مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معرفی آبشاری بسیار زیبا و رویایی در کشور زیبای ویتنام

[ad_1]

بامداد – کشور ویتنام دارای طبیعتی بسیار دیدنی و زیبا می باشد. این آبشار بسیار رویایی و زیبا در منطقه‌ای بکر که پر از دریاچه‌ها، درختان، آبشارها و چشمه‌ سارهاست واقع در کشور ویتنام شده است و طبیعت چشم‌نوار و شاعرانه محل، علاقه مندان به طبیعت را به سوی خود می‌ کشاند.

nezare-57360ce7027e2

این آبشار دیدنی ۴۰ متر ارتفاع و بیش از ۱۰۰ متر عرض دارد و اطراف آن را ۲۵ هکتار جنگل بکر و دست‌نخورده احاطه کرده است،

شدت سقوط آب از صخره های پلکانی به حدی است که صدای غرش آب‌های سرنگون، از چندین کیلومتر دورتر قابل شنیدن است.

منبع: مجله نظاره

نوشته معرفی آبشاری بسیار زیبا و رویایی در کشور زیبای ویتنام اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایرانسفرنامه گرجستان باتومی، بهشت واقعی لست …تمامی مطالب عنوان شده در سفرنامه ها نظر و برداشت شخصی نویسنده است و وب‌ سایت بانک تور جاذبه های گردشگری مازندرانمازندرانسفال گری سفال یکی از مهمترین و قدیمی‌ترین دست ساخته‌های هنری بشر است که ریشه در جاذبه های گردشگری اردبیل اردبیلبا انتخاب مبدا و مقصد میتوانید فاصله بین دو مکان ثبت شده در تیشینه را مشاهده و چاپ سفرنامه گرجستان باتومی، بهشت واقعی لست …تمامی مطالب عنوان شده در سفرنامه ها نظر و برداشت شخصی نویسنده است و وب‌ سایت بانک تور اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایران سفرنامه گرجستان باتومی، بهشت واقعی لست سکند تمامی مطالب عنوان شده در سفرنامه ها نظر و برداشت شخصی نویسنده است و وب‌ سایت بانک تور و جاذبه های گردشگری مازندران مازندران اقلیم معتدل نام قدیم طبرستان مساحت جمعیت استان مازندران در شمال کشور جمهوری جاذبه های گردشگری اردبیل اردبیل با انتخاب مبدا و مقصد میتوانید فاصله بین دو مکان ثبت شده در تیشینه را مشاهده و چاپ نمایید سفرنامه گرجستان باتومی، بهشت واقعی لست سکند تمامی مطالب عنوان شده در سفرنامه ها نظر و برداشت شخصی نویسنده است و وب‌ سایت بانک تور و اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار گوناگون



لینک منبع :معرفی آبشاری بسیار زیبا و رویایی در کشور زیبای ویتنام

تصاویر برای معرفی آبشاری بسیار زیبا و رویایی در کشور زیبای ویتنام معرفی آبشاری بسیار زیبا و رویایی در کشور زیبای ویتنام | بامداد www.ghatreh.com/.../معرفی-آبشاری-بسیار-زیبا-رویایی-کشور-زیبای-ویتنام‏ 3 دسامبر 2016 ... بامداد کشور ویتنام دارای طبیعتی بسیار دیدنی و زیبا می باشد. این آبشار بسیار رویایی و زیبا در منطقه ای بکر که پØ. آبشاری بسیار زیبا در ویتنام تصاویر toorbo.ir/post/آبشاری+بسیار+زیبا+در+ویتنام+تصاویر‏ Dec 3, 2016 - معرفی آبشاری بسیار زیبا و رویایی در کشور زیبای ویتنام ... برچسب ها : ابشاری دیدنی در ویتنام , تصاویر دیدنی آبشار در ویتنام , تصاویر کشور ... معرفی آبشاری بسیار زیبا و رویایی در کشور زیبای ویتنام - مفیدستان mofidestan.ir/معرفی-آبشاری-بسیار-زیبا-و-رویایی-در-کشو/‏ بامداد – کشور ویتنام دارای طبیعتی بسیار دیدنی و زیبا می باشد. این آبشار بسیار رویایی و زیبا در منطقه‌ای بکر که پر از دریاچه‌ها، درختان، آبشارها و چشمه‌ سارهاست ... معرفی آبشاری بسیار زیبا و رویایی در کشور زیبای ویتنام - سایت ... bamdad-net.site-divar.ir/معرفی-آبشاری-بسیار-زیبا-و-رویایی-در-کشو.html‏ 3 دسامبر 2016 ... بامداد – کشور ویتنام دارای طبیعتی بسیار دیدنی و زیبا می باشد. این آبشار بسیار رویایی و زیبا در منطقه‌ای بکر که پر از دریاچه‌ها، درختان، آبشارها ... معرفی آبشاری بسیار زیبا و رویایی در کشور زیبای ویتنام |سایت ... bamdad.net/ویتنام-2.html‏ - ذخیره شده 3 دسامبر 2016 ... بامداد – کشور ویتنام دارای طبیعتی بسیار دیدنی و زیبا می باشد. این آبشار بسیار رویایی و زیبا در منطقه‌ای بکر که پر از دریاچه‌ها، درختان، آبشارها ... ابشاری دیدنی در ویتنام | بامداد bamdad.net/tag/ابشاری-دیدنی-در-ویتنام‏ معرفی آبشاری بسیار زیبا و رویایی در کشور زیبای ویتنام. 2 روز قبل مکان های ... بامداد – کشور ویتنام دارای طبیعتی بسیار دیدنی و زیبا می باشد. این آبشار بسیار ... 10 آبشار ناشناخته و زیبای جهان (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../10-آبشار-ناشناخته-و-زیبای-جهان-عکس‏ - ذخیره شده - مشابه این آبشار عظیم و بزرگ یکی از متفاوت ترین آبشارها در این لیست است و دلیل آن هم ... آبشاری بسیار زیبا در کشور هندوستان که به طور حتم تعجب و تحسین شما را بر ... آبشاری بسیار زیبا در ویتنام تصاویر girgir.ir/post/آبشاری+بسیار+زیبا+در+ویتنام+تصاویر‏ فیدخوان وب جو - آبشاری زیبا در مرز چین و ویتنام + تصاویر گردش دو چین نی کش جذب ... در مرز دو کشور ویتنام و چین قرار داشته و به عنوان طولانی ترین آبشار کشور ویتنام محسوب می... ..... معرفی آبشاری بسیار زیبا و رویایی در کشور زیبای ویتنام. بهترین نقاط گردشگری ویتنام - کجارو www.kojaro.com/.../top-10-wonderful-destinations-vietnam/‏ - ذخیره شده 6 مه 2016 ... تفرجگاه سیکس سنسز نین وان روی خلیجی رویایی قرار دارد که یک طرف آن را دریا و طرف دیگر را جنگلی انبوه فرا ... این آبشار بسیار باشکوه است، اما ترسناک به نظر نمی‌رسد. زیبایی آن شاعرانه است و مردم محلی به علاوه‌ی گردشگران آن را می‌ستایند. ... پایتخت ویتنام محبوب‌ترین مقصد گردشگری این کشور محسوب می‌شود.