مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مشخصات گوشی‌های میان‌رده اندرویدی نوکیا

[ad_1]

در حالی که طی چند وقت اخیر اخبار مبنی بر حضور پرقدرت مجدد نوکیا در بازار گوشی‌های هوشمند سال منتشر گردیده، امروز نیز یک منبع فنلاندی مدعی شد یکی از گوشی‌های میان رده جدید نوکیا که در نمایشگاه MWC معرفی می‌شود، دارای نمایشگری 5 تا 5.5 اینچی خواهد داشت.

به گزارش صبحانه،مدت زمانی که نوکیا طبق قرارداد خود با مایکروسافت اجازه ورود به بازار را نداشت به پایان رسیده است، از این رو هواداران برند فنلاندی برای بازگشت دوست قدیمی به بازار لحظه شماری می‌کنند.

در همین حال مدیرعامل این شرکت چندی پیش اعلام کرد که استراتژی شرکت متبوعش تغییر کرده و در بیانیه‌ای رسمی اعلام شد نوکیا در رویداد MWC امسال حضور داشته باشد. این رویداد از تاریخ ۹ اسفند امسال به مدت چهار روز برپا خواهد بود و میزبان شرکت‌های مختلف و بزرگ در زمینه گوشی‌های هوشمند است که یکی از این شرکت‌ها نوکیا خواهد بود.

در ادامه همین درز شایعات سریالی نیز، بعدها تصویری از گوشی هوشمند میان رده اندروید نوکیا با نام C۱ منتشر گردید که منبع خبر معتقد بود، این محصول یکی از سه مدل گوشی هوشمند عرضه شده در سال ۲۰۱۶ نوکیا به بدنه‌ای تمام فلزی با نمایشگری ۵ یا ۵٫۵ اینچی مجهز خواهد شد.

در همین حال امروز نیز یک منبع فنلاندی دیگر مدعی شد گوشی D۱C در دو نسخه ۵ و ۵٫۵ اینچی به ترتیب با ۲ و ۳ گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه خواهد شد. گفتنی است که گوشی‌های جدید نوکیا توسط کمپانی فنلاندی HMD Global مونتاژ می‌شود.

علاوه بر این هر دو مدل گوشی میان رده جدید نوکیا به دوربین ۱۶ مگا پیکسلی کارل زایس تجهیز شده اند و در سوی دیگر در قاب جلویی میزبان سنسور ۸ مگا پیکسلی هستند. از دیگر ویژگی‌های گوشی D1C نوکیا می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۰، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، پشتیبانی از کار حافظه جانبی و قدرت گرفته از اندروید ۷ نوقا اشاره کرد.

اگرچه تاکنون اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این محصول ارائه نگردیده، با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که D1C در کنار کیفیت بالا، قیمت رقابتی را هم از سایر گوشی‌های تولید شده توسط نوکیا به ارث برده باشد که می‌تواند فروش موفق آن در بازار را تضمین کند.

منبع : فارنت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین گوشی های ارزشمند در برابر قیمت در بازار …بهترین گوشی های ارزشمند در برابر قیمت در بازار جهانی قیمت و مشخصات ۲۱ دیدگاه فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ خرید موبایل ، …جدیدترین مطالب مجله خبری مشاهده همه رونمایی از میزو میان رده جدید چینی با بدنه بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا …یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته گوشی هواوی معرفی شد میان رده ای قدرتمند …امروز هواوی از گوشی میان رده جدید در کشور چین پرده برداشتمحصولی که پیش از این هم ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای خبرگزاری تسنیم بهترین گوشی‌های هوشمند بازار …بهترینخبرگزاری تسنیم مطمئنا گوشی‌های زیادی چه هوشمند و چه غیر هوشمند در این بازه‌ی قیمتی معرفی بهترین گوشی های هوشمند زیر هزار تومان …مقالاتگجت هاموبایلمعرفی و مقایسه بهترین گوشی های هوشمند زیر ۸۰۰ هزار تومانمعرفی بهترین گوشی های ارزان قیمت بازارمعرفی بهترین گوشی های ارزان قیمت بازارمعرفی گوشی های موبایل با قیمت زیر هزار تومان نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ میان‌رده …معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی ایستنا گوشیپنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه بهترین گوشی های ارزشمند در برابر قیمت در بازار جهانی قیمت بهترین گوشی های ارزشمند در برابر قیمت در بازار جهانی قیمت و مشخصات ۲۱ دیدگاه ارسال شده فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ خرید موبایل ، تبلت ، ساعت هوشمند جدیدترین مطالب مجله خبری مشاهده همه رونمایی از میزو میان رده جدید چینی با بدنه فلزی و بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون و یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته از گوشی هواوی معرفی شد میان رده ای قدرتمند با قیمت امروز هواوی از گوشی میان رده جدید در کشور چین پرده برداشتمحصولی که پیش از این هم ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت ۶۰۰ تا ۱ میلیون و ۴۰۰ یکی از پرطرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده‌ها یا میان قیمت‌ها هستند خبرگزاری تسنیم بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ خبرگزاری تسنیم مطمئنا گوشی‌های زیادی چه هوشمند و چه غیر هوشمند در این بازه‌ی قیمتی وجود معرفی بهترین گوشی های هوشمند زیر هزار تومان آی تی رادار مقالات گجت ها موبایل معرفی و مقایسه بهترین گوشی های هوشمند زیر ۸۰۰ هزار تومان معرفی بهترین گوشی های ارزان قیمت بازار معرفی بهترین گوشی های ارزان قیمت بازارمعرفی گوشی های موبایل با قیمت زیر هزار تومان در نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ میان‌رده مقرون به معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی



لینک منبع :مشخصات گوشی‌های میان‌رده اندرویدی نوکیا

انتشار مشخصات گوشی‌های میان‌رده اندرویدی نوکیا | فارنت farnet.ir/.../new-nokia-android-smartphones-might-come-in-5-inch-and-5-5-inch-variants/‏ - ذخیره شده در ادامه همین درز شایعات سریالی نیز، بعدها تصویری از گوشی هوشمند میان رده اندروید نوکیا با نام C۱ منتشر گردید که منبع خبر معتقد بود، این محصول یکی از سه مدل ... مشخصات گوشی‌های میان‌رده اندرویدی نوکیا - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../مشخصات-گوشی‌های-میان‌رده-اندرویدی-نوکیا‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2016 ... در حالی که طی چند وقت اخیر اخبار مبنی بر حضور پرقدرت مجدد نوکیا در بازار گوشی‌های هوشمند سال منتشر گردیده، امروز نیز یک منبع فنلاندی مدعی شد ... مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل نوکیا ایکس دو سیم کارت ... https://www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-نوکیا-ایکس-دو-سیم-کارت‏ - ذخیره شده به واقع نوکیا با تولید این نوع گوشی‌ها خواسته تا در بازار داغ و شلوغ اندرویدی های میان رده و ارزان قیمت حضور پیدا کند و بتواند به رقیبی جدی برای کمپانی‌های چون ... گوشی ارزان قیمت نوکیا با اندروید 7.0 راهی بازار می‌شود - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../گوشی-ارزان-قیمت-نوکیا-با-اندروید-7-0/‏ - ذخیره شده 26 نوامبر 2016 ... البته چند ماه پیش اطلاعاتی از یک گوشی نوکیا منتشر شده بود که D1C نام داشت و به نظر می‌رسید که یک محصول میان‌رده بود. این گوشی امتیاز ۶۸۲ در ... معرفی گوشی جدید اندرویدی نوکیا با نام Nokia 3 https://www.sahandpress.com/.../presentation-earphone-new-with-title-Nokia-3‏ - ذخیره شده 2 مارس 2017 ... شرکت نوکیا هم یکی از این شرکت‌ها بود که دو گوشی جدید اندرویدی. ... که مشخصات فنی کامل گوشی Nokia 3 را ارائه دهیم که یک گوشی میان رده بوده و از ... مشخصات فنی و قیمت گوشی نوکیا 6 | Nokia 6 - جی اس ام www.gsm.ir/item/mobile/show/26795/موبایل-Nokia-6/‏ - ذخیره شده مشخصات فنی کامل گوشی نوکیا 6،قیمت گوشی Nokia 6 به همراه گالری عکس، ویدیو، بررسی ... عرضه گوشی 3310 جدید در آوریل و گوشی‌های اندرویدی نوکیا در ماه مه. نیم نگاهی به نوکیا 6؛ گوشی اندرویدی نوکیا در تصاویر جدید باشکوه ... www.gsm.ir/.../نیم-نگاهی-به-نوکیا-6؛-گوشی-اندرویدی-نوکیا-در-تصاویر-جدید-باشکوه-است!/‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... همانطور که می‌دانید، روز گذشته نوکیا 6، گوشی اندرویدی نوکیا به طور رسمی ... گوشی نوکیا 6 یک موبایل میان‌رده تمام عیار است که در قسمت سخت ... گوشی میان رده اندرویدی نوکیا در دنیای واقعی رخ نشان داد - گجت نیوز gadgetnews.ir/143443/گوشی-میان-رده-اندرویدی-نوکیا-در-دنیای-و/‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... کمتر از دو ماه دیگر دو گوشی اندرویدی نوکیا معرفی می‌شوند. این شرکت قصد دارد علاوه بر عرضه اسمارتفون پرچمدار، گوشی میان رده اندرویدی نوکیا را ... نوکیا با سه گوشی هوشمند میان رده به میدان نبرد بازگشت - کلیک click.ir/.../nokia-6-nokia-5-nokia-3-android-phones-mwc-2017/‏ - ذخیره شده 26 فوریه 2017 ... شرکت فنلاندی HMD Global که حق تولید گوشی های نوکیا را به دست آورده است، سه دستگاه اندرویدی جدید را که برای بازار میان رده ها طراحی شده ... گوشی میان رده نوکیا ۶ با قیمت ۳۷۰ دلار در یک رنگ جدید به فروش می رسد khabarooz.com/post/188461‏ - ذخیره شده مدتی پیش، شرکت فنلاندی HMD Global گوشی اندرویدی نوکیا ۶ را در چین معرفی کرد و تعدادی از این گوشی را نیز به فروش رسانده است. این شرکت در هنگام رونمایی از ...