مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید داروی جدید برای درمان آکنه

[ad_1]

بامداد :محققان موفق به تولید یک آنتی بیوتیک جدید شده اند که با حداقل صدمه به سلول ها قادر به درمان آکنه است.

به گزارش بامداد به نقل از ایرنا از ساینس، این آنتی بیوتیک درمان اکنه که توسط یک شرکت استرالیایی تولید شده است، Zolav نام دارد و نتایج آزمایش ها نشان می دهد علاوه بر اینکه میزان سمی بودن آن برای سلول ها بسیار کم است، دارای خواص آنتی اکسیدانی است. این آنتی بیوتیک علاوه بر اینکه عفونت آکنه را کاهش می دهد، قادر به درمان قرمزی و التهاب پوست در کمترین زمان ممکن است.

آکنه یک التهاب پوستی است که به صورت جوش های قرمز و معمولا چرکی در پوست؛ و به ویژه صورت ظاهر می شود و اغلب در نوجوانان شایع است.

مصرف غذاهای چرب و شیرین التهابات آکنه را افزایش می دهد. اختلالات هورمونی ، رژیم غذایی پرچرب، دستکاری جوش های صورت، سفرها مداوم هوایی، استرس، استفاده از داروهای خاص و تغییرات جوی مهمترین دلایل بروز آکنه هستند.

در حال حاضر آکنه با داروی ایزوترتینوئین، یکی از مشتقات ویتامین A، درمان می شود که عوارض جانبی جدی به همراه دارد.

محققان بر این باورند که درمان آکنه با داروی Zolav یک روش بسیار کم خطر، مطمئن و موثر است.نتایج این تحقیقات در نشریه Drug Design, Development and Therapy منتشر شده است.

اخبار پزشکی – ایرنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جوش صورت یا آکـنه – علل ، علایم ، درمان مرجع کامل جوش صورت یا آکـنه مقدمه ضایعاتی که در اثر بسته شدن مجاری غدد چربی در صورت، گردن، پشت جوش صورت آکنه چیست و راه درمان آن کدام است …مقدمه جوش چیست؟ جوش یا آکنه، طیف متنوعی از ضایعات پوستی است که به صورت لکه‌های شرکت داروسازی باریج اسانس تولید کننده داروهای …تولیدکننده داروهای گیاهی خرید گیاهان دارویی و قیمت شرکت داروسازی باریج اسانس پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی آریوبرزن پزشکیدر شماره قبل مطالبی در مورد سر درد و شناسایی آن نوشتیم در این شماره نگاهی به سه گونه بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست …با تشکر از عزیز برای آغاز تاپیک و قرار دادن مطالب ارزشمند در ادامه فهرست نرگس آبادهانواع جوشکاری جوشکاری با قوس الکتریکی یکی از متداول ترین روشهای اتصال قطعات بانک اطلاعات دارویی آرشیو سایت علمی دانشجویان …اول از همه بیایم گروه بندی دروها رو ببینیم دستگاه گوارش داروهای موثر بر زخمهای مواد مخدر و مشروبات الکلی کلیۀ اخبار و بحث های …اثرات مخرب مصرف توام الکل و دارو برای چه با مصرف الکل زندگی را به خود تلخ کنیم از میگنا سندروم بهجت چیست؟ عکس سندرم بهجت یک اختلال چند سیستم است که با زخم های دهانی و تناسلی و درگیری جوش صورت یا آکـنه – علل ، علایم ، درمان مرجع کامل اطلاعات جوش صورت یا آکـنه مقدمه ضایعاتی که در اثر بسته شدن مجاری غدد چربی در صورت، گردن، پشت، شانه جوش صورت آکنه چیست و راه درمان آن کدام است سایت پزشکان مقدمه جوش چیست؟ جوش یا آکنه، طیف متنوعی از ضایعات پوستی است که به صورت لکه‌های قرمزرنگ یا شرکت داروسازی باریج اسانس تولید کننده داروهای گیاهی تولیدکننده داروهای گیاهی í خرید گیاهان دارویی و قیمت شرکت داروسازی باریج اسانس جهت پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی دانشمندان دانشگاه ادینبورگ در دستاوردی نویدبخش برای زنان نابارور دریافتند که یک داروی آریوبرزن پزشکی صرع تشنج از بیماری‌های مغز و اعصاب می باشد که معمولاً به صورت تشنج صرع بزرگ نرگس آباده انواع جوشکاری جوشکاری با قوس الکتریکی یکی از متداول ترین روشهای اتصال قطعات کار می بانک اطلاعات دارویی آرشیو سایت علمی دانشجویان ایران اول از همه بیایم گروه بندی دروها رو ببینیم دستگاه گوارش داروهای موثر بر زخمهای دوازدهه بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست تاپیک باز با تشکر از عزیز برای آغاز تاپیک و قرار دادن مطالب ارزشمند در ادامه فهرست تاپیک میگنا سندروم بهجت چیست؟ عکس ç سندرم بهجت یک اختلال چند سیستم است که با زخم های دهانی و تناسلی و درگیری چشمی مواد مخدر و مشروبات الکلی کلیۀ اخبار و بحث های مرتبط آرشیو اثرات مخرب مصرف توام الکل و دارو برای چه با مصرف الکل زندگی را به خود تلخ کنیم از مضررات مصرف داروهای جدید برای درمان افسردگی محصولات جدید برای درمان ریزش مو



لینک منبع :تولید داروی جدید برای درمان آکنه

داروی جدیدی برای درمان آکنه | Med Apple medapple.com/17504/داروی-جدیدی-برای-درمان-آکنه/‏ - ذخیره شده 26 آوریل 2016 ... یک خبر خوش برای جوانانی که از آکنه ( یا اصطلاحا جوش غرور یا جوش جوانی ) رنج می برند: محققان موفق به تولید یک آنتی بیوتیک جدید شده اند که با ... تولید آنتی بیوتیک جدید برای درمان آکنه - دارو - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../-تولید-آنتی-بیوتیک-جدید-برای-درمان-آکنه‏ - ذخیره شده 12 آوریل 2016 ... محققان موفق به تولید یک آنتی بیوتیک جدید شده اند که با حداقل صدمه به سلول ها قادر به درمان آکنه است. تولید آنتی بیوتیک جدید برای درمان آکنه - سلامانه www.salamaneh.com/post/.../تولید-آنتی-بیوتیک-جدید-برای-درمان-آکنه‏ 12 آوریل 2016 ... سلامانه : محققان موفق به تولید یک آنتی بیوتیک جدید شده اند که با حداقل ... محققان بر این باورند که درمان آکنه با داروی Zolav یک روش بسیار کم خطر، ... داروهای گیاهی کندس - درمان جوش صورت kondos.blogfa.com/category/9‏ - ذخیره شده - مشابه داروهای گیاهی کندس - درمان جوش صورت - سلامتی و درمان با داروهای گیاهی و طب سنتی ... غدد شروع به بزرگ شدن و فعالیت خود که تولید و ترشح چربی است، را آغاز می کنند. داروی جدید ضد آکنه - کلیروژن - ایران سلامت forum.iransalamat.com/جوش...آکنه.../داروی-جدید-ضد-آکنه-کلیروژن-6872/‏ - ذخیره شده توی هفته نامه سلامت راجع به یک داروی جدید به اسم کلیروژن برای درمان آکنه. ... در تلاش بوده‌اند که داروی جدید و بی‌خطرتری تولید کنند که DHT را به عنوان ... روش های درمان جوش چرکی – سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=21862‏ - ذخیره شده - مشابه برخی داروها حاوی اسید سالیسیلیک و گوگرد هم هستند که جوش چرکی را پوشانده و خشک ... موجود در میوه‌ها به نام اسید‌های آلفا هیدروکسی سلاح مؤثر جدیدی بر علیه جوش است. جوش صورت یا آکـنه – علل ، علایم ، درمان ( مرجع کامل اطلاعات ) – سایت ... www.pezeshk.us/?p=7639‏ - ذخیره شده - مشابه ۱) تولیـد و ترشح زیادی چربی در این غدد که خود این میتواند بعلت ارثی بودن یا عدم تنظیم هورمونی ... از تشکیل جوش جـدید تا حـد زیادی مـوثر هسـتند و در درمان نیز کـمک کـننده میباشند. ... در درمان جوش از داروهای ضد باکتری ( میکروبی ) نیز استفاده میشود. آنتی بیوتیک درمان اکنه - اخبار newsall.arisfa.com/%3Cstrong%3E+آنتی+بیوتیک+درمان+اکنه%3C%2Fstrong%3E/‏ - ذخیره شده آنتی بیوتیک درمان اکنه - جدیدترین خبر ها از سراسر جهان - اخبار. ... نوشته تولید داروی جدید برای درمان آکنه اولین بار در بامداد پدیدار شد. ارسال توسط خبر |دسته:,| ... سایت درمانی پسوریازیس - کشف داروی درمان بیماری پوستی ... psoriasiscure.ir/کشف-داروی-درمان-بیماری-پوستی-پسوریازی/‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... شرکت مام دارو با تولید داروی گیاهی کرم پسوس رام جهت درمان بیماری ... و بسیار موثر در درمان درماتوزهای شایع جامعه نظیر پسوریازیس و آکنه وولگاریس ... آکنه یا جوش صورت - آنچه مادران لازم است بدانند banovan.blogsky.com/1387/02/15/post-58/‏ - ذخیره شده - مشابه ۱) تولیـد و ترشح زیادی چربی در این غدد که خود این میتواند بعلت ارثی بودن یا عدم تنظیم هورمونی ... از تشکیل جوش جـدید تا حـد زیادی مـوثر هسـتند و در درمان نیز کـمک کـننده میباشند. ... در درمان جوش از داروهای ضد باکتری ( میکروبی ) نیز استفاده میشود.