مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف+عکس

[ad_1]

شرکت سامسونگ دیسپلی که به تولید‌ صفحه‌نمایش برای محصولات شرکت سامسونگ می‌پردازد در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا یک سند ثبت اختراع جدید مربوط به نمایشگرهای منعطف به ثبت رسانده است.

به گزارش صبحانه،طراحی و تکنولوژی به کار رفته در این سند امکان ساخت نمایشگر‌های تاشو و منعطف را می‌دهد. نمایشگرهایی که می‌توانند در ساخت گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو به کار بیایند. این تکنولوژی، تکنولوژی خواهد بود که در مجموعه صفحه‌نمایش‌های منعطف شرکت سامسونگ به کار خواهد رفت.
گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف+عکس
ساخت این صفحه‌نمایش به شکلی است که از لایه‌های الکترودی تشکیل شده که با ولتاژ مشخص اعمال شده بر آن‌ها می‌توانند بدون تحمل فشاری که موجب شکستن شود خم شوند. پنل صفحه‌نمایش منعطف مورد بحث از لایه‌های منعطف با مواد پلاستیکی مقاوم در برابر گرما و با دوام بالا ساخته می‌شود.
گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف+عکس
اخیرا اپل هم یک سند درباره ساخت نمایشگر‌های منعطف به ثبت رساند. به هر حال در آینده رقابت تنگاتنگی بر سر ساخت گوشی‌هایی با چنین صفحه‌نمایش‌هایی در خواهد گرفت و به همین دلیل هم این حوزه به یکی از حوزه‌های مهم تحقیق و توسعه شرکت‌های بزرگی چون اپل و سامسونگ بدل شده است. باید دید چه زمانی این اسناد ثبت اختراع به شکل عملی در ساخت گوشی‌ها نقش ایفا می‌کنند.

منبع : مجله دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

منتظر گوشی کاملا منعطف سامسونگ در سال …منتظرگوشیکاملامنعطفمنتظر گوشی کاملا منعطف سامسونگ در سال باشید ۰ ارسال شده توسط عرفان انبار ۰۵ منتظر گوشی کاملا منعطف سامسونگ در سال باشید گجت نیوز منتظرگوشیکاملا منتظر گوشی کاملا منعطف سامسونگ در سال باشید ۰ ارسال شده توسط عرفان انبار ۰۵ فروردین ۹۴



لینک منبع :گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف+عکس

تصاویر برای گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف+عکس گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف+عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../گوشی‌های-هوشمند-با-نمایشگرهای-قابل-انعطافعکس‏ 27 نوامبر 2016 ... گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف+عکس. شرکت سامسونگ دیسپلی که به تولید‌ صفحه‌نمایش برای محصولات شرکت سامسونگ می‌پردازد در ... گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف+عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../گوشی‌های-هوشمند-با-نمایشگرهای-قابل-انعطاف-عکس/4405486‏ - ذخیره شده گوشی های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف+عکس. شرکت سامسونگ دیسپلی که به تولید صفحه نمایش برای محصولات شرکت سامسونگ می پردازد در اداره ثبت اختراع و ... گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف ساخته می‌شوند | مجله ... hayatkhalvat.com/.../گوشی‌های-هوشمند-با-نمایشگرهای-قابل.../گوشی‌های-هوشمند-با-نمایشگرهای-قابل-ا-2/‏ کد مطلب : 10464; تاریخ انتشار : ۷ - ۰۹ - ۱۳۹۵; بازدید : 104. دسته : گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف ساخته می‌شوند · گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای قابل ... این گوشی هوشمند با صفحه نمایش قابل انعطاف + فیلم - سایت خبری ... www.tabnak.ir/.../این-گوشی-هوشمند-با-صفحه-نمایش-قابل-انعطاف-فیلم‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2013 ... از هنگامی که بحث‌ها بر سر فناوری جدید در طراحی صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند به راه افتاد، تا امروز که شروع ورود اولین گوشی‌های هوشمند با صفحه ... گوشی قابل انعطاف سامسونگ | گجت نیوز gadgetnews.ir/tag/گوشی-قابل-انعطاف-سامسونگ/‏ - ذخیره شده - مشابه گوشی گلکسی ایکس (Galaxy X) که نمایشگر قابل انعطاف و با رزولوشن 4K . ... منعطف و تاشو برای بگار گیری در یک گوشی هوشمند در قالب پروژه Project Valley است. نگاهی دقیق به گوشی هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر LG G Flex https://zoomtech.ir/گوشی-هوشمند-صفحه-نمایش-انعطاف-پذیر-lg-g-flex/‏ - ذخیره شده 4 دسامبر 2013 ... البته شایان ذکر است قبلا هم تلاش هایی برای ساخت دستگاه های هوشمند با نمایشگر های قابل انعطاف انجام گرفته بود. گوشی هوشمند با صفحه نمایش ... گوشی قابل انعطاف سامسونگ در راه است - کلیک click.ir/1395/03/.../new-samsung-fordable-smartphone-is-on-way/‏ - ذخیره شده 7 ژوئن 2016 ... پس برای این دسته از افراد دور از ذهن نخواهد بود که سامسونگ با ابداع نمایشگری قابل انعطاف بر روی گوشی هوشمند وارد میدان رقابت شده است. ساخت گوشی های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف | شرکت سامسونگ www.ghatreh.com/news/.../ساخت-گوشی-های-هوشمند-نمایشگرهای-قابل-انعطاف‏ 27 نوامبر 2016 ... تصاویری از گوشی هوشمند جنگ ستارگان ساخت ژاپن · ساخت باریک ترین گوشی جهان +عکس ... ساخت گوشی های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف. آخرین اخبار نمایشگر تاشو - بازدید https://buzdid.ir/tag/نمایشگر-تاشو‏ سامسونگ و پتنت جدیدش در رابطه با نمایشگرهای انعطاف پذیر ... گوشی های هوشمند با نمایشگرهای قابل انعطاف ساخته می شوند .... سوتی خانم مجری در برنامه زنده +عکس.