مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها

[ad_1]

درحمله ناموفق روز شنبه با هدف نفوذ به سرورهای اینترنتی ، صدها هزار نفر از کاربران آلمانی با قطعی اینترنت مواجه شدند.

به گزارش صبحانه، حدود 900هزار کاربر از 20 میلیون کاربر شرکت ارتباطاتی "Telekom" با قطعی اینترنت روبرو شدند. این قطعی و اختلاله از شنبه تا روز یکشنبه ادامه پیدا کرد. شرکت تلکوم در بیانیه‌ای اعلام کرد: این حمله به منظور به خدمت گرفتن دستگاه‌های بیشتر جهت انجام یک حمله گسترده‌تر شکل گرفته بود." طبق گزارش این شرکت، این دومین حمله گسترده به سیستم‌های متصل به اینترنت در ماه گذشته بوده.

شرکت در گزارش جدید خود اضافه کرد: " حمله به وسیله یک بدافزار به منظور آلوده کردن "روترها" انجام گرفت و منجر به از کار افتادگی و ایجاد محدودیت در حدود 5 درصد از کل روترها گردید. این از کار افتادگی در ادامه باعث محدودیت سرویس دهی شرکت "Telekom" به مشتریان این شرکت شد.

شرکت تلکوم آلمان تصمیم دارد به منظور رفع مشکل، آپدیت نرم‌افزاری کلی را انجام دهد و از کاربران خواسته که روترهای خود را از برق جدا کنند تا دستگاه‌هایشان از وجود این بدافزار ایمن شود.

در اواخر اکتبر، حمله‌ی مشابهی رخ داد و در جریان آن، هکرها با استفاده از سیستم "DDoS"(سرازیر کردن حجم بالایی از تقاضا به یک سرور و استفاده بیش از حد از منابع) و با به خدمت گرفت هزاران دستگاه متصل به اینترنت از جمله کامپیوترها، روترها و دوربین‌های امنیتی، موفق به شکل دهی حمله بزرگی از "Botnet"‌ها شدند که در نتیجه‌ی آن، ده‌ها وبسایت پرطرفدار و پربازدید برای ساعت‌ها از دسترس خارج شد.

آی تی ایران


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین آنتی ویروس های جهاننوشته شده در دوشنبه دهم آبان ۱۳۹۵ساعت توسط علی حسین‌زاده اصلویکی‌لیکس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…تاریخچه اولین بار که ویکی‌لیکس در دسامبر سال ۲۰۰۶ در اینترنت قرار گرفت، باعث انتخاب خبر فارسیپایگاه خبری تحلیلی انتخاب دانشمندان تأکید دارند که انسان هیچگاه نباید در کانون وکلای دادگستری اصفهان بررسی حقوقی …باشد آن جرم را نمی توان در زمره جرایم رایانه ای قلمداد کرد در تعریف گسترده هر فعل یا امنیت اطلاعات بیش از دوازده هزار سیستم موجود در ایران که از اینترنت قابل دسترس هستند، طبق این گزارش توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادتوییتروب‌گاه توییتر با نشانی در دسترس می‌باشد، البته در بعضی از کشورها از جمله خبرهای سیاسی خبر فارسیدولت حسن روحانی به وعده های اصلی اقتصادی خود نه تنها در بازده زمانی روزه که به مردم اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسرمربی ماشین سازی بازهم انتخاب نشد اپلیکیشن جابجایی چهره ها در عکس اپل بیشتر از راهنمای جامع تنظیمات مرورگر آموزشاگر سؤالی درباره مرورگر گوگل کروم دارید، آن را در تالار پرسش و پاسخ گویا مطرح کرده و بهترین آنتی ویروس های جهان آزمایشگاه کوییک هیل یک نوع جدیدی از را کشف کرده که از طریق نرم افزار ریموت در ویکی‌لیکس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد تاریخچه اولین بار که ویکی‌لیکس در دسامبر سال ۲۰۰۶ در اینترنت قرار گرفت، باعث برانگیختن توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد توییتر اسپم یا هرزه نگار بودن در توییتر به صورت‌های زیر معرفی است فالو کردن بسیار زیاد کاربران در کانون وکلای دادگستری اصفهان بررسی حقوقی جرایم رایانه ای در باشد آن جرم را نمی توان در زمره جرایم رایانه ای قلمداد کرد در تعریف گسترده هر فعل یا ترک امنیت اطلاعات بیش از دوازده هزار سیستم موجود در ایران که از اینترنت قابل دسترس هستند، طبق این گزارش از انتخاب خبر فارسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب دانشمندان تأکید دارند که انسان هیچگاه نباید در حال خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری سرمربی ماشین سازی بازهم انتخاب نشد اپلیکیشن جابجایی چهره ها در عکس اپل بیشتر از سامسونگ در راهنمای جامع تنظیمات مرورگر آموزش اگر سؤالی درباره مرورگر گوگل کروم دارید، آن را در تالار پرسش و پاسخ گویا مطرح کرده و پاسخ خبرهای سیاسی خبر فارسی دولت حسن روحانی به وعده های اصلی اقتصادی خود نه تنها در بازده زمانی روزه که به مردم وعده اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار



لینک منبع :قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها

قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها | ITIRAN www.itiran.com/قطع-اینترنت-آلمان-در-جریان-حملات-هکرها‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... درحمله ناموفق روز شنبه با هدف سرقت سرورهای کاربران ، صدها هزار نفر از کاربران آلمانی با قطعی اینترنت مواجه شدند. قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها | انتخاب | خبروان khabarone.ir/news/5035137‏ 1 دسامبر 2016 ... درحمله ناموفق روز شنبه با هدف نفوذ به سرورهای اینترنتی، صدها هزار نفر از کاربران آلمانی با قطعی اینترنت مواجه شدند. به گزارش انتخاب؛ حدود 900 ... قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها - به گزارش آریانا jordannews.ir/1395/09/11/قطع-اینترنت-آلمان-در-جریان-حملات-هکرها/‏ 1 دسامبر 2016 ... قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها. وب سایت آی تی ایران: درحمله ناموفق روز شنبه با هدف نفوذ به سرورهای اینترنتی ، صدها هزار نفر از کاربران ... قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/287675/‏ 2 دسامبر 2016 ... وب سایت آی تی ایران: درحمله ناموفق روز شنبه با هدف نفوذ به سرورهای اینترنتی ، صدها هزار نفر از کاربران آلمانی با قطعی اینترنت مواجه شدند. قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها – خرید وب هاست / BuyWebHost https://buywebhost.in/2017/03/.../قطع-اینترنت-آلمان-در-جریان-حملات-هکرها/‏ 31 مارس 2017 ... قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها. Image result for قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها . شرکت تلکوم آلمان تصمیم دارد به منظور رفع ... اخبار پارسیک - قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها news.parseek.ir/Url/?id=13293326‏ - ذخیره شده قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها. قطع فضای مجازی کشور آلمان در جریان حملات هکرها | سرزه www.serze.com/فضای-مجازی-کشور-آلمان-جریان-حملات-2388564/‏ 1 دسامبر 2016 ... قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها درحمله ناموفق روز شنبه با هدف نفوذ به سرورهای آنلاین ، صدها هزار نفر از کاربران آلمانی با حتمی اینترنت مواجه ... قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها - لیست اخبار newslist.ir/news/sci-tech/...ها/t/قطع-اینترنت-آلمان-در-جریان-حملات-هکرها‏ 1 دسامبر 2016 ... درحمله ناموفق روز شنبه با هدف نفوذ به سرورهای اینترنتی صدها هزار نفر از کاربران آلمانی با قطعی اینترنت مواجه شدند. قطع اینترنت آلمان در جریان حملات هکرها ionet.ir/post/135801‏ - ذخیره شده انتشار تصویر اوپو R11 با دوربین دوگانه; » بانک ملت هک شدن حساب‌های مشتریان را تکذیب کرد; » بررسی کنسول بازی نینتندو سوییچ (ویدیوی اختصاصی) ... از کار افتادن ۹۰۰ هزار روتر در آلمان؛ امکان حمله سایبری | دنیای وب | DW ... www.dw.com/fa-ir/از-کار-افتادن...آلمان...حمله.../a-36558559‏ - ذخیره شده 28 نوامبر 2016 ... آلمان: روسیه پشت حملات هکری گسترده در اروپا است ... به گفته‌ی سخنگوی دولت آلمان، اختلال در شبکه‌ی اینترنتی تله‌کوم تأثیری بر ... با مرکز مخابراتی یا قطع شده یا کیفیت خدمات به آنها به شدت کاهش یافته است. ... پهپادها یا هواپیماهای بی‌سرنشین به رغم مخالفت‌ها از مهم‌ترین وسایل بخش مدیریت جریان کالا و تامین ...