مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توییتر حساب مدیر و موسس خود را مسدود کرد

[ad_1]

وب سایت دیجیاتو - حسین آدینه: نوامبر 2016 به ماهی تبدیل شده که مشهورترین شبکه های اجتماعی دچار مشکلات سهوی و بعضاً خنده داری گردیده اند.

 

 توییتر سهواً حساب کاربری مدیر و موسس خود را مسدود کرد

بعد از ماجرای پیش آمده برای فیسبوک که اشتباهاً پیغام تسلی خاطر برای بازماندگان برخی از کاربران (از جمله شخص مارک زاکربرگ) ارسال نمود، امروز توییتر نیز حساب کاربری مدیر و موسس خودش «جک دورسی» را سهواً مسدود کرد.

کمتر از دو هفته بعد از آنکه فیسبوک تصور کرد مدیریت این شبکه اجتماعی مرده، توییتر آبی نیز به موجب بازنگری در عملکرد سایت و توسعه ابزار جدید، دچار نقص فنی شده و دسترسی دورسی به سایت را قطع کرد.

توییتر هفته گذشته اعلام کرد با به کار گیری ابزاری جدید و رویکردی جدی تر با محتوا و هشتگ های توهین آمیز (به خصوص در مورد هجمه های صورت گرفته علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب ایالات متحده امریکا) مبارزه خواهد کرد.

 توییتر سهواً حساب کاربری مدیر و موسس خود را مسدود کرد

به نظر می رسد حساب کاربری دورسی در ادامه پیاده سازی این عملیات به اشتباه مسدودسازی شده و برای زمان حدود 2 الی 3 ساعت در همین حالت باقی مانده است.

بعد از بازگشت اوضاع به حالت معمول، جک در پست نخست خود نوشت: «اکانت توییتر خودم را راه اندازی کردم… دوباره! (مسدود شدن حسابم اشتباهی داخلی بود.»

با همه این تفاسیر در تماس وب سایت Tech Crunch با توییتر، تمام مشکلات برطرف شده و این شبکه اجتماعی صحیح و سلامت به روند خودش ادامه می دهد. فقط امیدوار هستیم فردی که این اتفاق سهوی را موجب شده، مجبور نباشد در روزهای باقی مانده تا کریسمس به دنبال شغل جدیدی بگردد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسرویس های بهداشتی پنج ستاره در ایران و چین روایتی از دیدار جمعی از خانواده های شهدای پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را بیشتر خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری سرویس های بهداشتی پنج ستاره در ایران و چین روایتی از دیدار جمعی از خانواده های شهدای مدافع



لینک منبع :توییتر حساب مدیر و موسس خود را مسدود کرد

توییتر سهواً حساب کاربری مدیر و موسس خود را مسدود کرد - دیجیاتو digiato.com/article/.../توییتر-سهواً-حساب-کاربری-مدیر-و-موسس-خو/‏ 23 نوامبر 2016 ... نوامبر 2016 به ماهی تبدیل شده که مشهورترین شبکه های اجتماعی دچار مشکلات سهوی و بعضاً خنده داری گردیده اند. بعد از ماجرای پیش آمده برای فیسبوک ... توییتر حساب مدیر و موسس خود را مسدود کرد - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/.../توییتر-حساب-مدیر-و-موسس-خود-را-مسدود-کرد/‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... توییتر سهواً حساب کاربری مدیر و موسس خود را مسدود کرد. بعد از ماجرای پیش آمده برای فیسبوک که اشتباهاً پیغام تسلی خاطر برای بازماندگان برخی ... توییتر حساب مدیر و موسس خود را مسدود کرد - تدبیر و امید | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28585999‏ 23 نوامبر 2016 ... توییتر حساب مدیر و موسس خود را مسدود کرد. بعد از ماجرای پیش آمده برای فیسبوک که اشتباهاً پیغام تسلی خاطر برای بازماندگان برخی از کاربران ... توییتر سهواً حساب کاربری مدیر و موسس خود را مسدود کرد - جدیدترینها ionet.ir/post/134398‏ توییتر سهواً حساب کاربری مدیر و موسس خود را مسدود کرد ... کمتر از دو هفته بعد از آنکه فیسبوک تصور کرد مدیریت این شبکه اجتماعی مرده، توییتر آبی نیز به موجب ... توییتر سهواً حساب کاربری مدیر و موسس خود را مسدود کرد www.shabakema.com/news/news/16636‏ نوامبر 2016 به ماهی تبدیل شده که مشهورترین شبکه های اجتماعی دچار مشکلات سهوی و بعضاً خنده داری گردیده اند. \n بعد از ماجرای پیش آمده برای فیسبوک که اشتباهاً ... توییتر اکانت جک دورسی، مدیرعامل و بنیانگذار خود را تعلیق کرد ... iranmg.blogsky.com/1396/02/07/post-6045/‏ - ذخیره شده 1 ساعت قبل ... حساب کاربری جک دورسی مدیرعامل وی در توییتر خود بیان کرد تعلیق حساب ... اکانت توییتر جک دورسی بنیان گذار و مدیرعامل کمپانی را مسدود کرد . توییتر حساب مدیر و موسس خود را مسدود کرد - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/283991/‏ 24 نوامبر 2016 ... توییتر حساب مدیر و موسس خود را مسدود کرد. وب سایت دیجیاتو – حسین آدینه: نوامبر ۲۰۱۶ به ماهی تبدیل شده که مشهورترین شبکه های اجتماعی دچار ... توییتر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/توییتر‏ - ذخیره شده - مشابه توییتر در مارس ۲۰۰۶ به دست جک دورسی ایجاد شد و در ژوئیه ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد. .... پروژهٔ برگردان توییتر با درخواست کاربران برای زبان‌های خود به دست تیم ۲۰۰هزار ... نفر فالوینگ رانام برد، مواردی که موجب اخطار یا حذف حساب کاربری می‌شود، عبارتنداز: .... در ۵ ژانویه ۲۰۰۹، پس از اینکه گذرواژهٔ یکی از مدیران توییتر به وسیلهٔ «حمله ... چرا توئیتر حساب بنیان گذارش را مسدود کرد؟ خانه وب khaneweb.com/.../چرا-توئیتر-حساب-بنیان-گذارش-را-مسدود-کرد‏ 23 نوامبر 2016 ... توییتر در اشتباهی غیر عمد حساب کاربری مدیر و موسس خود جک دوروسی را از دسترس خارج کرد. گفته می شود بازنگری در عملکرد سایت و توسعه ابزار ... توییتر. چیزی‌ست که در حال رخ دادن است. https://twitter.com/?lang=fa‏ - ذخیره شده - مشابه با دوستان خود و دیگر افراد جالب توجه تماس برقرار کنید. خبرهای تازه از آنچه مورد توجه شماست را در لحظه دریافت کنید و از تمام زوایا شاهد تحولات در حال رخ دادن باشید.