مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با حالت عصبانیت به رختخواب نروید!

[ad_1]
با حالت عصبانیت به رختخواب نروید!

خبرگزاری آریا- دانشمندان تأکید دارند که انسان نباید هیچگاه درحال عصبانیت به خواب برود.
به گزارش سرویس اخبار جذاب و مفید خبرگزاری آریا به نقل از روزنامه تایمز چاپ انگلیس ، انسان در حالت عصبانیت نباید بخوابد، چرا که خواب، رهایی و خلاص شدن از احساسات منفی و عصبانیت را دشوارتر می کند.
بر اساس پژوهشی که در دانشگاه پکن انجام شده، فراموش کردن هرگونه بحث و جدل شدید و احساسات منفی قبل از خواب، بسیار دشوار است.
پژوهشگران دانشگاه پکن با انجام یک تحقیق علمی دریافتند که فراموش کردن بحث و جدل های شدید و احساسات منفی، پیش از رفتن به خواب دشوار است.
دانشمندان تاکید کردند، خوابیدن با خاطرات غم انگیز فراموش کردن آنها را سخت و دشوار می کند، چرا که این احساسات در طول مدت خواب، در سراسر مغز انسان منتشر خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی علل بی خوابی و راه های درمان آن سایت …مطالب مرتبط جهت مطالعه بیشتر بیماری لثه با افزایش خطر ابتلا به سرطان‌های ریه ، کلیه عـامـل مـوثـر بـر کاهش و افزایش میـل جـنـسـیتغذیه اگر سطح فولات خون شما پایین باشد به طور حتم انرژی و تمایل شما هم به برقراری چرا حضرت علی ع نام سه فرزند خود را عمر ، ابوبکر و …طرح شبهه شیعیان ادعا مى‌کنند که خلیفه اول و دوم به خانه فاطمه رضى الله عنها حمله دنیای مجازی من خصوصیات افراد از روی ماه تولدخصوصیات کلی متولدین آبان ماه قوی و قدرتمند ، مصمّم و با اراده پولادین ، ورزشکار آذر راه زندگیترس از خدا عامل خودباوری و اعتماد به نفس امام علی علیه السلام در حکمت ترس از خدا را بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست …شالازیون شالازیون‌ عبارت‌ است‌ از توده‌ای‌ روی‌ پلک‌ چشم‌ که‌ به‌ دلیل‌ عفونت بررسی علل بی خوابی و راه های درمان آن سایت پزشکان بدون مرز مطالب مرتبط جهت مطالعه بیشتر بیماری لثه با افزایش خطر ابتلا به سرطان‌های ریه ، کلیه عـامـل مـوثـر بـر کاهش و افزایش میـل جـنـسـی تغذیه اگر سطح فولات خون شما پایین باشد به طور حتم انرژی و تمایل شما هم به برقراری رابطه چرا حضرت علی ع نام سه فرزند خود را عمر ، ابوبکر و عثمان گذاشت؟ طرح شبهه شیعیان ادعا مى‌کنند که خلیفه اول و دوم به خانه فاطمه رضى الله عنها حمله کرده‌اند دنیای مجازی من خصوصیات افراد از روی ماه تولد خصوصیات کلی متولدین آبان ماه قوی و قدرتمند ، مصمّم و با اراده پولادین ، ورزشکار ، هوشیار آذر راه زندگی ترس از خدا عامل خودباوری و اعتماد به نفس امام علی علیه السلام در حکمت ترس از خدا را یکی از بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست تاپیک باز شالازیون شالازیون‌ عبارت‌ است‌ از توده‌ای‌ روی‌ پلک‌ چشم‌ که‌ به‌ دلیل‌ عفونت‌ مزمن رفتن به رختخواب



لینک منبع :با حالت عصبانیت به رختخواب نروید!

خبرگزاری آریا - با حالت عصبانیت به رختخواب نروید! www.aryanews.com/News/.../با-حالت-عصبانیت-به-رختخواب-نروید‏ 30 نوامبر 2016 ... با حالت عصبانیت به رختخواب نروید! خبرگزاری آریا- دانشمندان تأکید دارند که انسان نباید هیچگاه درحال عصبانیت به خواب برود. به گزارش سرویس ... هرگز با عصبانیت به رختخواب نروید، زیرا.... - آفتاب www.aftabir.com/.../هرگز-با-عصبانیت-به-رختخواب-نروید-زیرا‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... هرگز با عصبانیت به رختخواب نروید، زیرا. ... تایمز چاپ انگلیس در گزارشی تأکید کرد، انسان در حالت عصبانیت نباید بخوابد، چرا که خواب، رهایی و ... خبرگزاری تسنیم - این گونه به رختخواب نروید https://www.tasnimnews.com/fa/.../این-گونه-به-رختخواب-نروید‏ - ذخیره شده 30 نوامبر 2016 ... دانشمندان تأکید دارند که انسان نباید هیچگاه درحال عصبانیت به خواب برود. ... تأکید کرد، انسان در حالت عصبانیت نباید بخوابد، چرا که خواب، رهایی و ... پژوهشگران دانشگاه پکن با انجام یک تحقیق علمی دریافتند که فراموش کردن بحث ... هرگز با عصبانیت به رختخواب نروید , زیرا.... | آریاهوم aryahome.ir/هرگز-با-عصبانیت-رختخواب-نروید-زیرا/‏ - ذخیره شده پزشکان معتقدند وقتی عصبانی هستیم نباید به رختخواب برویم. ... روزنامه تایمز چاپ انگلیس در گزارشی تأکید کرد، انسان در حالت عصبانیت، نباید بخوابد، چرا که ... هرگز با عصبانیت به رختخواب نروید, زیرا.... - مجموعه زندگی lifecollection.ir/هرگز-با-عصبانیت-به-رختخواب-نروید-زیرا/‏ 4 دسامبر 2016 ... هرگز با عصبانیت به رختخواب نروید, زیرا… ... تایمز چاپ انگلیس در گزارشی تأکید کرد، انسان در حالت عصبانیت نباید بخوابد، چرا که خواب، رهایی ... هرگز با عصبانیت به رختخواب نروید, زیرا.... - سیمرغ seemorgh.com/.../328756-هرگز-با-عصبانیت-به-رختخواب-نروید/‏ - ذخیره شده 4 دسامبر 2016 ... پزشکان معتقدند وقتی عصبانی هستیم نباید به رختخواب برویم. ... گزارشی تأکید کرد، انسان در حالت عصبانیت نباید بخوابد، چرا که خواب، رهایی و ... ‏مسائل و مشکلات زناشویى و راه‌کار‌ها :‏: ‏چگونه زندگى مشترک خود را ... - یافته‌های کتاب‌های Google https://books.google.com/books?isbn=1595842675 Aṣghar Sādātiān - ‏2010 - Reference 1 – – حالت تدافعى کرفتن ٢• 1 – فنون مواجهه با اختلافات و کشمکش ها 103 – – روش ... عینک بدبینى را بردارید % • 1 – – با عصبانیت و ناراحتى به رختخواب نروید ع .دولت بهار: هرگز با عصبانیت به رختخواب نروید www.dolatebahar.com/telex-339745.html‏ - ذخیره شده 6 دسامبر 2016 ... ... هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: هرگز با عصبانیت به رختخواب نروید ... چاپ انگلیس در گزارشی تأکید کرد، انسان در حالت عصبانیت نباید بخوابد، چرا ... هرگز عصبانی به رختخواب نروید | تیتر اول بنه گز titreavalb.ir/?p=11292‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... محققان اظهار کردند: هرگز با عصبانیت به رختخواب نروید. ... زمان‌های گذشته افراد بر این باورند که با حالت عصبانی و ناراحت نباید به رختخواب رفت. با عصبانیت به رختخواب نروید - پرتال جامع علم دیلی elmdaily.ir/health/.../11161-با-عصبانیت-به-رختخواب-نروید‏ - ذخیره شده 18 فوریه 2017 ... شاید تابه‌حال این جمله را شنیده باشید که «هرگز با عصبانیت نخوابید»؛ اما آیا این عبارت تنها یک کلیشه است یا یک دلیل علمی در پس آن نهفته است.