مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید آزمایشی سرفیس فون مایکروسافت آغاز شد

[ad_1]

تقریبا دیگر همه می‌دانند که مایکروسافت قصد ساخت گوشی سرفیس فون را دارد. این گفته تا قبل از سخنان ساتیا نادلا مبتنی بر ساخت یک گوشی تمام عیار، بیشتر شبیه شایعه بود. حال اخبار جدید نشان از جدی بودن عرضه سرفیس فون دارد.

بر اساس گزارش منابع تایوانی، تولید آزمایشی سرفیس فون آغاز شده و این تولید آزمایشی بر عهده شرکت پگاترون (Pegatron) است. پگاترون بخشی از آیفون‌ها را برای اپل تولید می‌کند. این بدان معناست که احتمالا در سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ سرفیس فون را در بازار خواهیم دید. برخی معتقدند که سرفیس فون قادر خواهد بود در حالت Continuum mode برنامه‌های x86 را اجرا کند.

این کار باعث خواهد شد که سرفیس فون از دیگر محصولات متمایز باشد، اما سوال اینجاست که آیا واقعا کاربران به همچنین چیزی احتیاج دارند یا از آن استقبال می‌کنند؟! با توجه به اینکه سالهاست شاهد تغییرات اساسی در بازار موبایل نیستیم، شاید معرفی سرفیس فون با این ویژگی بتواند جان تازه‌ای به بازار اسمارت فون بدهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی تخصصی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس …بررسیتخصصیمایکروسافتمایکروسافت با ساخت سرفیس بوک نشان داد که می تواند محصولی را بسازد که پا به پای مک بوک ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند … قاب جالب و عجیب برای آی‌فون کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟ایستنا گوشیشنبه، آذرماه تبلت یا گوشی؟ گوشی ساز خاطره انگیز دوباره تلفن همراه می سازد جمعه شناسایی و خواندن بارکد ها در ویندوز با آموزشکاربران ویندوز چگونه می توانند بارکد ها را شناسایی کنند و اطلاعاتشان را دریافت کنند؟ویندوز ۱۰ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادویندوز۱۰ویندوز ۱۰ نخستین سیستم‌عامل در دورانِ مدیرعاملیِ ساتیا نادلا در شرکت مایکروسافت است نحوه‌ی فعال کردن در آموزشهایبنیت با عرضه‌ی ویندوز معرفی شد و یکی از بهترین قابلیت‌های ویندوز تا به الف قیمت آیفون و آیفون پلاس اعلام شددر کنار آیفون بعدی ما انتظار داریم اپل واچ نیز معرفی شود، گفته می شود آیفون با بررسی تخصصی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک گجت نیوز بررسیتخصصی از آن جایی که مایکروسافت آن را یک لپ تاپ می داند نه یک تبلت، بیایید ابتدا این محصول جدید را ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل لینکدونی سافت تماشا کنید دور زدن قفل گوشی های آیفون بدون نیاز به پسورد و یا اثر انگشت دیروز ایستنا گوشی پنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه‌دار ویندوز ۱۰ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد ویندوز۱۰ ویندوز ۱۰ نخستین سیستم‌عامل در دورانِ مدیرعاملیِ ساتیا نادلا در شرکت مایکروسافت است؛ او شناسایی و خواندن بارکد ها در ویندوز با آموزش کاربران ویندوز چگونه می توانند بارکد ها را شناسایی کنند و اطلاعاتشان را دریافت کنند؟ نحوه‌ی فعال کردن در آموزش هایبنیت با عرضه‌ی ویندوز معرفی شد و یکی از بهترین قابلیت‌های ویندوز تا به امروز است الف قیمت «آیفون » و «آیفون پلاس» اعلام شد در کنار آیفون بعدی ما انتظار داریم اپل واچ نیز معرفی شود، گفته می شود آیفون با تغییرات



لینک منبع :تولید آزمایشی سرفیس فون مایکروسافت آغاز شد

تولید آزمایشی سرفیس فون مایکروسافت آغاز شد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../تولید-آزمایشی-سرفیس-فون-مایکروسافت.../.html‏ - ذخیره شده بر اساس گزارش منابع تایوانی، تولید آزمایشی سرفیس فون آغاز شده و این تولید آزمایشی بر عهده شرکت پگاترون (Pegatron) است. پگاترون بخشی از آیفون‌ها را برای ... تولید آزمایشی سرفیس فون مایکروسافت توسط پگاترون آغاز خواهد شد www.gooyait.com/.../microsoft-to-start-trial-production-of-surface-phone-with-pegatron-read-more-httpnews-softpedia-comnewsmicrosoft-t...‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... ک گزارش جدید، نشان می‌دهد که این سازنده برای تولید آزمایشی سرفیس فون، آماده می‌شود . برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید. تک شات | شایعه: تولید آزمایشی سرفیس فون در پگاترون آغاز شد https://www.techshot.ir/mobile/102917‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... بنا بر گزارش هایی که از تایوان به گوش می رسد، سرفیس فون مایکروسافت وارد فاز تولید آزمایشی شده است. گفته می شود کمپانی پگاترون در تولید ... مراحل تولید گوشی سرفیس فون شروع شد - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../مراحل-تولید-گوشی-سرفیس-فون-شروع-شد/‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... براساس اطلاعاتی در رسانه‌های کشور تایوان منتشر شده، مایکروسافت در حال تولید مدل‌های آزمایشی گوشی «سرفیس فون» (Surface Phone) است. تولید آزمایشی سرفیس فون مایکروسافت آغاز شد - تی نیوز tnews.ir/news/696b75086753.html‏ 29 نوامبر 2016 ... بر اساس گزارش منابع تایوانی، تولید آزمایشی سرفیس فون آغاز شده و این تولید آزمایشی بر عهده شرکت پگاترون (Pegatron) است. پگاترون بخشی ... تولید آزمایشی سرفیس فون مایکروسافت آغاز شد - وب سایت تخصصی ... tnews.ir/آی-تی-رسان/696b75086753.html‏ - ذخیره شده حال اخبار جدید نشان از جدی بودن عرضه سرفیس فون دارد. بر اساس گزارش منابع تایوانی، تولید آزمایشی سرفیس فون آغاز شده و این تولید آزمایشی بر عهده شرکت ... آغاز تولید آزمایشی سرفیس فون مایکروسافت | tech24 tech24.ir/آغاز-تولید-آزمایشی-سرفیس-فون-مایکروسا.html‏ 29 نوامبر 2016 ... بنابر گزارشی که توسط منابع تایوانی منتشر شده،تولید آزمایشی گوشی سرفیس فون شروع شده است.شرکت پگاترون(Pegatron) عهده دار مسئولین ... شایعه: تولید آزمایشی سرفیس فون در پگاترون آغاز شد سرفیس فون ... golbargjavan.com/شایعه-تولید-آزمایشی-سرفیس-فون-در-پگاتر/‏ - ذخیره شده سرفیس فون,کارخانه پگاترون,مایکروسافت. شایعه: تولید آزمایشی سرفیس فون در پگاترون آغاز شد سرفیس فون. دیگر بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت در حال ... شرکت پگاترون تولید آزمایشی مایکروسافت سرفیس فون را آغاز کرده ... digiro.ir/pegatron-has-kicked-off-production-trials-for-microsofts-elusive-surface-phone-report-claims/‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... اخیراً نیز گزارشی در روزنامه‌ی تایوانی Commercial Times منتشر شده است که شایعه‌ی تولید سرفیس فون مایکروسافت را تقویت می‌بخشد. در گزارش ... مراحل تولید گوشی سرفیس فون شروع شد به نظر می‌رسد که ... - Instagram https://www.instagram.com/p/BNZgAl7DIjG/‏ 29 نوامبر 2016 ... براساس اطلاعاتی در رسانه‌های کشور تایوان منتشر شده، مایکروسافت در حال تولید مدل‌های آزمایشی گوشی «سرفیس فون» (Surface Phone) است.