مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: مک‌پرو‌های جدید شرکت اپل قیمت زیادی دارند و برای داشتن یکی از آن‌ها باید خودتان را حسابی به خرج بیاندازید. حالا برای برخی از کاربرانی که این محصول دوست داشتنی را خریداری کرده‌اند، مشکلی به وجود آمده که فعلا راه حلی برای آن پیدا نشده است. این مشکل در زمان پخش ویدیو و اجرای برخی نرم‌افزارها به وجود می‌آید.

 

 برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند

براساس اطلاعات منتشر شده از طرف برخی کاربران، مشکل جدید در زمان تماشای ویدیو به وجود می‌آید و باعث می‌شود که تصاویر به هم بریزند و رنگ‌ها خراب شوند. در واقع این ویدیو قابل مشاهده نیست و به نظر می‌رسد که دستگاه در پخش ویدیوها با مشکل مواجه می‌شود. کاربران به این موضوع اشاره کرده‌اند که این مشکل مربوط به پردازنده‌ی گرافیکی مک‌بوک پرو‌های جدید می‌شود و احتمال دارد که درایور نصب شده روی دستگاه باعث شده چنین مشکلی به وجود بیاید. خیلی‌ها امیدوار هستند که درایور جدیدتر عرضه شود.

مشکل جدید روی مک‌بوک پروهای ۱۵ اینچی به وجود آمده و به نظر می‌رسد که مدل‌های ۱۳ اینچی این مشکل را ندارند. البته این مشکل در زمان استفاده از برنامه‌های شرکت Adobe هم رخ داده که از بین آن‌ها می‌توان به Adobe Media Encoder و Lightroom اشاره شد. در حال حاضر راهی برای برطرف کردن این مشکل ارایه نشده و کاربران مک‌بوک‌ پروهای جدید فعلا باید با این مشکل مدارا کنند.

هنوز نمی‌دانیم که اپل چنین محصولاتی را تعویض می‌کند یا خیر. به هر حال باید منتظر اطلاعیه این شرکت برای مشکل پیش آمده باشیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی تخصصی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس …بررسیتخصصیمایکروسافتمایکروسافت با ساخت سرفیس بوک نشان داد که می تواند محصولی را بسازد که پا به پای مک بوک بررسی تخصصی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک گجت نیوز بررسیتخصصی از آن جایی که مایکروسافت آن را یک لپ تاپ می داند نه یک تبلت، بیایید ابتدا این محصول جدید را



لینک منبع :برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند

برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../برخی-از-مک‌بوک-پرو‌های-جدید-با-مشکل-مواجه-شدند‏ 27 نوامبر 2016 ... مک‌پرو‌های جدید شرکت اپل قیمت زیادی دارند و برای داشتن یکی از آن‌ها باید خودتان را حسابی به خرج بیاندازید. حالا برای برخی از کاربرانی که این ... برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/.../مک‌بوک-پرو‌-مشکل-ویدیو/‏ - ذخیره شده 27 نوامبر 2016 ... مک‌پرو‌های جدید شرکت اپل قیمت زیادی دارند و برای داشتن یکی از آن‌ها باید خودتان را حسابی به خرج بیاندازید. حالا یکسری از این محصولات با مشکل ... برخی از مک بوک پرو های جدید با مشکل مواجه شدند - آپارات www.aparat.com/v/.../برخی_از_مک_بوک_پرو_های_جدید_با_مشکل_مواجه‏ 27 نوامبر 2016 ... دنیای مجازی-VIrtual WOrld بسیار هیجان انگیز ادامه کیلیپ ها در سایت viwo.ir نظرات خودتون رو برای ما بنویسید برخی از مک بوک پرو های جدید با ... برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/.../برخی-از-مک‌بوک-پرو‌های-جدید-با-مشکل-مو/‏ - ذخیره شده 27 نوامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: مک‌پرو‌های جدید شرکت اپل قیمت زیادی دارند و برای داشتن یکی از آن‌ها باید خودتان را حسابی به خرج بیاندازید. برخی از مک بوک پرو های جدید با مشکل مواجه شدند - تی نیوز tnews.ir/news/d6ba74986984.html‏ 27 نوامبر 2016 ... مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: مک پرو های جدید شرکت اپل قیمت زیادی دارند و برای داشتن یکی از آن ها باید خودتان را حسابی به خرج بیاندازید. برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند - صفحه نخست samsungkiya40-ba.rocketfix.com/.../برخی+از+مک‌بوک+پرو‌های+جدید+با+مشکل+مواجه+شدند‏ برخی از مک‌بوک پرو‌های جدید با مشکل مواجه شدند. نویسنده: کیارش صالحی ۷ آذر ۱۳۹۵- ۱۳:۳۰ macbook-pro. مک‌پرو‌های جدید شرکت اپل قیمت زیادی دارند و برای داشتن یکی ... برخی از مک بوک پرو های جدید با مشکل مواجه شدند - ویدیو نما videonama.com/.../برخی-از-مک-بوک-پرو-های-جدید-با-مشکل-موا.html‏ - ذخیره شده 30 ژانویه 2017 ... بسیار هیجان انگیز ادامه کیلیپ ها در سایت viwoir نظرات خودتون رو برای ما بنویسید. برخی از مک بوک پرو های جدید با مشکل مواجه شدند - نشرنامه nashrname.ir/news/video?...برخی...پرو...جدید+با+مشکل+مواجه+شدند‏ - ذخیره شده 27 نوامبر 2016 ... بسیار هیجان انگیز ادامه کیلیپ ها در سایت viwo.ir نظرات خودتون رو برای ما بنویسید ... برخی از مک بوک پرو های جدید با مشکل مواجه شدند. دانلود برخی از مک بوک پرو های جدید با مشکل مواجه شدند - بیا ویدیو https://biavideo.ir/.../برخی-از-مک-بوک-پرو-های-جدید-با-مشکل-موا.html‏ - ذخیره شده 28 نوامبر 2016 ... بسیار هیجان انگیز ادامه کیلیپ ها در سایت viwoir نظرات خودتون رو برای ما بنویسید. تک شات | برخی از مک بوک پروهای جدید اپل با اختلال در تصویر مواجه ... https://www.techshot.ir/laptop/102849‏ - ذخیره شده 27 نوامبر 2016 ... برخی از مک بوک پروهای جدید اپل با اختلال در تصویر مواجه اند + ویدیو ... لپ تاپی که با این مشکل رو به رو شده، مدل 15 اینچی مک بوک پرو بوده است، ...