مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نمایش صنایع دستی ایران در مالزی

[ad_1]
نمایش صنایع دستی ایران در مالزی

خبرگزاری آریا-صنایع دستی ایران به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی مالزی، به نمایش گذاشته شد.
به گزارش خبرگزاری آریا،دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی مالزی، چهارم آذرماه با شعار «صنایع دستی و اتحاد ملت‌ها» با حضور محمد نظری عبدالعزیز، وزیر گردشگری مالزی، مرضیه افخم، سفیر و علی‌محمد سابقی، رایزن فرهنگی ایران در کوالالامپور و جمعی از هنرمندان صنایع دستی کشورهای مختلف به ویژه ایران برپا شد و به مدت 4 روز متوالی ادامه دارد.
دومین نمایشگاه صنایع دستی مالزی با شرکت بیش از 450 غرفه و با حضور نمایندگانی از 30 کشور جهان در حالی گشایش یافت که نمونه‌هایی از صنایع دستی ایران به عنوان بازگوکننده هویت و ذوق و هنر ایرانیان در این نمایشگاه خودنمایی می‌کند.
در این راستا، تعداد سه غرفه از نمایشگاه صنایع دستی مالزی را هنر ایرانی به خود اختصاص داده که دو غرفه متعلق به بخش خصوصی ایران و یک غرفه نیز، در اختیار رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است و در آن انواع صنایع دستی از جمله فرش، مینا کاری، خاتم کاری، فلزکاری، پارچه قلمکار و ... عرضه شده و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
محمد نظری عبدالعزیز طی سخنانی در آیین گشایش این نمایشگاه، صنایع دستی هر کشور را معرف فرهنگ و تمدن آن کشور و یادگار نیاکان گذشته دانست و گفت: زبان هنر یکی از زبان‌های مشترک برای ارتباط بین کشورها است.
بنابر اعلام این خبر، از دیگر برنامه‌های این مراسم، دیدار وزیر فرهنگ و توریسم مالزی از غرفه صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران بود.
گفتنی است، هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فرصت اقتصادی برای هنرمندان صنایع دستی کشورهای مختلف است تا بتوانند در زمان برگزاری نمایشگاه با مشتریان و یا تجاری که علاقمند به این قبیل آثار هستند، ارتباط برقرار کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پایگاه ملی داده های علوم زمین اطلاعات مواد معدنیصنایع مصرف کننده قلع در ایران موافقت‌های اصولی صادره، طرح‌های در دست اجرامراکز تفریحی کوالالامپور معرفی مکان های تفریحی …اکواریوم اکواریوم در نزدیک برج های پتروناس واقع شده است دارای تونلی به طول هواپیمایی ماهان اطلاعات مقاصد داخلیکرمان تهران مشهد شیراز کرمان کرمان از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان کرمان درجنوب راهنمای گردشگری تایلند زبان مردم تایلند زبان تایلندی کی از قدیمی ترین زبان ها در شرق است و بیشتر مردم تایلند راهنمای گردشگری سنگاپور در پانزدهم ماه ژوئن به یاد مرگ کوایان شاعر چینی قرن چهارم قبل از میلاد که در عروسک تبلیغاتی عروسک تن پوش …تخصصی ترین تولید کننده عروسک های تبلیغاتی و نمایشی تن پوش در کشور دارنده بزرگترین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهرانآمار کل واردات و صادرات به مقصد جاایران در سال پایان نامه های دفاع شده تاریخ دفاع راهنما مشاور رشته عنوان مقطع نام کامل شد ۹۵۹۱ دکتر رضا طجرلو دکتر بانک اقتصاد نوین اخبار مراسم کلنگ‌زنی مدرسه اقتصادنوین در روستای نگر پایین شهرستان جاسک برگزار شدجنگ افزار آرشیو انجمن های ناحیه مهم که در شناسایی وسایل نقلیه زرهی اهمیت دارند عبارتند از سیستم ترمز، برجک پایگاه ملی داده های علوم زمین اطلاعات مواد معدنی صنایع مصرف کننده قلع در ایران موافقت‌های اصولی صادره، طرح‌های در دست اجرا مراکز تفریحی کوالالامپور معرفی مکان های تفریحی گروه بین اکواریوم اکواریوم در نزدیک برج های پتروناس واقع شده است دارای تونلی به طول متر در هواپیمایی ماهان اطلاعات مقاصد داخلی کرمان تهران مشهد شیراز کرمان کرمان از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان کرمان درجنوب شرقی راهنمای گردشگری تایلند زبان مردم تایلند زبان تایلندی کی از قدیمی ترین زبان ها در شرق است و بیشتر مردم تایلند به راهنمای گردشگری سنگاپور در پانزدهم ماه ژوئن به یاد مرگ کوایان شاعر چینی قرن چهارم قبل از میلاد که در اعتراض به تصاویر زیر تنها تعدادی از هزاران طرح ما است و برای نمونه در تصاویر زیر تنها تعدادی از هزاران طرح ما است و برای نمونه در سایت قرار داده شده است اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران آمار کل واردات و صادرات به مقصد جاایران در سال پایان نامه های دفاع شده تاریخ دفاع راهنما مشاور رشته عنوان مقطع نام کامل شد ۹۵۹۱ دکتر رضا طجرلو دکتر بانک اقتصاد نوین اخبار مراسم کلنگ‌زنی مدرسه اقتصادنوین در روستای نگر پایین شهرستان جاسک برگزار شد جنگ افزار آرشیو انجمن های ناحیه مهم که در شناسایی وسایل نقلیه زرهی اهمیت دارند عبارتند از سیستم ترمز، برجک، لوله توپ صنایع دستی ایران در میدان امام بوشهر



لینک منبع :نمایش صنایع دستی ایران در مالزی

تصاویر برای نمایش صنایع دستی ایران در مالزی ایرنا - جلوه هنر ایران در نمایشگاه صنایع دستی مالزی www.irna.ir/fa/News/82320743/‏ - ذخیره شده 24 نوامبر 2016 ... کوالالامپور – ایرنا – دومین نمایشگاه صنایع دستی مالزی روز پنجشنبه در کوالالامپور پایتخت این کشور جنوب شرق آسیا در حالی گشایش یافت که ... نمایش صنایع دستی ایران در مالزی - قالیکده www.iran-carpet.com/fa/blog/detail/10207‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... نمایش صنایع دستی ایران در مالزی. صنایع دستی ایران به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی مالزی، به نمایش ... درخشش صنایع دستی ایران در نمایشگاه بین المللی مالزی | پایگاه ... nasimeqaen.ir/.../درخشش-صنایع-دستی-ایران-در-نمایشگاه-بین-المللی-مالزی‏ - ذخیره شده دسترنج هنرمند ایرانی برای تولید صنایع دستی که برگرفته از ذوق و خلاقیت هنری، مهارت فنی، مواد اولیه طبیعی و بومی ایران زمین است روز پنجشنبه در کنار آثار 32 ... درخشش صنایع دستی ایران در نمایشگاه بین‌المللی مالزی - توریست مالزی https://www.touristmy.net/درخشش-صنایع-دستی-ایران-در-نمایشگاه-بین/‏ - ذخیره شده دسترنج هنرمند ایرانی برای تولید صنایع دستی که برگرفته از ذوق و خلاقیت هنری، مهارت فنی، مواد اولیه طبیعی و بومی ایران زمین است در کنار آثار 32 کشور جهان در ... نمایش صنایع دستی ایران در مالزی - سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی www.icro.ir/includes/gotopage.aspx?m=news&d=665918&sid=261‏ 26 نوامبر 2016 ... در این راستا، تعداد سه غرفه از نمایشگاه صنایع دستی مالزی را هنر ایرانی به خود اختصاص داده که دو غرفه متعلق به بخش خصوصی ایران و یک غرفه نیز، ... ایرانیان خارج از کشور - اخبار > نمایش صنایع دستی ایران در مالزی www.iranyad.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=65...newsview...‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... در این راستا، تعداد سه غرفه از نمایشگاه صنایع دستی مالزی را هنر ایرانی به خود اختصاص داده که دو غرفه متعلق به بخش خصوصی ایران و یک غرفه نیز، ... نمایش صنایع دستی ایران در مالزی - تاپ توریسم www.toptourism.ir/نمایش-صنایع-دستی-ایران-در-مالزی/‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... نمایش صنایع دستی ایران در مالزی. نمایش صنایع دستی ایران در مالزی. توسط Tasnim / شنبه, ۰۶ آذر ... نخستین همکاری باستان شناسی ایران و اتریش ... کتاب و صنایع دستی ایران در مالزی - عصر نمایشگاه www.asrenamayeshgah.com/.../گزارش-تصویری-گشایش-نمایشگاه-عکس-کتاب-و-صنایع-دستی-ایران-در-مالزی‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... عصر نمایشگاه: نمایشگاه عکس، کتاب و صنایع دستی کشورمان روز سه شنبه در قالب برنامه روزهای فرهنگی ایران در مالزی با حضور دیپلمات های خارجی ... برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با حضور ایران در مالزی www.iribnews.ir/.../برگزاری-نمایشگاه-صنایع-دستی-با-حضور-ایران-در-مالزی‏ - ذخیره شده 28 ژانویه 2017 ... گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما- از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با حضورایران در کوالالامپور. 00:00 00:00 ...