مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است

[ad_1]

میزو از شرکت‌های شناخته‌شده چینی در صنعت تلفن همراه است. اخیرا شایع شده که این شرکت در حال کار روی یک تبلت اندرویدی است.

به گزارش صبحانه،میزو یکی از شرکت‌های چینی تولیدکننده‌ی گوشی تلفن همراه است که در جهان آن‌چنان شناخته‌شده نیست؛ اما در کشور خود یکی از برندهای معتبر و قابل اعتماد است. در ابتدای سال جاری این شرکت با معرفی میزو پرو ۶، نشان داد توانایی بالایی در تولید محصولاتی با‌ کیفیت و قیمت مناسب دارد. اخیرا برخی رسانه‌های چین عنوان کرده‌اند Meizu در حال کار روی یک تبلت اندرویدی است.

رسانه‌های چینی عنوان کرده‌اند اخیرا یک اکانت رسمی با نام «Meizu Blue Charm Tablet»، در شبکه‌ی اجتماعی بزرگ این کشور یعنی Weibo ثبت شده است. علاوه بر آن، تا‌کنون تصاویر زیادی از لانچر اندرویدی اختصاصی این شرکت با نام Flyme OS در اینترنت منتشر شده‌ است که آن را در حال اجرا روی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترها نشان می‌دهند. حتی یکی از این تصاویر تبلیغاتی منتشرشده، عبارت فلایم برای تبلت (Flyme for Tab) را به‌عنوان شعار خود نشان می‌دهد. تعدادی از این تصاویر را می‌توانید در گالری انتهای پست مشاهده کنید.

عبارت Blue Charm، شعار میزو برای گوشی‌های میان‌رده است. بنا‌بر‌این اگر شایعات مطرح‌شده صحیح باشند، باید منتظر یک تبلت میان‌رده از این شرکت باشیم.

این اولین بار نیست که شایعاتی در مورد تبلت میزو منتشر می‌شود و این شایعه هم ممکن است مانند بسیاری از خبرها صحت نداشته باشد. البته امکان دارد تصاویر منتشرشده و اکانت مذکور، تنها مربوط به لانچر جدیدی از این شرکت مخصوص تبلت‌ها باشند. حتی اگر شایعات اخیر صحت داشته باشند؛ نمی‌توان منتظر ارائه‌ی جهانی تبلت این شرکت چینی بود و علاقه‌مندان باید از طریق فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی برای خرید آن اقدام کنند.

به هر حال با انتشار شایعات مربوط به میزو پرو ۷، اکنون شرکت میزو در صدر اخبار دنیای فناوری در کشور چین قرار دارد. تولیدات این شرکت که همیشه با کیفیت و  قیمت مناسب عرضه شده‌اند، همواره نظر مثبت کاربران و منتقدان را به همراه داشته‌اند.

منبع : زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

میزو زومیت میزو از شرکت‌های شناخته‌شده چینی در صنعت تلفن همراه است اخیرا شایع شده که این شرکت ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای تبلت زومیت تبلت های ویندوز، تبلت اندروید و آیپد و تبلت اپل۲۰ ترفند جالب گلکسی اس ۷ و اس۷ اج سامسونگ که …۲۰ترفنسلام در موقع تماس در حین تماس ، چند ثانیه بعد از شماره گیری با گوشی سامسونگ گلکسی جی گوشی هوشمند شما چه زمانی به اندروید مارشملو …همان‌طور که در جریان هستید و یا اگر نیستید بهتر است آگاه باشید که هم‌اکنون نسخه پیش معرفی بهترین گوشی های هوشمند زیر هزار تومان …مقالاتگجت هاموبایلسونی یک گوشی با ارزش با نام را تولید و به بازار عرضه نمود این گوشی هوشمند دارای سامسونگ لیست گوشی های قابل آپدیت به اندروید …اخبار فناوریبالاخره سامسونگ بعد از چندین ماه که از ارائه نسخه موسوم به کیت کت اندروید گذشته است پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهاناخبارعلمیصفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار آخرین میزو زومیت میزو از شرکت‌های شناخته‌شده چینی در صنعت تلفن همراه است اخیرا شایع شده که این شرکت در حال ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل تبلت زومیت تبلت های ویندوز، تبلت اندروید و آیپد و تبلت اپل ۲۰ ترفند جالب گلکسی اس ۷ و اس۷ اج سامسونگ که شاید نمی دانستید ۲۰ترفن سلام در موقع تماس در حین تماس ، چند ثانیه بعد از شماره گیری با گوشی سامسونگ گلکسی جی مینی گوشی هوشمند شما چه زمانی به اندروید مارشملو آپدیت می‌شود همان‌طور که در جریان هستید و یا اگر نیستید بهتر است آگاه باشید که هم‌اکنون نسخه پیش‌نمایش معرفی بهترین گوشی های هوشمند زیر هزار تومان آی تی رادار مقالات گجت ها موبایل بیشتر خریدارن گوشی دنبال خرید گوشی هستند که هم دارای امکانات عالی و ظاهری مناسب و در عین حال سامسونگ لیست گوشی های قابل آپدیت به اندروید را اعلام کرد اخبار فناوری بالاخره سامسونگ بعد از چندین ماه که از ارائه نسخه موسوم به کیت کت اندروید گذشته است لیست پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان اخبارعلمی آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان جدیدترین اخبار علمی روز دنیا اخبار علمی جهان اخبار علمی



لینک منبع :میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است

میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/28/.../meizu-working-android-tablet/‏ - ذخیره شده 28 نوامبر 2016 ... شایعات اخیر حاکی از آن است که میزو در حال تولید یک تبلت اندرویدی است. البته شایعات ممکن است مربوط به نسخه تبلت لانچر Flyme OS نیز ... میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../میزو-در-حال-آماده-سازی-یک-تبلت-اندرویدی-است‏ 29 نوامبر 2016 ... میزو از شرکت‌های شناخته‌شده چینی در صنعت تلفن همراه است. اخیرا شایع شده که این شرکت در حال کار روی یک تبلت اندرویدی است. میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است - تی نیوز tnews.ir/news/327275017926.html‏ 28 نوامبر 2016 ... میزو از شرکت های شناخته شده چینی در صنعت تلفن همراه است. اخیرا شایع شده که این شرکت در حال کار روی یک تبلت اندرویدی است. میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است | میزو از شرکت - قطره www.ghatreh.com/news/.../میزو-حال-آماده-سازی-تبلت-اندرویدی-است‏ 28 نوامبر 2016 ... میزو از شرکت های شناخته شده چینی در صنعت تلفن همراه است. اخیرا شایع شده که این شرکت در حال کار روی یک تبلت اندروÛ. میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است — وبلاگ - اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/میزو-در-حال-آماده-سازی-یک-تبلت-اندرویدی/‏ - ذخیره شده 28 نوامبر 2016 ... میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است. میزو از شرکت‌های شناخته‌شده چینی در صنعت تلفن همراه است. اخیرا شایع شده که این شرکت در حال کار . میزو در حال توسعه یک تبلت اندرویدی است — وبلاگ - اطلاعات و ... - خـانه i-sel.ir/blog/میزو-در-حال-توسعه-یک-تبلت-اندرویدی-است/‏ - ذخیره شده 28 نوامبر 2016 ... حق هسته ای حق مسلم مردم ماست البته در کنار آن توسعه کشور نیز . ... کاهش سود آمازون سه ماهه سوم ۲۰۱۶ ... میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است. میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است | سایت خبری تی کی 4min.tk/میزو-در-حال-آماده-سازی-یک-تبلت-اندرویدی/‏ 28 نوامبر 2016 ... میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است. ترجمه متن فارسی , ترجمه فارسی به آلمانی ترجمه حرفه ای انگلیسی به فارسی , بهترین مترجم متن ... میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است | رادمان داده پردازی radmandp.com/میزو-در-حال-آماده-سازی-یک-تبلت-اندرویدی/‏ 28 نوامبر 2016 ... میزو از شرکت‌های شناخته‌شده چینی در صنعت تلفن همراه است. اخیرا شایع شده که این شرکت در حال کار روی یک تبلت اندرویدی است. آخرین اخبار تبلت اندرویدی میزو - بازدید https://buzdid.ir/tag/تبلت-اندرویدی-میزو‏ البته بهتر است به این موضوع نیز اشاره کنیم که کیفیت گوشی های اندرویدی تولید شده توسط این کمپانی چینی، ... میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است. دی خرید مگ: میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است | دیجی تلگرام goodha.ir/دی-خرید-مگ-میزو-در-حال-آماده-سازی-یک-تبل/‏ 28 نوامبر 2016 ... میزو از شرکت‌های شناخته‌شده چینی در صنعت تلفن همراه است. اخیرا شایع شده که این شرکت در حال کار روی یک تبلت اندرویدی است. دی خرید مگ تهیه ...