مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افزایش سهم ICT در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی

[ad_1]

معاون امور دولت و مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وجود پنج میلیون دانشجو در کشور، عنوان کرد: بایستی با استفاده از ظرفیت‌ها، مزیت‌های جدیدی را خلق کرد که توسعه حوزه ICT باعث رشد اقتصادی، گردشگری و صنایع دستی استان هم می‌شود.

به گزارش صبحانه، مرتضی براری روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان کردستان که با محوریت طرح تکاپو برگزار شد، اظهار کرد: حوزه ICT موتور توسعه، پیشران و توانمندساز سایر بخش‌هاست و باعث ارتقاء رفاه و بهره‌وری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال ایجاد سبد درآمدی جدیدی برای استان هستیم، افزود: حوزه ICT و فناوری‌های نوین می‌تواند درآمدهای جدیدی را برای استان خلق کند.

او توسعه کسب و کارهای بومی در استان را یکی دیگر از اهداف طرح تکاپو دانست و اعلام کرد: حجم بازار فناوری‌های نوین در کشور به شدت در حال رشد است و در برنامه ششم توسعه رشد سه برابری بازار حوزه ICT پیش بینی شده است.

براری با بیان اینکه سهم ICT در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی در حال افزایش است، ادامه داد: در حال گذار از حوزه سخت افزاری به سمت تولید محتوا و نیروی انسانی هستیم و در این گذار هر استانی که نیروی انسانی بیشتری داشته باشد بیشتر موفق خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون در ایران حدود هفت میلیون کُردزبان وجود دارد، افزود: در مجموع ۴۸ میلیون کُردزبان در دنیا وجود دارد که می‌توان در حوزه محصولات ICT، به عنوان یک بازار خوب از این مسئله استفاده کرد.

معاون امور دولت و مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سرمایه گذاران کشور تمایل به سرمایه گذاری در استان کردستان را دارند، تصریح کرد: سعی می‌کنیم سرمایه گذاری بخش خصوصی را تقویت و نیروی انسانی بومی استان را توانمند کنیم.

وی با بیان اینکه در کردستان از گذشته عقب ماندگی‌هایی وجود دارد، اعلام کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و دولتی در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی سرمایه گذاری شده است و تا پایان این دولت ۱۸۰ میلیارد تومان دیگر نیز سرمایه گذاری در این بخش صورت می‌گیرد.

براری، افزایش ۸ برابری پهنای باند اینترنت استان و رشد ۲۱ درصدی شبکه انتقال را از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان برشمرد و گفت: پیش بینی شده تا پایان امسال ۸۸۱ روستای استان به اینترنت پرسرعت متصل شوند.

وی ادامه داد: همچنین در برنامه داریم تا پایان این دولت ۲۹ شهر استان به ۳G و بیش از ۱۰ شهر نیز به ۴G مجهز شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در دستور کار داریم که ۶۶۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان ایجاد کنیم که بیش از ۱۰۰ کیلومتر آن تاکنون انجام شده است.

وی در پایان فناوری اطلاعات را مزیت خوب در استان کردستان عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم که زیرساخت‌ها در استان ایجاد شود تا زمینه اشتغال نیز فراهم شود.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا فناوری اطلاعاتاشتراک ایمیلیپیامکی با عضویت رایگان در خبرنامه ایمیلی آژانس خبری فناوری اطلاعات و اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنابه گزارش خبرگزاری اقتصادایران، محمد الله‌داد ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی که ایستنا فناوری اطلاعات اشتراک ایمیلیپیامکی با عضویت رایگان در خبرنامه ایمیلی آژانس خبری فناوری اطلاعات و اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنا به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، محمد الله‌داد ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی که پیرامون



لینک منبع :افزایش سهم ICT در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی

افزایش سهم ICT در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی - ایسنا www.isna.ir/.../افزایش-سهم-ICT-در-سبد-مصرفی-خانوارهای-ایرانی‏ - ذخیره شده 27 نوامبر 2016 ... افزایش سهم ICT در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی. معاون امور دولت و مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وجود پنج میلیون ... افزایش سهم ICT در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../افزایش-سهم-ict-در-سبد-مصرفی-خانوارهای-ایرانی‏ - ذخیره شده 27 نوامبر 2016 ... افزایش سهم ICT در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی. معاون امور دولت و مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وجود پنج میلیون ... افزایش سهم ICT در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی - ایسنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28746934‏ 27 نوامبر 2016 ... افزایش سهم ICT در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی. معاون امور دولت و مجلس و استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وجود پنج میلیون ... افزایش سهم ICT در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی | معاون امور - قطره www.ghatreh.com/news/.../افزایش-سهم-سبد-مصرفی-خانوارهای-ایرانی‏ 27 نوامبر 2016 ... افزایش سهم ICT در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی. معاون امور دولت و مجلس و استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وجود پنج میلیون ... [PDF] ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺗﻌﺎﻭﻥ، ﮐﺎﺭ ﻭ ﺭﻓﺎﻩ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﮐ - اداره کل تعاون ، کار و رفاه ... https://kordestan.mcls.gov.ir/Components/News/NewsPDF.aspx?...‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺣﻘﻮﻗﯽ، ﺍﻣﻮﺭ ﺩﻭﻟﺖ ﻭ ﻣﺠﻠﺲ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﻭ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ: 1800 ﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﺭﯾﺎﻝ ... ﺑﺮﺍﺭﯼ ﺑﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﻬﻢ ICT ﺩﺭ ﺳﺒﺪ ﻣﺼﺮﻓﯽ ﺧﺎﻧﻮﺍﺭﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺍﺳﺖ، ﺍﺩﺍﻣﻪ. افزایش سهم ICT در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی / معاون امور دولت و مجلس ... wwwkhabar.ir/10467882‏ معاون امور دولت و مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وجود پنج میلیون دانشجو در کشور، عنوان کرد: بایستی با استفاده از ظرفیت‌ها، مزیت‌های ... سهم فناوری اطلاعات در سبد هزینه خانوار ایرانی افزایش یافت | فاوا نیوز www.favanews.com/.../سهم-فناوری-اطلاعات-در-سبد-هزینه-خانوار‏ - ذخیره شده 3 دسامبر 2016 ... معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش سهم ICT در سبد هزینه خانوار ایرانی خبر داد. به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر به نقل از وزارت ارتباطات ... سهم فناوری اطلاعات در سبد هزینه خانوار ایرانی افزایش یافت - شبکه ... tnews.ir/news/51b075202248.html‏ سهم فناوری اطلاعات در سبد هزینه خانوار ایرانی افزایش یافت. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش سهم ICT در سبد هزینه خانوار ایرانی خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به ... مصرف بخاری برقی در ماه چقدر هزینه بر است ؟ تور ارزان کیش دقیقه 90 ... 3 - درگاه ملی خدمات دولت هوشمند iran.gov.ir/news/index/page/3‏ - ذخیره شده فناوری اطلاعات > اینترنت - آمازون می‌گوید ممکن است تحت قانون موسوم به Iran Threat Reduction and Syria Human ..... افزایش سهم ICT در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی. آنا | کاهش هزینه‌های ICT در سبد خانوار مردم www.ana.ir/news/183497‏ - ذخیره شده 4 فوریه 2017 ... کاهش هزینه‌های ICT در سبد خانوار مردم ... با افتتاح امروز این شبکه به 10 هزار گیگابیت برثانیه افزایش خواهد یافت. ... وی با بیان اینکه با تولیدکنندگان بین المللی محتوا و مصرف کنندگان ... لزوم افزایش سهم ایران در بازار جهانی ICT.