مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هواوی در حال توسعه پردازنده Kirin 970 است

[ad_1]

اگرچه تنها یک ماه از معرفی Kirin 960 می‌گذرد ولی شایعات به توسعه نسل آینده پردازنده‌ هواوی اشاره دارند. به احتمال زیاد نام این پردازنده جدید Kirin 970 خواهد بود  و براساس این شایعه باید شاهد پیشرفت عظیمی در عملکرد آن نسبت به Kirin 960 باشیم. برخلاف Kirin 960 و Kirin 950 که با معماری ۱۶ نانومتری ساخته شده‌اند، در پردازنده Kirin 970 از معماری ۱۰ نانومتری استفاده شده و از شبکه ارتباطی LTE در تمامی کشورها پشتیبانی خواهد کرد.

هواوی درحالی‌ تصمیم گرفته که پردازنده آینده خود را با معماری ۱۰ نانومتری تولید کند که کوالکام و سامسونگ چیپ‌ست‌های آینده خود یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ را با معماری جدید ۱۰ نانومتری سامسونگ خواهند ساخت. پردازنده‌های ساخته شده با معماری ۱۰ نانومتری، ۳۰ درصد ترانزیستور بیشتری نسبت به تراشه ۱۴ نانومتری خواهند داشت. هنوز معلوم نیست که دستگاه‌های مجهز به Kirin 970 چه زمانی به بازار عرضه می‌شوند ولی احتمالا پرچمدارهای سال ۲۰۱۷ هواوی برای رقابت با سامسونگ، کوالکام و مدیاتک به این پردازنده مجهز خواهند شد.

qualcomm-inc-snapdragon-threatened-by-huaweis-powerful-kirin-950


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلسامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کرد ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایل ترفند سخت افزاری کامپیوترترفند سخت افزارترفند سخت افزاریترفندهای سخت افزاری موبایل



لینک منبع :هواوی در حال توسعه پردازنده Kirin 970 است

هواوی در حال توسعه پردازنده Kirin 970 است - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../هواوی-در-حال-توسعه-پردازنده-kirin-970-است/.html‏ - ذخیره شده اگرچه تنها یک ماه از معرفی Kirin 960 می‌گذرد ولی شایعات به توسعه نسل آینده پردازنده‌ هواوی اشاره دارند. به احتمال زیاد نام این پردازنده جدید Kirin 970 خواه. هواوی در حال توسعه پردازنده Kirin 970 است - دیجیتال سلام hi01.ir/هواوی-در-حال-توسعه-پردازنده-kirin-970-است/‏ - ذخیره شده 24 نوامبر 2016 ... هواوی در حال توسعه پردازنده Kirin 970 است. اگرچه تنها یک ماه از معرفی Kirin 960 می گذرد ولی شایعات به توسعه نسل آینده پردازنده هواوی اشاره دارند. هواوی در حال کار بر روی پردازنده 10 نانومتری Kirin 970 است | تکفارس tech.gamefa.com/.../هواوی-در-حال-کار-بر-روی-پردازنده-10-نانوم/‏ - ذخیره شده 24 نوامبر 2016 ... هواوی در حال کار بر روی پردازنده ۱۰ نانومتری Kirin 970 است ... که Kirin 970 که یک پردازنده ۸ هسته ای خواهد داشت و به صورت ۱۰ نانومتری توسعه خواهد ... آخرین اخبار kirin 970 - بازدید https://buzdid.ir/tag/kirin-970‏ آخرین اخبار "kirin 970" صفحه ۱ | ۳ نتیجه (۰٫۰۰۹ ثانیه). شایعه: هوآوی مشغول ساخت نسل ... این خبر خیلی هم تعجب آور نیست. هواوی در حال توسعه پردازنده kirin 970 است. آخرین اخبار تراشه kirin 970 - بازدید https://buzdid.ir/tag/تراشه-kirin-970‏ - ذخیره شده در این گزارش اعلام شده که تولید انبوه پردازنده Kirin 970 همانند زمان بندی گذشته در یک چهارم اولیه سال ۲۰۱۷ انجام می پذیرد. هواوی در حال توسعه پردازنده kirin 970 است. هواوی در حال توسعه پردازنده kirin 970 است - خبر khabarian.ir/search/?q=هواوی+در+حال+توسعه+پردازنده+kirin+970+است‏ شایعه شده که هواوی در ماه نوامبر یعنی اوایل آبان ماه از فبلت جدید خود با نام Huawei Mate 9 رونمایی خواهد کرد؛ اما پیش از معرفی این گوشی، کمپانی چینی پردازنده‌ی ... هواوی در حال توسعه تراشه کرین ۹۷۰ کرین 960 | نازبیتا فان www.nazbetafun.com/هواوی-در-حال-توسعه-تراشه-کرین-۹۷۰-کرین-960/‏ - ذخیره شده این کمپانی چینی در حال تصمیم گرفته است که پردازنده قدرتمند خود را با معماری ۱۰ نانومتری تولید کند که دو ... کرین 960,huawei,هواوی,کرین 970 ... قدرتمند کرین ۹۶۰ می گذرد،اما شایعات منتشر شده اشاره به توسعه نسل آتی پردازنده Kirin هواوی دارند. Kirin 970 - خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه | شرکت نت www.netwebco.ir/category/kirin-970/‏ 28 دسامبر 2016 ... هواوی در حال توسعه پردازنده Kirin 970 است. اگرچه تنها یک ماه از معرفی Kirin 960 می‌گذرد ولی شایعات به توسعه نسل آینده پردازنده‌ هواوی اشاره دارند. هواوی در حال توسعه پردازنده Kirin 970 است ionet.ir/post/134585‏ - ذخیره شده ... اریک اشمیت تایید کرد که موبایل Essential بر اندروید مبتنی است; » تلفن هوشمند اندی روبین از سیستم عامل اندروید استفاده خواهد کرد; » ۱۰ نکته طلایی برای خرید ... اطلاعات اولین پردازنده 10 نانومتری هوآوی - فروشگاه طاها www.taha-shop.com/.../اطلاعات-اولین-پردازنده-10-نانومتری-هوآوی-افشا-شد‏ - ذخیره شده این گوشی اولین محصول غول چینی بود که از پردازنده Kirin 960 در آن استفاده شده بود. ... شرکت چینی در حال کار بر روی پردازنده قدرتمند بعدی خود به نام Kirin 970 است.