مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دانلود Gmail؛ دسترسی سریع به جیمیل

[ad_1]

با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می توانید بدون مشکل در سریع ترین زمان به صندوق نامه های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید.

با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می توانید بدون مشکل در سریع ترین زمان به صندوق نامه های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید.

جوان؛ با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می توانید بدون مشکل در سریع ترین زمان به صندوق نامه های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید. در برخی مواقع ممکن است بر اساس مشکلاتی مرورگر های گوشی های هوشمند وجود دارد، دسترسی به صندوق نامه های الکنرونیکی مختل شود. از ویژگی های ارزشمند این نرم افزار می توان ورود با چند حساب کاربری، مشاهده و ذخیره فایل های پیوست و ارسال نامه الکترونیکی نام برد.
Gmail

قابلیت های Google Gmail :
  •  قابلیت جستجو در میان تمامی پیام های دریافتی شما
  •  امکان دسترسی به ایمیل های دانلود شده به صورت آفلاین
  •  نمایش پیام ها بر اساس شیوه گفتگو
  •  پشتیبانی از استفاده همزمان از چندین اکانت
  •  قابلیت ستاره دار کردن ، برچسب زدن و بسیاری دیگر

تصاویری از  محیط برنامه


 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 18.5 مگابایت

نسخه: 6.11.6.1

نوع فایل: apk برای آندروید
بارکد برای اندروید      

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود برنامه رسمی جیمیل یا همان از قدیمی ترین و اولین سرویس دهنده ی ایمیل در سراسر جهان می باشد که به دانلود برنامه مدیریت حساب جیمیل …دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار جیمیل برنامه مدیریت ایمیل های شخصی با گیگابایت آموزش بازیابی رمز فراموش شده جیمیل در اندروید بازیابی رمز فراموش شده جیمیل در اندروید خیلی از دوستان با مشکل این که رمز عبور دانلود نرم افزار بررسی ایمیل …اینترنتایمیل نرم افزار کاربردی به منظور دسترسی سریع به اکانت جی میل بدون نیاز به استفاده آموزش حذف حساب در در پاسخ به سحر دوشنبه، آذر ماه، من گوشیم رو داده بودم خودشون برام جیمیل ساختنآموزش تغییر رمز جیمیل در اندروید با استفاده از این آموزش شما میتوانید رمز جیمیل خود را به رمز دلخواه خود تغییر دهید سرزمین دانلوددانلود نرم‌افزار مدیریت جیمیل برای اندروید بودن در اینترنت و جی میل زومیت جیمیل سرویس ایمیل گوگل برای ارسال و دریافت رایانامه و پست الکترونیکدانلود نرم افزار خدمات گوگل …برنامه اندرویدابزارهادانلود نرم افزار خدمات گوگل پلی نرم افزار خدمات گوگل پلیپرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران …تلفنهمراهوتبلتپرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران اندروید و اپل و ویندوز فون دانلود برنامه رسمی جیمیل اندروید یا همان از قدیمی ترین و اولین سرویس دهنده ی ایمیل در سراسر جهان می باشد که به دلیل دانلود برنامه مدیریت حساب جیمیل اندروید دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار جیمیل برنامه مدیریت ایمیل های شخصی با گیگابایت حافظه آموزش بازیابی رمز فراموش شده جیمیل در اندروید آموزش بازیابی رمز فراموش شده جیمیل در اندروید که در صورت از یاد رفتن پسورد خود میتوانید دانلود – نرم افزار بررسی ایمیل های … اینترنت ایمیل نرم افزار کاربردی به منظور دسترسی سریع به اکانت جی میل بدون نیاز به استفاده از آموزش حذف حساب در آموزش حذف حساب در برای تقریبا تمام کسانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند آموزش تغییر رمز جیمیل در اندروید با استفاده از این آموزش شما میتوانید رمز جیمیل خود را به رمز دلخواه خود تغییر دهید آموزش سرزمین دانلود دانلود نرم‌افزار مدیریت جیمیل برای اندروید بودن در اینترنت و جیمیل جیمیل سرویس ایمیل گوگل برای ارسال و دریافت رایانامه و پست الکترونیک پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران اندروید و اپل و تلفنهمراهوتبلت پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران اندروید و اپل و ویندوز فون دانلود نرم افزار خدمات گوگل پلی … ابزارها دانلود نرم افزار خدمات گوگل پلی نرم افزار خدمات گوگل پلی دسترسی سریع به سیستم جامع گلستان دسترسی سریع به سیستم گلستان دسترسی سریع به سایت گلستان



لینک منبع :دانلود Gmail؛ دسترسی سریع به جیمیل

دانلود آخرین بروزرسانی Gmail - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5871650/دانلود-آخرین-بروزرسانی-gmail‏ - ذخیره شده 25 نوامبر 2016 ... ... مشکل در سریع ترین زمان به صندوق نامه های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید. ... امکان دسترسی به ایمیل های دانلود شده به صورت آفلاین; نمایش پیام ها بر اساس ... Gmail قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید. به Gmail وارد شوید - رایانه - Gmail راهنما - Google Help https://support.google.com/mail/answer/8494?co=GENIE...hl...‏ - ذخیره شده برای باز کردن Gmail، می‌توانید از رایانامه وارد سیستم شوید یا حسابتان را در تلفن یا ... بعد از ورود به سیستم، صندوق ورودی را باز کنید و رایانامه‌تان را بررسی کنید. ... خود را فراموش کرده‌اید · نمی‌توانید به حساب کاربری‌تان دسترسی داشته باشید ... جی نیوز - دانلود Gmail؛ دسترسی سریع به جیمیل jnews.jamaran.ir/news/id/1694365‏ 25 نوامبر 2016 ... گردآوری جی نیوز : به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی ؛ با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می توانید بدون مشکل در سریع ترین زمان به ... دانلود gmail؛ دسترسی سریع به جیمیل | باشگاه خبرنگاران | خبروان khabarone.ir/news/4935186/دانلود-gmail-دسترسی-سریع-به-جیمیل‏ 25 نوامبر 2016 ... با استفاده از نرم افزار رسمی gmail می‌توانید بدون مشکل در سریع‌ترین زمان به صندوق نامه‌های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید. دسترسی سریع به جیمیل با Gmail v2.3.6 - اندرویدیها androidiha.net/free-download-gmail-v2-3-6-for-android/‏ - ذخیره شده دسترسی سریع و بدون مشکل به صندوق نامه های الکترونیکی یکی از دغدغه هایی است که ... درصورتی که هنگام دانلود ،نصب و یا اجرای برنامه ها با مشکلی برخورد کردید ... دانلود Gmail؛ دسترسی سریع به جیمیل - shabakema www.shabakema.com/news/news/22975‏ - ذخیره شده 25 نوامبر 2016 ... با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می توانید بدون مشکل در سریع ترین زمان به صندوق نامه های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید. \nبه گزارش ... دانلود Gmail؛ دسترسی سریع به جیمیل | سرویس خبری servicekhabari.com/264879‏ - ذخیره شده 25 نوامبر 2016 ... با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می توانید بدون مشکل در سریع ترین زمان به صندوق نامه های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید. Google Gmail v7.4.9.153522397.release دانلود نرم افزار جیمیل اندروید www.apktops.ir/android-gmail-app.html/‏ - ذخیره شده - مشابه رتبه: ۴٫۳ - ۳٬۷۳۳٬۶۴۸ رأی Google Gmail App نام اپلیکیشن رسمی عرضه شده برای مدیریت ایمیل ها و ارسال ایمیل جدید در سرویس ایمیل دهی جیمیل می باشد. این نرم افزار امکان دسترسی سریع به ... دانلود Gmail؛ دسترسی سریع به جیمیل - اخبار روز tasna.ir/1395/09/05/دانلود-gmail؛-دسترسی-سریع-به-جیمیل.html‏ جیمیل Gmail به دانلود سریع نرم دسترسی افزار Gmail؛ Gmail دانلود جیمیل نرم افزار جیمیل دسترسی سریع به جیمیل دانلود نرم افزار جیمیل جیمیل برای موبایل. دانلود Google Gmail 7.4.9.153522397.release - برنامه رسمی جیمیل ... www.farsroid.com/gmail/‏ - ذخیره شده - مشابه مجموعه آموزش های فارسی برنامه نویسی Android از مبتدی تا پیشرفته به صورت ... باشد که به شما این امکان را می دهد با دوستان و آشنایان خود با روشی بسیار سریع و ... پیام ها ، دانلود پیام ها روی کامپیوتر به منظور دسترسی به پیام ها در مواقعی که به اینترنت متصل نیستید را مهیا کرده است . دانلود Gmail - برنامه رسمی جیمیل برای اندروید.