مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخورید

[ad_1]
وب‌سایت پارسه گرد: این شیرینی خوش‌مزه همراه شیر مناسب برای کودکانی است که علاقه‌ای به خوردن صبحانه ندارند.

مواد لازم:

  • آرد 200 گرم
  • تخم مرغ 1 عدد
  • کره  125 گرم
  • پودر قند 50 گرم
  • وانیل ⅛ قاشق چای خوری
  • نشاسته درت 10 گرم
   
مواد میانی:
  • پودر گردو 100 گرم
  • دارچین ½ چایخوری
  • شکر  50 گرم
  • تخم مرغ 2 عدد

 

شیرینی مغزدار گردویی
   
طرز تهیه:

1. ابتدا کره را در دمای اتاق بگذارید تا نرم شود. سپس کره‌ی نرم شده و پودر قند را باهم خوب بزنید تا سبک شود.

 

2. زرده تخم مرغ و وانیل را هم اضافه کنید و باهم خوب مخلوط کنید. در مرحله‌ی بعد نشاسته ذرت و آرد را باهم مخلوط و به مواد اضافه کنید تا جاییکه خمیر نرمی به‌دست آید.

 

3. خمیر را به‌مدت یک ساعت در یخچال بگذارید تا استراحت کند. سپس خمیر را قالب زده و مواد میانی و داخل شیرینی را درون خمیر قرار دهید و داخل فر از قبل گرم شده روی ١٧٠ درجه به‌مدت ٢٠ تا ٢٥ دقیقه قرار دهید.

 

4. برای مواد میانی، همه مواد را باهم مخلوط کنید. سفیده تخم‌مرغ را با چنکال بزنید تا یک‌دست شود. سپس کم‌کم به مواد اضافه کنید تا خمیر شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اگر میخواهید به سرعت لاغر شوید این مواد غذایی را بخوریدلاغری سریع با انتخاب این مواد غذایی حتما در اطراف خود برخی از اشخاص را دیده اید که نی نی به به دسرصبحانهعصرانهسیب زمینی و تخم مرغ آب پز را رنده می کنیم و کره و نمک و نعناع خشک را به آن اضافه می کنیمرژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافهبهترین راه برای کاهش اضافه وزن این است که تمام میان وعده‌ها و چاشنی‌هایتان را حذف کنیدشکلات صبحانه ~ کارگاه آشپزسازیبچه ام تازه به دنیا اومده بود و تصمیم گرفته بودم واسه وبلاگ رسپی شکلات صبحانه رو آماده انواع شیرینی ایرانی و شیرینی سنتی آموزش شیرینی …در این بخش شما با انواع کلوچه فومنشیرینی سنتی ایرانیشیرینیباقلواشیرینی ایرانیطرز طرز تهیه صبحانه سه سوته آیا کارمند یا دانشجو هستید و وقت کافی برای تهیه صبحانه مفصل ندارید؟ آیا دوست دارید که رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما دوست دارید پوستتون مثله اینه بشه؟ اگه دوست …دوست دارید پوستتون مثله اینه بشه؟ اگه دوست داری پس بیااین ترکیبات غذایی خیلی چاق کننده اندپربیننده ترین خبرها در این فروشگاه بزرگ نه پول می‌دهید و نه در صف معطل می‌شویدرژیمی برای آب کردن چربی های اضافه در ده روز ایران نازصبحانه اسم صبحانه رویش است باید صبح خورده شود، نه لنگ ظهر عدد تخم مرغ آب‌پز قهوه یا اگر میخواهید به سرعت لاغر شوید این مواد غذایی را بخورید لاغری سریع با انتخاب این مواد غذایی حتما در اطراف خود برخی از اشخاص را دیده اید که هرچقدر نی نی به به دسرصبحانهعصرانه سیب زمینی و تخم مرغ آب پز را رنده می کنیم و کره و نمک و نعناع خشک را به آن اضافه می کنیم رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما را دوست دارید پوستتون مثله اینه بشه؟ اگه دوست داری پس بیا صفحه دوست دارید پوستتون مثله اینه بشه؟ اگه دوست داری پس بیا رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه بهترین راه برای کاهش اضافه وزن این است که تمام میان وعده‌ها و چاشنی‌هایتان را حذف کنید شکلات صبحانه ~ کارگاه آشپزسازی بچه ام تازه به دنیا اومده بود و تصمیم گرفته بودم واسه وبلاگ رسپی شکلات صبحانه رو آماده کنم انواع شیرینی ایرانی و شیرینی سنتی آموزش شیرینی پزی در این بخش شما با انواع کلوچه فومنشیرینی سنتی ایرانیشیرینیباقلواشیرینی ایرانیطرز تهیه طرز تهیه صبحانه سه سوته آیا کارمند یا دانشجو هستید و وقت کافی برای تهیه صبحانه مفصل ندارید؟ آیا دوست دارید که این ترکیبات غذایی خیلی چاق کننده اند پربیننده ترین خبرها در این فروشگاه بزرگ نه پول می‌دهید و نه در صف معطل می‌شوید



لینک منبع :اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخورید

اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخورید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../اگر-صبحانه-دوست-ندارید-این-شیرینی-را-بخورید‏ 25 نوامبر 2016 ... این شیرینی خوش‌مزه همراه شیر مناسب برای کودکانی است که علاقه‌ای به خوردن صبحانه ندارند. تصاویر برای اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخورید اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخورید | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../اگر-صبحانه-دوست-ندارید،-این-شیرینی-را-ب/‏ 25 نوامبر 2016 ... این شیرینی خوش‌مزه همراه شیر مناسب برای کودکانی است که علاقه‌ای به خوردن صبحانه ندارند. اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخورید - کمونه kamooneh.com/fa/news/.../اگر-صبحانه-دوست-ندارید-این-شیرینی-را-بخورید‏ 26 نوامبر 2016 ... این شیرینی خوش‌مزه همراه شیر مناسب برای کودکانی است که علاقه‌ای به خوردن صبحانه ندارند. اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخورید - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../اگر-صبحانه-دوست-ندارید-این-شیرینی-را-بخورید/‏ 25 نوامبر 2016 ... اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخورید. این شیرینی خوش‌مزه همراه شیر مناسب برای کودکانی است که علاقه‌ای به خوردن صبحانه ندارند. مواد لازم ... اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخورید - مگیتو https://magito.ir/.../اگر-صبحانه-دوست-ندارید-این-شیرینی-را-بخورید‏ - ذخیره شده 25 نوامبر 2016 ... این شیرینی خوش‌مزه همراه شیر مناسب برای کودکانی است که علاقه‌ای به خوردن صبحانه ندارند. اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخورید - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/.../اگر-صبحانه-دوست-ندارید،-این-شیرینی-را-ب/‏ - ذخیره شده 25 نوامبر 2016 ... اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخورید. کشاورزنیوز (اخبارکشاورزی ایران ) : وب‌سایت پارسه گرد: این شیرینی خوش‌مزه همراه شیر مناسب برای ... هرلحظه، اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخورید - اخبار ایران harlahze.com/اخبار.../اگر-صبحانه-دوست-ندارید-این-شیرینی-را-بخورید‏ 3 خمیر را به مدت یک ساعت در یخچال بگذارید تا استراحت کند سپس خمیر را قالب زده و مواد میانی و داخل شیرینی را درون خمیر قرار دهید و داخل فر از قبل گرم شده روی ١٧٠ ... اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخورید - تی نیوز tnews.ir/news/d17274975384.html‏ 27 نوامبر 2016 ... وب سایت پارسه گرد: این شیرینی خوش مزه همراه شیر مناسب برای کودکانی است که علاقه ای به خوردن صبحانه ندارند. مواد لازم: آرد 200 گرم تخم مرغ 1 عدد ... اگر صبحانه دوست ندارید، این شیرینی را بخورید - پسند psand.ir/اگر-صبحانه-دوست-ندارید،-این-شیرینی-را-ب/‏ - ذخیره شده 12 فوریه 2017 ... وب‌سایت پارسه گرد: این شیرینی خوش‌مزه همراه شیر مناسب برای کودکانی است که علاقه‌ای به خوردن صبحانه ندارند. مواد لازم: آرد ۲۰۰ گرم; تخم مرغ ۱ عدد ...