مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدار به اپراتورهای مجازی موبایل

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: صادق عباسی شاهکوه در گفت‌وگویی درباره این مطلب که گفته می‌شود در دنیا حدود ۸۰ درصد اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO) با شکست مواجه می‌شوند گفت: تجربه شکست در MVNO ها موضوعی است که در دنیا وجود داشته و همواره شرایط به گونه‌ای بوده است که این احتمال وجود دارد که شرکت‌های متعددی در این راه ورود کرده ولی موفق نشوند.

وی ادامه داد: البته با این وجود شرکت‌های موفقی نیز در این حوزه بوده‌اند. در نهایت حوزه اپراتورهای مجازی فضایی پر از ریسک است که هنر پایدار ماندن در آن، ارائه خدماتی است که از سوی اپراتورهای تلفن همراه (MNO) ها ارائه نمی‌شود.

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات همچنین عنوان کرد: معتقدم شرکت‌هایی که در این حوزه نوآوری نداشته باشند از همین حالا محکوم به شکست هستند اما برای اپراتورهایی که دارای نوآوری بوده و خدمات جدید ارائه کنند قطعا جای کار وجود دارد زیرا با اینکه بازار سیم‌کارت ما اکنون به نوعی اشباع شده، بازار خدمات در ایران بازار بکری است که اگر افراد با برنامه ریزی و نقشه راه مناسب به آن ورود کنند قطعا موفق خواهند بود.

به گزارش ایسنا، اپراتور مجازی شبکه تلفن همراه (Mobile Virtual Network Operator) یک نوع اپراتور تلفنی است که خود عملأ دارای امکانات فیزیکی لایه دسترسی برای ارسال مکالمات و داده‌ها نیست. این نوع اپراتور با بستن قرارداد با یک اپراتور دیگر که دارای امکانات فیزیکی برای ارسال مکالمات و داده‌ها است، این خدمات را بصورت عمده خریداری می‌کند، سپس با نشان تجاری و برند خود اقدام به فروش خدمات تلفن همراه، در بازار خرده‌فروشی می‌کند.

در ایران تاکنون ۲۴ شرکت برای فعالیت در این حوزه موفق به دریافت موافقت اصولی شده‌اند اما در زمینه عقد قرارداد با اپراتورهای تلفن همراه تاکنون تنها یک شرکت به نتیجه رسیده و اینگونه وعده داده است که سیم کارت‌های خود را تا پایان آذر ماه واگذار می‌کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هک شبکه‌های اجتماعی فقط با یک شماره موبایل …این حرف بدان معنا است که حساب کاربری شما نه تنها با داشتن گذرواژه قدرتمند، بلکه با چگونه حجم مصرف اینترنت موبایل را کاهش دهیم؟ …شاید در ابتدا این میزان مصرف چندان زیاد به نظر نرسد، اما اگر در طول هفته روزی یک ساعت تازه های تکنولوژی تازه های تکنولوژی و فناوری در عصر ارتباطات نخستین پایگاه خبری فناوری اطلاعات شرق ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنابا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزاردر بروز رسانی نیز موارد زیر به آن اضافه شده است ویرایشگر تصویری جدید براى ویدیوها به راحتی وای فای خود را مخفی کنید و از هک شدن آن …سایر مطالب موبایل و کامپیوتر کامپیوتر لمسی کوچک با پروژکتور داخلی قوی تصاویر برای فاوا نیوز پایگاه خبری و اطلاع رسانی فناوری اطلاعات …در حالی که گاهی اخباری مبنی بر ارزان بودن اینترنت موبایل ایران و همچنین رضایت مشترکان جنگ نرمسربازان امام خامنه ایمحمد سرور رجایی گفت به لطف خدا و بر اساس کوشش فعالان فرهنگی دو کشور شاهد تغییر نگاه در دیتا لینک تازه های دنیای صفرویکتازه های دنیای صفرویک محققانی که گفته بودند سرعت نور متغیر است، اکنون به یک پیش هک شبکه‌های اجتماعی فقط با یک شماره موبایل شبکه این حرف بدان معنا است که حساب کاربری شما نه تنها با داشتن گذرواژه قدرتمند، بلکه با بهره چگونه حجم مصرف اینترنت موبایل را کاهش دهیم؟ شبکه شاید در ابتدا این میزان مصرف چندان زیاد به نظر نرسد، اما اگر در طول هفته روزی یک ساعت را به تازه های تکنولوژی شرکت دوربین فول‌ اچ‌دی را به عنوان اولین روبات امنیتی خانگی دنیا معرفی کرده است ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزار در بروز رسانی نیز موارد زیر به آن اضافه شده است ویرایشگر تصویری جدید براى ویدیوها و عکس به راحتی وای فای خود را مخفی کنید و از هک شدن آن جلوگیری کنید سایر مطالب موبایل و کامپیوتر کامپیوتر لمسی کوچک با پروژکتور داخلی قوی تصاویر برای اینکه فاوا نیوز پایگاه خبری و اطلاع رسانی فناوری اطلاعات و خبر الزام دریافت مجوز برای کانال‌های خبری فعال در شبکه‌های مجازی دیروز توسط وزیر ارتباطات جنگ نرمسربازان امام خامنه ای روح الله مومن نسب کارشناس فضای مجازی در خصوص تفکر استفاده سالم از ابزارهای پیام‌رسان مانند دیتا لینک تازه های دنیای صفرویک تازه های دنیای صفرویک محققانی که گفته بودند سرعت نور متغیر است، اکنون به یک پیش‌بینی



لینک منبع :هشدار به اپراتورهای مجازی موبایل

هشدار به اپراتورهای مجازی موبایل - ایسنا www.isna.ir/news/.../هشدار-به-اپراتورهای-مجازی-موبایل‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: موفقیت اپراتورهای مجازی در گرو ارائه خدمات نوین از سوی آنهاست و آنها بدون نوآوری قطعا محکوم به شکست ... تصاویر برای هشدار به اپراتورهای مجازی موبایل هشدار به اپراتورهای مجازی موبایل www.eghtesadnews.com/بخش.../154944-هشدار-به-اپراتورهای-مجازی-موبایل‏ 5 دسامبر 2016 ... معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: موفقیت اپراتورهای مجازی در گرو ارائه خدمات نوین از سوی آنهاست و آنها بدون نوآوری قطعا محکوم به شکست ... هشدار به اپراتورهای مجازی موبایل | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/06/1568820‏ 5 دسامبر 2016 ... معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: موفقیت اپراتورهای مجازی در گرو ارائه خدمات نوین از سوی آنها است و آنها بدون نوآوری قطعا محکوم به ... ورود اپراتورهای مجازی به کشور فرصت یا تهدید؟ - ایران هشدار iranhoshdar.ir/Default.aspx?PageName=Details-Mobile&ID=5576...1‏ به گزارش ایران هشدار-نوزده شرکت مختلف مجوز فعالیت به عنوان اپراتورهای مجازی را دریافت کرده اند که ورود این اپراتورها به حوزه موبایل کشور می تواند هم باعث ایجاد ... هشدار به اپراتورهای مجازی موبایل khabarooz.com/post/8879‏ - ذخیره شده صادق عباسی شاهکوه در گفت وگو با ایسنا، درباره این مطلب که گفته می شود در دنیا حدود ۸۰ درصد اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO) با شکست مواجه می شوند گفت: ... هشدار به اپراتورهای مجازی موبایل - ایسنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29124599‏ 5 دسامبر 2016 ... هشدار به اپراتورهای مجازی موبایل. معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: موفقیت اپراتورهای مجازی در گرو ارائه خدمات نوین از سوی آنهاست و آنها ... هشدار به اپراتورهای مجازی موبایل | اپراتورهای مجازی فقط - قطره www.ghatreh.com/news/nn34899038/هشدار-اپراتورهای-مجازی-موبایل‏ 5 دسامبر 2016 ... اپراتورهای مجازی فقط در صورت داشتن نوآوری موفق خواهند شد چرا که آنها دارای امکانات فیزیکی نیستند. - معاون سازمØ. هشدار به اپراتورهای مجازی موبایل - اخبار روز tasna.ir/1395/09/15/هشدار-به-اپراتورهای-مجازی-موبایل.html‏ معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: موفقیت اپراتورهای مجازی در گرو ارائه خدمات نوین از سوی آنهاست و آنها بدون نوآوری قطعا محکوم به شکست خواهند بود. به گزارش ... هشدار به اپراتورهای مجازی موبایل - منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران tnews.ir/news/56f375375028.html‏ 5 دسامبر 2016 ... معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: موفقیت اپراتورهای مجازی در گرو ارائه خدمات نوین از سوی آنهاست و آنها بدون نوآوری قطعا محکوم به شکست ...