مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم

[ad_1]

اگر تا کنون تصور می کردید که ماشین های سنگین تنها برای کارهای خشن و بزرگ ساخته شده، شما را به دیدن این فیلم دعوت می کنیم تا از این پس نظرتان در مورد کارایی این وسایل نقلیه سنگین عوض شود.

اگر تا کنون تصور می کردید که ماشین های سنگین تنها برای کارهای خشن و بزرگ ساخته شده، شما را به دیدن این فیلم دعوت می کنیم تا از این پس نظرتان در مورد کارایی این وسایل نقلیه سنگین عوض شود.

جوان؛ در فیلم زیر مهارت راننده وسیله سنگین چند تنی را می بینید که براحتی فندک چند سانتی متری را روشن می کند. راننده، بیل میکانیکی به این سنگینی را طوری تنظیم میکند که بتواند فندک به این کوچکی را بدون ذره ای جابجایی براحتی روشن کند. ظرافت انجام این کار در مقابل حجم چند تنی بیل مکانیکی غیر قابل تصور است.
برای دانلود اینجا کلیک کنید


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک سانتی با بیل مکانیکی فیلم نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک سانتی با بیل مکانیکی فیلم



لینک منبع :نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم

نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم www.yjc.ir/.../نبوغ-یک-ایرانی-روشن-کردن-فندک-5-سانتی-با-بیل-مکانیکی-فیلم‏ - ذخیره شده 24 نوامبر 2016 ... راننده، بیل میکانیکی به این سنگینی را طوری تنظیم میکند که بتواند فندک به این کوچکی را بدون ذره ای جابجایی براحتی روشن کند. ظرافت انجام ... نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم www.24khabar.com/.../نبوغ-یک-ایرانی-روشن-کردن-فندک-5-سانتی-با-بیل-مکانیکی-فیلم/‏ - ذخیره شده در فیلم زیر مهارت راننده وسیله سنگین چند تنی را می بینید که براحتی فندک چند سانتی متری را روشن می کند. راننده، بیل میکانیکی به این سنگینی را طوری تنظیم ... نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم ... khabarfarsi.com/u/28627495‏ 24 نوامبر 2016 ... نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم ... رفع مشکلات زندانیان در اولویت کاری دادسرای تهران بوده و با برنامه ریزی ... نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم www.ghatreh.com/.../نبوغ-ایرانی-روشن-کردن-فندک-سانتی-بیل-مکانیکی-فیلم‏ 24 نوامبر 2016 ... نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم " اگر تا کنون تصور می کردید که ماشین های سنگین تنها برای کارهای خشن و ... نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم ... khabarone.ir/news/4923637‏ 24 نوامبر 2016 ... نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم ... چند تنی را می بینید که براحتی فندک چند سانتی متری را روشن می کند. تصاویر برای نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم jnews.jamaran.ir/news/id/1691066‏ 24 نوامبر 2016 ... نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم ... که بتواند فندک به این کوچکی را بدون ذره ای جابجایی براحتی روشن کند. نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم ... servicekhabari.com/263630‏ نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم. ... راننده وسیله سنگین چند تنی را می بینید که براحتی فندک چند سانتی متری را روشن می کند. نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم ... www.eghtesadban.com/.../نبوغ-یک-ایرانی-روشن-کردن-فندک-5-سانتی-با-بیل-مکانیکی-فیلم‏ - ذخیره شده 24 نوامبر 2016 ... اگر تا کنون تصور می کردید که ماشین های سنگین تنها برای کارهای خشن و بزرگ ساخته شده، شما را به دیدن این فیلم دعوت می کنیم تا از این.. نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم ... khabarpu.com/k.php?u.../ZhiDZgdmG2K/...2KjYp9i02q/...‏ نبوغ یک ایرانی؛ روشن کردن فندک 5 سانتی با بیل مکانیکی+ فیلم - باشگاه خبرنگاران | خبرپو. ... سوپر اسپرت ایرانی الاصل، قاتل خودروهای سوپر اسپرت.