مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون

[ad_1]

هکرها به واسطه نرم افزاری که هدفون ها را به میکروفون تبدیل می کند، می توانند صداها را از فاصله شش متری شنود کنند.

 به گزارش صبحانه،هکرها به واسطه نرم افزاری که هدفون ها را به میکروفون تبدیل می کند، می توانند صداها را از فاصله شش متری شنود کنند.

به گزارش روزنامه دیلی میل، گروهی از محققان در یک آزمایش جدید نشان دادند که می توان به راحتی با تبدیل هدفون به میکروفون، و بدون این که فرد شناسایی شود، استراق سمع صورت بگیرد.
آنها کدی به نام 'Speake(a)r طراحی کردند که خروجی یک رایانه را به ورودی تبدیل می کند و امکان می دهد تا صداها حتی زمانی که هدفون تنها به فیش خروجی رایانه متصل است، ضبط شود.
سپس با استفاده از یک جفت هدفون، نوسانات (صوتی) در هوا گرفته و به سیگنال های الکترومغناطیسی تبدیل شد تا صداها از فاصله شش متری ضبط شود.
محققان با انجام این آزمایش نشان دادند که اغلب رایانه های PC و لپ تاپ های امروزی مستعد این نوع حمله هستند.

منبع : ایرنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون

ایرنا - نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون www.irna.ir/fa/News/82319106/‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... تهران-ایرنا- هکرها به واسطه نرم افزاری که هدفون ها را به میکروفون تبدیل می کند، می توانند صداها را از فاصله شش متری شنود کنند. نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون - ایران اکونومیست iraneconomist.com/.../نرم-افزاری-برای-تبدیل-هدفون-به-میکروفون‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... هکرها به واسطه نرم افزاری که هدفون ها را به میکروفون تبدیل می کند، می توانند صداها را از فاصله شش متری شنود کنند. نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون - تبیان article.tebyan.net/.../نرم-افزاری-برای-تبدیل-هدفون-به-میکروفون‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... گروهی از محققان در یک آزمایش جدید نشان دادند که می توان به راحتی با تبدیل هدفون به میکروفون، و بدون این که فرد شناسایی شود، استراق سمع صورت ... با این نرم افزار هدفون خود را به میکروفون تبدیل کنید www.eghtesadnews.com/.../154309-با-این-نرم-افزار-هدفون-خود-را-به-میکروفون-تبدیل-کنید‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... برای شنود صدا ها از فاصله 6 متری هکرها نرم افزاری را طراحی کرده اند که قابلیت تبدیل هدفون به میکروفون را دارد. به گزارش روز چهارشنبه گروه. نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/23/1558622‏ 23 نوامبر 2016 ... تهران-ایرنا- هکرها به واسطه نرم افزاری که هدفون ها را به میکروفون تبدیل می کند، می توانند صداها را از فاصله شش متری شنود کنند. آیت الهی - نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون ayatollahi.mihanblog.com/post/42‏ - ذخیره شده 6 دسامبر 2016 ... هکرها به واسطه نرم افزاری که هدفون ها را به میکروفون تبدیل می کند، می توانند صداها را از فاصله شش متری شنود کنند. گروهی از محققان در یک آزمایش ... گرفتن صدا از میکروفون هدفون - دانلود ها www.downloadha.com/tag/گرفتن-صدا-از-میکروفون-هدفون/‏ - ذخیره شده - مشابه AD Sound Recorder نا نرم افزاری می باشد که شما به وسیله آن قادر به ضبط صدا از ورودی های مختلف صدا می باشد. این نرم افزار با توجه به حجم کم خود دارای کارایی های ... نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون - اخبار فناوری اطلاعات it-news.ir/نرم-افزاری-برای-تبدیل-هدفون-به-میکروفو/‏ 25 نوامبر 2016 ... آنها کدی به نام 'Speake(a)r طراحی کردند که خروجی یک رایانه را به ورودی تبدیل می کند و امکان می دهد تا صداها حتی زمانی که هدفون تنها به فیش خروجی ... نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون - اخبار روز tasna.ir/1395/09/05/نرم-افزاری-برای-تبدیل-هدفون-به-میکروفون.html‏ 25 نوامبر 2016 ... میکروفون هدفون به میکروفون هدفون هکرها تبدیل استراق برای سمع افزاری الکترومغناطیسی نرم PC لپ تاپ. نرم افزاری برای تبدیل هدفون به میکروفون – بررسی خبر های روز inetrobots.org/نرم-افزاری-برای-تبدیل-هدفون-به-میکروفو/‏ - ذخیره شده 25 نوامبر 2016 ... خبر جدید منتشر شد: هکرها به واسطه نرم افزاری که هدفون ها را به میکروفون تبدیل می کند، می توانند صداها را از فاصله شش متری شنود کنند. تا اینجا ...