مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین

[ad_1]

 

کد مطلب: 419091

انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین

بخش دانش و فناوری الف،9 آذر95

با توجه به استفاده هکرها از روش‌های خلاقانه برای حمله به کاربران شبکه‌های اجتماعی، آنان این روزها باید بیش از گذشته مراقب امنیت خود باشند.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۲

 فارس به نقل از تک تایمز، گزارش تازه شرکت امنیتی چک پوینت نشان می‌دهد که به تازگی بدافزاری برای حمله به کاربران فیس بوک و لینکداین طراحی شده که خود را در فایل‌های تصویری مخفی می‌کند.

این روش حمله توسط شرکت یاد شده ImageGate نام گرفته است. مهاجمان کدهای مخرب خود را در درون فایل‌های تصویری با پسوندهای غیرعادی مانند SVG، HTA یا  JS و البته گاهی هم در فایل هایی با پسوند JPG یا PNG جای می دهند و آنها را در شبکه های اجتماعی آپلود می کنند.

آنها سپس از برخی پیکربندی های غلط در ساختار شبکه های اجتماعی برای وادار کردن کاربران به بارگذاری فایل های تصویری آلوده سواستفاده می کنند و در نهایت کاربران با کلیک کردن بر روی این فایل ها آنها را بارگذاری کرده و رایانه ها و گوشی های خود را آلوده می‌کنند.

محققان شرکت امنیتی چک پوینت می‌گویند، از این طریق باج افزارهای خطرناکی طراحی شده و به کاربران اینترنت حمله کرده اند. این باج افزارها بعد از بارگذاری فایل های تصویری آلوده فعال شده و تمامی فایل های کاربران را رمزگذاری می کنند و از آنان برای بازگرداندن رایانه یا گوشی به حالت عادی طلب پول می کنند.

به تازگی از این روش برای سرقت داده های پزشکی یک بیمارستان در کنتاکی آمریکا هم سواستفاده شده است. کارشناسان برای درامان ماندن از ImageGate باید مراقب باشند که از باز کردن فایل های مشکوک جدا خودداری کنند و آنها را برای افراد دیگر هم ارسال نکنند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ فیسبوک

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف فناوریبا استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر واقعی از مکان های مورد نظر خود را مشاهده خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسرمربی ماشین سازی بازهم انتخاب نشد اپلیکیشن جابجایی چهره ها در عکس اپل بیشتر از الف فناوری با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر واقعی از مکان های مورد نظر خود را مشاهده کنید و خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در



لینک منبع :انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین

انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین www.farsnews.com/13950908000807‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از تک تایمز، گزارش تازه شرکت امنیتی چک پوینت نشان می‌دهد که به تازگی بدافزاری برای حمله به کاربران فیس ... انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین www.tamasnews.com/.../انتشار-بدافزار-از-طریق-تصاویر-آلوده-در-فیس-بوک-و-لینکداین‏ 29 نوامبر 2016 ... به گزارش تماس نیوز ، گزارش تازه شرکت امنیتی چک پوینت نشان می‌دهد که به تازگی بدافزاری برای حمله به کاربران فیس بوک و لینکداین طراحی ... انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین - تالار ... forum.amnpardaz.com/.../1364-انتشار-بدافزار-از-طریق-تصاویر-آلوده-در-فیس-بوک-و-لینکداین‏ انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین. مطلب در [فقط کاربران عضو شده و فعال شده میتوانند لینک ها را مشاهده کنند. ] ... انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین khabarcyber.com/?p=38891‏ انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین. مرجع : خبرگزاری فارس. سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۶. ایتنا- هکرها این‌بار کاربران فیس‌بوک و ... انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین khabarcyber.com/?p=38868‏ 29 نوامبر 2016 ... به گزارش بولتن نیوز، این روش حمله توسط شرکت یاد شده ImageGate نام گرفته است. مهاجمان کدهای مخرب خود را در درون فایل‌های تصویری با پسوندهای ... انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین | ایتنا vista.ir/cdn/31800395‏ 29 نوامبر 2016 ... ایتنا- هکرها این‌بار کاربران فیس‌بوک و لینکداین را هدف گرفته‌اند و کدهای مخرب را درون فایل‌های تصویری برای قربانیان خود می‌فرستند. بدافزارها از طریق تصاویر فیس بوک و لینکداین در کمین کاربران ... www.techbook.ir/.../بدافزارها-از-طریق-تصاویر-فیس-بوک-و-لینکداین-در-کمین-کاربران-هستند‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... بدافزارها از طریق تصاویر فیس بوک و لینکداین در کمین کاربران هستند ... امنیتی را به کار گیرید، چرا که ممکن است این شبکه‌ها سبب آلوده شدن سیستم‌ها شوند. ... در این زمان انتشار بدافزار بسیار نگران‌کننده است، زیرا خیلی از ... انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین - سایت ... hoorm.ir/post/khabar2016112911274329390/‏ 1 دسامبر 2016 ... انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین. با توجه به استفاده هکرها از روش‌های خلاقانه برای حمله به کاربران شبکه‌های اجتماعی، ... انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین - متین www.shahrekhabar.com/science/148074966030282‏ 3 دسامبر 2016 ... با توجه به استفاده هکرها از روش‌های خلاقانه برای حمله به کاربران شبکه‌های اجتماعی، آنان این روزها باید بیش از گذشته مراقب امنیت خود باشند. به گزارش ... انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین - سرزه www.serze.com/انتشار-بدافزار-طریق-تصاویر-آلوده-2375993/‏ 29 نوامبر 2016 ... انتشار بدافزار از طریق تصاویر آلوده در فیس بوک و لینکداین بنا بر استفاده هکرها از روش‌های ابتکار آمیز برای هجوم به کاربران شبکه‌های اجتماعی، ...