مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه صبح سریع آرایش کنیم؟

[ad_1]

میانبرهایی که زمان آرایش کردن صبح را به نصف کاهش می دهند؛

fast-morning-makeup

همیشه روزهایی وجود دارند که دیر از خواب بیدار شویم و از شانس بدمان یک قرار مهم هم داشته باشیم.

به گزارش آلامتو و به نقل از روزیاتو؛ خصوصا در فصول سردتر سال، افراد تمایل دارند که صبح ها اندکی بیشتر بخوابند. در مورد خانم ها قضیه کمی پیچیده تر هم می شود چرا که آنها زمانی از صبح را به کمی آرایش هم اختصاص می دهند در نتیجه به زمان بیشتری نیاز دارند. زمانی که ازدواج کرده و فرزندانی نیز داشته باشند، این زمان برای شان ارزشمندتر هم می شود.

در این نوشته بر آنیم مواردی را بر شماریم که با به کارگیری آنها اندکی از زمان گفته شده برای خانم ها ذخیره می شود. آنها با این راهکارها می توانند کمی بیشتر بخوابند، به امور منزل، همسر و فرزندان شان نیز رسیدگی بیشتری داشته باشند. در برشمردن این موارد با ما همراه باشید:

لوازم آرایش خود را مرتب و در جای مشخصی بگذارید

«اِلِ دات کام» توصیه می کند که وسایل مورد نیاز برای آرایش خود را از قبل آماده کنید. این کار باعث خواهد شد، به جای آنکه صبح ها برای پیدا کردن، رژلب، رژگونه، کرم پودر و ریمل خود تمام کشوی به هم ریخته را زیر و رو کنید، آنها آماده داشته باشید.

از وسایل آرایشی چند کاره استفاده کنید

«رمی گفنی» که خود آرایشگر و متخصص امور زیبایی است می گوید: “کمترین میزان آرایش، بیشترین تاثیر را دارد” این خود خبر بسیار خوبی برای صبح هاست. یکی از بهترین راه ها برای سریع تر پیشبردن جریان این است که از لوازم آرایش چند کاره استفاده کنید. به عنوان مثال از کیت های آرایشی که در آنها هم رژگونه و هم رژ لب وجود دارد استفاده کنید. یا کرم پودرهایی که در خود ضدآفتاب و یا مرطوب کننده دارند. برخی از کرم های مخصوص تیغ زدن هم وجود دارند که خود دارای مرطوب کننده هستند. به کارگیری تمامی این محصولات سبب می شود که وقت تان به جای انجام دو یا چند کار، به یکی خلاصه و در نتیجه زمان کمتری تلف شود.

موها را به سمت بالا ببرید

اگر امرزو روز بدحالت شدن موهای شماست، «کاسمپولیتن دات کام» توصیه می کند تلاش بیهوده نکنید و موها را به سمت بالا ببرید. این مدل همیشه مُد است و اگر هم چند روزی موهای تان را نشسته باشید یا آن را براشینگ نکرده باشید، کسی متوجه نخواهد شد.

از هر لحظه ای استفاده کنید

اگرچه بسیاری از ما عادت به استفاده از ماسک های صورت و مو در هنگام صبح نداریم. «اَلی والانسکی» از نویسندگان مقالات مربوط به سبک زندگی می گوید: “از آنجا که ما عمدتا حدود ۲۰ دقیقه از صبح را با این ور و آن ور نشستن یا کارهای خانه تلف می کنیم، می توانیم در طول این زمان ها از چنین ماسک هایی هم استفاده کنیم.”

شب ها دوش بگیرید

«اَلور دات کام» در این مورد پیشنهاد می دهد شب ها دوش بگیرید و موها را به آن حالتی که مد نظرتان است درآورید. در عوض صبح می توانید آن را ببافید یا با سنجاق حالت هایی را که دوست دارید به آن بدهید.

از شامپوهای خشک استفاده کنید

«کارلا ماگانینهو» از بلاگرهایی که در زمینه زیبایی در «پروداکت گیر» فعالیت دارد توصیه می کند که شب و در زمان دوش گرفتن می توانید از شامپوهای خشک یا حتی شامپوی بچه استفاده کنید. وی در مورد تجربه شخصی خود می گوید که من شب ها این کار را انجام می دهم و صبح موهایم را اسپری می کنم. زمانی که شب موها را می شویید، آن پیچ و تاب های شبانه می تواند برای حالت موها بهتر هم باشد. یادتان باشد هنگامی که صبح به حمام می روید حتما با شامپویی که نرم کننده داشته باشد به جای استفاده جداگانه از هر کدام سرتان را بشویید.

فقط شب ها صورت تان را بشویید

راز این شب شستن صورت چیست؟ این است که اگر پوست صورت شما خشک یا حساس باشد، بر طبق یافته های «اَلور دات کام» بهتر است که صبح ها دوباره شسته نشود. به جای این شستوی صبحگاهی صورت می توانید از پنبه های نمدار برای پاک کردن صورت بهره ببرید. از پدهای پاک کننده صورت هم می توانید استفاده کنید که این کار را به مدت حدود ۱۰ ثانیه برای تان انجام می دهد.

از راهکارهای نیمه دائمی که کمی هم هزینه دارند کمک بگیرید

با این تکنیک جدید یعنی اضافه و پرپشت کردن مژه ها (اِکستینشن مژه) می توانید مژه های بلندتر و پرتری داشته و در نتیجه آرایش چشم را حذف یا کم کنید. با این کار حتی دیگر لزومی ندارد از خط چشم یا ریمل استفاده کنید. «اندرو مارکز کارنیرو” بسیار مصصم می گوید که ارزش دارد هزینه کنید و مژه های خود را اِکستنشن کنید. وی می گوید: “با این کار نیازی به آرایش چشم صبحگاهی ندارید و زمان قابل توجهی را در هنگام صبح ذخیره می کنید.” اما تاکیید می کند که کسی که این کار را برای تان انجام می دهد، تخصص و مدرک کافی برای انجام این کار را داشته باشد. «کلمنتیا ریچادرسون» صاحب یکی از بهترین مراکز کاشت و اِکستِتشن در خیابان پنجم منتهن در این مورد هشدار می دهد که فردی که این کار را برای تان انجام می دهد، باید مهارت لازم را داشته باشد تا حالت چشم تان را به بهترین شکل آن در آورد.

از وسایل مناسب استفاده کنید

اگر بدانید که مثلا برای حالت دادن به مو از چه لوازمی استفاده کنید، آن وقت موهای تان در هم و بر هم به نظر نمی رسد. می توانید ابتدا موها را با سشوهار خشک و سپس با اتوی مو آن را صاف کنید یا می توانید از وسایل چند کاره ای استفاده کنید که این کارها را یک جا برای تان انجام می دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه ناخن هایمان را تقویت کنیم؟چگونه ناخن هایمان را تقویت کنیم ناخن ضعیفسلامت ناخن ها ناخن هایی شکننده تقویت ناخن چگونه میخچه پا را برطرف کنیم؟چگونه میخچه پا را برطرف کنیم؟ پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده خار پاشنه پا را چگونه درمان کنیم؟خار پاشنه پا را چگونه درمان کنیم؟ پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان پوست‌ تیره را چگونه روشن کنیم؟پوست‌ تیره را چگونه روشن کنیم تیرگی رنگ پوست پوست روشن ماسک‌های روشن کننده لکه بهترین روش های چاق شدن صورت؟ چگونه صورت را چاق کنیم؟چاقی صورت شاید برای اکثر دختر خانم‌ها از نان شب هم واجب‌تر باشد، چون صورت چاق از نظر لکه های مختلف روی دیوار را چگونه پاک کنیم؟پاک کردن خطوط مداد، مداد شمعی، جوهر خودکار و لکه های اثر انگشت روی دیوار های خانه یکی چگونه موهایمان را با قهوه ،چای و ادویه جات رنگ کنیم؟قهوه نوشیدنی دلپذیری است، صبح ها وقتی از خواب بیدار می‌شویم ما را سرحال می کندچگونه با تجاوز جنسی مقابله کنیمیکی از مشکلات اساسی در راه کمک به قربانیان تجاوز جنسی و سکس خشونت آمیز ، نه تنها در چگونه افکار خود را قبل از خواب آرام کنیم؟قبل از خواب، ذهن خود را از تمامی افکار پاک کنید، و بر موضوعاتی تمرکز کنید که به خالی چگونه ناخن هایمان را تقویت کنیم؟ چگونه ناخن هایمان را تقویت کنیم ناخن ضعیفسلامت ناخن ها ناخن هایی شکننده تقویت ناخنروغن چگونه میخچه پا را برطرف کنیم؟ چگونه میخچه پا را برطرف کنیم؟ پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنید خار پاشنه پا را چگونه درمان کنیم؟ خار پاشنه پا را چگونه درمان کنیم؟ پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده پوست‌ تیره را چگونه روشن کنیم؟ پوست‌ تیره را چگونه روشن کنیم تیرگی رنگ پوست پوست روشن ماسک‌های روشن کننده لکه‌های قهوه بهترین روش های چاق شدن صورت؟ چگونه صورت را چاق کنیم؟ چاق شدن صورتچاقی صورت شاید برای اکثر دختر خانم‌ها از نان شب هم واجب‌تر باشد، چون صورت چاق چگونه با تجاوز جنسی مقابله کنیم یکی از مشکلات اساسی در راه کمک به قربانیان تجاوز جنسی و سکس خشونت آمیز ، نه تنها در ایران لکه های مختلف روی دیوار را چگونه پاک کنیم؟ پاک کردن خطوط مداد، مداد شمعی، جوهر خودکار و لکه های اثر انگشت روی دیوار های خانه یکی از چگونه ظرافت زنونه داشته باشیم؟؟ صفحه ولی من خودم همیشه سعی میکنم جلوی همسری تو خونه ظرافت و عشوه کرشمه داشته باشم ولی خب جلوی چگونه موهایمان را با قهوه ،چای و ادویه جات رنگ کنیم؟ قهوه نوشیدنی دلپذیری است، صبح ها وقتی از خواب بیدار می‌شویم ما را سرحال می کند



لینک منبع :چگونه صبح سریع آرایش کنیم؟

چگونه صبح سریع آرایش کنیم؟ - آلامتو www.alamto.com/fast-morning-makeup.html‏ - ذخیره شده 30 نوامبر 2016 ... چگونه صبح سریع آرایش کنیم؟:همیشه روزهایی وجود دارند که دیر از خواب بیدار شویم و از شانس بدمان یک قرار مهم هم داشته باشیم. به گزارش آلامتو و به ... چگونه کم آرایش کنیم ولی زیبا به نظر برسیم؟ - بیتوته www.beytoote.com/attire/face.../makeup3-looking-pretty.html‏ - ذخیره شده - مشابه چگونه کم آرایش کنیم ولی زیبا به نظر برسیم بدون آرایش , آرایش سبک ,گام بزرگی در آرایش , رنگ پوست,چین وچروک,محافظت از پوست, برای آرایش. با وقت کم چگونه سریع آرایش کنیم ؟! - برای دخترها و خانم ها (woman ... www.wandg.ir/1392/.../با-وقت-کم-چگونه-سریع-آرایش-کنیم-؟-‏ - ذخیره شده - مشابه 11 مارس 2014 ... با وقت کم چگونه سریع آرایش کنیم ؟ ... از همه صورتتان را با مایع شست و شوی صورت خوب بشویید تا همه غبار هایی که از صبح روی آن نشسته پاک شود. چگونه سریع آرایش کنیم | سایت آرایشی و زیبایی تک رژ www.tak-roj.ir/چگونه-سریع-آرایش-کنیم.html‏ - ذخیره شده 10 آوریل 2014 ... کشیدن خط چشم,ارایش لب,آموزش ارایش لب,کشیدن رژ گونه,اموزش ارایش صورت ... در اینجا یک ترفند را در نظر گرفته ایم که به آسانی و سریع آرایش ... چهره بیحال صبح را چطور آرایش کنیم؟ - نمناک namnak.com/آرایش-چهره-صبح-.p43926‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱۳ نقد آرایش صبح و رفع بی حالی چهره و ترفندهای آرایش صورت صبحگاهی و رفع کسالت چهره با میکاپ و اول صبح چطور آرایش کنیم در نمناک. چگونه صبح سریع آرایش کنیم؟ | اطلاعات جامع و مفید از وب سایت های ... www.weblogskin.com/planet/?p=38723‏ - ذخیره شده 30 نوامبر 2016 ... چگونه صبح سریع آرایش کنیم؟ | اطلاعات جامع و مفید از وب سایت های ایراناطلاعات جامع و مفید از وب سایت های ایران,Download Free. بنیتا - چند ترفند برای اینکه صبح ها سریع تر آرایش کنید www.benita.ir/.../quick-makeup-tricks-to-speed-up-your-morning-routine‏ - ذخیره شده 16 فوریه 2017 ... چند ترفند برای اینکه صبح ها سریع تر آرایش کنید. فاطمه بهزادی ۲۸ بهمن ... آرایش سریع. اگر حس می‌کنید ... چگونه روند سفید شدن موها را کند کنیم؟ بنیتا - چگونه در عید مانند یک حرفه‌ای آرایش کنیم؟ [قسمت اول] www.benita.ir/article/specific/how-to-apply-makeup-like-a-pro-i‏ - ذخیره شده چگونه در عید مانند یک حرفه‌ای آرایش کنیم؟ [قسمت اول]. فاطمه بهزادی ۳۰ اسفند ۱۳۹۵. با راه‌های خیلی زیاد و .... چند ترفند برای اینکه صبح ها سریع تر آرایش کنید ... بنیتا - چگونه آرایش کنیم، چگونه زیباتر شویم [قسمت دوم] www.benita.ir/.../amazing-makeup-and-beauty-tips-for-women-part-two‏ - ذخیره شده 7 ا کتبر 2016 ... چگونه آرایش کنیم، چگونه زیباتر شویم [قسمت دوم] ... هر صبح با شست‌و‌شوی صورت خود با آب گرم، و بعد از آن آب سرد، پوست‌تان را تازه کنید. این کار ... بنیتا - چگونه در عید مانند یک حرفه‌ای آرایش کنیم؟ [قسمت دوم/پایانی] www.benita.ir/article/specific/how-to-apply-makeup-like-a-pro-ii‏ - ذخیره شده چگونه در عید مانند یک حرفه‌ای آرایش کنیم؟ [قسمت دوم/پایانی]. فاطمه بهزادی ۱ فروردین ۱۳۹۶. با راه‌های خیلی زیاد و .... چند ترفند برای اینکه صبح ها سریع تر آرایش کنید ...