مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بی‌ ام‌ و i3 فیس لیفت مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S

[ad_1]

مدل فیس‌لیفت و اسپرت بی‌ام‌و i3 در سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد.

بی‌ام‌و مدل به‌روزرسانی شده‌ی ۲۰۱۸ از خودروی i3 را روانه‌ی بازار خواهد کرد. در این مدل شعاع حرکتی خودرو افزایش پیدا می‌کند و البته سازنده  یک نسخه‌ی اسپرت نیز به انواع مدل‌های این خودرو اضافه خواهد کرد. 

نشریه‌ی اتوکار بریتانیا ادعا کرده است بی‌ام‌و این خودرو را در سپتامبر سال آینده و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی خواهد کرد؛ با معرفی مدل i3S به‌عنوان یک هاچ‌بک اسپرت، این مدل به پرچم‌دار سایر گونه‌های i3 بدل خواهد شد. بر اساس این مقاله، مدل i3S از نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی پیشرانه‌ی الکتریکی ۱۶۷ اسب بخاری و ۲۵۰ نیوتون‌متری i3 استفاده خواهد کرد.

بی ام و i3

به گزارش نشریه‌ی اتوکار؛ این نسخه به لطف داشتن قدرت بیشتر، خواهد توانست ظرف ۷.۳ ثانیه، سرعت خود را از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند تا بدین ترتیب در زمینه‌ی شتاب‌ قادر به رقابت با خودروهای هاچ‌بک‌ اسپرت بنزینی مانند فورد فیستا ST باشد, گرچه در این رقابت، قیمت نهایی خودروی مورد بحث تعیین‌کننده است.

بی ام و i3

در خصوص تغییرات ظاهری، انتظار می‌رود مدل اسپرت از نمایی اسپرت‌تر در بخش داخلی و خارجی خود بهره ببرد؛ گرچه طرح کلی آن با مدل فعلی که در بازار موجود است، تفاوت اساسی و شگرفی نخواهد داشت. 

احتمالا i3 جدید تغییراتی در بخش سپرها، چراغ‌های اصلی و سیستم رسانه‌ای و ارتباطی به خود خواهد دید، اما طرح کلی آن همچنان مانند مدل فعلی باقی می‌ماند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تجربه رانندگی با ب‌ام‌و در ایران پدال، مجله خودرو و …ب‌ام‌و برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت به جهانیان معرفی شد، خودرویی که از بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و مشخصات کلی بی ام دبلیو اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان خارجی تویوتا بر سر کمری قمار می انتخاب فولکس‌واگن گلف به عنوان خودروی سال ……بخش اتوموبیل یاهو، امسال فولکس واگن گلف را به عنوان خودروی سال معرفی کرد در عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، … نکته مهم درباره قیمت خودرو های دست دوم همه چیز درباره بی ام و سری اتومبیل استثناییاخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی تست رانندگی با ب‌ام‌و مدل پدال، مجله خودرو و وقتی که کمپانی ب‌ام‌و برای نخستین بار مدل ایکس ۶ را معرفی کرد، بسیاری از کارشناسان صنعت تجربه رانندگی با ب‌ام‌و در ایران پدال، مجله خودرو و حمل ب‌ام‌و برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت به جهانیان معرفی شد، خودرویی که از بسیاری بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و ایمیل میشه عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران نکته مهم درباره قیمت خودرو های دست دوم همه چیز درباره بی ام و سری اتومبیل استثنایی مشخصات کلی بی ام دبلیو شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند چرا و چگونه دستگاه اندرویدی خود را روت کنیم ؟ آی تی رادار … گوناگون آموزش روت کردن چیست ؟ اگر شما به عنوان مدیر یک ماشین ویندوزی هستید شما دسترسی کاملی به کل سیستم معماری و طراحی برترین مدارس دنیا را مشاهده کنید زومیت ابن مدارس از سال تا به عنوان برترین مدارس دنیا معرفی شدند ö سری مختلف لپ تاپ های را بشناسید تا هنگام خرید اشتباه از جمله برند هایی است که مدل های مختلف محصولات آن در بازار ایران یافت می شود لیست تمام گوشی و تبلت های قابل آپدیت به اندروید کیت کت مقالات گجت ها موبایل توجه این صفحه در صورت اضافه شدن گوشی های دیگر به لیست گوشی های قابل آپدیت به اندروید ۴٫۴ به اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری



لینک منبع :بی‌ ام‌ و i3 فیس لیفت مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S

تصاویر برای بی‌ ام‌ و i3 فیس لیفت مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S بی‌ ام‌ و i3 فیس لیفت مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S - زومیت www.zoomit.ir/.../2018-bmw-i3-facelift-to-bring-sporty-s-variant/‏ - ذخیره شده 2 دسامبر 2016 ... بی ام و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت سال آینده از نسخه ی اسپرت خودروی الکتریکی هاچ بک i3 رونمایی خواهد کرد که می تواند یک رقیب جدی برای ... بی‌ ام‌ و i3 فیس لیفت مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S - فروش BMW persiakhodro4.com/بی‌-ام‌-و-i3-فیس-لیفت-مدل-۲۰۱۸-به-همراه-نس/‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2016 ... بی‌ام‌و مدل به‌روزرسانی شده‌ی ۲۰۱۸ از خودروی i3 را روانه‌ی بازار خواهد کرد. در این مدل شعاع حرکتی خودرو افزایش پیدا می‌کند و البته سازنده یک نسخه‌ی ... بی‌ ام‌ و i3 فیس لیفت مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S | رادمان داده پردازی radmandp.com/بی‌-ام‌-و-i3-فیس-لیفت-مدل-۲۰۱۸-به-همراه-نس/‏ 2 دسامبر 2016 ... مدل فیس‌لیفت و اسپرت بی‌ام‌و i3 در سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد. Source: Zoomit... بی‌ ام‌ و i3 فیس لیفت مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S - بتانیوز betanews.ir/.../بی-ام-و-i3-فیس-لیفت-مدل-۲۰۱۸-به-همراه-نسخه-s/‏ - ذخیره شده 2 دسامبر 2016 ... مدل فیس لیفت و اسپرت بی ام و i3 در سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد بی ام و مدل به روزرسانی شده ی ۲۰۱۸ از خودروی i3 را روانه ی بازار خواهد کرد در این... بی‌ ام‌ و i3 فیس لیفت مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S - کلوب www.cloob.com/u/sandooj/125455944‏ - ذخیره شده 17 فوریه 2017 ... بی‌ ام‌ و i3 فیس لیفت مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S. مجله اینترنتی سندوج. بی‌ام‌و مدل به‌روزرسانی شده‌ی ۲۰۱۸ از خودروی i3 را روانه‌ی بازار خواهد کرد. در این مدل ... بی‌ ام‌ و i3 فیس لیفت مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S - اخبار جدید لحظه ای ایران ... akhbartop.com/108274/‏ - ذخیره شده 2 دسامبر 2016 ... بی‌ام‌و مدل به‌روزرسانی شده‌ی ۲۰۱۸ از خودروی i3 را روانه‌ی بازار خواهد کرد. در این مدل شعاع حرکتی خودرو افزایش پیدا می‌کند و البته سازنده یک نسخه‌ی ... بی ام و i3 فیس لیفت مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S - تی نیوز tnews.ir/news/c59f75188165.html‏ 2 دسامبر 2016 ... بی ام و مدل به روزرسانی شده ی ۲۰۱۸ از خودروی i3 را روانه ی بازار خواهد کرد. در این مدل شعاع حرکتی خودرو افزایش پیدا می کند و البته سازنده یک نسخه ی ... بی‌ ام‌ و i3 فیس لیفت مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S | SHARE4U.IR share4u.ir/?p=40631‏ - ذخیره شده بی‌ ام‌ و i3 فیس لیفت مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S. ارسال از share4u در آموزش ... مدل ۲۰۱۸ به همراه نسخه S. مدل فیس‌لیفت و اسپرت بی‌ام‌و i3 در سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد. بی ام و i3 فیس لیفت مدل 2018 به همراه نسخه s | زومیت | خبروان khabarone.ir/news/.../بی-ام-و-i3-فیس-لیفت-مدل-2018-به-همراه-نسخه-s‏ 2 دسامبر 2016 ... بی‌ام‌و مدل به‌روزرسانی شده‌ی ۲۰۱۸ از خودروی i3 را روانه‌ی بازار خواهد کرد. در این مدل شعاع حرکتی خودرو افزایش پیدا می‌کند و البته سازنده یک نسخه‌ی ...