مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اطلاعات ۱.۳ میلیون اکانت اندرویدی به سرقت رفت!

[ad_1]

نرم افزارهای مخربی که توسط کاربران اندروید دانلود شده، بیش از ۱.۳ میلیون اکانت گوگل را تخریب کرده است.

این بدافزارها اطلاعات موجود در تلفن‌های همراه را سرقت می‌کنند و به کنترل آن‌ها می‌پردازند. این عمل به این صورت انجام می‌پذیرد که اکانت‌های ایمیل موجود دزدیده می‌شوند و برنامه‌های مخرب بیشتری شروع به نصب شدن می‌کنند و این فرآیند همچنان ادامه خواهد یافت.

هکر‌ها قابلیت دسترسی به برنامه‌های Photos، گوگل پلی، گوگل Docs و جیمیل را خواهند داشت. کابرانی که از نسخه‌های جدیدتر اندروید استفاده می‌کنند، امنیت بیشتری در این زمینه دارند؛ اما نسخه‌های قدیمی اندروید مانند کیت‌کت، مقاومت کمی در برابر این بدافزار‌ها خواهند داشت.

از این ۱.۳ میلیون اکانت گوگل مورد حمله قرار گرفته، ۵۷ درصد مربوط به آسیا، ۱۹ درصد مربوط به آمریکا، ۱۵ درصد مربوط به آفریقا و ۹ درصد مربوط به اروپا بوده است.

اگر شما هم تحت حمله‌های این بدافزار‌ها قرار گرفته‌اید، سریعا گوشی اندرویدی‌تان را فلش کنید و تمامی رمز‌های موجود را تغییر دهید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ …مکان یابی و کنترل فرزندان دیگر نگران رفت و آمد فرزندان خود در بیرون از کانون گرم فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام بررسی و مقایسه ۱۰ تبلت مبتنی بر ویندوز در بازاربررسی و مقایسه ۱۰ تبلت مبتنی بر ویندوز در بازار ماه پیش ابزاری بنام تبلت ویندوزی جزو دانلود شبیه ساز اندروید برای …موبایلنرم افزار آندرویددانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر نام نرم خوارزمی، نشریه اینترنتی برترین های آی تی خب، شما به احتمال زیاد در شبکه‌های اجتماعی زیاد می‌گردید و دیده‌اید که برخی از کانال‌ها فروش یوراکس،خریدبوراکس،بوراکس فروش بوراکس وخرید بوراکس،تهیه چرخ و محور شهریور ۲۶ ۱۳۹۵ نگاهی نو به چگونگی شکل گیری ماه آذر ۱۹ ۱۳۹۵ سیاره هیچ میان مریخ و چگونه جاوا اسکریپت را بر روی مرورگر فعال کنم؟ پربازدیدترینهای این هفته چگونه بروزرسانی ویندوز ۱۰ را به تعویق بیندازیم؟ آیا هنگام تفکرات هک بازی کلش آف کلنز خیال یا واقعیت؟ گجت نیوز اگر شما هم جزو طرفداران پروپاقرص بازی محبوب کلش آف کلنز بوده باشید، حتما تا به حال، زیاد در



لینک منبع :اطلاعات ۱.۳ میلیون اکانت اندرویدی به سرقت رفت!

اطلاعات ۱.۳ میلیون اکانت اندرویدی به سرقت رفت! - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../اطلاعات-۱-۳-میلیون-اکانت-اندرویدی-به.../.html‏ - ذخیره شده نرم افزارهای مخربی که توسط کاربران اندروید دانلود شده، بیش از ۱.۳ میلیون اکانت گوگل را تخریب کرده است. این بدافزارها اطلاعات موجود در تلفن‌های همراه را سرق. اطلاعات ۱.۳ میلیون اکانت اندرویدی به سرقت رفت! - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../اطلاعات-۱-۳-میلیون-اکانت-اندرویدی-به-سرقت-رفت/4447342‏ - ذخیره شده نرم افزارهای مخربی که توسط کاربران اندروید دانلود شده، بیش از ۱.۳ میلیون اکانت گوگل را تخریب کرده است. این بدافزارها اطلاعات موجود در تلفن‌های همراه ... اطلاعات ۱.۳ میلیون اکانت اندرویدی به سرقت رفت! - تی نیوز tnews.ir/news/864575165379.html‏ 1 دسامبر 2016 ... نرم افزارهای مخربی که توسط کاربران اندروید دانلود شده، بیش از ۱.۳ میلیون اکانت گوگل را تخریب کرده است. این بدافزارها اطلاعات موجود در تلفن های ... تریبون - اطلاعات ۱.۳ میلیون اکانت اندرویدی به سرقت رفت! 3bune.ir/.../اطلاعات_۱.۳_میلیون_اکانت_اندرویدی_به_سرقت_رفت!‏ - ذخیره شده 4 دسامبر 2016 ... این برنامه مخرب است که کاربران آندروید دانلود. بیش از ۱.۳ میلیون حساب کاربری گوگل نابود شده است. بدافزار اطلاعات موجود در گوشی های تلفن همراه ... بدافزار جدید اندروید اطلاعات یک میلیون کاربر را به سرقت برد ... khabarfarsi.com/u/28927194‏ 1 دسامبر 2016 ... روزنامه اصفهان زیبا ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۰۷:۵۹ ... در موقعیتی که پول در ... تک بوک ۱۳۹۵/۰۹/ ۱۳ - ۰۱:۰۰ ... اطلاعات 1.3 میلیون اکانت اندرویدی به سرقت رفت! به خطر افتادن 1 میلیون حساب کاربری گوگل به علت بدافزار اندروید ... khabarfarsi.com/u/28941408‏ 1 دسامبر 2016 ... به خطر افتادن 1 میلیون حساب کاربری گوگل به علت بدافزار اندروید. پژوهشگران امنیتی بدافزار ... می پسندم. 0. سایر خبرها. سرمد نیوز ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۰ .... اطلاعات 1.3 میلیون اکانت اندرویدی به سرقت رفت! به برنامه های Photos، ... ITResan (@itresan) | Page 7 of 162 | Gramula.com https://gramula.com/uz/channels/@itresan?p=7‏ جدیدترین اخبار و اطلاعات از دنیای فناوری (کانال رسمی وب سایت آی‌تی‌رسان) ادمین و تبادل: @reza230r. ... اطلاعات ۱.۳ میلیون اکانت اندرویدی به سرقت رفت! آخرین اخبار جیمیل برای اندروید - بازدید https://buzdid.ir/tag/جیمیل-برای-اندروید‏ اطلاعات ۱.۳ میلیون اکانت اندرویدی به سرقت رفت! آی تی رسان ۴ روز پیش ۰. نرم افزارهای مخربی که توسط کاربران اندروید دانلود شده، بیش از ۱.۳ میلیون اکانت گوگل را ... اخبار فناوری-آخرین و جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات و ... khabar5.com/category/اخبار-فناوری/Page43‏ آخرین و جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات و تکنولوژی. ... اطلاعات ۱.۳ میلیون اکانت اندرویدی به سرقت رفت! 15 روز قبل. آی تی رسان. نرم افزارهای مخربی که ... LinkedIn - صفحه 2 - زومیت www.zoomit.ir/tag/linkedin/page/2/‏ اطلاعات حساب کاربری 117 میلیون نفر از اعضای لینکداین توسط یک هکر به فروش گذاشته شد. 8 ... در سال ۲۰۱۲ اتفاق افتاد و در آن سال اطلاعات مربوط به حساب کاربری بیش از ۶ میلیون عضو این شبکه اجتماعی به سرقت رفت. ... حسین خلیلی صفا | یکشنبه, ۲۱ دی ۹۳, ۲۲:۱۳ ... بیش از ۶ میلیون اکانت LinkedIn هک شد ... اپلیکیشن اندروید.