مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه ترشی بادمجان با روغن زیتون

[ad_1]

وب سایت سوران: ترشی بادمجان با روغن زیتون یک نوع ترشی بادمجان جدید است که بسیار خوش طعم و سالم است و بسیار سریع آماده می شود. این ترشی از ترشی های سنتی و قدیمی ایتالیایی است که با روغن زیتون تهیه و از سرکه تنها برای مزه دار کردن آن استفاده می شود. در نتیجه بهترین گزینه برای افرادی است که به دلیل بیماری یا ذائقه طعم تند و تیز سرکه را در ترشی نمی پسندند.


  • بادمجان متوسط 2 عدد
  • سرکه سیب 2 فنجان
  • سیر  2 حبه درشت
  • جعفری تازه خردشده 2 قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون 3 قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل بمیزان دلخواه

طرز تهیه ترشی بادمجان با روغن زیتون

طرز تهیه:

بادمجان ها را بشویید، پوست بکنید و کلاهک آنها را کاملا جدا کنید. سپس آنها را به هر شکل که دوست دارید، خرد کنید.

بادمجان های خرد شده را به همراه سرکه سیب در قابلمه بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید. بادمجان ها را حدود 15 دقیقه در سرکه سیب بجوشانید تا بادمجان ها نرم و پخته شوند اما شکل خود را از دست ندهند.

در این فاصله سیرها را ریز خرد کنید و همراه با روغن زیتون در شیشه بریزید. قابلمه را از روی حرارت بردارید و بادمجان ها را آبکشی کنید. سپس بادمجان های پخته شده را داخل شیشه بریزید. کمی صبر کنید تا خنک شود سپس جعفری خرد شده به آن اضافه کنید.

 

به دلخواه کمی نمک و فلفل به ترشی اضافه کنید. درب شیشه را ببندید و در یخچال قرار دهید. ترشی بادمجان ایتالیایی با روغن زیتون نیازی به جا افتادن ندارد و بلافاصله قابل استفاده است. این ترشی فوق العاده خوش طعم و بی ضرر را با خیال راحت نوش جان کنید.

 

نکته: برای ظاهر زیباتر ترشی بادمجان می توانید پوست بادمجان ها را نگیرید و آنها را با پوست خرد کنید و در شیشه بریزید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه ترشی، طرز تهیه ترشی بندری آکاطرز تهیه ترشیطرز تهیه ترشی مخلوططرز تهیه ترشی لیتهطرز تهیه ترشی کلم قرمزطرز تهیه طرز تهیه ی ترشی بادمجان شکم پرطرز تهیه سیب زمینی تنوری شکم پر با سوسیس و پنیرطرز تهیه ی ترشی هفته بیجار طرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش غذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی آموزش آشپزی …در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذای سریعطرز تهیه غذای گیاهیسایت اشپزیپخت طرز تهیه زیتون پرورده طرز تهیه اگه زیتون شور و ترش بود ساعت تو آب خیس کنیدش، مواظب باشید بیشتر تو آب نمونه ترشی بندری طرز تهیه ترشی بندری ترشی خوشمزه …ترشی بندری تمرهندی بسته موسیر گرم هویج عدد خیار عدد بادمجان عددطرز تهیه روغن دنبه به سه روش یاد بگیر دات کاممواد لازم دنبه آب نمک یا شیر نمک هل هویج یا سیب پیاز زردچوبه روش اول طرز تهیه روغن ترشی سیر طرز تهیه سیر ترشی تند و معطر ایران …سیر ترشی سیر سرکه نمک فلفل سیاه سبزی معطر ترخون طرز تهیه سیرها را چند ساعت در دستور تهیه ترشی بندری فوق العاده لذیذ عکسطرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز آشنایی با روش تهیه‌ی فلافل و راز خوشمزه‌تر شدن آنفلافل، غذایی تند است و با ترشی سرو می‌شود، یعنی در ساندویچ آن به جای گوجه‌فرنگی و طرز تهیه ترشی، طرز تهیه ترشی بندری آکا طرز تهیه ترشیطرز تهیه ترشی مخلوططرز تهیه ترشی لیتهطرز تهیه ترشی کلم قرمزطرز تهیه ترشی طرز تهیه ی ترشی بادمجان شکم پر طرز تهیه سیب زمینی تنوری شکم پر با سوسیس و پنیر طرز تهیه ی ترشی هفته بیجار طرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش کرن فلکس غذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی آموزش آشپزی آکا و طرز در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذای سریعطرز تهیه غذای گیاهیسایت اشپزیپخت دسر طرز تهیه زیتون پرورده طرز تهیه اگه زیتون شور و ترش بود ساعت تو آب خیس کنیدش، مواظب باشید بیشتر تو آب نمونه چون بی ترشی بندری طرز تهیه ترشی بندری ترشی خوشمزه جنوب ایران ترشی بندری تمرهندی بسته موسیر گرم هویج عدد خیار عدد بادمجان عدد طرز تهیه روغن دنبه به سه روش یاد بگیر دات کام مواد لازم دنبه آب نمک یا شیر نمک هل هویج یا سیب پیاز زردچوبه روش اول طرز تهیه روغن دنبه ترشی سیر طرز تهیه سیر ترشی تند و معطر ایران کوک سیر ترشی سیر سرکه نمک فلفل سیاه سبزی معطر ترخون طرز تهیه سیرها را چند ساعت در اب خیس دستور تهیه ترشی بندری فوق العاده لذیذ عکس طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه آشنایی با روش تهیه‌ی فلافل و راز خوشمزه‌تر شدن آن فلافل، غذایی تند است و با ترشی سرو می‌شود، یعنی در ساندویچ آن به جای گوجه‌فرنگی و خیارشور



لینک منبع :طرز تهیه ترشی بادمجان با روغن زیتون

طرز تهیه ترشی بادمجان با روغن زیتون - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طرز-تهیه-ترشی-بادمجان-با-روغن-زیتون‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2016 ... ترشی بادمجان با روغن زیتون یک نوع ترشی بادمجان جدید است که بسیار خوش طعم و سالم است و بسیار سریع آماده می شود. این ترشی از ترشی های ... طرز تهیه ترشی بادمجان با روغن زیتون - آکا www.akairan.com/ashpazi/.../news2016121833851637.html‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2016 ... ترشی بادمجان با روغن زیتون یک نوع ترشی بادمجان جدید است که بسیار خوش طعم و سالم است و بسیار سریع آماده می شود. این ترشی از ترشی های ... آشپزخانه کوچک من: ترشی بادمجان ایتالیایی داخل روغن زیتون www.yemalilar.com/2016/01/blog-post_6.html‏ - ذخیره شده 6 ژانویه 2016 ... این ترشی( بادمجان پرورده ) خوشمزه ایتالیایی برخلاف همه ترشی ها با نون سرو ... بادمجونها رو داخل یک شیشه خشک و تمیز پر کنید و روش روغن زیتون ... طرز تهیه ترشی بادمجان با روغن زیتون - ایران مطلب | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28917675‏ 1 دسامبر 2016 ... ترشی بادمجان با روغن زیتون یک نوع ترشی بادمجان جدید است که بسیار ... لازم روغن طرز تهیه: 1 ورقه های کالباس را به صورت نوارهای باریک خرد کنید. طرز تهیه ترشی بادمجان با روغن زیتون - سحرنیوز www.saharnews.org/طرز-تهیه-ترشی-بادمجان-با-روغن-زیتون/‏ - ذخیره شده وب سایت سوران: ترشی بادمجان با روغن زیتون یک نوع ترشی بادمجان جدید است که بسیار خوش طعم و سالم است و بسیار سریع آماده می شود. این ترشی از ترشی های سنتی ... طرز تهیه ترشی بادمجان با روغن زیتون - مجله خبری شوش مال shooshmall.com/blog/طرز-تهیه-ترشی-بادمجان-با-روغن-زیتون/‏ ترشی بادمجان با روغن زیتون یک نوع ترشی بادمجان جدید است که بسیار خوش طعم و سالم است و بسیار سریع آماده می شود. این ترشی از ترشی های سنتی و قدیمی ... طرز تهیه ترشی بادمجان با روغن زیتون - پسند psand.ir/طرز-تهیه-ترشی-بادمجان-با-روغن-زیتون/‏ - ذخیره شده 13 فوریه 2017 ... وب سایت سوران: ترشی بادمجان با روغن زیتون یک نوع ترشی بادمجان جدید است که بسیار خوش طعم و سالم است و بسیار سریع آماده می شود. این ترشی از ... آموزش انواع ترشیجات | بیجاده www.bijade.com/cookery/pickle‏ - ذخیره شده - مشابه مواد لازم ترشی انبه هندی خوشمزه با روغن زیتون: انبه کال پوست گرفته و قطعه شده: ... و جعفری سرکه و نمک طرز تهیه زالک ترشی یا ترشی بادمجان: بادمجانها را بصورت ... طرز تهیه ترشی بادمجان با روغن زیتون - بازار خبر www.news-bazar.com/.../--طرز-تهیه-ترشی-بادمجان-با-روغن-زیتون-‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2016 ... ترشی بادمجان با روغن زیتون یک نوع ترشی بادمجان جدید است که بسیار خوش طعم و سالم است و بسیار سریع آماده می شود. این ترشی از ترشی های ... طرز تهیه خوراک بادمجان با روغن زیتون • وقت غذای خوبه :) goodfoodtime.com/.../طرز-تهیه-خوراک-بادمجان-با-روغن-زیتون/‏ - ذخیره شده 3 آگوست 2016 ... وب سایت سوران: ترشی بادمجان با روغن زیتون یک نوع ترشی بادمجان جدید است که بسیار خوش طعم ... طرز تهیه خوراک گوشت و سبزیجات با طبخ مردانه ...