مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در راه است | کم‌مصرف‌ترین خودروی الکتریکی

[ad_1]

در راه است | کم‌مصرف‌ترین خودروی الکتریکی

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
قرار است شرکت BMW در سال ۲۰۱۷ نمونه جدیدی از خودروی الکتریکی i۳ را با طراحی بهینه و کارآیی بالاتر به بازار عرضه کند.

به گزارش ایرنا، قرار است باتری‌هایی در قسمت جلو و عقب این خودرو کارگذاشته شود تا برد این خودرو الکتریکی به میزان 50 درصد افزایش یابد. در حال حاضر خودرو i3 با هر بار شارژ قادر است حداکثر 300 کیلومتر را طی کند.

خودروی i3 یک خودروی شهری الکتریکی است که به صورت انبوه تولید شده و در ساخت آن از پلیمرهای تقویت شده با استفاده از فیبر کربن بهره گرفته شده است. خودرو i3 به عنوان کم‌مصرف‌ترین خودرو سال 2016 شناخته شده است.

با تمام این اوصاف، خودرو i3 حداقل دارای چند رقیب جدی در بازار خودروهای الکتریکی است. نسل سوم خودروی تسلا که قادر است 345 کیلومتر را با هر بار شارژ طی کند و خودرو بولت که با هر بار شارژ می‌تواند 385 کیلومتر را بپیماید، رقبای اصلی i3 محسوب می‌شوند.

شرکت BMW سرمایه‌گذاری زودهنگام و سنگینی را در زمینه خودروهای الکتریکی انجام داده است، اما در طول سال گذشته تنها موفق به فروش 25 هزار دستگاه خودرو i3 شد. این شرکت امیدوار است با تغییر طراحی خودرو و افزایش کارآیی آن بتواند سهم بیش‌تری از بازار خودروهای الکتریکی را در سال 2017 به دست آورد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فراخوان کرامت انسانی تخطی ناپذیر است اتحاد برای جهان پذیرا بودن، همبستگی … … … موسیقی ایرانی آرشیو و خبرهای موسیقیسبک …نکات آشپزی کباب کردن در کباب پزروی آتش و فر آموزش پخت با مایکروفر به روش صحیح … خبرگزاری فارس صفحه اصلی جلیلی در دانشگاه شریف دانشجویان باید برجام خوانی کنند مانیفست انتخاباتی ترامپ در این سایت میتوانید متن فارسی‌ را با حروف لاتین به صورت بنویسید تا در ©



لینک منبع :در راه است | کم‌مصرف‌ترین خودروی الکتریکی

تصاویر برای در راه است | کم‌مصرف‌ترین خودروی الکتریکی در راه است | کم‌مصرف‌ترین خودروی الکتریکی - همشهری www.hamshahrionline.ir/details/353952‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: قرار است شرکت BMW در سال ۲۰۱۷ نمونه جدیدی از خودروی الکتریکی i۳ را با طراحی بهینه و کارآیی بالاتر به بازار عرضه کند. در راه است | کم مصرف ترین خودروی الکتریکی | قرار است شرکت - قطره www.ghatreh.com/news/.../راه-است-مصرف-ترین-خودروی-الکتریکی‏ 30 نوامبر 2016 ... قرار است شرکت BMW در سال 2017 نمونه جدیدی از خودروی الکتریکی i3 را با طراحی بهینه و کارآیی بالاتر به بازار عرضه کند. ۱۰ خودروی تمام برقی از مرسدس بنز در راه هستند - زومیت www.zoomit.ir/2017/4/5/154661/mercedes-benz-eq-brand/‏ - ذخیره شده 5 آوریل 2017 ... مرسدس بنز، خودروساز محبوب آلمان، وعده داده است که تا سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۰ مدل خودروی تمام الکتریکی با برند EQ در سبد محصولاتش حضور داشته ... ۳۰ خودروی برقی در راه است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ... www.mehrnews.com/news/3690442/۳۰-خودروی-برقی-در-راه-است‏ - ذخیره شده 20 ژوئن 2016 ... یک شرکت اروپایی قرار است تا ۹ سال آینده، ۳۰ مدل جدید از خودروهای برقی خود را روانه بازار کند. پرشین خودرو | 10 خودروی تمام برقی مرسدس بنز در راه است www.persiankhodro.com/.../10-خودروی-تمام-برقی-مرسدس-بنز-در-راه-است‏ - ذخیره شده 7 آوریل 2017 ... مرسدس بنز، خودروساز محبوب آلمان، وعده داده است که تا سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۰ مدل خودروی تمام الکتریکی با برند EQ در سبد محصولاتش حضور داشته ... اولین خودروی الکتریکی اینفینیتی در راه است +عکس - پدال نیوز pedalnews.ir/.../اولین-خودروی-الکتریکی-اینفینیتی-در-راه-است-عکس‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2017 ... پدال نیوز- اینفینیتی در حال تست نسخه اولیه خودروی الکتریکی خود است. در راه است | کم‌مصرف‌ترین خودروی الکتریکی - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/30/1564120‏ - ذخیره شده 30 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: قرار است شرکت BMW در سال ۲۰۱۷ نمونه جدیدی از خودروی الکتریکی i۳ را با طراحی بهینه و کارآیی بالاتر به بازار عرضه کند. عصر خودرو - اولین خودروی الکتریکی اینفینیتی در راه است www.asrekhodro.com/.../اولین-خودروی-الکتریکی-اینفینیتی-در-راه-است‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... عصر خودرو- اینفینیتی در حال تست نسخه اولیه خودروی الکتریکی خود است. خودروی برقی شیائومی در راه است؛ منتظر باشید! - تکرا techera.ir/2016/12/12/xiaomi-unveil-electric-vehicle/‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... حالا اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت شیائومی قصد دارد از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی کند. خودروی برقی شیائومی در راه است!