مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مشخصات فنی شیائومی می 5 سی فاش شد

[ad_1]

در حالی که به‌تازگی قیمت گوشی Mi 5c شیائومی مشخص شده است، امروز مشخصات فنی و زمان معرفی آن نیز فاش شد.

به گزارش صبحانه،در خبرها داشتیم گوشی می 5 سی شیائومی قرار است با قیمت ۱۴۴ دلار عرضه شود. در حالی که این محصول هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است، امروز مشخصات فنی و زمان رونمایی آن فاش شد.

با اینکه این گوشی خوش‌قیمت از خانواده می 5 شیائومی به شمار می‌رود ولی نباید انتظار مشخصاتی چون می 5 اس داشت. این گوشی در محدوده‌ی محصولات میان‌رده قرار می‌گیرد.

شیائومی می 5 سی به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با حاشیه‌ی کم، پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت رم، ۶۴  گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل، تراشه‌ی NFC، اندروید ۶ مارشمالو و رابط کاربری MIUI 8 مجهز شده است. پردازنده‌ی این گوشی از هسته‌های Cortex A53 بهره می‌برد و گفته می‌شود برای اولین بار از تراشه‌ی ساخت شیائومی روی می 5 سی استفاده خواهد شد.

سنسور اثر انگشت این گوشی در بخش جلو تعبیه شده است و می 5 سی از پوشش شیشه 2.5D بهره می‌برد. قرار است این گوشی روز ۳۰ نوامبر (۱۰ آذر) رونمایی شود. در همین روز، دیگر کمپانی چینی یعنی میزو نیز قصد دارد از پرچم‌دار جدید سری X و رابط کاربری Flyme OS 6 رونمایی کند.

البته هنوز همه‌چیز در حد شایعه است و باید تا زمان رونمایی رسمی از گوشی می 5 سی منتظر بمانیم.

منبع : زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شیائومی می زومیتشیائومی می گوشی شیائومی با قیمت ارزان و کیفیت ساخت مناسب که توسط فروشگاه های مشخصات گلکسی هم از طریق فاش شدمشخصاتگلکسیصبح امروز بود که مشخصات فنی نسخه ۲۰۱۶ گوشی گلکسی سامسونگ از طریق بنچمارک فاش مشخصات و قیمت گوشی های گلکسی و گلکسی فاش شد …مشخصات فنی گلکسی سی و گلکسی سی توسط یک منبع چینی لو رفت این دو محصول به جز در بخش میهن مارکت مشخصات و قیمت فروش خرید گوشی …آلکاتل اپل اچ تی سی ال جی ایسر ایسوس ایکس تاچ بلکبری شیائومی گروه تجاری سهاشیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند پرچم دار جدید خود با عنوان شیائومی شیائومی می ایستنا گوشیشنبه، آذرماه تبلت یا گوشی؟ گوشی ساز خاطره انگیز دوباره تلفن همراه می سازد جمعه ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلترفند سخت افزاری کامپیوترترفند سخت افزارترفند سخت افزاریترفندهای سخت افزاری ۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد بهترینگوشیهاییکه۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد ۹۱ دیدگاه ارسال شده توسط آیدا شیائومی می زومیت شیائومی می گوشی شیائومی با قیمت ارزان و کیفیت ساخت مناسب که توسط فروشگاه های آنلاین مشخصات گلکسی هم از طریق فاش شد مشخصاتگلکسی صبح امروز بود که مشخصات فنی نسخه ۲۰۱۶ گوشی گلکسی سامسونگ از طریق بنچمارک فاش گردیدحالا مشخصات و قیمت گوشی های گلکسی و گلکسی فاش شد زومیت مشخصات فنی گلکسی سی و گلکسی سی توسط یک منبع چینی لو رفت این دو محصول به جز در بخش صفحه میهن مارکت مشخصات و قیمت فروش خرید گوشی موبایل آلکاتل اپل اچ تی سی ال جی ایسر ایسوس ایکس تاچ بلکبری شیائومی گروه تجاری سها شیائومی ردمی پرو در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی با بدنه‌ای از جنس فلز تراش خورده راهی ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایل ترفند سخت افزاری کامپیوترترفند سخت افزارترفند سخت افزاریترفندهای سخت افزاری موبایل ۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد بهترینگوشیهاییکه ۱۴ مورد از بهترین گوشی هایی که سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد ۹۱ دیدگاه ارسال شده توسط آیدا صالحی تحل لعبة جی تی می



لینک منبع :مشخصات فنی شیائومی می 5 سی فاش شد

مشخصات فنی و زمان معرفی شیائومی می 5 سی فاش شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/25/148892/xiaomi-mi-5c-specs/‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... در خبرها داشتیم گوشی می 5 سی شیائومی قرار است با قیمت ۱۴۴ دلار عرضه شود. در حالی که این محصول هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است، امروز ... مشخصات گوشی می 5 سی شیائومی فاش شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/12/149553/miaomi-5c-specs-confirmed/‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... اما امروز خرده‌فروش چینی به نام Tmall، گوشی می 5 سی شیائومی را در فهرست محصولات خود قرار داده است که بر این اساس، مشخصات این دستگاه نیز ... مشخصات فنی شیائومی می 5 سی فاش شد - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../مشخصات-فنی-شیائومی-می-5-سی-فاش-شد‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... در حالی که به‌تازگی قیمت گوشی Mi 5c شیائومی مشخص شده است، امروز مشخصات فنی و زمان معرفی آن نیز فاش شد. مشخصات فنی شیائومی می 5 سی فاش شد - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../مشخصات-فنی-شیائومی-می-5-سی-فاش-شد/4394476‏ - ذخیره شده در حالی که به‌تازگی قیمت گوشی Mi 5c شیائومی مشخص شده است، امروز مشخصات فنی و زمان معرفی آن نیز فاش شد. به گزارش صبحانه،در خبرها داشتیم گوشی می 5 سی ... مشخصات گوشی می 5 سی شیائومی فاش شد - تکنومون technomon.com/.../مشخصات-گوشی-می-5-سی-شیائومی-فاش-شد‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... امروز خرده فروش چینی به نام Tmall، گوشی می 5 سی شیائومی را در بین محصولات خود فهرست کرده است که براین اساس مشخصات این دستگاه نیز تایید ... قیمت و مشخصات فنی شیائومی می ۵ و می ۵ پلاس فاش شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/81790/قیمت-و-مشخصات-فنی-شیائومی-می-۵/‏ - ذخیره شده 24 فوریه 2016 ... قیمت و مشخصات فنی شیائومی می ۵ و می ۵ پلاس فاش شد ... شیائومی می 6 گلکسی اس 8 و اس 8+ را در تست بنچمارک شکست داد؛ قدرت‌نمایی به سبک ... مشخصات گوشی می 5 سی شیائومی فاش شد — وبلاگ - اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/مشخصات-گوشی-می-5-سی-شیائومی-فاش-شد/‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... مشخصات گوشی می ۵ سی شیائومی فاش شد. ۹ ... مشخصات فنی و زمان معرفی شیائومی می ۵ سی فاش شد. ۶ ... تصویری از قاب پشتی گوشی می ۵ اس ... مشخصات فنی و زمان معرفی شیائومی می 5 سی فاش شد — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/مشخصات-فنی-و-زمان-معرفی-شیائومی-می-5-سی-ف/‏ 26 نوامبر 2016 ... مشخصات فنی و زمان معرفی شیائومی می ۵ سی فاش شد. در حالی که به تازگی قیمت گوشی Mi 5c شیائومی مشخص شده است، امروز مشخصات فنی و زمان . مشخصات فنی شیائومی می 5 فاش شد - زومیت - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/1455823980355131‏ - ذخیره شده 18 فوریه 2016 ... مشخصات فنی شیائومی می 5 فاش شد - زومیت. ... مشخصات گوشی می 5 سی شیائومی فاش شد · مشخصات فنی و زمان معرفی شیائومی می 5 سی فاش شد ... مشخصات فنی و زمان معرفی شیائومی می 5 سی فاش شد - زومیت | خبر ... khabarfarsi.com/u/28683818‏ 26 نوامبر 2016 ... مشخصات فنی و زمان معرفی شیائومی می 5 سی فاش شد. در حالی که به تازگی قیمت گوشی Mi 5c شیائومی مشخص شده است، امروز مشخصات فنی و زمان ...