مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بی ام و X7 به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می‌رود

[ad_1]

بی‌ام‌و به‌زودی مدل شاسی‌بلند X7 را برای رقابت با رنج‌ روور و بنتلی بنتایاگا راهی بازار می‌کند.

تا دو سال آینده، بی‌ام‌و خودروی شاسی‌بلند بزرگ X7 را به محصولات خود اضافه خواهد کرد. X7 تنها یک اس یو وی معمولی نخواهد بود، بلکه این مدل به‌عنوان پرچم‌دار سری X محصولات بی‌ام‌و به خط تولید خواهد رفت و این خودروساز باواریایی را به بازار جدیدی وارد خواهد کرد. این شاسی‌بلند لوکس و باکیفیت، هم‌رده‌ی دو خودروی رنج روور و بنتلی بنتایاگا خواهد بود که هم‌اکنون از مهم‌ترین بازیگران در بازار شاسی‌بلندهای لوکس و گران‌قیمت هستند. 

بی‌ام‌و برای موفقیت مدل X7، از حداکثر پتانسیل این خودرو استفاده خواهد کرد و به همین دلیل عرضه‌ی این خودرو در بازار، در دو نسخه انجام خواهد شد. نسخه‌ی پایه یک مدل هفت‌نفره است و نسخه‌ی فوق لوکس بالاتر، یک مدل چهارنفره. بی‌ام‌و X7 به‌طور هم‌زمان با نخستین خودروی شاسی‌بلند رولزرویس تولید می‌شود؛ اما این دو خودرو از یک پلتفرم مشترک استفاده نمی‌کنند.

مدل هفت‌نفره‌ی X7 بر اساس پلتفرم خودروی لموزین سری ۷ ساخته خواهد شد که این مدل به‌عنوان پرچم‌دار خودروهای سواری بی‌ام‌و شناخته می‌شود. قطعات فنی این دو خودرو مشابه هستند و در مدل‌های دیفرانسیل عقب و یا چهارچرخ محرک تولید می‌شوند.

در زیر کاپوت X7 از پیشرانه‌‌های ۶ سیلندر، هشت سیلندر و هیبریدی استفاده خواهد شد؛ البته احتمال عرضه‌ی مدل ۱۲ سیلندر نیز وجود دارد. همچنین منابعی از وجود برنامه‌هایی برای تولید مدل X7 M خبر داده‌اند؛ البته این مورد هنوز به‌طور رسمی تائید نشده است.

پیشرانه‌های X7 با پیشرانه‌های شش سیلندر، هشت سیلندر و هیبریدی مدل سری ۷ یکی خواهند بود و در صورتی که مدل ۱۲ سیلندر به تولید برسد، پیشرانه‌ی آن نیز با پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۷۶۰ یکسان خواهد بود. بنا به گزارش‌های رسیده، بی‌ام‌و سالانه ۴۵ هزار دستگاه از مدل X7 را در کارخانه‌ی خود در اسپارتانبورگ تولید خواهد کرد.

بی‌ام‌و اعلام کرده است مدل فوق لوکس X7، قیمتی بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار و پایین‌تر از ۲۰۰ هزار دلار خواهد داشت تا قیمت آن نیز تقریبا هم‌رده با رقبایش در این کلاس باشد. 

فروش X7 در بازار ایالات متحده، از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گران‌ترین و مجلل‌ترین کشتی‌های تفریحی جهان زومیتوقت گذرانی در کشتی‌های لوکس تفریحی، مجلل، باشکوه و بی‌شک خاطره‌انگیز است، به ویژه جنسیس مدل ۲۰۱۷ رونمایی شد زومیتطی این هفته، شرکت هیوندای از خودروی سدان لوکس جنسیس رونمایی کرد جنسیس را باید گران‌ترین و مجلل‌ترین کشتی‌های تفریحی جهان زومیت وقت گذرانی در کشتی‌های لوکس تفریحی، مجلل، باشکوه و بی‌شک خاطره‌انگیز است، به ویژه که این جنسیس مدل ۲۰۱۷ رونمایی شد زومیت جنسیس که اکنون دیگر تبدیل به برندی مستقل از هیوندای شده است از سدان رونمایی کرد



لینک منبع :بی ام و X7 به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می‌رود

بی ام و X7 به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می‌رود - زومیت www.zoomit.ir/.../bmw-x7-compete-range-rover-bentley-bentayga/‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... بی ام و برای سال ۲۰۱۹ شاسی بلند X7 را برای رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنجروور عرضه خواهد کرد. این خودرو از پیشرانه های مشابه با مدل سری ۷ ... تصاویر برای بی ام و X7 به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می‌رود BMW X7 به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می‌رود - فروش BMW persiakhodro4.com/bmw-x7-به-رقابت-با-بنتلی-بنتایاگا-و-رنج-روور/‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... تا دو سال آینده، بی‌ام‌و خودروی شاسی‌بلند بزرگ X7 را به محصولات خود اضافه خواهد کرد. X7 تنها یک اس یو وی معمولی نخواهد بود، بلکه این مدل به‌عنوان ... بی ام و x7 به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می‌رود | زومیت ... khabarone.ir/.../بی-ام-و-x7-به-رقابت-با-بنتلی-بنتایاگا-و-رنج-روور-می‌رود‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... بی‌ام‌و به‌زودی مدل شاسی‌بلند x7 را برای رقابت با رنج روور و بنتلی بنتایاگا راهی بازار می‌کند. بی ام و X7 به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می‌رود | Payam Javan www.payamjavan.com/بی-ام-و-x7-به-رقابت-با-بنتلی-بنتایاگا-و-رنج/‏ 29 نوامبر 2016 ... بی‌ام‌و به‌زودی مدل شاسی‌بلند X7 را برای رقابت با رنج‌ روور و بنتلی بنتایاگا راهی بازار می‌کند. Read more here:: بی ام و X7 به رقابت با بنتلی ... بی ام و X7 به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می رود - زومیت tnews.ir/زومیت/63f675094550.html‏ - ذخیره شده تا دو سال آینده، بی ام و خودروی شاسی بلند بزرگ X7 را به محصولات خود اضافه خواهد کرد. X7 تنها یک اس یو وی معمولی نخواهد بود، بلکه این مدل به عنوان پرچم دار سری X ... بی ام و X7 به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می‌رود | رادمان داده ... radmandp.com/بی-ام-و-x7-به-رقابت-با-بنتلی-بنتایاگا-و-رنج/‏ 29 نوامبر 2016 ... بی‌ام‌و به‌زودی مدل شاسی‌بلند X7 را برای رقابت با رنج‌ روور و بنتلی بنتایاگا راهی بازار می‌کند. بی ام و X7 به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می‌رود - پول و تجارت poolvatejarat.com/بی-ام-و-x7-به-رقابت-با-بنتلی-بنتایاگا-و-رنج/‏ 29 نوامبر 2016 ... بی ام و X7 به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می‌رود. بی‌ام‌و به‌زودی مدل شاسی‌بلند X7 را برای رقابت با رنج‌ روور و بنتلی بنتایاگا راهی بازار ... بی ام و X7 به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می‌رود - تلگرامی webloge.top/news/424914‏ 5 دسامبر 2016 ... بی ام و X7 به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می‌رود. بی‌ام‌و به‌زودی مدل شاسی‌بلند X7 را برای رقابت با رنج‌ روور و بنتلی بنتایاگا راهی بازار ... بالاترین: بی ام و X۷ به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می‌رود https://www.balatarin.com/permlink/2016/11/30/4361895‏ 30 نوامبر 2016 ... بی ام و X۷ به رقابت با بنتلی بنتایاگا و رنج روور می‌رود ... مدل شاسی‌بلند X۷ را برای رقابت با رنج‌ روور و بنتلی بنتایاگا راهی بازار می‌کند.