مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند

[ad_1]

وب سایت تک شات: پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این شائبه در ذهن بسیاری از کاربران فضای وب و همچنین مردم آمریکا به وجود آمد که انتشار اخبار کذب و جعلی در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک و توییر، نقش تعیین کننده ای را در پیروزی نامزد جزب جمهوری خواه این کشور داشته است. جالب اینجاست که حتی خود ترامپ نیز در مصاحبه ای عنوان کرد که توانسته از ظرفیت های فیس بوک، نهایت استفاده را برده و گوی سبقت را از رقبای خود برباید.

 

 فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند

اما در آن طرف، مارک زاکربرگ، مدیرعامل کمپانی فیس بوک چنین نظری ندارد و در واکنش به این اتهامات عنوان کرد که بیش از 99 درصد محتوای این شبکه بزرگ اجتماعی معتبر و قابل اطمینان هستند. اما افزایش فشارها در این زمینه باعث شد تا زاکربرگ برای فرونشاندن تب این هجمه ها، از برخی اقدامات در دست اجرای مهندسان این شرکت همانند حذف درآمدهای تبلیغاتی برای مبارزه با پدیده انتشار اخبار جعلی صحبت کند.

اما زاکربرگ برای اطمینان دادن به کاربران خود در خصوص بالا بودن کیفیت محتوای پلتفرم فیس بوک، از آغاز طرحی جدید تحت عنوان «دست‌چین کردن مطالب نشریات» خبر داده است.

بر اساس این قابلیت که نام "Collections" برای آن انتخاب شده است، خبرها و محتوایات از نشریات و رسانه هایی که توسط فیس بوک انتخاب شده اند، گردآوری خواهند شد. این شبکه بزرگ اجتماعی در طی هفته های اخیر از کمپانی های فعالی در حوزه رسانه و سرگرمی خواسته است تا محتویات ویژه ای را برای این بخش جدید تولید کنند. به گفته برخی از این کمپانی ها، محتواهایی که از طریق آن ها تولید خواهد شد به طور مستقیم در بخش "فید خبر" و یا همان نیوز فید کاربران به نمایش درخواهد آمد.

در خصوص حوزه سرگرمی نیز باید گفت که فیس بوک از Collections برای ارائه بهترین مطالب که توسط سردبیران انتخاب شده اند استفاده خواهد کرد و از این طریق، به رقابت با اسنپ چت خواهد پرداخت. در حال حاضر، بخش Discover اسنپ چت بیش از 150 میلیون بار در روز توسط کاربران بازدید می شود.

هنوز به طور دقیق مشخص نشده که در بخش Collections فیس بوک، تبلیغات نیز اضافه خواهند شد و یا از چه زمانی شروع به کار خواهد کرد و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانپر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهاناخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانرصد‌خانه تابناک ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاطلاعیه روابط عمومی سفیرفیلم لندن نشین ها با تخریب فروغ دنبال چه می گردند؟ اعتراض ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش ثروت واقعی …ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش برکو زن ۴۰ ساله اهل زیمبابوه در کمال ناباوری قصد پایگاه خبری الفنقض برجام را تحمل نخواهم کرد صریحا می گویم؛ چنانچه این مصوبه اجرا شود، پاسخ قاطعانه جام نیوز رابطه عاشقانه خانم خبرنگار با …جام نیوز اخبار رسانه‌های برون مرزی و داخلیپایگاه خبری الف مبارزه با آلودگی هوا به روش پاریس حمل‌ونقل عمومی رایگان اجازه تردد فقط به خودروهای اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتغییرسبک با تغییرنسل فوتبال ابران رتبه برتر برای روابط عمومی شهرداری اصفهان برد کره سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهان پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهاناخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار اجتماعی سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهان رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری اطلاعیه روابط عمومی سفیرفیلم لندن نشین ها با تخریب فروغ دنبال چه می گردند؟ اعتراض باشگاه ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش ثروت واقعی بابک زنجانی ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش برکو زن ۴۰ ساله اهل زیمبابوه در کمال ناباوری قصد دارد پایگاه خبری الف پشت پرده نطق ضد ایرانی نخست‌وزیر انگلیس در نشست شورای همکاری چرا ترزا می از ایران مایه می جام نیوز رابطه عاشقانه خانم خبرنگار با یک داعشی جام نیوز اخبار رسانه‌های برون مرزی و داخلی پایگاه خبری الف مبارزه با آلودگی هوا به روش پاریس حمل‌ونقل عمومی رایگان اجازه تردد فقط به خودروهای با اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار



لینک منبع :فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند

فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../فیس‌بوک-بالاخره-با-اخبار-جعلی-مقابله-می-کند‏ 4 دسامبر 2016 ... زاکربرگ برای اطمینان دادن به کاربران خود در خصوص بالا بودن کیفیت محتوای پلتفرم فیس بوک، از آغاز طرحی جدید تحت عنوان «دست‌چین کردن ... فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند » طراحی سایت و ... sefaresh.net/donya-fanavari/8202--.html‏ - ذخیره شده پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این شائبه در ذهن بسیاری از کاربران فضای وب و همچنین مردم آمریکا به وجود آمد که انتشار اخبار کذب و جعلی در شبکه های اجتماعی ... زاکربرگ:فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند - کافه سرگرمی fun-cafe.ir/زاکربرگفیس‌بوک-بالاخره-با-اخبار-جعلی/‏ - ذخیره شده زاکربرگ:فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند. ۹۵-۰۹-۱۴. آمارها نشان می دهند گسترش نفوذ و میزان تاثیر شبکه های اجتماعی به حدی رسیده که بسیاری کاربران ... گوگل و فیس بوک با اخبار جعلی مقابله می کنند - احیا نیوز، تازه ترین ... ehyanews.com/.../گوگل-فیس-بوک-با-اخبار-جعلی-مقابله-می-ک.html‏ - ذخیره شده 11 آوریل 2017 ... گوگل و فیس بوک با اخبار جعلی مقابله می کنند ,اخبار جعلی در انتخابات سال گذشته آمریکا سرانجام فیس‌بوک و گوگل را به مبارزه با نشر اخبار ... فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند | تک‌شات vista.ir/cdn/31870306‏ 4 دسامبر 2016 ... فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند. پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این شائبه در ذهن بسیاری از کاربران فضای وب و همچنین مردم ... فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی برنامه ریزی کرد | خبر ... khabarfarsi.com/u/28446180‏ 20 نوامبر 2016 ... فیس بوک بالاخره برای مقابله با اخبار جعلی برنامه ریزی کرد ... ترامپ می دانست باید به اصطلاح نقش ترامپ تفلون را ایفا کند یعنی از هر چیزی به ... فیسبوک اخبار جعلی را علامت گذاری می‌کند | پایگاه خبری ریشه www.rishenews.com/news/34860‏ - ذخیره شده 6 مارس 2017 ... فیسبوک اخبار جعلی را علامت گذاری می‌کند ... فیس‌بوک برای مقابله با انتشار این نوع اخبار، قابلیتی به سرویس خود اضافه کرده است که خبرهای ... فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند - تک شات | خبرپو khabarpu.com/k.php?u...2KraqSDYtNin2Ko=‏ فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند - تک شات | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند | نیوزفا - خبر پو khabarpu.com/k.php?u...2YbbjNmI2LLZgdin‏ فیس‌بوک بالاخره با اخبار جعلی مقابله می کند - نیوزفا | خبرپو. در نهایت مارک زاکربرگ برنامه ای برای مقابله با اخبار جعلی فیسبوک ... techboom.ir/mark-zuckerberg-finally-shares-a-plan-to-fight-fake-news-on-facebook_107/‏ - ذخیره شده 20 نوامبر 2016 ... mark-zuckerberg-finally-shares-a-plan-to-fight- ... او اعلام کرد: “این ایده که اخبار جعلی فیسبوک می تواند روی انتخابات ریاست جمهوری تاثیر ... کرده است که حتی تبلیغات خود که درباره سایت هایی با اخبار جعلی است را منع می کند.