مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه مینی پای پیاز و بیکن

[ad_1]

وب‌سایت روزیاتو: در اینجا، مینی پای با بیکن، کدو حلوائی و پیاز را برایتان آموزش داده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.


مواد لازم (۶ عدد):
  •     خمیر آماده پای
  •     ۳ پیمانه پیاز خلالی
  •    ۲۳۰ گرم بیکن
  •     ۲ پیمانه کدوحلوائی
  •     یک چهارم قاشق چایخوری پودر مریم گلی
  •     روغن سرخ کردنی
  •     ۲ عدد تخم مرغ
  •     نصف پیمانه خامه ترش
  •     یک چهارم پیمانه شیر
  •     نمک و فلفل سیاه
  •     ۱ عدد تخم مرغ

 

مینی پای پیاز و بیکن

طرز تهیه:

 

1-فر را با دمای ۱۷۰ درجه سانتی گراد روشن کنید.

 

2-بیکن ها را در تابه متوسط تفت دهید تا برشته شوند. کدو حلوائی و پیاز را بیفزائید و سرخ کنید تا کاملا سبک شده و طلایی شوند. مریم گلی، نمک و فلفل سیاه را افزوده و هم بزنید. سپس آنها را کنار بگذارید تا کمی خنک شوند.

 

3-خمیر پای را باز کرده و تا جای ممکن نازک کنید. با استفاده از قالب یا کاسه، خمیر را به قطر قالب مافین برش دهید. خمیرها را درون قالب بگذارید.

 

4-در این مرحله، در یک کاسه کوچک، تخم مرغ، خامه ترش و شیر را مخلوط کنید. نمک و فلفل سیاه بیفزائید و هم بزنید.


5-از مخلوط کدو حلوائی و بیکن درون کاسه های مافین بریزید.

 

6-سپس به آرامی از مخلوط تخم مرغ روی آن بریزید.


7-روی پای را با خمیرهای باقی مانده تزئین کنید.

8-یک عدد تخم مرغ را با مقدار کمی آب مخلوط کرده و با قلم مو روی سطح خمیرها بمالید.

 

9-قالب را به مدت ۴۰ دقیقه درون فر بگذارید تا کاملا پخته و سطح خمیر طلایی شود. برای بهتر پخته شدن، یک لایه فویل آلومینیومی روی مواد بکشید و فقط ۱۰ دقیقه آخر آن را بردارید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از خوشمزه‌ترین و …طرز تهیه جوجه کباب لاری،جوجه کباب لاری،جوجه کبابطرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از طرز تهیه انواع سس های خوشمزه و بی نظیر تصاویرآخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای طرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از خوشمزه‌ترین و نرم‌ترین انواع طرز تهیه جوجه کباب لاری،جوجه کباب لاری،جوجه کبابطرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از خوشمزه طرز تهیه انواع سس های خوشمزه و بی نظیر تصاویر آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای عروسی



لینک منبع :طرز تهیه مینی پای پیاز و بیکن

طرز تهیه مینی پای پیاز و بیکن - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../طرز-تهیه-مینی-پای-پیاز-و-بیکن‏ - ذخیره شده 25 نوامبر 2016 ... در اینجا مینی پای با بیکن، کدو حلوائی و پیاز را برایتان آموزش داده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد. تصاویر برای طرز تهیه مینی پای پیاز و بیکن طرز تهیه مینی پای پیاز و بیکن ، یک میان وعده عالی و خوش طعم www.persianv.com/ashpaz/360908.php‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... چیزکیک با طعم گل رُز یک دسر شیک فوق العاده. چیزکیک یکی از انواع شیرینی های پز طرفدارِ این روزهاست. در این مطلب نوعی از چیزکیک خوشمزه را ... طرز تهیه مینی پای پیاز و بیکن - بانک اطلاعات عمومی www.hamgorooh.com/طرز-تهیه-مینی-پای-پیاز-و-بیکن/‏ - ذخیره شده 9 آوریل 2017 ... طرز تهیه مینی پای پیاز و بیکن. در اینجا مینی پای با بیکن، کدو حلوائی و پیاز را برایتان آموزش داده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد. طرز تهیه مینی پای پیاز و بیکن | ماه ایران irmoon.com/طرز-تهیه-مینی-پای-پیاز-بیکن/‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... طرز تهیه مینی پای پیاز و بیکن .در اینجا، مینی پای با بیکن، کدو حلوائی و پیاز را برایتان آموزش داده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد. تریبون - طرز تهیه مینی پای پیاز و بیکن 3bune.ir/post/.../طرز_تهیه_مینی_پای_پیاز_و_بیکن‏ - ذخیره شده 24 نوامبر 2016 ... سایت rosito: مینی پنکیک با بیکن و.... کدو تنبل روری و پیاز من تا به حال این امید تجاری بازیکن در حالت. مواد لازم (۶ عدد): آماده شدن خمیر پای. طرز تهیه مینی پای پیاز و بیکن ، یک میان وعده عالی و خوش طعم - 98 پست https://98post.ir/.../طرز-تهیه-مینی-پای-پیاز-و-بیکن-،-یک-میان-و/‏ - ذخیره شده تاریخ نشر : سه شنبه 25 آبان 1395 مشاهده : 1833 مینی پای با بیکن ، کدو حلوائی و پیاز را برایتان آموزش داده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد. مینی پا. بایگانی‌ها Bilder zu 'طرز تهیه مینی پای پیاز و بیکن ، یک میان وعده ... 98post.ir/.../bilder-zu-طرز-تهیه-مینی-پای-پیاز-و-بیکن-،-یک-میان/‏ - ذخیره شده مینی پای پیاز و بیکن مواد لازم (۶ عدد) خمیر آماده پای ۳ پیمانه پیاز خلالی۲۳۰ گرم بیکن ۲ پیمانه کدوحلوائییک چهارم قاشق چایخوری پودر مریم گلی روغن سرخ کردنی۲ ... مینی پای های خوشمزه و دلچسب - سامانه جستجو و تحلیل خبر 8tag.ir/news/5060262571751447557-16428921721770718129‏ - ذخیره شده 27 نوامبر 2016 ... نحوه تهیه بیکن با کدو حلوائی و پیاز مینی پای با بیکن بیکن با کدو ... طرز تهیه: 1-فر را با دمای ۱۷۰ درجه سانتی گراد روشن کنید. 2-بیکن ها را در ... هرلحظه، طرز تهیه مینی پای پیاز و بیکن - اخبار ایران harlahze.com/اخبار-خواندنی/طرز-تهیه-مینی-پای-پیاز-و-بیکن‏ بیکن ها را در تابه متوسط تفت دهید تا برشته شوند کدو حلوائی و پیاز را بیفزائید و سرخ کنید تا کاملا سبک شده و طلایی شوند مریم گلی نمک و فلفل سیاه را افزوده و ...