مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیا لنوو رقیب سرفیس می‌شود؟

[ad_1]

به نظر میرسد لنوو به دنبال ساخت جایگزینی برای تبلت Miix 510 با نام Miix 520 است. محصولی از سازنده ای قدرتمند که قرار است رقیبی جدید برای سرفیس های مایکروسافت باشد.

به گزارش صبحانه،بر اساس تصاویر و اطلاعات منتشر شده از سوی وبسایت آلمانی WinFuture.de، محصول جدید از نظر ظاهری شبیه به نسل قبل خود یعنی Miix 510 بوده و دارای لولایی مشابه قفل ساعت مچی است. بنابر اخبار منتشر شده این محصول دو-در-یک جدید نیز به همراه صفحه کلید و قلم عرضه می شود.
Miix 520 رقیب سرفیس می‌شود؟
Miix 520 دارای نمایشگری 12.3 اینچی با وضوح تصویر Full HD است و برای محافظت از مانیتور نیز لایه محافظتی Gorilla Glass بکار رفته. قلب تپنده تلبت نسل هفتم از پردازنده های کم مصرف سری U اینتل است. به لطف استفاده از این پردازنده ها، گرمای تولیدی هنگام کارکردن پردازنده زیاد نبوده و لنوو در تبلت خود برای خنک کاری از فن استفاده نکرده است. انتظار میرود دست کم 3 نسخه از این تبلت جدید به بازار عرضه شود. این محصولات از پردازنده های زیر استفاده میکنند:

    Intel Core i3-7006U با فرکانس 2.0 گیگاهرتز
    Intel Core i3-7100U با فرکانس 2.4 گیگاهرتز
    Intel Core i5-7200U با فرکانس 2.5 گیگاهرتز
    Intel Core i5-7500U با فرکانس 2.7 گیگاهرتر

Miix 520 رقیب سرفیس می‌شود؟
دیگر اطلاعات منتشر شده نیز حاکی از بکار گیری 16 گیگابایت رم DDR4 و SSD با ظرفیت بیش از 1 ترابایت است. همچنین به منظور افزایش فضای ذخیره سازی امکان افزودن کارت حافظه MicroSD نیز وجود دارد. درگاه های بکار رفته در تبلت نیز یک درگاه بزرگ اندازه USB 3.0 و 2 درگاه USB Type-C هستند.
Miix 520 رقیب سرفیس می‌شود؟
در زمینه دوربین نیز لنوو یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و لنز دوگانه با حسگرهای 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت تبلت تعبیه کرده که میتوانند در برنامه های واقعیت افزوده بکار روند. در بین دکمه های افزایش و کاهش صدا نیز سنسور اثر انگشت به چشم می خورد. انتظار میرود باتری این تبلت بیش از 10 ساعت توان شارژ دهی داشته باشد و 2 بلندگوی آن نیز دالبی باشند.
Miix 520 رقیب سرفیس می‌شود؟

البته پس از رونمایی از محصول نهایی ممکن است با مشخصاتی متفاوت از آنچه که بیان شد رو به رو شویم. چراکه Miix 520 همچنان در حال توسعه است و مقاله فوق نگاهی کنجکاوانه به محصولی بود که قرار است رقیب سرفیس های مایکروسافت باشد.

احتمالا کمی دیگر شاهد رونمایی از این تبلت در نمایشگاه CES 2017 باشیم. به نظر شما Miix 520 چگونه تبلتی خواهد بود؟ آیا لنوو میتواند رقیبی سرسخت برای سرفیس ها بسازد؟

منبع : شهر سخت افزار


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپلدر روزهای گذشته شاهد فاش شدن تصاویری بودیم که برخی آن را مربوط به سرفیس فون می ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای قیمت سامسونگ گلکسی گرند پرایم به صورت …قیمتسامسونگگلکسیسامسونگ به تازگی محصول جدید خود، با قیمت و دیگر جزییاتش در هند آشکار چگونه موبایل و تبلت را به تلویزیون وصل کنیم؟ …چگونهموبایلوتبلتراگزینه‌های مختلفی برای ارسال ویدئو از صفحه‌نمایش کوچک دستگاه‌های قابل‌حمل موبایل معرفی بهترین لپ تاپ های حال حاضر بازار گجت نیوزبهترینلپتاپهایبازار این لپ تاپ ساخت شرکت لنوو است و با وجود اینکه کمی سنگین است، اما برای لینکدونی سافت تماشا کنید دور زدن قفل گوشی های آیفون بدون نیاز به پسورد و یا اثر انگشت دیروز تبلت زومیتتبلت های ویندوز، تبلت اندروید و آیپد و تبلت اپلپول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط راهنمای خرید تبلت ، بهترین مارک تبلت در بازار …بهترینمارکتبلتچیست؟چندی پیش در مورد خرید تبلت بر اساس پردازنده های موجود و مخصوص تبلت ها صحبت کردم که آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپل در روزهای گذشته شاهد فاش شدن تصاویری بودیم که برخی آن را مربوط به سرفیس فون می‌دانستند، ولی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل قیمت سامسونگ گلکسی گرند پرایم به صورت رسمی اعلام شد قیمتسامسونگ سامسونگ به تازگی محصول جدید خود، با قیمت و دیگر جزییاتش در هند آشکار کرداین چگونه موبایل و تبلت را به تلویزیون وصل کنیم؟ فناورانه لوتوس چگونهموبایلو گزینه‌های مختلفی برای ارسال ویدئو از صفحه‌نمایش کوچک دستگاه‌های قابل‌حمل موبایل و تبلت معرفی بهترین لپ تاپ های حال حاضر بازار گجت نیوز بهترینلپتاپهای این لپ تاپ ساخت شرکت لنوو است و با وجود اینکه کمی سنگین است، اما برای افرادی که لینکدونی سافت تماشا کنید دور زدن قفل گوشی های آیفون بدون نیاز به پسورد و یا اثر انگشت دیروز تبلت زومیت تبلت های ویندوز، تبلت اندروید و آیپد و تبلت اپل پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از ٣٦ درصد خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در راهنمای خرید تبلت ، بهترین مارک تبلت در بازار ایران علم فردا بهترینمارکتبلتچیست؟ اسمش روش هست ، قلب تبلت و هر وسیله الکترونیکی دیگه ای ، پردازنده یا سی پی یو هست که به نوعی



لینک منبع :آیا لنوو رقیب سرفیس می‌شود؟

آیا لنوو رقیب سرفیس می‌شود؟ - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline.com sobhanehonline.com/fa/news/.../آیا-لنوو-رقیب-سرفیس-می‌شود‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... به نظر میرسد لنوو به دنبال ساخت جایگزینی برای تبلت Miix 510 با نام Miix 520 است. محصولی از سازنده ای قدرتمند که قرار است رقیبی جدید برای ... لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد؛ Miix 720‌ با 16 گیگابایت رم https://www.digikala.com/.../لنوو-رقیب-سرفیس-پرو-را-معرفی-کرد؛-miix-720‌-با/‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... لنوو رقیب سرفیس پرو را معرفی کرد؛ Miix 720‌ با ۱۶ گیگابایت رم ... هم برای این محصول در نظر گرفته شده و بلندگوهای دالبی روی آن دیده می‌شوند. آیا لپ تاپ هیبریدی لنوو Miix 520، رقیب جدیدی برای سرفیس پرو 4 ... https://www.techshot.ir/laptop/102708‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... آیا لپ تاپ هیبریدی لنوو Miix 520، رقیب جدیدی برای سرفیس پرو 4 می شود. اواخر سال 2015 میلادی، مایکروسافت، سرفیس پرو 4 خودش را روانه بازار ... مشخصات تبلت Miix 720 لنوو، رقیب سرفیس Pro منتشر شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/.../lenovo-ideapad-miix-720-specs-leaked/‏ - ذخیره شده 5 نوامبر 2016 ... مشخصات تبلت Miix 720 لنوو، رقیب سرفیس Pro منتشر شد ... مشخص نیست که چه زمانی این تبلت به بازار عرضه می‌شود یا قیمت آن در چه محدوده‌ای خواهد بود اما با ... آیا با وجود چنین سخت افزاری سرفیس پرو قادر به رقابت با آن خواهد بود؟ لنوو رقیب سرفیس پرو ۴ را می‌سازد - شرکت تسنیم رایانه شرق www.tasnimweb.ir/.../866-lenovo-rival-surface-pro-4-makes.html‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی 23 نوامبر 2016 ... امروز اطلاعاتی از یک تبلت هیبریدی شرکت لنوو لو رفته که به نظر می‌رسد Miix 520 نام دارد. محصولی که با ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شود و یک صفحه ... لنوو رقیب سرفیس پرو ۴ را می‌سازد - فناورانه لوتوس www.lotuslaptop.com/.../لنوو-رقیب-سرفیس-پرو-۴-را-می‌سازد/‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... امروز اطلاعاتی از یک تبلت هیبریدی شرکت لنوو لو رفته که به نظر می‌رسد Miix 520 نام دارد. محصولی که با ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شود و یک صفحه ... آیا لنوو رقیب سرفیس می‌شود؟ - Iran News irannews.shafaqna.com/FA/IR/1309728‏ - ذخیره شده به نظر میرسد لنوو به دنبال ساخت جایگزینی برای تبلت Miix 510 با نام Miix 520 است. محصولی از سازنده ای قدرتمند که قرار است رقیبی جدید برای سرفیس های ... مشخصات تبلت/لپتاپ دو کاره لنوو Miix 520 لو رفت؛ رقیب تازه ... khabarfarsi.com/u/28577639‏ 23 نوامبر 2016 ... آیا لنوو رقیب سرفیس می شود؟ .... قلب تپنده تلبت نسل هفتم از پردازنده های کم مصرف سری U اینتل است. به لطف استفاده از این پردازنده ها، گرمای ... مشخصات تبلت/لپتاپ دو کاره لنوو Miix 520 ، رقیب چینی سرفیس لو ... gadgetnews.ir/137023/تبلت-لپتاپ-دو-کاره-لنوو-miix-520/‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... یک وبسایت ادعا میکند شرکت لنوو در حال کار بر روی لپ تاپ/تبلت دو کاره لنوو Miix 520 است. این کامپیوتر از مشخصات قدرتمندی برخوردار بوده و ... مشخصات تبلت Miix 720 لنوو، رقیب سرفیس Pro منتشر شد - دیجی فیدر digifeeder.com/57654/مشخصات-تبلت-miix-720-لنوو،-رقی/‏ مشخصات تبلت Miix 720 لنوو، رقیب سرفیس Pro منتشر شد ... مشخص نیست که چه زمانی این تبلت به بازار عرضه می‌شود یا قیمت آن در چه محدوده‌ای خواهد بود اما با ارائه‌ی این اطلاعات ... آیا با وجود چنین سخت افزاری سرفیس پرو قادر به رقابت با آن خواهد بود ؟