مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

همکاری ناسا و امارات برای کاوشگر مریخ

[ad_1]

دانش > نجوم - ایسنا نوشت: ناسا در همکاری تازه خود با سازمان فضایی امارات متحده عربی قصد دارد قابلیت‌های ارتباطی فضاپیمای مریخ‌نورد "امید" این کشور را که در سال 2021 به سیاره سرخ خواهد رسید،‌ تامین کند.

دکتر گیل آلن، دانشمند ارشد ناسا در مصاحبه‌ای با نشریه گلف‌نیوز اظهار کرد که این کار، بخشی از یک توافقنامه حمایتی برای همکاری بین دو سازمان فضایی است.

آلن افزود: ما قصد داریم قابلیت‌های ارتباطی بهتری در مریخ داشته باشیم و همکاری با کاوشگر امارات بطور قطع برای ما سودمند است.

این تواقفنامه حمایتی بدان معنی است که ناسا قصد دارد در ماموریت‌های کاوش فضایی آینده نیز به همکاری خود با این کشور ادامه دهد.

فضاپیمای امید در سفر 9 ماهه خود بیش از 60 میلیون کیلومتر را طی خواهد کرد که با پنجاهمین سالگرد تاسیس امارات متحده عربی مصادف خواهد شد.

این ماموریت تحت نظارت سازمان فضایی امارات اجرا خواهد شد و توسط مرکز فضایی محمد بن راشد با همکاری شرکای بین‌المللی ساخته شده است.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رقابت کشورها برای سفر به مریخ رقابتکشورهابرایسفررقابت کشورها برای سفر به مریخ نوشته شده توسط تحریریه‌ی بیگ بنگ در تاریخ ۱۳۹۵۰۴۱۳بزرگترین دستاوردهای ناسا که تاریخ‌ساز شده‌اند …موردازبزرگترینسازمان ملی هوانوردی و فضایی؛ ناسا ، سازمان ملی فضایی ایالات متحده است که در تاریخ خبرگزاری تسنیم کاوشگرجونو به سیاره مشتری …کاوشگربه گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سفینه کاوشگر جونو متعلق به ناسا علم، مهارت و فن آوری مدارگرد شناسایی مریخ ناسا محل احتمالی سقوط کاوشگر شیاپارلی آژانس فضایی اروپا را عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی تماشای رایگان تصاویر ماهواره‌ای زنده از زمین …برای مشاهده کره زمین از فضا دیگر لازم نیست هزار دلار هزینه کرده و با شاتل های خصوصی پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهاناخبارعلمیصفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار آخرین الف فناوریپایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط رقابت کشورها برای سفر به مریخ رقابتکشورها رقابت کشورها برای سفر به مریخ نوشته شده توسط تحریریه‌ی بیگ بنگ در تاریخ ۱۳۹۵۰۴۱۳ بزرگترین دستاوردهای ناسا که تاریخ‌ساز شده‌اند گجت نیوز موردازبزرگترین سازمان ملی هوانوردی و فضایی؛ ناسا ، سازمان ملی فضایی ایالات متحده است که در تاریخ اکتبر خبرگزاری تسنیم کاوشگر«جونو» به سیاره مشتری رسید به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سفینه کاوشگر «جونو» متعلق به «ناسا» سازمان علم، مهارت و فن آوری همه از مدل جدید بوگاتی شیرون انتظار دارند تا یک رکورد سرعت جدید برای خودروهای تولیدی به ثبت عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی های اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی مطالعات اخیر محققان امریکایی نشان می دهد که عشق و مذهب تاثیر مشابهی بر عملکرد… تماشای رایگان تصاویر ماهواره‌ای زنده از زمین امکان‌پذیر شد برای مشاهده کره زمین از فضا دیگر لازم نیست هزار دلار هزینه کرده و با شاتل های خصوصی پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان اخبارعلمی آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان جدیدترین اخبار علمی روز دنیا اخبار علمی جهان اخبار علمی الف فناوری پایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی دشوار باشد خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در



لینک منبع :همکاری ناسا و امارات برای کاوشگر مریخ

همکاری ناسا و امارات بر روی کاوشگر مریخ - ایسنا www.isna.ir/news/.../همکاری-ناسا-و-امارات-بر-روی-کاوشگر-مریخ‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... ناسا در همکاری تازه خود با سازمان فضایی امارات متحده عربی قصد دارد قابلیت‌های ارتباطی فضاپیمای مریخ‌نورد "امید" این کشور را که در سال 2021 به ... همکاری ناسا و امارات بر روی کاوشگر مریخ - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../همکاری-ناسا-و-امارات-بر-روی-کاوشگر-مریخ‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... ناسا در همکاری تازه خود با سازمان فضایی امارات متحده عربی قصد دارد قابلیت‌های ارتباطی فضاپیمای مریخ‌نورد "امید" این کشور را که در سال 2021 به ... الف - همکاری ناسا و امارات برای کاوشگر مریخ alef.ir/vdciv3a53t1azu2.cbct.html?419089‏ 29 نوامبر 2016 ... ناسا در همکاری تازه خود با سازمان فضایی امارات متحده عربی قصد دارد ... بهتری در مریخ داشته باشیم و همکاری با کاوشگر امارات بطور قطع برای ما ... همکاری ناسا و امارات برای کاوشگر مریخ | خبرنامه دانشجویان ایران iusnews.ir/fa/news-details/.../همکاری-ناسا-و-امارات-برای-کاوشگر-مریخ/‏ 29 نوامبر 2016 ... ناسا در همکاری تازه خود با سازمان فضایی امارات متحده عربی قصد دارد قابلیت‌های ارتباطی فضاپیمای مریخ‌نورد "امید" این کشور را که در سال 2021 به ... همکاری ناسا و امارات بر روی کاوشگر مریخ | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/30/1563846‏ 30 نوامبر 2016 ... ناسا در همکاری تازه خود با سازمان فضایی امارات متحده عربی قصد دارد قابلیت‌های ارتباطی فضاپیمای مریخ‌نورد "امید" این کشور را که در سال 2021 به ... آغاز همکاری ناسا و سازمان فضایی امارات بر روی کاوشگر مریخ - مرکز ملی ... insa.isti.ir/.../آغاز+همکاری+ناسا+و+سازمان+فضایی+امارات+بر+روی+کاوشگر+مریخ‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2016 ... آغاز همکاری ناسا و سازمان فضایی امارات بر روی کاوشگر مریخ. سازمان فضایی آمریکا ( ناسا) اخیرا خبر همکاری تازه‌ای با سازمان فضایی امارات را علنی ... آغاز همکاری ناسا و سازمان فضایی امارات بر روی کاوشگر مریخ - تکنومون technomon.com/.../آغاز-همکاری-ناسا-و-سازمان-فضایی-امارات-بر-روی-کاوشگر-مریخ‏ - ذخیره شده 3 دسامبر 2016 ... ناسا خبر همکاری با سازمان فضایی امارات را علنی کرد. ناسا قصد دارد، امکانات مورد نیاز ارتباطی مریخ نورد امید که تا 5 سال آینده به مریخ می‌رسد را ... همکاری ناسا و امارات بر روی کاوشگر مریخ 50o50.ir/.../3235-همکاری-ناسا-و-امارات-بر-روی-کاوشگر-مریخ.html‏ - ذخیره شده ناسا در همکاری تازه خود با سازمان فضایی امارات متحده عربی قصد دارد قابلیت‌های ارتباطی فضاپیمای مریخ‌نورد "امید" این کشور را که در سال 2021 به سیاره سرخ خواهد ... همکاری ناسا و سازمان فضایی امارات متحده برای کاوشگر مریخ ... iranmeli.com/بایگانی/4969‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری ملی ایران ، دکتر گیل آلن، دانشمند ارشد ناسا در مصاحبه‌ای با نشریه گلف‌نیوز اظهار کرد که این کار، بخشی از یک توافقنامه ... همکاری ناسا و امارات بر روی کاوشگر مریخ | پایگاه خبری عرصه arsekhabar.ir/2016/11/29/همکاری-ناسا-و-امارات-بر-روی-کاوشگر-مریخ/‏ 29 نوامبر 2016 ... به گزارش عرصه، دکتر گیل آلن، دانشمند ارشد ناسا در مصاحبه‌ای با نشریه گلف‌نیوز اظهار کرد که این کار، بخشی از یک توافقنامه حمایتی برای همکاری ...