مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بزرگترین فستیوال های دنیا

[ad_1]

با بهترین و زیباترین فستیوال های جهان آشنا شوید؛

air balloon festival

دیدن یک فستیوال بزرگ در هرکجای دنیا که باشد آنقدر هیجان انگیز هست که بتواند مارا به سمت خودش بکشاند.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ کشورهای مختلف جهان به هر بهانه ای دست به برگزاری فستیوال ها و جشن های سالانه می زنند.

در این فستیوال ها شادی می کنند، مسابقه می دهند، هیجانات شان را خرج می کنند و با عضلاتی کش آمده از خنده و شادی به خانه های شان بازمی گردند. این فستیوال ها بعضی های شان آن قدر عجیب و غریب و جالب توجه هستند که خودشان به تنهایی برای کشاندن گردشگران به آن منطقه کافی است. در زیر برخی از عجیب ترین این فستیوال ها را برای تان شرح خواهیم داد.

جشنوراه رنگ هولی، هندوستان

فستیوال هولی از بزرگ ترین جشن های سنتی هند بوده و زمان برگزاری آن براساس تقویم هندی اوایل فصل بهار است. در این مراسم مردم هند شادی شان را برای ادامه زندگی و خرسندی از پیروزی نیکی ها بر بدی ها بر یکدیگر رنگ می پاشند. پاشیدن پودرهای رنگی، سطل ها و بادکنک های پر از آب رنگی بر روی یکدیگر از نشانه های این جشن سنتی و رنگارنگ در هند است.

جشنواره فیل ها، هندوستان

یک روز قبل از جشنواره رنگ ها، جشنواره فیل ها به عنوان استقبال از بهار و جشن پیروزی خوبی بر بدی برگزار می شود. همه مردم در این جشن شرکت کرده و به رقص و پایکوبی می پردازند. آنها با زنده نگه داشتن این آیین همه اختلافات گذشته و نارضایتی ها را فراموش کرده و محیطی برای آشتی با همنوعان خود بوجود می آورند.

جشنواره فانوس، تایلند

این جشنواره یکی از مهم ترین مراسم تایلند است که هر ساله در این کشور جشن گرفته می شود. مردم شهر چیانگ مای، فانوس های شان را به هوا می فرستند و این جشن را “یی پنگ” نام گذاری می کنند. این فستیوال در پایان ماه کامل دوازدهمین ماه در تقویم سال قمری تایلندی (ماه دوم تقویم لانا) برگزار می شود.

فستیوال بین المللی بالن، آمریکا

جشنواره بین المللی بالن هر در اوایل مهرماه در آمریکا اجرا می شود. این فستیوال یک رویداد ۹ روزه است و هر سال بیش از ۵۰۰ بالن به آسمان فرستاده می شوند. این جشنواره، بزرگ ترین جشنواره بالن جهان است.

جشنواره هنری چتر، پرتغال

جشنواره زیبا و هنری چتر های رنگارنگ از سال ۲۰۱۲ در شهر آگوئدا کشور پرتغال آغاز شده و سالانه با آغاز این جشنواره، خیابان های این شهر کوچک بسیار زیبا و دیدنی می شود. سالانه در این جشنواره ، سراسر خیابان های پر رفت و آمد با چتر های رنگارنگ زیبا تزئین می شود و علاوه بر زیبا سازی شهر، از تابش مستقیم نور خورشید به عابرین پیاده جلوگیری می کند.

جشن آرد و تخم مرغ، اسپانیا

در شرق اسپانیا جشنی سنتی به نام قدیس های بی گناه (Els Enfarinats) برگزار می شود که مردم در آن به سوی یکدیگر آرد می پاشند و تخم مرغ پرتاب می کنند. لازم به ذکر است که این جشنواره قدمتی ۲۰۰ ساله دارد و سالانه انبوه گردشگران را به خود جذب می کند.

جشنواره بین المللی دورهمی در ارتفاع، ایتالیا

ظاهرا این جشنواره ترسناک ترین و هیجان انگیزترین فستیوال جهان باشد زیرا شرکت کنندگان ساعات زیادی را روی طناب های آویزان که روی رشته کوه های آلپ ایتالیا در مونت پیانا کشیده شده است، سپری می کنند.

ADS

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عکس مار، عکس بزرگترین مار جهان، مارهای بزرگ، عکس های …عکس از بزرگترین مارهای جهانگالری عکس بزرگترین مارهای دنیاعکس بزرگترین مارهای دنیا عکس سگ، عکس های از بزرگ ترین سگ های دنیا، بزرگترین …عکس سگ گرگیعکس سگ افغانیعکس سگ گلهعکس سگ پا کوتاهعکس سگ هاسکیعکس سگ های وحشیعکس سگ اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکنددبی دوبی یکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی است دبی یکی از هفت امارت امیر نشین ویتنام، ناشناخته اما دیدنی تصاویر لست سکندباسلام لطفا هزینه هفته اقامت بلیط هوابیماوهزینه های جانبی محاسبه شود درضمن امنیت سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز پارس نازعکسعکس های بازیگرانعکس های خنده دارعکس های عاشقانهاخبار سینمااس ام اس ایران بزرگترین کشتی نفتکش جهان را خریداری کردبا افزایش تحریم‌های بین‌المللی تا چند روز آینده بزرگترین نفتکش جهان وارد آبهای خلیج عصر ایران در ادامه فردوسی پور گفت توی فوتبالی که در پایه ها و رده های مختلف اش فساد و تبانی و پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استگالری عکس های دیدنی و جالب عکسعکس های جالبعکس های دیدنیعکسهای جالبعکس های ترسناکعکسهای دیدنیگالری عکسعکس عکس مار، عکس بزرگترین مار جهان، مارهای بزرگ، عکس های از بزرگ عکس از بزرگترین مارهای جهانگالری عکس بزرگترین مارهای دنیاعکس بزرگترین مارهای دنیاعکسهای عکس سگ، عکس های از بزرگ ترین سگ های دنیا، بزرگترین سگ جهان عکس سگ گرگیعکس سگ افغانیعکس سگ گلهعکس سگ پا کوتاهعکس سگ هاسکیعکس سگ های وحشیعکس سگ وحشی اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار گوناگون معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکند دبی دوبی یکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی است دبی یکی از هفت امارت امیر نشین امارات ویتنام، ناشناخته اما دیدنی تصاویر لست سکند باسلام لطفا هزینه هفته اقامت بلیط هوابیماوهزینه های جانبی محاسبه شود درضمن امنیت چگونه سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز پارس نازعکسعکس های بازیگرانعکس های خنده دارعکس های عاشقانهاخبار سینمااس ام اس جدیدمدل ایران بزرگترین کشتی نفتکش جهان را خریداری کرد با افزایش تحریم‌های بین‌المللی تا چند روز آینده بزرگترین نفتکش جهان وارد آبهای خلیج فارس عصر ایران در ادامه فردوسی پور گفت « توی فوتبالی که در پایه ها و رده های مختلف اش فساد و تبانی و این پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است کار اقامت و تحصیل در دبی برخلاف آنچه تلویزیون های ماهواره ای درباره شرایط اقامت در دبی تبلیغ می کنند، اخبار رسمی فستیوال های معروف جهان فستیوال های هند فستیوال های ایران فستیوال های معروف



لینک منبع :بزرگترین فستیوال های دنیا

فستیوال های مشهور و دیدنی جهان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../فستیوال-های-مشهور-و-دیدنی-جهان‏ - ذخیره شده - مشابه 8 ژوئن 2015 ... جشن سال نو در تایلند، بزرگ ترین جشن آب پاشی جهان است و هر ساله در ماه ... فستیوال گوله برف به مدت 1 هفته با حضور دی جی های مشهور در اتریش ... بزرگترین فستیوال های دنیا - آلامتو www.alamto.com/worlds-biggest-festivals.html‏ - ذخیره شده 25 نوامبر 2016 ... بزرگترین فستیوال های دنیا:دیدن یک فستیوال بزرگ در هرکجای دنیا که باشد آنقدر هیجان انگیز هست که بتواند مارا به سمت خودش بکشاند. به گزارش ... تصاویر برای بزرگترین فستیوال های دنیا ۱۰ فستیوال و کارناوال مشهور دنیا - ایوار www.eavar.com/fa/blog/2016/9/25/.../top-ten-celebration/‏ - ذخیره شده 25 سپتامبر 2016 ... اکثر مردم دنیا (مخصوصاً غربی‌ها) به مناسبت‌های مختلفی جشن می‌گیرند و ... کارناوال ریو یکی از جشن‌های ملی و بزرگترین رویداد فرهنگی برزیل ... حیرت انگیزترین فستیوال های جهان : ارک توریسم arktourism.ir/1393/11/حیرت-انگیزترین-فستیوال-های-جهان.html‏ - ذخیره شده - مشابه فستیوال ها نه تنها امکان تجربه های غیرمعمول را برای شما فراهم می کند، بلکه کمک ... فستیوال هولی یکی از بزرگ ترین جشن های سنتی هند می باشد که زمان برگزاری آن ... ۱۰ تا از کثیف‌ترین فستیوال های دنیا! | عجیب‌ترین https://www.ajibtarin.com/misc/12442/کثیف-فستیوال-دنیا/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۲ رأی 2 مارس 2017 ... این فستیوال به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های ... پنجشنبه ۲۷ آوریلتولد فیلیپ ابلسون ... جمعه ۲۸ آوریلتولد کرت فردریش گودل ... شنبه ۲۹ آوریلتولد هارولد یوری شیمیدان ... 21 فستیوال فوق العاده دنیا 2015 - گالری عکس نودا noda.ir/pictures/tourism/21-فستیوال-فوق-العاده-دنیا-2015/‏ - ذخیره شده - مشابه 31 ژانویه 2015 ... کارناوال ریودوژانیرو یکی از مشهورترین فستیوال های دنیاست. حضور 2 میلیون نفر در خیابان در هر روز از این مراسم، بزرگ ترین فستیوال دنیا را ... معروف ترین فستیوال ها | آژانس مسافرتی دلژین سفر deljintravel.com/pages/معروف-ترین-فستیوال-ها‏ - ذخیره شده - مشابه برخی از این فستیوال ها مربوط به فرهنگ و سنت کشور ها میشود و برخی شامل رویدادهای ... کننده در خیابان در هر روز، به عنوان بزرگترین کارناوال دنیا شناخته شده است. معروفترین جشن های دنیا | آلاله, قویترین مرکز خدمات ویزا در ایران www.alale.co/fa/a/celebration‏ - ذخیره شده اطلاعاتی درباره ی بزرگترین جشن های جهان. ... یکی از معروفترین فستیوال های دنیا جشن ریو برزیل میباشد. (THE RIO DE JANEIRO CARNIVAL). این کارناوال که هر ... 10 فستیوال کثیف دنیا +عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4114933/10-فستیوال-کثیف-دنیا-عکس‏ - ذخیره شده - مشابه 7 ا کتبر 2012 ... این فستیوال یکی از بزرگترین جشنواره های است که در دنیا برگزار می شود در آن مردم در خیابان ها شروع به دعوا با بالش با یکدیگر می کنند.