ۱۰ گیگابایت از این فضا در اختیار کاربران قرار دارد. به نظر می‌رسد که گلکسی J3 مدل ۲۰۱۷ از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

به احتمال زیاد گوشی گلکسی J3 جدید از دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. اندروید ۶٫۰ روی آن نصب شده و نمی‌دانیم که آیا به اندروید ۷٫۰ به‌روزرسانی می‌شود یا خیر. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این تلفن همراه هوشمند با قیمت ۱۳۰ دلار و در هفته‌ی آینده معرفی و راهی بازار می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را قیمت گوشی گلکسی اس معایب گوشی گلکسی گوشی گلکسی نوت سامسونگ قیمت گوشی گلکسی نوت مشخصات گوشی گلکسی اس عکس های گوشی گلکسی اس گوشی گلکسی اس سیکس گوشی گلکسی گرند پریم



لینک منبع :مشخصات نهایی گوشی گلکسی J3 لو رفت

مشخصات نهایی گوشی گلکسی J3 لو رفت - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../مشخصات-نهایی-گوشی-گلکسی-j3-لو-رفت‏ 23 نوامبر 2016 ... گوشی گلکسی J3 جزو محصولات ارزان قیمت سامسونگ به حساب می‌آید که طرفداران زیادی هم به دست آورده است. حالا چند وقتی است که خبرهای مختلفی از ... مشخصات نهایی گوشی گلکسی J3 مدل 2017 به بیرون درز کرد - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../مشخصات-نهایی-گوشی-گلکسی-j3-مدل-2017/‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... مشخصات نهایی گوشی گلکسی J3 مدل ۲۰۱۷ به بیرون درز کرد. نویسنده: مجید ... حالا مشخصات سخت افزاری آن هم در بنچمارک GFXBench لو رفته است. مشخصات نهایی گوشی گلکسی J3 لو رفت - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/.../مشخصات-نهایی-گوشی-گلکسی-j3-لو-رفت/‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: گوشی گلکسی J3 جزو محصولات ارزان قیمت سامسونگ به حساب می‌آید که طرفداران زیادی هم به دست آورده است. حالا چند ... مشخصات نهایی گوشی گلکسی J3 لو رفت - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/284042/‏ 24 نوامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: گوشی گلکسی J3 جزو محصولات ارزان قیمت سامسونگ به حساب می‌آید که طرفداران زیادی هم به دست آورده است. حالا چند ... آخرین اخبار گوشی گلکسی j3 - بازدید https://buzdid.ir/tag/گوشی-گلکسی-j3‏ به نظر این محصول که از گوشی های سری J سامسونگ است، از لحاظ مشخصات فنی، طراحی و البته قیمت می تواند توجه کاربران را به خود جلب کند. مشخصات نهایی گوشی ... آخرین اخبار گلکسی j3 - بازدید https://buzdid.ir/tag/گلکسی-j3‏ به نظر این محصول که از گوشی های سری J سامسونگ است، از لحاظ مشخصات فنی، طراحی و البته قیمت می تواند توجه کاربران را به خود جلب کند. مشخصات نهایی گوشی ... مشخصات تراشه سامسونگ گلکسی S8 لو رفت - Seltec seltec.ir/?p=438‏ 23 نوامبر 2016 ... مشخصات تراشه سامسونگ گلکسی S8 لو رفت. شرکت‌های سامسونگ و کوالکام پیش از این تراشه آینده‌ای که در گوشی‌های قدرتمند و تراز اول جهان. استفاده خواهد شد را ... مشخصات نهایی گوشی گلکسی J3 مدل ۲۰۱۷ به بیرون درز کرد · آیا آیفون ... اجتماعی » مشخصات نهایی گوشی گلکسی j3 لو رفت - اخبار - قالب وبلاگ www.khabar.pichak.net/.../مشخصات_نهایی_گوشی_گلکسی_j3_لو_رفت‏ 23 نوامبر 2016 ... نمایش 5 اینچی بهره می‌برد و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 425 روی آن قرار گ. مشخصات گوشی گلکسی جی 3 2017 پیش از رونمایی لو رفت — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/مشخصات-گوشی-گلکسی-جی-3-2017-پیش-از-رونمایی-لو/‏ 23 نوامبر 2016 ... ۲۵) رندر و مشخصات فنی گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ (Galaxy J3 2017) لو رفت .... ۴۲) مشخصات نهایی گوشی گلکسی j3 لو رفت - خبر و مطلب ها BS2017. نهرک سامسونگ: تاریخ معرفی گلکسی J3 مدل ۲۰۱۷ لو رفت www.nahrak.com/.../تاریخ-معرفی-گلکسی-j3-مدل-۲۰۱۷-لو-رفت‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... نهرک سامسونگ: تاریخ معرفی گلکسی J3 مدل ۲۰۱۷ لو رفت. دیجی‌کالا ... مشخصات نهایی گوشی گلکسی J3 مدل ۲۰۱۷ به بیرون درز کرد در 1395/09/03.