مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با کاهش تقاضا برای آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی را کاهش می‌ دهد

[ad_1]

به گزارش منابع نزدیک به چرخه‌ی تولید محصول، با فروکش کردن تب خرید اولیه آیفون ۷، اپل سفارش ساخت این گوشی هوشمند را کاهش داده است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط چرخه‌ی تولید محصولات اپل، پس از آنکه تب اولیه‌ی خرید آیفون ۷ فروکش کرده و دیگر تقاضا در بازار برای این گوشی‌هوشمند همچون ماه‌های اول عرضه زیاد نیست، اپل نیز سفارش تولید گوشی‌های هوشمند جدید پرچمدار خود را کاهش داده است.

بخشی از تقاضای بالا برای آیفون‌های جدید اپل به دلیل هجوم خریداران برای در اختیار گرفتن نسخه‌ی جت بلک یا مشکلی براق این گوشی‌هوشمند بود. همچنین باید بخش دیگری از تب بالای اولیه برای خرید آیفون ۷ را برگرفته از انفجار گلکسی نوت ۷ سامسونگ خواند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع نزدیک، تقاضا برای آیفون‌های اپل در کشور چین و سایر بازار‌های جهان در مقایسه با روزهای ابتدایی عرضه بسیار کاهش پیدا کرده است.

برخلاف سال‌های گذشته، تولیدکنندگان در چرخه‌ی تامین و همچنین مشتریان اپل به جای کنکاش برای اطلاع از عملکرد اپل و همچنین میزان فروش آیفون ۷، توجه خود را معطوف نسل بعدی آیفون اپل کرده‌اند که سال ۲۰۱۷ میلادی به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند به بازار روانه می‌شود.

گمانه‌ها حکایت از این دارد که اپل نسل بعدی آیفون خود را با تغییرات گسترده راهی بازار خواهد کرد. بنابر پیش‌بینی‌های انجام شده آیفون ۸ در دو نسخه راهی بازار می‌شود که شامل نسخه‌ی ۴.۷، ۵.۵ و ۵.۸ اینچی است. بزرگ‌ترین نسخه‌ی آیفون ۸ با بهره‌گیری از نمایشگر OLED با لبه‌های خمیده همراه می‌شود. هر سه گوشی به جای آلومینیوم از شیشه در ساختار بدنه بهره خواهند برد که این موضوع به دلیل پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است.

با توجه به کنجکاوری کاربران در مورد نسل بعدی آیفون‌های اپل، بسیاری از تامین‌کنندگان کامپوننت‌های مورد استفاده در آیفون‌های اپل با نگاهی محافظه‌ کارانه به آمار فروش آیفون ۷ می‌نگرند. اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که این کمپانی‌ها انتظار دارند تا آمار فروش آیفون ۷ در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ قریب به ۵ میلیون کمتر از آمار فروش این گوشی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپل آیفون زومیتآیفون گوشی جدید اپل در دو نسخه‌ی و به همراه دوربین دوگانه، پردازنده‌ی اپل آیفون آیفون اس ای زومیتاپل آیفون آیفون اس ای گوشی اینچی جدید اپل با قیمت ۴۰۰ دلار، پردازنده آموزش ساخت اپل آیدی ساخت اپل آیدی رایگاننحوه ساخت اپل آیدی رایگانآموزش ساخت اپل ایدیساخت اپل ایدی آموزش ساخت اپل آی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …روش دانلود فیلم و عکس اینستاگرام در تلگرام آموزش ساخت تصاویر چگونه تصاویر متحرک انواع شیشه‌های محافظ صفحه‌نمایش و تکنولوژی ساخت …واحد خبر سال‌هاست که از شیشه‌های مقاوم‌شده‌ و آب‌دیده، برای محافظت از صفحات پایگاه خبری الفنقض برجام را تحمل نخواهم کرد صریحا می گویم؛ چنانچه این مصوبه اجرا شود، پاسخ قاطعانه درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه میلیارد و مطالب مشابه فرصت تجاری مناسب برای مشاغل کوچک کسب درآمد با تولید های موفق موبایل و الف گوشی‌های لاکچری‌ خواستنیاکثر این گوشی‌های هوشمند از چرم اصل و الماس ساخته شده که به آنها جلوه و زیبایی خاصی اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروز اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروزاخبار داعشاخبار ایرانآخرین کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …کولیس در سال با هدف ایجاد بستری مناسب جهت افزایش فروش فروشگاه ها و نیز افزایش رضایت اپل آیفون زومیت آیفون گوشی جدید اپل در دو نسخه‌ی و به همراه دوربین دوگانه، پردازنده‌ی اپل آیفون آیفون اس ای زومیت اپل آیفون آیفون اس ای گوشی اینچی جدید اپل با قیمت ۴۰۰ دلار، پردازنده ، سیستم آموزش ساخت اپل آیدی ساخت اپل آیدی رایگان نحوه ساخت اپل آیدی رایگانآموزش ساخت اپل ایدیساخت اپل ایدی آموزش ساخت اپل آی‌دی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه میلیارد و میلیون مطالب مشابه فرصت تجاری مناسب برای مشاغل کوچک کسب درآمد با تولید های موفق موبایل و تبلت انواع شیشه‌های محافظ صفحه‌نمایش و تکنولوژی ساخت آن‌ها واحد خبر سال‌هاست که از شیشه‌های مقاوم‌شده‌ و آب‌دیده، برای محافظت از صفحات نمایش پایگاه خبری الف نقض برجام را تحمل نخواهم کرد صریحا می گویم؛ چنانچه این مصوبه اجرا شود، پاسخ قاطعانه ما را الف گوشی‌های لاکچری‌ خواستنی اکثر این گوشی‌های هوشمند از چرم اصل و الماس ساخته شده که به آنها جلوه و زیبایی خاصی بخشیده و اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروزاخبار اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروزاخبار داعشاخبار ایرانآخرین اخبار



لینک منبع :با کاهش تقاضا برای آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی را کاهش می‌ دهد

با کاهش تقاضا برای آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی را کاهش می‌ دهد www.zoomit.ir/2016/12/2/149146/apple-iphone-7-order-reduce/‏ - ذخیره شده 2 دسامبر 2016 ... به گزارش منابع نزدیک به چرخه‌ی تولید محصول، با فروکش کردن تب خرید اولیه آیفون ۷، اپل سفارش ساخت این گوشی هوشمند را کاهش داده است. با کاهش تقاضا برای آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی را کاهش می‌ دهد news.ern-co.com/.../با-کاهش-تقاضا-برای-آیفون-7،-اپل-سفارش-سا/‏ - ذخیره شده 2 دسامبر 2016 ... به گزارش منابع نزدیک به چرخه‌ی تولید محصول، با فروکش کردن تب خرید اولیه آیفون ۷، اپل سفارش ساخت این گوشی هوشمند را کاهش داده است. با کاهش تقاضا برای آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی را کاهش می‌ دهد inter2net.ir/با-کاهش-تقاضا-برای-آیفون-7،-اپل-سفارش-سا/‏ - ذخیره شده به این مطلب امتیاز دهید. با کاهش تقاضا برای آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی را کاهش می‌ دهد. با کاهش تقاضا برای آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی را کاهش ... با کاهش تقاضا برای آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی را کاهش می دهد tnews.ir/news/cbc275196688.html‏ 2 دسامبر 2016 ... به گزارش منابع نزدیک به چرخه ی تولید محصول، با فروکش کردن تب خرید اولیه آیفون ۷، اپل سفارش ساخت این گوشی هوشمند را کاهش داده است. با کاهش تقاضا برای آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی را کاهش می دهد www.ghatreh.com/.../کاهش-تقاضا-برای-آیفون-اپل-سفارش-ساخت-این-گوشی-کاهش‏ 2 دسامبر 2016 ... به گزارش منابع نزدیک به چرخه ی تولید محصول، با فروکش کردن تب خرید اولیه آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی هوشمند. بلاگ شخصی چنگیز بخشی - iphone 7 changeez95.blogfa.com/tag/iPhone-7‏ - ذخیره شده با کاهش تقاضا برای آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی را کاهش می‌ دهد. به گزارش منابع نزدیک به چرخه‌ی تولید محصول، با فروکش کردن تب خرید اولیه آیفون ۷، اپل ... اپل تولید آیفون را در سال کاهش می دهد - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/جستجو/اپل-تولید-آیفون-را-در-سال-کاهش-می-دهد‏ - ذخیره شده TSMC به زودی تولید تراشه های آیفون 7 اس و آیفون 8 را آغاز خواهد کرد. سه شنبه 8 فروردین .... با کاهش تقاضا برای آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی را کاهش می‌ دهد . دی خرید مگ: با کاهش تقاضا برای آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی ... goodha.ir/دی-خرید-مگ-با-کاهش-تقاضا-برای-آیفون-7،-اپ/‏ 2 دسامبر 2016 ... Home / اموزشی / دی خرید مگ: با کاهش تقاضا برای آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی را کاهش می‌ دهد. b248ba3e-cced-4f3c-be74-10792248de3d. Easy Web Search armantop.com/jostojoo/index.php?q=&stt=195‏ فرمول یک ، شروع‌ مجدد بدون توقف را در فصل ۲۰۱۷ اجرا می کند - زومیت ... با کاهش تقاضا برای آیفون 7، اپل سفارش ساخت این گوشی را کاهش می‌ دهد - زومیت. اپل تولید آیفون را در سال ۲۰۱۷ کاهش می دهد — وبلاگ - اطلاعات و ... - خـانه i-sel.ir/blog/اپل-تولید-آیفون-را-در-سال-۲۰۱۷-کاهش-می-د/‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... Home · iphone 7. اپل تولید آیفون را در سال ۲۰۱۷ کاهش می دهد ... ۵) شرکت اپل تولید گوشی‌های آیفون کاهش می دهد - افکارنیوز. ۱ ژانویه ۲۰۱۷ . ..... با کاهش تقاضا برای آیفون ۷، اپل سفارش ساخت این گوشی را کاهش می‌ دهد ... میزان فروش ...