مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبدیل هدفون به میکروفون برای جاسوسی +عکس

[ad_1]

محققان دانشگاه بن گوریون با تبدیل اسپیکر هدفون به میکروفون دست به جاسوسی از کاربران زدند.

این گروه که پیشتر از روی شبکه‌های بی‌سیم و در هوا دست به سرقت صوت زده‌اند، در تازه‌ترین تحقیق منتشرشده خود ادعا کردند که اسپیکر را بدون اینکه کاربر متوجه شود، به میکروفون تبدیل کرده و از روی آن جاسوسی کرده‌اند.

بدافزار استفاده‌شده برای این کار Speake(a)r نام دارد که هنگام جاسوسی صوت دریافتی را رکورد می‌کند. این بدافزار درواقع آنچه در محیط قربانی شنیده می‌شود را منتقل کرده و ضبط می‌کند.

البته تبدیل اسپیکر به میکروفون کار شاقی نیست اما آنها سیگنال ورودی و خروجی را تغییر داده‌اند که هم‌ روی ویندوز و هم‌روی آی او اس با موفقیت و از فاصله 6 متری انجام می‌شود و نکته دیگر اینکه حتی اگر میکروفون غیرفعال هم شده باشد و به کامپیوتر هم وصل نباشد، این هک صورت می‌گیرد.

تبدیل هدفون به میکروفون برای جاسوسی +عکس
منبع : خبرآنلاین

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدیددستبند هوشمند برای کنترل سلامت کودکان محققان موفق به طراحی و تولید یک دستبند نظارت بر دانلود نرم افزار صداهای سه بعدی برای آندروید ‌ یاس …موبایلنرم افزار آندرویددانلود صداهای سه بعدی برای اندروید نرم افزار برای گوشی اندروید صداهای سه بعدی دانلود صدای سه بعدی ترسناک یاس دانلوددانلودصدایسهبعدیترسناکدانلود صداهای سه بعدی برای اندروید نرم افزار برای گوشی اندروید صداهای سه بعدی ایستنا فناوری اطلاعاتبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …اکنون به بررسی روابط توان را برای یک بلندگو اهمی با جریان فرضی می پردازیم در این برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …برای نخستین باری که نام ژیروسکوپ را در دنیای تلفن های هوشمند شنیدیم زمانی بود که پرسشها و پاسخ های کامپیوتری آموزشیاگر بخواهم در برنامه فتوشاپ یک عکس در اندازه در را در کادر برای پرینت به‌تعداد سایت بهترین عکسهای روح و جن و موجودات … در خواست یک نرم افزار برای درخواست برنامه برای تغییر دادن شماره تلفنی که در خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریآبی ترین آسمانی زمین در تئاترشهر به روی صحنه می رود دلواپسان، تمدید تحریم ها و جناب نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدید تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه برای دانلود نرم افزار صداهای سه بعدی برای آندروید ‌ یاس دانلود … نرم افزار آندروید دانلود نرم افزار صداهای سه بعدی برای آندروید دانلود صداهای بعدی برای اندروید موزیک و آهنگ دانلود صدای سه بعدی ترسناک یاس دانلود دانلودصدایسهبعدی دانلود آهنگ سه بعدی برای موبایل امروز برای شنا دوستان عزیز مجموعه صدا ، آهنگ سه بعدی ایستنا فناوری اطلاعات با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات اصول اتصال اکنون به بررسی روابط توان را برای یک بلندگو اهمی با جریان فرضی می پردازیم در این جا برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات ژیروسکوپ و برای نخستین باری که نام ژیروسکوپ را در دنیای تلفن های هوشمند شنیدیم زمانی بود که استیو جابز پرسشها و پاسخ های کامپیوتری آموزشی اگر بخواهم در برنامه فتوشاپ یک عکس در اندازه در را در کادر برای پرینت به‌تعداد تکثیر سایت بهترین عکسهای روح و جن و موجودات ماورائی در خواست یک نرم افزار برای درخواست برنامه برای تغییر دادن شماره تلفنی که در گوشی خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری «آبی ترین آسمانی زمین» در تئاترشهر به روی صحنه می رود دلواپسان، تمدید تحریم ها و جناب سعدی



لینک منبع :تبدیل هدفون به میکروفون برای جاسوسی +عکس

تبدیل هدفون به میکروفون برای جاسوسی +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../تبدیل-هدفون-به-میکروفون-برای-جاسوسی-عکس‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... محققان دانشگاه بن گوریون با تبدیل اسپیکر هدفون به میکروفون دست به جاسوسی از کاربران زدند. تبدیل هدفون به میکروفون برای جاسوسی توسط محققان ... - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/(X(1)S())/detail/605929/ict/internet‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... محققان دانشگاه بن گوریون با تبدیل اسپیکر هدفون به میکروفون دست به جاسوسی از کاربران زدند. تبدیل هدفون به میکروفون برای جاسوسی +عکس - صبحانه انلاین | خبر ... khabarfarsi.com/u/28721030‏ 26 نوامبر 2016 ... تبدیل هدفون به میکروفون برای جاسوسی +عکس. محققان دانشگاه بن گوریون با تبدیل اسپیکر هدفون به میکروفون دست به جاسوسی از کاربران زدند. تبدیل هدفون به میکروفون برای جاسوسی +عکس - تی نیوز tnews.ir/news/b00174924685.html‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... این گروه که پیشتر از روی شبکه های بی سیم و در هوا دست به سرقت صوت زده اند، در تازه ترین تحقیق منتشرشده خود ادعا کردند که اسپیکر را بدون ... تبدیل هدفون به میکروفون برای جاسوسی توسط محققان اسرائیلی - مجله ... shooshmall.com/blog/تبدیل-هدفون-به-میکروفون-برای-جاسوسی-تو/‏ محققان دانشگاه بن گوریون با تبدیل اسپیکر هدفون به میکروفون دست به جاسوسی از کاربران زدند.تبدیل هدفون به میکروفون برای جاسوسی توسط محققان اسرائیلی. تبدیل هدفون به میکروفون با چیپ های Realtek (تماشا کنید) - گجت نیوز gadgetnews.ir/137412/شکاف-امنیتی-چیپ-های-realtek/‏ - ذخیره شده 25 نوامبر 2016 ... تماشا کنید: تبدیل هدفون به میکروفون با استفاده از شکاف امنیتی چیپ های ... اگرچه از لحاظ تئوری، چنین چیزی می‌تواند به استراق سمع یا جاسوسی ... تبدیل هدفون به میکروفون برای جاسوسی توسط محققان اسرائیلی ... khabarone.ir/.../تبدیل-هدفون-به-میکروفون-برای-جاسوسی-توسط-محققان-اسرائیلی‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... محققان دانشگاه بن گوریون با تبدیل اسپیکر هدفون به میکروفون دست به جاسوسی از کاربران زدند. تبدیل هدفون به میکروفون برای جاسوسی توسط محققان ... - پارسینه www.parsine.com/.../تبدیل-هدفون-به-میکروفون-برای-جاسوسی-توسط-محققان-اسرائیلی‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... محققان دانشگاه بن گوریون با تبدیل اسپیکر هدفون به میکروفون دست به جاسوسی از کاربران ... دورهمی هنرمندان در شب تولد بهنوش بختیاری+عکس. عکس جالب | هدفون جاسوسی www.axjaleb.ir/هدفون-جاسوسی‏ - ذخیره شده 817. تبدیل هدفون به میکروفون برای جاسوسی +عکس - صبحانه آنلاین ... 26 نوامبر 2016 ... محققان دانشگاه بن گوریون با تبدیل اسپیکر هدفون به میکروفون دست به ... با این نرم افزار هدفون خود را به میکروفون تبدیل کنید www.eghtesadnews.com/.../154309-با-این-نرم-افزار-هدفون-خود-را-به-میکروفون-تبدیل-کنید‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... با این نرم افزار هدفون خود را به میکروفون تبدیل کنید. برای شنود صدا ها از فاصله 6 متری هکرها نرم افزاری را طراحی کرده اند که قابلیت تبدیل هدفون به میکروفون را دارد. ... کشف نرم‌افزار جاسوسی چینی روی ۷۰۰ میلیون گوشی اندرویدی و راه نابودی .... در نخستین میتینگ انتخاباتی · چهره رونالدو بعد از گل دوم مسی+ عکس ...