مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دمنوش جادویی برای پیشگیری از سرماخوردگی

[ad_1]
بهترین ترکیبات گیاهان دارویی در فصل پاییزبه گزارش بلاغ، یونس حیدری پژوهشگر طب سنتی گفت: در فصل سرما استفاده از دمنوش های گیاهی ضد آلرژی توصیه می شود.

 

وی اظهار داشت: دمنوش ترکیبی مرزنجوش، آویشن و چای کوهی یک داروی ضد آلرژی، آنژین، میگرن و سینوزیت است.

 

حیدری بیان کرد: یکی از بهترین دمنوش ها برای فصل پاییز که فصل خشکی هوا و سرماخوردگی است، ترکیب آویشن و عسل می باشد و در افراد با سیستم ایمنی ضعیف بسیار مفید است.

 

این پژوهشگر طب سنتی عنوان کرد: برای پیشگیری و درمان عفونت ریه مصرف دمنوش گیاه پولک، پونه،آویشن، مرزنجوش و بابونه برای پاکسازی بدن از عفونت و ویروس بسیار موثر است.

 

وی تصریح کرد: دمنوش گل محمدی، گیاه دم اسب، زعفران و هل در فصل پاییز در تقویت سیستم ایمنی و مشکلات کلیوی موثر است.

 

حیدری افزود: مصرف دمنوش اکیناسه(سرخارگل)، بابونه و چای کوهی برای پیشگیری از سرماخوردگی و رفع عفونت برونشیت تاثیر چشمگیری دارد.

 

این پژوهشگر طب سنتی اظهار داشت: برای رفع سرفه های خشک یا خروسک چهار تخم یا لعاب دانه به مفید است، همچنین استفاده از بخور اکالیپتوس و عنبر النسارا برای پاکسازی محیط زندگی توصیه می شود.

 

وی عنوان کرد: استفاده از دمنوش زنجبیل، دارچین، زعفران و چای کوهی برای افزایش گردش خون و گرمایش بدن در فصل سرما مناسب است که در افراد مبتلا به فشارخون استفاده از لیمو امانی در کنار آن موثر است.

 

حیدری تصریح کرد: در زمان سرما و آلودگی هوا مصرف دمنوش سنبل الطیب، گل گاوزبان، لیمو امانی و گل ساعتی برای تقویت اعصاب و جلوگیری از گرفتگی عروق تاثیر چشمگیری دارد.

 

این پژوهشگر طب سنتی افزود: دمنوش ترکیبی پر سیاوشان، زوفا، آویشن و سنبل الطیب روزی یک استکان صبح ناشتا برای تقویت ریه و دفع مواد صنعتی و سرطان زا بسیار مفید است.

 

وی با بیان اینکه در استفاده از دمنوش ها به طبع افراد باید توجه شود، یادآور شد:  افراد با طبع گرم نباید زعفران، آویشن و عسل را مصرف کنند زیرا در ابتلا به آفت دهان تاثیرگذار هستند و توصیه می شود این اشخاص از لیمو ترش یا لیمو امانی برای ایجاد تعادل در دمنوش ها استفاده کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

راه جادویی برای چاقی طبیعی صورتنوشیدنی‌های خوب و بد برای مبتلایان به بیماری دیابت پیشگیری از سرماخوردگی چیکار دمنوش اسطوخودوس چه فوایدی دارد؟گیاه لاوندر یا اسطوخودوس یکی از خوشبو ترین گیاهان دارویی در جهان محسوب می‌شود که در روغن کانولا و پیشگیری از بیماری‌هاسودمندی روغن گیاهی کانولا در پیشگیری از سرطانخاصیت روغن کانولا خواص درمانی روغن چای لاغری و تناسب اندام و چربی سوزیپودرگیاهی چاق کننده و عضله ساز پودرچاقی و عضله ساز ترکیبی از گیاهان داروئی بسیلر غنی خواص مواد غذایی، میوه ها، سبزیجاتدمنوش های گیاهی برای رفع عفونت گلو و گرفتگی صدا را بشناسید آب کردن چربی پهلوها با این فروش شربت قارچ کومبوجا کامبوچابسم الله الرحمن الرحیم از اینکه سایت ما را انتخاب کرده اید سپاسگزاریم ما به سلامت شما دم‌نوش ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…دَم‌نوش نوعی نوشیدنی است که در آن جزیی از گل، برگ، ساقه، ریشه، دانه، پوستِ میوه یا مایونز، بهترین دوست پوست و موی شمااگر به دنبال یک کرم و یا ماسکی مفید برای پیشگیری از خشکی پوست در روزهای سرد زمستان عطاری طب سنتی زالو درمانی گیاهان دارویی گیاه …برگ‏ ها و گل‏ های پونه و همچنین ساقه‏ های آن می توانند جایگزین مناسبی برای بسیاری از گرفتگی رگ قلب بهترین معجون و شربت گیاهی برای …معجوندرمانگرفتگیرگقلبدرمان گرفتگی رگ قلب با بهترین داروهای گیاهی و خانگی گرفتگی عروق و رگهای بدن به دلیل راه جادویی برای چاقی طبیعی صورت نوشیدنی‌های خوب و بد برای مبتلایان به بیماری دیابت پیشگیری از سرماخوردگی چیکار کنیم دمنوش اسطوخودوس چه فوایدی دارد؟ گیاه لاوندر یا اسطوخودوس یکی از خوشبو ترین گیاهان دارویی در جهان محسوب می‌شود که در مناطق روغن کانولا و پیشگیری از بیماری‌ها سودمندی روغن گیاهی کانولا در پیشگیری از سرطانخاصیت روغن کانولا خواص درمانی روغن کانولا چای لاغری و تناسب اندام و چربی سوزی پودرگیاهی چاق کننده و عضله ساز پودرچاقی و عضله ساز ترکیبی از گیاهان داروئی بسیلر غنی و دم‌نوش ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد دَم‌نوش نوعی نوشیدنی است که در آن جزیی از گل، برگ، ساقه، ریشه، دانه، پوستِ میوه یا اجزای خواص مواد غذایی، میوه ها، سبزیجات دمنوش های گیاهی برای رفع عفونت گلو و گرفتگی صدا را بشناسید آب کردن چربی پهلوها با این مواد فروش شربت قارچ کومبوجا کامبوچا بسم الله الرحمن الرحیم از اینکه سایت ما را انتخاب کرده اید سپاسگزاریم ما به سلامت شما می مطالب جالب و خواندنی طب سنتی خواص خرفه ۱ طبع آن خیلی سرد و تر است ۲ خوردن آن باعث ازدیاد شیر مادران می‌گردد ۳ برای درمان سوزش مایونز، بهترین دوست پوست و موی شما اگر به دنبال یک کرم و یا ماسکی مفید برای پیشگیری از خشکی پوست در روزهای سرد زمستان هستید به عطاری طب سنتی زالو درمانی گیاهان دارویی گیاه درمانی برگ‏ ها و گل‏ های پونه و همچنین ساقه‏ های آن می توانند جایگزین مناسبی برای بسیاری از آنتی



لینک منبع :دمنوش جادویی برای پیشگیری از سرماخوردگی

دمنوش جادویی برای پیشگیری از سرماخوردگی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../دمنوش-جادویی-برای-پیشگیری-از-سرماخوردگی‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... حیدری افزود: مصرف دمنوش اکیناسه(سرخارگل)، بابونه و چای کوهی برای پیشگیری از سرماخوردگی و رفع عفونت برونشیت تاثیر چشمگیری دارد. دمنوش جادویی برای پیشگیری از سرماخوردگی - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../دمنوش-جادویی-برای-پیشگیری-از-سرماخوردگی‏ - ذخیره شده 25 نوامبر 2016 ... حیدری افزود: مصرف دمنوش اکیناسه(سرخارگل)، بابونه و چای کوهی برای پیشگیری از سرماخوردگی و رفع عفونت برونشیت تاثیر چشمگیری دارد. دمنوش جادویی برای پیشگیری از سرماخوردگی - پارسینه www.parsine.com/.../دمنوش-جادویی-برای-پیشگیری-از-سرماخوردگی‏ - ذخیره شده 24 نوامبر 2016 ... دمنوش جادویی برای پیشگیری از سرماخوردگی. استفاده از دمنوش زنجبیل، دارچین، زعفران و چای کوهی برای افزایش گردش خون و گرمایش بدن در فصل ... دمنوش جادویی برای پیشگیری از سرماخوردگی | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28662509‏ 25 نوامبر 2016 ... دمنوش جادویی برای پیشگیری از سرماخوردگی. استفاده از دمنوش زنجبیل، دارچین، زعفران و چای کوهی برای افزایش گردش خون و گرمایش بدن در فصل ... دمنوش جادویی برای پیشگیری از سرماخوردگی – دکتر لیست doctorlist.ir/دمنوش-جادویی-برای-پیشگیری-از-سرماخورد/‏ 23 نوامبر 2016 ... استفاده از دمنوش زنجبیل، دارچین، زعفران و چای کوهی برای افزایش گردش خون و گرمایش بدن در فصل سرما مناسب است. لینک خبر: اینجا را کلیک ... دمنوش جادویی برای پیشگیری از سرماخوردگی - اخبار جدید لحظه ای ایران ... akhbartop.com/83002/‏ - ذخیره شده استفاده از دمنوش زنجبیل، ... دمنوش جادویی برای پیشگیری از سرماخوردگی. استفاده از دمنوش زنجبیل، دارچین، زعفران و چای کوهی برای افزایش گردش خون و گرمایش بدن ... دمنوش جادویی برای پیشگیری از سرماخوردگی / در فصل سرما استفاده از ... wwwkhabar.ir/10409525‏ در فصل سرما استفاده از دمنوش های گیاهی ضد آلرژی توصیه می شود. پیشگیری و درمان آنفولانزا با دمنوش های گیاهی|شبکه خبری آموزشی ... medplant.ir/24658/پیشگیری-و-درمان-آنفولانزا-با-دمنوش-های‏ - ذخیره شده - مشابه 2 ژانویه 2016 ... دکتر سعید صانعی، مشاور گیاه‌درمانی ۴دمنوش ویژه معرفی می‌کند که می‌توانید با آنها به جنگ سرماخوردگی بروید. یک دمنوش جادویی. دمنوشی برای سرد ... دمنوش های جادویی برای سرماخوردگی pand.snn.ir/karino/1112/.../دمنوش-های-جادویی-برای-سرماخوردگی/?...‏ - ذخیره شده دمنوش های جادویی برای سرماخوردگی ... معجون‌های جادویی فصل سرد: ... جوشاندهٔ حاصل از سه گیاه اسطوخودوس، پونه و نعناع نیز برای درمان سرماخوردگی بسیار مفید است. سرماخوردگی و معجون های جادویی برای مبارزه با آن - تخفیف-سیتی takhfifcity.com/...سرماخوردگی...جادویی.../164-سرماخوردگی-و-معجون-های-جادویی-برای-مبارزه-با-آن‏ - ذخیره شده ابتلا به عفونت های ویروسی مجاری تنفسی فوقانی که با نام عمومی سرماخوردگی ... رسانی شبکه خبر، برای سرماخوردگی های ساده در فصل سرد، کدو حلوایی یک درمان مناسب ... علائم سرماخوردگی، به همراه کمی لیمو عمانی و مقدار کمی عسل یک دمنوش مناسب است.