مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۵ خوردنی مفید برای کبد

[ad_1]
به گزارش ستاره ها؛  این در حالیست که خوراکی‌های مشخصی برای کمک به حفظ سلامت این عضو مهم و حیاتی وجود دارند و سایت مدیکال دیلی در این مقاله به برخی از آنها اشاره کرده است:
سیر
این ماده خوراکی به کبد کمک می‌کند تا با فعال کردن آنزیم‌ها مواد سمی را از بدن دفع کند. علاوه بر این، سیر حاوی سطح بالایی از ترکیب‌های طبیعی آلیسین و سلنیوم است که به تصفیه کبد کمک می‌کنند. به طوری که آلیسین دارای خواص آنتی‌اکسیدان، آنتی بیوتیک و ضدقارچ است و سلنیوم فعالیت آنتی اکسیدان‌ها را افزایش می‌دهد.
قهوه
این ماده خوراکی حاوی خواصی است که می‌تواند خطر بیماری کبدی را کاهش دهد اگرچه محققان در مورد علت واقعی آن به طور کامل مطمئن نیستند. نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد مصرف دو فنجان قهوه در روز می‌تواند به کاهش ابتلا به بیماری کبدی تا ۴۴ درصد کمک کند.
آوکادوو
نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد این ماده خوراکی برای سلامت کبد بسیار مفید است. زیرا حاوی نوعی آنتی اکسیدان است که برای پاک کردن مواد مضر از کبد و حفظ سلول‌های کبد از آسیب دیدگی مصرف می‌شود.
زردچوبه
مصرف این ادویه برای سلامت کبد توصیه می‌شود. زردچوبه ممکن است به کاهش میزان آسیب رساندن رادیکال‌های آزاد به کبد کمک می‌کند. برخی مطالعات حاکی از آن است که زردچوبه به بدن کمک می‌کند تا چربی‌ها را هضم کرده و صفرا تولید کند.
گریپ فروت
سطح بالای ویتامین C و خواص آنتی اکسیدانی گریپ فروت باعث می‌شود مواد سمی از بدن دفع و مانع از تخریب سلول‌ها شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خوردنی مفید برای کبد چرب برای درمان کبد چرب قهوه بخورید امروزه اثبات شده مصرف روزانه یک فنجان قهوه برای نسخه سنتی برای سلامت کبد کبد عضوی است که امروزه توجه بسیاری از دانشمندان را معطوف خود کرده است و دلیل آن شیوع مواد غذایی مفید در بیماری کبد چربمنظور از کبد چرب ،رسوب چربی عمدتاً از چربی های خنثی در کبد است که پیدایش آن در افراد درمان کبد چرب را با این خوردنی سریعتر کنید ……طب سنتی و مکملکبد چرب باعلائمی مانند ضعف،خستگی واحساس سنگینی وفشار بروزمیکندبرای پیشگیری و درمان همه چیز در باره هپاتیت بیماری کبد و کبد چرب آکاهمه چیز درباره پیوند کبد بخش سوم همه چیز درباره پیوند کبد بخش اول همه چیز درباره درمان فوری کبد چرب با چند میوهدرمانفوریکبدچربکبد چرب خود را با مصرف این میوه ها سریع درمان کنید درمان فوری کبد چرب با روش های طبیعی رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری غذای مانده تا کی خوردنی است؟غذای مانده مضرات غذای مانده سرطان‌ کبد غذاهای فریز شده مسمومیت غذاییکپکنگهداری کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش مواد غذایی مفید در بیماری کبد چرب کبد چرب چربی خون بالا کاهش سریع وزن بیماری کبد چربتغذیه کبد چربرژیم غذایی سالممشکلات کبد آشنایی با پنج ماده غذایی مفید برای کاهش تری گلیسرید خون آشنایی با پنج ماده غذایی مفید برای کاهش تری گلیسرید خون مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت مقالات سلامت اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری های خاص غذای مانده تا کی خوردنی است؟ غذای مانده مضرات غذای مانده سرطان‌ کبد غذاهای فریز شده مسمومیت غذاییکپکنگهداری غذا پرسش و پاسخ آخرین مطالب ۵۵۰ بیماری پسوریازیس و رماتیسم و مشکل درد مفاصل؛ آیا روزه انگور برای من مفید دیابت چیست ؟ « دکتر علیرضا حقانی – متخصص ارتوپدی – فوق تخصص اقداماتی که این واحد برای بیماران انجام می دهد تشکیل پرونده برای بیماران توسط نعیما طاهری دختر نعیمه اشراقی نوه امام راحلره هشترود نیوز ماجرا از آنجا آغاز شد که نعیمه اشراقی نوه امام راحل ره در صفحه فیس بوک خود با انتشار عکسی سیب و خواص درمانی و مضرات آ ن میان‌ وعده‌ مناسب برای سلامت جسمی و ذهنی دانش آموزان زخم معده در اثر مصرف این مواد کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان خواص قهوه خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات این غذاهای مفید برای کبد چرب گیاهان دارویی مفید برای کبد مواد غذایی مفید برای کبد میوه ها وسبزیجات مفید برای کبد داروهای گیاهی مفید برای کبد سبزیجات مفید برای کبد غذای مفید برای کبد خوردنیهای مفید برای کبد



لینک منبع :۵ خوردنی مفید برای کبد

۵ خوردنی مفید برای کبد - ایسنا www.isna.ir/news/95090503189/۵-خوردنی-مفید-برای-کبد‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی‌ها از مصرف خوراکی‌های سالم و مورد نیاز برای حفظ سلامت کبد خود غفلت می‌کنند. به گزارش ایسنا، این ... ۵ خوردنی مفید برای کبد | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/بخش.../160834-خوردنی-مفید-برای-کبد‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... ۵ خوردنی مفید برای کبد. بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی‌ها از مصرف خوراکی‌های سالم و مورد نیاز برای حفظ سلامت کبد خود غفلت ... ۵ خوردنی مفید برای کبد - پارسینه www.parsine.com/fa/news/323138/۵-خوردنی-مفید-برای-کبد‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... ۵ خوردنی مفید برای کبد. بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی‌ها از مصرف خوراکی‌های سالم و مورد نیاز برای حفظ سلامت کبد خود غفلت ... ۵ خوردنی مفید برای کبد - سلامانه www.salamaneh.com/post/56761/۵-خوردنی-مفید-برای-کبد‏ 28 نوامبر 2016 ... ۵ خوردنی مفید برای کبد. سلامانه : بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی‌ها از مصرف خوراکی‌های سالم و مورد نیاز برای حفظ سلامت کبد خود ... 5 خوردنی مفید برای کبد | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28681140‏ 26 نوامبر 2016 ... 5 خوردنی مفید برای کبد. بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی ها از مصرف خوراکی های سالم و مورد نیاز برای حفظ سلامت کبد خود غفلت می ... 8 خوردنی مفید برای کبد چرب - تبیان article.tebyan.net/278276/8-خوردنی-مفید-برای-کبد-چرب‏ - ذخیره شده 21 مه 2014 ... از آنجا که بیماری کبد چرب از جمله بیماری‌های خاموش و بی‌نشانه است، پیشگیری از ابتلا به آن از جمله اولویت‌ها قرار می‌گیرد، زیرا این بیماری معمولاً ... میوه های مفید برای کلیه و کبد - تیک - آبتین بلاگ tik.abtinblog.com/tag/میوه+های+مفید+برای+کلیه+و+کبد‏ - ذخیره شده خوراکی های مفید برای داشتن کبدی سالم رژیم غذایی مناسب برای کبد شما میوه های ... از گرفتاری تا درمان موادغذایی مفید برای داشتن کبدی سالم مصرف این ۵ خوراکی به ... غذاهای مفید و مضر برای سلامت کبد - بیتوته www.beytoote.com/health/.../useful-foods-health-liver.html‏ - ذخیره شده - مشابه پنج شنبه, 07 اردیبهشت 1396 ... آنتی اکسیدان‌ها و غذاهای غنی از فیبر فراوانی هستند که برای کبد مفید می‌باشند و غذاهای غنی از ... مصرف خوردنی‌های غنی از آنتی‌اکسیدان بهترین راهکار برای حفظ سلامت کبدتان به موازات سلامت عمومی بدن‌تان می‌باشد. خوردنی های مفید و مضر برای کبد چرب - به اضافه سلامتی healthplus.ir/1395/02/.../خوردنی-های-مفید-و-مضر-برای-کبد-چرب/‏ - ذخیره شده خوردنی های مفید و مضر برای کبد چرب ... وجود چربی در کبد، طبیعی می‌باشد، اما اگر این میزان از چربی بیشتر از ۵ تا ۱۰ درصد وزن کل کبد شود، فرد به بیماری کبد ... ۵ خوراکی مفید که سلامت کبد شما را تضمین می‌‌کند - فردا www.fardanews.com/.../۵-خوراکی-مفید-که-سلامت-کبد-شما-را-تضمین-می‌‌کند‏ - ذخیره شده 31 ژانویه 2017 ... اگر دلیلی برای خوردن آواکادو نیاز دارید، بدانید که در برخی از تحقیقات نشان داده شده است که این ماده غذایی فوق‌العاده برای کبد مفید است. دلیلش این ...